Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

HORIZON ZERO DAWN (PLAYSTATION 4)

(A tesztelés PS4 Pro konzolon zajlott.)[/i][76910][b]Réges rég… vagy mégsem?[/b]A [b]Horizon Zero Dawn[/b] hamar elénk tárja egyedi, gyönyörű, de elsőre érthetetlen ellentétekből álló poszt-apokaliptikus világát. Hősünk, Aloy még csecsemő, de már számkivetettje a Nora törzsnek; Rost, egy szintén társadalmon kívüli harcos neveli és tanítja az életre ezen a gyakran lélegzetelállító helyen.A természet itt az úr, a tájat pedig régi – számunkra kortárs – idők emlékei tarkítják. Míg a flóra, szokásához hűen behálózta az emberiség hatalmas építményeit, a fauna esete teljesen más. Mechanikus, ámbár gyakran állatokra hajazó lények járják a vidéket, apróbb termetűektől titáni acélmonstrumokig. Az emberek pedig technológiailag és társadalmilag is visszafejlődtek: a Nora törzset matriárkák vezetik, szigorú törvényeket és elvárásokat támasztva tagjaik elé; míg a Carja „Napkirályság” vallása a mindent beragyogó csillagunk köré épül. Eszméletlenül izgalmas alaphelyzetbe csöppenünk így, ahol az emberi civilizáció és kultúra múltja és jövője egymásba fonódva létezik.[youtube]wzx96gYA8ek[/youtube][b]A természetesen mesterséges természet.[/b]A [i]Horizon[/i] havas tájaktól sivatagokon át erdőkig és ultramodern építményekig viszi a játékost, amelyet a lehengerlő Decima motor kelt életre. A dinamikus időjárás- és napszakrendszernek köszönhetően sokszor tátott szájjal bámultam a levelek és talajnövényzet lengedezését egy záporban, a látóteret beszűkítő homok- és hóviharokat, vagy a napfénytől vöröses árnyalatúra felforrósodó Meridian városát, utcáit, köveit, piacbódéit. A [i]PlayStation 4 Pro[/i] pedig itt tündököl igazán, ahol a színek, árnyalatok, a látótávolság és a mindenhol jelen lévő részletgazdagság eddig példátlan módon áll össze egy lehengerlő nyílt világgá. Az egyik – ha nem a – leggyönyörűbb játék amit valaha láttam, és ami a „hagyományos” PS4-eken is fantasztikusan fest. Természetesen ez mozgás közben jobban kitűnik, de azért vegyük példaként az alábbi képeket:[76873] [i]Az első kép egy sima PS4-en készült…[/i][76874] [i]…a második pedig PS4 Pro-val, HDR 4K TV-n. Hangsúly a fényeken, a színeken és a részletességen.[/i]Hasonló az eset az alábbi képpárnál is:[76875][i]Már a sima PS4 verzió is bődületes…[76876]…de a PS4 Pro változat egyenesen lélegzetelállító![/i][i](A játékban egyébként a táj betöltésén, a látótávolságon és a színek élénkségén érzékelhető talán a legjobban a különbség. Egyébként külön be lehet állítani azt is, hogy a teljesítmény vagy a felbontás élvezzen prioritást. Továbbá, Aloy haja mindkét gépen verhetetlen.)[/i][b]Élőlények!?[/b]Az emberek arc-animációja is remekül működik, kifejezőek és élettel telik; bár néhol bemerészkednek a figurák – köszönhetően a szemeknek, ami tudvalevőleg a lélek tükre – abba a bizonyos „különös völgybe”, ahol taszítóan mesterkéltnek hat egy-egy arc vagy mozdulat. A fő stáb – kifejezetten Aloy – azonban kiváló, szuper dizájnnal. Hősnőnk bájos, intelligens és imádni való, szakítva a videojáték „csajok” fárasztó hagyományával. Önállóan, határozottan, de kellő humorral birkózik meg a kihívásokkal, szépsége pedig nem testi adottságaiban rejlik. A köréje épülő szereplőgárda is jó, a karakterek múltjai, motivációjuk, az örömeik, bánataik és sérelmeik