Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Javítani kell a bukósisakok biztonságán

Massa balesete után az FIA és a sisak gyártó cég is kijelentették, hogy kivizsgálják az esetet, mert habár a sisak megmentette az életét, mégsem nyújtott tökéletes biztonságot.Luciano Burti 2001-ben Belgiumban [A http://www.youtube.com/watch?v=VQudfSNZDC0]járt szerencsétlenül[/A], ezért segít most honfitársának, illetve a sisak gyártójának, hogy legközelebb ez ne ismétlődhessen meg. [I]”Nekem is súlyos fejsérülésem volt és 48 órát voltam mesterséges kómában. Felipe balesetét követően láthattunk, hogy a sisakok milyen fejlődésen mentek keresztül a 2001-es balesetem óta. Ha már akkor is karbonból készültek volna, nem lett volna olyan súlyos a sérülésem. Ez azt bizonyítja, hogy az FIA és a sisakgyártók azóta nagy előrelépéseket tettek a biztonság terén.”[/I] – mondta.[I]”Felipe balesete során a sisakrostély levált, mert a csavar nem bírta a nagy terhelést. Ha a versenyző arca szabadon van, az súlyosabb következményekkel járhat és sokkal komolyabb arc- vagy szemsérülést okozhat. Korábban négy csavar rögzítette a sisakrostélyt, most kettő szolgál erre a célra.” “Ezzel akarják csökkenteni a súlyt. Hangsúlyozom, hogy az FIA és a sisakgyártók remek munkát végeztek a biztonság terén, de ha összehasonlítjuk a két balesetet, akkor észrevehető hogy a sisakrostély rögzítésén változtatni kell. Meg kell bizonyosodni arról, hogy nem nyílik ki.”[/I]Ezzel egyetért a sisak gyártójának egyik szakembere is, Peter Bürger. Szerinte is a súlycsökkentés az oka annak, hogy 2-vel kevesebb csavar felel azért, hogy megtartsa a plexit. [I]”Egy plusz biztonsági csavar sokat segített volna. Ezen el kell gondolkozni.”[/I] – mondta.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. szegény Burtinak nem volt túl hosszú pályafutása, emlékszem a balesetre, nem volt túl szép…Irvine meg…hagyjuk. :S

  2. Nem is emlékeztem Burti esésére de azért ott is kb 3 kilóval mehetett

  3. A rostély a sisak közti részt mindenképpen meg kell erősíteni!

  4. milyen fura h ilyen balesetnek kell történnie ahhoz, h komolyabban fejlesszék a sisakot