Caroline Marchal a Quantic Dream vezető játékdizájnere volt, aki dolgozott a [i]Heavy Rain[/i]en, és a [i]Beyond: Two Souls[/i]-on is. Nemrég úgy döntött, hogy kilép a cégtől, és [b]Interior Night[/b] néven saját stúdiót alapít pár Sony-s, illetve Quantic Dreames fejlesztővel.Céljuk, hogy olyan közönséget szólítsanak meg játékaikkal, akik nem érdekeltek túlzottan a videojátékokban, de szeretik a komplexebb, mélyebb történetmesélést, amilyet a sorozatok is adnak. A tagok korábbi tapasztalataikat, és szakértelmüket felhasználva olyan narratíva-vezette, minőségi játékokat szeretnének készíteni, aminek a segítségével a játékosok érzelmi kapcsolatot alakíthatnak ki a karakterekkel, és magával a történettel.Sajnos még ismeretlen, hogy pontosan milyen játékon, vagy hogy milyen platformra dolgoznak az Interior Nights fejlesztői, de a [a https://www.interiornight.com/]weblapjuk[/a] már előre sejteti, hogy valami készül.