mind áttűnnek az írásnak és az alakításoknak köszönhetően.Az animáció és szinkron azonban nem minden, a csapat pedig apró részletekbe menően öltöztette fel a világ lakosait. A rejtett jelentésű tetoválások, törzsi arcfestékek, és vadásztrófeaként hordott fém- és gépdarabok mind apró elemei ennek a rejtélyes kirakónak.Ez pedig fokozottan igaz a lényekre. A vezetékek, csövek, páncéldarabok, cilinderek és egyéb műszaki alkotórészek ismerős, de mégis újszerű állatokat eredményeznek. Érezni, hogy lehet egyfajta céljuk; hogy például a szarvak, amelyekkel a földet túrják, vagy a rakomány, amelyet hurcolásznak, mind egy egész része. Fémes kattogások és csattogások mellett állatiasan üvöltenek, ha pedig megsérülnek, sebzett vadakként tántorognak. Létezik egyfajta természetes rend, egy körforgás, amiben a mechanikus állatok vették át hús-vér társaik helyét. Idegen, de mégis így van rendjén. Az információ finom csepegtetése pedig annál izgalmasabbá és érdekesebbé teszi a játékot, ahol a „nagy csattanóig” szüntelenül kreálhatjuk saját elképzeléseinket, teóriáinkat: mi is folyik itt? És miért tűnik valahogy, mindenek ellentmondva, mégis normálisnak ez a hely? [b]Az igaz ember járta ösvény[/b]Aloy felnőtté válása a Nora bizonyítási rituáléval veszi kezdetét, ahol egy rejtélyes szekta irtja halomra a falu lakosságát. A tragédia után belecsöppen – velünk együtt – a tennivalótól duzzadó nagyvilágba, válaszok után kutatva. Míg a fő vonal 20 órát vehet igénybe, a mellékküldetések és gyűjteni valók ezt a számot könnyedén megkétszerezhetik, vagy akár -háromszorozhatják. Félreértés ne essék: a [i]Horizon[/i] ízig vérig egy akció szerepjáték, átgondolt és indokolt tartalommal megpakolva. A mellékfeladatokat komplex karakterek és kigondolt sztori jellemzi, rajtuk keresztül pedig még jobban megismerhetjük ezt az egyedi világot és Aloyt. A dialógusok során bővebb infóhoz juthatunk, ha szeretnénk, esetenként – ámbár nagyon ritkán – döntéseink az események végkimenetelét is befolyásolhatják, valamint főhősünk jellemét. A párbeszédeket a jól teljesítő szinkron kelti életre, az írók pedig lélekkel és élettel teli univerzumot kreáltak, amit a háttérben ugyan, de állandóan jelen lévő zene tovább fokoz. Sőt, a hangtechnika is figyelemre méltó, legyen szó a fűben neszelésről, egy közelgő hóviharról vagy a csaták robajáról. [b]Az ellentétek vonzzák egymást[/b]Lényegre tapintva ragadták meg a korok kontrasztját, gyakorlatilag két történeti síkot hozva létre. Ezek egymásból táplálkoznak, múlt, jövő és jelen összeér. Kényelmesen megfér egymás mellett egy kemény [i]sci-fi[/i] és egy új-ókori dráma; fejlett múlt és fejletlen jövő; az emberek aktuális problémái és a dicső, általunk ismert civilizáció bukása pedig néhol fájdalmas tükre mostani létezésünknek és az emberiség egocentrizmusának. Egyfajta lehetetlen, figyelmeztető ál-jövőkép, amely túl szép, hogy igaz lehessen.A kontrasztot pedig a harcrendszer is remekül adja át: elvégre robotokra vadászunk íjjal és nyilakkal, lándzsával, parittyával és csapdákkal. Mindegyik – szinonima híján – „lény” sajátos módon viselkedik, és külön taktikát igényel. Vázukra rétegesen illeszkednek a különféle módon funkcionáló komponensek, amelyeket fokozatosan lebontva iktathatjuk ki őket. Az öröm az „állatok” megismerésében rejlik, gyenge pontjaik felfedezésében és