Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Jövőre már tényleg módosul a pontrendszer

Márciusban már megszavazta a Motorsport Világtanács, ám akkor a csapatok megvétózták az új rendszert, mondván túl későn született a döntés, gyakorlatilag a 2009-es bajnokság kezdete előtt nem sokkal. Az FIA utána bejelentette, elfogadják a csapatvezetők (FOTA) álláspontját, és csak 2010-től lesz bevezetve, így mindenki nyert egy évet. Most azonban már teljes mértékben konkréttá vált a dolog, ugyanis bekerült a 2010-es Sportszabályzatba is, tehát a sokat vitatott, valamint a sport egészét (beleértve a rajongókat is) megosztó új pontrendszer immáron elkerülhetetlenül jön. Jövőre már az emelheti magasba az évad végén a Világbajnoknak járó trófeát, aki abban az idényben a legtöbb futamgyőzelmet zsebelte be, függetlenül attól hogy a táblázatban hány pont szerepel a neve mellett. A pilóták továbbra is kapják természetesen a már megszokott 10-8-6-5-4-3-2-1 pontokat, a helyezéseknek megfelelően, de a futamgyőzelmek száma fogja eldönteni a Világbajnok személyét. Ha több versenyző is azonos számú győzelemmel rendelkezik, a megszerzett pontok alapján hirdetnek bajnokot, értelemszerűen azt akinek a legtöbb van. A második helyezéstől hátrafelé az eddigi szabályok lesznek továbbra is mérvadóak, valamint ugyanez vonatkozik majd a konstruktőrök versenyére, az is változatlan marad.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nem tudom…eléfg fura helyzetet fog szülni,hogy XY lesz a bajnok 5 győzelemmel és -teszem azt-szerez kb. 75ponttal,mert az idény második felében előretör egy másik istálló,és annak pilótája,akinek lehet,csak 3-4 győzelme lesz,de lesz vagy 90pontja,mert zsinórban dobogón végez,vagy rendre pontszerző lesz,de!!! Mégis XY lesz a champ,mert több győzelme lesz?! Ez így nagyon nem fair:-/

    • Hatha akinek tobb gyozelme lesz, annak lesz tobb pontja is.:)

      • Nem feltétlenül, nem egyszer volt már rá példa, hogy valakinek úgy volt a legtöbb pontja, hogy csak folyamatosan jó teljesítményt nyújtott, és nem nyert. Értem én a logikát, de nem látom értelmét az egyszerűsítésnek, így csak kevésbé lesznek izgalmasak az utolsó versenyek.

        • “Nyilvan, de azert irtam hogy “”hatha””, tehat varjuk ki szerintem a veget, mielott maris temetjuk. Egyebkent azt sem tartom igazsagosnak, hogy 1 futamgyozelemmel is vilagbajnok lehet valaki. En is azt tamogatom hogy az legyen a bajnok aki a legtobb futamgyozelmet szerezte, de ennek a rendszernek vannak nagyon sulyos hatulutoi is ez teny.”

  2. Nekem nem tetszik ez a megoldás….

  3. Érdekes. Tehát ha Button nyer(ne) még 3-4 futamot, akár hátra is dőlhet(ne) e szerint a rendszer szerint a táv felénél. 🙂

    • És után kit érdekelne a további futamok? 🙂 Dumálnak itt költségvetési sapkáról, miközben ezzel olyan bevételkiesést okozhatnak sajátmaguknak. Na mindegy, az evés próbája a puding.

    • És akkor már el sem kéne indulnia, mert már eldőlt…Meg a többieknek sem, mert már eldőlt…Nem fogunt többet olyat látni, mint a tavalyi, tavalyelőtti, és még számtalan UTOLSÓ futamon!

      • Igen, de nem. :)Láthatunk olyan utolsó futamot, ha teszem azt az egyik versenyzőnek 1-el több győzelme van, vagy ugyanannyi kettőnek, akkor a tét ugyanolyan nagy. Ez az érem rendszer akkor lesz izgalmas, ha kiegyenlítettek lesznek a versenyzők. Sokan nyernek futamokat. Ha egy olyan időszak jönne mint Schumacher idején volt, akko full nem lenne értelme ennek.

        • De valjuk be, olyan nagyon-nagyon ritkán van, hogy annyira kiegyenlített lenne a VB, hogy az utolsó futamon két, vagy ne adj’ isten több versenyzőnek is ugyanannyi győzelme lenne. A tapasztalat inkább az, hogy egy csapat mindig kiemelkedik a mezőnyből.

          • Persze csak példának hoztam fel, hogy lehetne.Nekem a pontozással nem volt bajom. Talán nagyobb különbségek kellenének a pontok közé.

          • Ezért tartom rossznak az éremrendszert. Nem baj, majd két év múlva visszaalakítják. 🙂

          • szerintem ki kell próbálni így és talán ez igazságosabb mer mikor évvégén azon megy a a harc, hogy XY ha szerez 1 pontot már akkor világbajnok, mer általában az utolsó versenyen nem nyerni szokott a világbajnok hanem beautózik 5-6 nak igy talán ezért izgalmasabb lesz

          • Kiveve 2007-ben ugye.:)

          • Egyetértek.Ezért is említettem,hogy jobb volt a régi pontrendszer,vagy amit a Moto GP-ben használnak.