Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Journey – együtt, de nem feltétlen egymásért

Mint azt már egy [A http://playstationcommunity.hu/note/4655]korábbi hírben[/A] említettem, a [I]thatgmecompany[/I] stúdió egy új Playstation 3 PSN exkluzív játékon dolgozik, melynek címe [B]Journey[/B]. A game, mely egy “nagy utazásról” szól, hasonlóan művészi és elvont lesz, mint a csapat korábbi szoftverei, sőt muliplayer mód is kerül bele. Ennek működéséről beszélt Kelly Santiago, a stúdió nagyfőnöke egy interjúban.Santiago-nak nem volt könnyű dolga, hisz az egész game egy kicsit úgy tűnik [I]megfoghatatlan[/I]. A játék során egy “láthatatlan” programmodul fut a háttérben, mely figyeli, hogy van-e az online kalandozó player közelében egy másik személy. Ha igen, a játékos eldöntheti, hogy akar-e vele társulni. Ez persze nem kötelező. Az is fontos, hogy a player mindig csak egy másik karakterrel szövetkezhet, így a játékosnak az a fura érzése lehet, hogy ebben a hatalmas virtuális világban “kicsit el van veszve”, és örül majd, ha végre összefut valakivel. A párokba tömörülő playerek érdekesebbé tehetik egymás utazását.Abban az esetben, ha a két kalandor összejön, egy egyelőre még igen nehezen körülírható szövetség jön lére, mely valamiféle “versengést” idéz elő. Ennek során a játékosok könnyebben vehetik az akadályokat egy ideig. Ha a koprodukció nem működik, a párok bármikor szétválhatnak, és kereshetnek más társat, de akár előre is lehet engedni egymást egy-egy helyzetben.A Journey 2011-ben debütál.[GT]708463[/GT]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. A DLC korszakában nem hittem volna, hogy létezik innováció a videojátékokban! Csak és kizárólag jól bevált pénztermelő metódusokat alkalmaznak. Ez jó, ez tetszik. Végre nem a huszadik típusú capture the flag-et találják ki, hogy feldobják a multiplayer játékot. Nagyon szép, de ha ez a zene fog alatta végig menni, begolyózok 😀

  2. szerintem nem fogok sokat várni a megvételével

  3. Ez nagyon jónak tűnik, kell! 😛

  4. Na ebből semmit nem értek! :)Flow,Flower után nemigen tudnak hibázni szóval jó lesz! 🙂

  5. Nagyon babán néz ki!!!

  6. Az első hírek óta rá vagyok kattanva rendesen. Nagyon-nagyon várom.

  7. Nagyon komoly!!!!

  8. Van egy stílusa.

  9. Várom.

  10. Ez érdekel! 😀 Biztos király lesz!