saját, tökéletes taktikánk kifejlesztésében, legyen szó cseles lopakodásról, frontális ostromról, vagy a kettő egyvelegéről.Véletlenül sem szeretnék lelőni poénokat, de egy példával azért élnék. Még ismerkedtem a világgal, amikor egy kisebb, struccokra hajazó robotcsordát fedeztem fel. Próbáltam őket egy robbanó lövegekkel felszerelt parittyával eltalálni, azonban mellélőttem, célpontjaim pedig futásnak eredtek: ekkor szúrtam ki egy farönkökkel megpakolt ládát. Belelőttem röviddel azelőtt, hogy a menekülő csoport odaért volna, mire a rönkök megindultak, és kiiktatták mind a hat „vadat”.Ezen pillanatok teszik igazán lehengerlővé a harcrendszert, amit tovább fűszerezhetünk újabb, különféle extrákkal bővíthető fegyverekkel és ruhákkal. Egyszerre négy fegyvert használhatunk, váltani közöttük és a lőszerek között pedig nagyon könnyű és intuitív. Annyira lehetnek a harcok monotonok, amennyire engedjük őket, a kreativitást pedig igényli a játék, már közepes nehézségi szinten is. Nyersanyagokat gyűjtögetve gyárthatunk lőszert és nagyobb tárhelyet neki, főzhetünk védőitalokat, a zsákmány pedig a repertoárunk bővítésében segít.Itt újból dicsérném az acélszörnyeket, ugyanis azon kívül, hogy a történetbe is remekül illeszkednek be, kinézetük és létezésük lényege a harcban is szerepet játszik. Alkatrészeik betagozódnak a program logikájába, amely kiismerése és helyes alkalmazása állandó sikerélményt nyújt.A gépek mellett pedig hús-vér emberek is utunkat állják, igazolva fajunk örök tragédiáját: ember embernek farkasa. Azonban míg a történetből az emberiség kiveszi a részét, a játékmenetben kissé unalmas és középszerű módon jelenik meg – pláne a fenomenális robotok mellett. Átlagos mesterséges intelligenciájuk és felépítésük nem igényel komolyabb taktikát vagy megfontolást, ami pontosan az említett kreativitás szöges ellentéte – de szerencsére erre arányában ritkán kerül sor.[youtube]T5Xx3MdqdgM[/youtube][b]Üdv a klubban![/b]A Guerrilla Games hosszú idő után első eredeti elképzelését a Sony teljes mellbedobással támogatta, ami a lehető legjobb döntésként bontakozott ki. A [i]Horizon Zero Dawn[/i] egy fenomenális kalanddá formálódott az évek alatt, 2017 pedig egy hatalmas exkluzívval veszi kezdetét. A Guerrilla Games őszinte szeretettel formálta meg a játék világát, és a [i]Killzone[/i] után nyílt terepen, korlátok nélkül bizonyíthatott – és bizonyított. Lélegzetelállítóan gyönyörű tájaival, igazán egyedi személyiségével, kreatív és igényes játékmenetével, minőségi tartalmával, érdekes karaktereivel, apró részleteivel és kiváló hangulatával a [i]Horizon Zero Dawn[/i] igazi csúcsragadozó. Ebben a játékban el lehet veszni, a természet és a technológia mesés kontrasztja pedig folytatásért üvölt. Magasra tette a műfajok mércéjét, és érdekes lesz látni az ipar reakcióját. Szórakoztató, elgondolkodtató és ami a legfontosabb: van saját egyénisége. A Guerrilla Games, maga a játék és bájos, független és erős hősnője pedig belépett a videojáték ipar Valhallájába.[i][b]Aloy: üdv a nagyok között![/b][/i][i](Ezt a remek játékot partnerünk, a PlayStation biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a [A http://www.konzolokszervize.hu/playstation4/horizon-zero-dawn-ps4]Konzolok Szervize[/A] budapesti boltjában, vagy webshopjából a kék linkre bökve kényelmesen meg is rendelhető.)[/i]

127 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Minden tökéletessége ellenére ügyetlenek és fájón egyszerűek az emberi ellenfelek táborok stb…… Ez hogy ment át mikor ennyire jól összerakták az egészet?

  2. Picsába, elhatároztam, hogy nem veszem meg, csak nyáron, ha lehet már kicsivel olcsóbban kapni, vagy használtba, de csökken az ellenállásom minden egyes megnézett gameplay videóval…

  3. Egy igazán fájó pontom van a játékkal: hogy nem kapott magyarítást ! Jó lenne megérteni pontosan minden elemét. Viszont, ha Detroit sem kap, az tuti, hogy nem lesz premier vétel.

    • Tessék tanulgatni angolul és nem lesz ilyen problémád. Mivel nem folyamatos szöveget kell lefordítanod egy jó közepes szint is elég, én se vagyok jobb.

  4. Köszönöm de én nem szeretnék vele jàtszani.Semmi extra dolgot nem érzek benne.

  5. El nem tudom mondani mennyire ellenszenves volt idáig ez a játék, ennek köszönhetően szinte semmi előzetes anyagot nem néztem meg. Egyszerűen zseniális ez a cucc, letehetetlen műalkotás.

  6. ma szabin vagyok, dél körül fizu, és első dolgom a játék megvásárlása :)már nagyon várom!

  7. Ez a gyöngyszem meg a Mass Effect Anromeda! Aztàn a tavasszal màr böven elleszek.Azt is nagyon vàrom!

  8. Elképesztően jó játék, pedig még csak videokat láttam róla.

  9. Azért maga a világ is elég egyedi…

  10. Ha Messi nem tudna olyan jól focizni, akkor valószínűleg nem volna jó játékos

  11. Baszom jó játék ez na!

  12. Jöhetne már az új rendszer frissítés, olyan képeket lehet csinálni hogy beszarsz, a háttérképem már megvan.

  13. Remek dolog a gyorsaság,de az a játék megérdemelt volna egy hosszabb, átfogóbb tesztet. Főleg ezen az oldalon.

    • “Nem szívesen lövöm le a “”poént””, de készültünk még egy Horizon cikkel, mely a játék bizonyos “”kényes”” kérdéseit feszegeti és ezeken keresztül mutatja be a részleteket. Ezzel azonban várnunk kell, mert sok benne a spoiler és nem akartunk addig kilőni, amíg a többség el nem merült a kalandban. Plusz ahhoz, hogy hozzá tudj majd szólni, már jó pár órát bele kell tenni a cuccba.”

      • Annak aki veleszületett földöntúli képességével egy concept art vagy egy teaser alapján egekbe magasztal vagy minden szarnak elhord valamit, nem lesz szüksége jó pár órákra a hozzászóláshoz. 🙂

        • Hát de nem is azoknak készül az a cikk 😀

          • Az nem baj, mert nekik tökmindegy, hogy mihez szólnak hozzá, a lényeg az, hogy leírják a véleményüket legyen az valós vagy akár fiktív. Ezután többszöri visszaolvasás után elégedetten hátradőlve várják, hogy megerősítsék őket a gondolataikban. Ha esetleg valaki mást gondol, mint ők, habzó szájjal esnek neki, fenyegetik, akár még a lakcímüket is próbálják elkérni a hitetlen kutyának, aki más véleményen van, mint ők, a mindent tudók.

      • Sejtettem,hogy lesz még valami turpisság. Ez így nagyon karcsú lett volna.

  14. Most nagyon irígy vagyok a Ps4 tulajokra. Tegnap néztem Twich-en, hát leborultam. Rég láttam olyan játékvideót, aminek a nézése közben viszketett a tenyerem, hogy miért nem én játszom.

  15. Két hibát mernék felróni. Ezek inkább illúzió romboló hibák, nem olyanok amik a játék rovására mennének. Sok bokron és növényzeten csak átsétáltunk úgy h meg se mozdulnak, ez fura azután h kijövök a hosszú fűből ami fainul mozog, azok meg le vannak merevedve. Illetve a tetők nincsenek jól szigetelve, házak előtti kis beállókon átesik az eső… tudom ez ilyen kurvulás, de nekem ezek tűntek felPersze minden másban sokkal szebb mint akármi amivel eddig játszottam

  16. Remélem a Red Dead 2 is majd valami hasonló látványt fog letenni az asztalra.

  17. Én is szkeptikus voltam eleinte a játékkal, de annyira egyedi a körítése, hogy gondoltam mégis bepróbálom. Így az első 5 óra alapján az első benyomásom, hogy a játék fantasztikus lett. A grafika teljesen áll-leejtős. Beszarás milyen szép játékokat tudnak ma már csinálni. De ami a leginkább meglepett az a gameplay. Elsőre féltem az irányítástól a sok különböző töltény meg eszköz váltás és harc közbeni kraftolástól, de olyan jól megoldották az irányítást és az egész gameplay a harcoktól, a kraftolásig egészen a küldetés rendszeren át piszok jól van megcsinálva. A világ és benne a szereplők nagyon jól telis teli misztikummal. És a főhősnő is igen karakteres lett, motivációval, szerethető személyiséggel. Nagyon tetszik. Alig várom, hogy holnap folytathassam.

  18. Kövezzetek meg, de nekem ez alapján a 2 összehasonlító két alapján majdhogynem jobban tetszik az alap PS4en látott produktum. Nyilván élőben és mozgásban más és a részletek még jobban kijönnek a Pron, de nekem túlszaturáltnak hatnak a színek a Pro féle képen, gondolom ez a HDR miatt van, borul a színhelyesség.

  19. Nagyon sok játék van előtte, de beszerzem, már a tudat, hogy megvan is boldoggá fog tenni, max majd fél év múlva játszhatok is vele:)Az magyar IGN teszt meg a röhej kategória, sok kommentelő meg is jegyzi.

  20. Nézegetem a képeket, meseszép 🙂

  21. Hazaértem, beraktam a lemezt, 20 perc alatt betöltött (amin meg is lepődtem), azóta nyomom kisebb szünetekkel, mert közben dolgom is van. De teljesen elvesztem…

  22. Nem hiszem el, hogy van olyan egészséges gamer aki azt mondja, hogy ő ezt nem akarja átélni a saját tv képernyőjén….

  23. Szerintem már az első képkockáknál lehetett sejteni, hogy ez egy bitang jó játék lesz, pláne a Killzone-os Guerilla miatt is.A trailerek és a videók csak fokozták ezt a sejtés, és lám 10 pontos a játék, aminek én nagyon örülök.Sajnos csak a jövőhéten tudom megvenni, de nem baj, szép szülinapi ajándék lesz számomra 🙂

  24. Nagyszerűen oldotta meg a váltást a GG, le a kalappal előttük. Kevés studió tudta volna ezt meglépni és véghezvinni.A játék meg állejtős, van benne valami ami már az elejétől kezdve azt mondatta velem hogy ez bizony jó lesz. Úgy is lett 🙂

  25. Megjön a fizu és megyek megvenni! Mert a pénzt ellőttem a Mafia 3 ra és a Witcher két kiegészítőjére az elmúlt store akcióban.

  26. Ez a game minden tekintetben remekmü, köszönöm Guerilla köszönöm Sony, és köszönöm a tesztet is, csók puszi mentem is tovább No man sky-ozni:)

  27. Schwarzenegger elég nagy bajban lenne kis hazánkban azzal a robotos filmjével amivel berobbant anno a köztudatba. 😀

  28. “””Hiányzik belőle valami új”” komolyan mondom én beszarok ezen az emberen… Ó de bezzeg az ugyanilyen ultra futurisztikus (sőt, talán még vadabb formában) CoD részek az utóbbi jó pár éveben rendre 9 fölött kapnak, (mondom fölötte, többet mint ez a semmi újdoságot nem hozó Horizon) akkor persze nem baj, hogy semmi de semmi újdonságot nem hoz a játék. Akkor minden fasza.”

    • Ez melyik agyoniskolázott volt?

      • Magyar IGN, Sashegyi Zsolt. Nem akartam eredetileg nevesíteni, sőt oldalt sem elárulni de olyan szinten gyökérséget írt le ezzel a mondattal, hogy megérdemli a savazást! Újságíró, viselje el. Maga a teszt amúgy nem tükrözi ezt a sötét látásmódot, korrektül leír mindent de a végszónál csak odaböki ezt a baromságot a fő negatívomok közé. Gratulálok neki.

        • Nemtom, én bírom az IGN tesztjeit, a Horizonos is teljesen rendben van szerintem. (filmek terén kifejezetten adok a véleményeikre, főleg Zalaba Ferencére)

          • Na de ilyen baromságot hogy lehet írni ?! (Mármint nem te hanem az IGN tesztelő). Pont hogy egyedi ötlet az egész….

          • Szerintem simán a sandbox craftolós gyűjtögetős részre gondolhatott. Mert ha valamiből sok van, akkor ez az a műfaj. És tulajdonképpen itt is ugyanezt kell csinálni, csak a körítés más, és nem egy ubisoft féle reskin a cucc.

        • Ennél több újítást nem is nagyon lehetett volna beletenni. A történetből kiindulva, a környezet, az ellenfelek a fegyverek. Mind új szín ebben a stílusban. Szerintem maga sem tudja mire gondolt.

    • “az ign egy vicc, minden létező verzióban xD az amcsi jutub oldalukon is van sok sok gyöngyszem xDDDD kész röhej amiket feltolnak néha, meg azok a professzionális hozzázólások, “”kritikák”” amiket beböfögnek…. 10/10″

  29. “Van benne robot madár, robot bölény, robot farkas, robot kígyó, robot ló, robot tigris, robot pók, robot zsiráf, robot kecske, talán még robot hal is, de nem, egyszer valamelyik csökkent értelmi képességű hazafi kimondta, hogy “”robot dínó””, azóta ez lett a mantra. Parádés, tényleg. A Pető-intézet ehhez képest tudósképző.”

    • Ez a nép akarata.

    • Én vállalom…csökkentértelmiképességűzzél le nyugodtan, de én megláttam, nekem senki se mondta, de az a nagy batár robot, azonnal egy brutál méretű dinót juttatott eszembe, ahogy a kisebbek is egy raptort…persze van ami egy szarvasra hasonlít, a magas langaléta lehet mondjuk zsiráf…ja…de mi ezzel a baj…nem a dinón van a hangsúly azoknál akik ezen fennakadnak, hanem azon hogy egy robot miért állatra hasonlít…hogy ennek mi az oka…De mondom mégegyszer…nekem semmi bajom velük…hadinók, hanem, nekem bejönnek…de majd úgyis erre téved egy ebben illetékes, értelmileg rogyant illető, és majd vele megvitatjátok ezt a dolgot. XD

    • Messzire nyulik vissza a dolog (amikor megjelentek az elso concept artok es felreppentek az elso pletykak/hirek a jatekrol): http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=827401

  30. Isten császár játék, 10/10. nálam is. Én még nagyon az elején járok, de nekem is úgy tűnik, hogy semmi forradalmi újítást nem hozott. Amit én pont felismerhetetlenségig szarok le. Gyönyörű grafika, király zene és hangok, isten hangulat és érdekes sztori. Nekem ennyi elég.

  31. “IGN teszt:””Hiányzik belőle valami új, egyedi ötlet”””

  32. “Ennyit a “”csak a pro”” teóriákról 😀 köszi guerilla , köszi sony… nekem megfelel ez a minőség is … majd ha lesz HDR képest 4K-s tv-m akkor talán már kijön a ps 5 is.Nagy pacsi érte, erre találták ki a pro-t és a sony nem szarta le ( nem is teheti) a majd 50 misis alap tulajt.Este indul a vadászat.”

  33. JimSterling megadta a 9.5/10-et. innentől kezdve, akiszerint ez a gám szar, az menjen az erdőbe gombát szedni.amelyik reviewban meg nem adnak rá legalább 9-et a 10-ből, akkor onnantól az az író/oldal hiteltelen.ennyi.LEGYENMÁVÉGEAMELÓNAKBASSZUS….

  34. Van olyan ps4 tulaj, aki a Wildlands-ot veszi a Horizon helyett? :O Azért az durva…

    • Én Niert veszek helyette, de a következő ez lesz. Belenéztem 1-2 gameplaybe és még mindig azt keresem, hogy hova gurult az állam.

    • Hajajj…nem is egy!!!

    • Ezen én is csodálkozom. De majd rájönnek hogy ezt elkúrták

      • Miértis? Had döntsem már el én kérlek hogy szerintem jó e nekem…az semmit sem jelent hogy esetlegesen neked nem jön be valami…az messze nem azt jelenti hogy az adott játék ne lenne jó…sőt…azt meg végképp nem jelenti hogy én (és azok akik azt vették) nem fogom maximálisan élvezni azt!!!A zárt és a nyílt bétát is végigtoltuk, úgy 30 órát pakoltunk bele, alig várjuk a 7.-ei megjelenést, minden nap hajnalig elvoltunk vele…így nem hinném, hogy a legcsekélyebb mértékben is kéne aggódnunk!!!Ez is tetszik, majd egyszer ezt is beszerzem…de engem most a Wildlands kapott el…ez van. Ezér én nem fogom magam összevissza szégyellni… xD

        • Persze mondjuk ez nem utolsó szempont és jó hogy ott volt ez a zárt béta. Coopban biztos jó móka, de nálam kifulladt ez már a Divisionnél, ugyh én a WL le se töltöttem. Nem próbálom rád eröltetni a véleményemet egyszerűen csak arra céloztam mint vbalazs hogy egy ilyen típusu ps exkl. címnél nem hiszem hogy meg kellene előznie egy Wildlandsnek. De ha neked az jobban tetszik…

          • “Igazából nem arról van szó hogy “”megelőzi””…hanem …hogyismondjam…biztosna neked is volt már oylan, hogy valami elkapott és rabul ejted…amikor ugy játsuzol hajnal 5-ig, hogy fel se tünt hogy basszus reggel lett…de az is csak abból derült ki, hogy lemerült a fülesed…na nekünk a Wildlands ilyen volt…Ha meg már említetted…a Division pl engem addig érdekelt amig be nem jelentették a Wildlands-et…:DPróbáltam a Division bétáját is anno, elvoltam vele, de pl a városi környezet nekem nem adja…viszont mikor megláttuk a Wildlands-ot, azonnal beleszerettünk…az meg hogy maga a játék milyen, azt tudtuk már akkor, mert a Ghost Recon Future Soldier–t is nyomtuk 4-esben…és ez meg ugyanaz, csak nyitott világban…kell ennél több?A Horizonnal nekem nincs bajom, de barátaim többsége azon kattog hogy miért robotdinók, meg ugy az egész…és nekik nem veszi be a gyomruk…engem ez nem zavar…bejön…mondjuk a csaj nagyon nem…nem tudom miért, de első pillanattól fura…ellenszenves…szal ráér…:D”

          • “Elgondolkodott már a “”barátaid többsége”” kattogás közben azon, hogy esetleg a robot-állatoknak a sci-fi történet szempontjából van valamiféle jelentősége?”

          • Ó…szerinted? Hosszú éjjszakákon át tartó vérmes vitákon vagyunk túl ezügyben…xDDehát észérvekkel nem tudtam őket meggyőzni…:)

          • És a történet ismerete nélkül mi volt a vitázás alapja?

          • Egy vitának nem kell alap…-fekete-fehér-nem…mer fekete-ku***vaanyád…xD

          • Amúgy én is azzal próbáltam érvelni, hogy majd a történet bizonyosan megválaszolja ezeket a miérteket…de ők nem hittek nekem…xD

          • De egyébként aki szidja az tényleg a robot dínók miatt! Én nem értem miért? Szerintem curva jók!

          • Az egyébként megvan, hogy a játékban nem robot dínók vannak, hanem robot állatok?

          • De robot állatnak nem jó a hangzása, a robot dínó jobb!

          • Ennyi…XDRobot-dínó-szerű…ez lenne a megfelelő, de ez meg túl körülményes leírni…xD

    • Legalább van választási lehetőség, és nem két szar közül választasz, mint általában a politikában, hanem két jó közül.

  35. Az összehasonlító képek így a cikkbe ágyazva sok különbséget nem mutatnak…amit látok, az meg a megvilágításbeli különbségek miatt van. (máshonnan éri a fény a dolgokat, így sok részlet elveszik, ráadásul pont a PRO-s képnél, így a sima részletesebbnek tűnik)Láttam már nagyfelbontású összehasonlítást, és igazából a lényegi különbség annyi, hogy a PRO-n pár részlet jobban kijön…de szerencsére az alap PS4-en is gyönyörű…egyszer tuti beszerzem…de most Wildlands…:)

  36. “Nem sok értelme van ilyen kis felbontásban feltenni összehasonlító képet, mivel sem a 4K, sem a HDR nem “”látszik””. Talán a talajon látszik, hogy a PRO-n jobb a textúra, meg a fáklya fénye jobban megvilágítja Aloy-t, de más különbség így nem látható…”

  37. Egyébként az első két összehasonlító kép (PS4 vs PS4 Pro) közül nekem amúgy is jobban tetszik a sima PS4 sötétebb tónusa….

    • A HDR-t nem adja vissza a kép. Így külső szemmel az egyetlen illúzióromboló dolog a játékban, a víz látványa. Ezen kívül minden ütős, úgyhogy előbb-utóbb beszerzem.

      • A vízre kíváncsi leszek…. ezt már valaki más is említette hogy nem a legjobb. Én inkább akkor nyilatkozom ha már láttam.

  38. Rílok, h most másra kell a lé! Többet ilyet nem csinálok. Mindig lesz félrerakva pénz az éppen aktuális PS exkluzívra.

  39. A játék minden kétséget kizáróan mestermű. Kicsit sajnálom szegény GR Wildlands-et hogy most jelenik meg. Sajnos a cikk szerintem egy kicsit összecsapott lett.

  40. Pont most hívott a futár, hogy nemsokára hozza. Így kínlódás lesz kivárni a munkaidő végét…De amint hazaérek, rögtön belevetem magam.

    • Belenéztem gyorsan, és mehetek vissza helyettesíteni, meg szakkört tartani… Bár a múltkor szakkörre bevitte a PS3-at, és Valiant Hearts-oztunk.:D De ebben a tudatban baromi nehéz lesz még a nap többi része.

  41. Kicsit szkeptikus voltam a játékkal, főleg a sztorival kapcsolatban. De most nézem a The 100 c. sorozatot és párhuzamot találva az eddigi infok alapján kifejezetten tetszik ez a világ is.

    • Szerintem sokan voltak egy kicsit szkeptikusok, de a játék bizonyított.

      • Igen! Az elsö reakciòm nekem is a jaj csak ezt ne volt, mikor mèg csak pàr rossz minösègü kèp keringett a neten.Mèg itt is lett ròla ìrva!! De vègül cèlba èrt! Nagyon jò jàtèk 9:30 körül hozta a futàr azòta nyomom,ès sajnos minjàrt megyek dolgozni.

  42. A picsaba ez nagyon szep es valtozatosak a helyszinek is es nem egy par oras jatek.Valaki vegye meg tolem a FFXVot!Kell ez a jatek!

  43. Most kezdtem. Nem jutok szóhoz.