Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Horizon Zero Dawn – kiváló a játék Metacritic átlaga

Lejárt a PlayStation 4 exkluzív [B]Horizon Zero Dawn[/B] című, open world stílusú akció-kaland játék tesztjeire vonatkozó embargó, a nyugati magazinok máris elkezdték szórni értékeléseiket.A helyzet mondhatni rózsás: a game jelenlegi [A http://www.metacritic.com/game/playstation-4/horizon-zero-dawn/critic-reviews]Metacritic[/A] átlaga 88%, mely köszönhető a rengeteg maximális, valamint 9 (90) feletti pontszámnak.- Pozitív oldalon minden lap kiemeli a látványt és a szavatosságot. A nagyobb, híresebb magazinok mindegyike el van ragadtatva a nyitott világ felfedezésének élményétől. Emellett pozitívan nyilatkoznak a harcrendszerről.- Nagy negatívumról általában nincs szó. Pár felület megemlíti a gyűjtögetés / craftolás szokatlanul széles palettáját, mely egyes playereknek frusztráló lehet.A Horizon százalékos Metacritic arányát – jelenleg – egyértelműen a USGamer 5 pontos értékelése rontja le. Ebben [A https://twitter.com/yumecaty]Caty McCarthy[/A], a játékot véleményező teszter-hölgy leginkább azt nehezményezi, hogy unta a craftolást és a melléküldetéseket, amiből szerinte túl sok van. (Caty február 13. óta tagja a magazinnak, ez az első review-ja náluk.)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Én egy ideje már leszálltam a hype vonatról, és már nagyon régóta se képeket, se videókat nem nézek a játékról. Azt vettem észre, hogy minél jobban képbe kerülök egy játékkal kapcsolatban, meg minél több videót nézek meg róla megjelenés előtt, annál érdektelenebb lesz a számomra, mert az újdonság varázsát elveszíti azzal, hogy a játék közben arra jövök rá, hogy ezt már láttam, meg ezt is, vagy a végén arra, hogy ez a rész benne volt az egyik videóban, de a játékban meg nem. Na az is idegesítő tud lenni.Én maradok annál, hogy megveszem majd jövő hónapban, és meglátjuk, hogy mi lesz. A Killzone sorozattal már jó pár dolgot letettek a srácok az asztalra, és szerintem ebben sem csalódunk majd 🙂

  2. A játékidőről van valami hír? 10, 30, vagy 100 óra? Írnak már róla valahol?

  3. Nem attol az egy inkompetens tesztől avagy szar pontszámtól lesz a játék sikeres vagy sem. Pár % ide vagy oda az átlagon nem számít.

  4. “””A Horizon százalékos Metacritic arányát – jelenleg – egyértelműen a USGamer 5 pontos értékelése rontja le. Ebben Caty McCarthy, a játékot véleményező teszter-hölgy leginkább azt nehezményezi, hogy unta a craftolást és a melléküldetéseket, amiből szerinte túl sok van.””Ajánlom neki pl. a SWTOR-t, kb egy éve baxták el tökéletesen, neki szerintem bejönne ez a maxigáz lebutított változat. :(“

  5. Én még mindig nem értem, h miért van szükség a tesztekre(de, tudom, ez is a biznisz része). Van akinek ez jön be, másoknak meg nem. Adjanak demót mindenből, majd eldönti a vásárló, h kell-e neki, vagy sem.

  6. A hírhez hozzászólva, úgy gondolom a Horizon elhozza nekünk azt a látvány forradalmat + AI + animációk, mint ami annó a Killzone 2 hozott, de mindezt PS4-re!

  7. Már 89%-os az átlag. :)Biztató! 🙂

  8. Tőlem lehet akárhány pontos a játék úgyis én döntöm el hogy mennyire tetszik vagy nem + majd ha itt lesz teszt ami fog érdekelni csak és kész.

  9. Jó lesz. Pont.

  10. “Amíg nem kötelezőek az “”egyhangú”” mellékküldetések, addig baj nincs, ha maguk a fő-sztori missziók jók.”

    • Nézd… ha a polygon akiket a Ms szponzorál és nem restek rendre alul pontozni a sony exeket…. dob rá egy 9 pontot… azért az nagyon nagyon beszédes.

  11. Ha olyan lesz a mellékküldetés, gyűjtögetés, mint a Dragon Age Inquisitionben vagy a Witcher 3-ban, akkor örülök, viszont ha Ubisoft szint, akkor nagyon nem. Akkor inkább a sztorira koncentrálok.

  12. CSekkoltam Caty nénit a twitteren…. hát…. szerintem egy indi játékkal kellett volna indítania, mert ez egy pöppet magas labda volt neki

  13. “Bezzeg a RockStar-nál nem éri szóvá a ház elejét, hogy kis változtatással gyakorlatilag majdnem ugyanazt csináljuk minden gamejük küldetéseibe ! Sőt végük legtöbbször : “”Rázd le vagy intézd el üldözőid.”” ! :S Remélem a RDR2-re azért újítanak.”

    • A GTA-k szerintem… és még egyszer leírom szerintem egy ici picit túlértékelték. Főleg az 5. részt.

      • “GTAV -ös packos PS4 et vettem, direkt a Rockstar játéka miatt… a felénél abbahagytam és eladtam. Lerágott csont volt. :(A RedDead2 nél valami “”forradalmi”” dolgot várnék már…”

    • Te egy ilyen polgárháborús időszakban játszódó játékban milyen változatos és soha nem ismétlődő mellék küldetés rendszert csinálnál?

  14. Srácok segijjetek akkor most eszt kérlyem anyujéktoll vagy az nomen s skíyt? Mejik a jób?

  15. Minden lootolásra alapozó open world játékban ismétlődnek a mellék küldetések, mindegyikbek! Még az oly sokszor bezzeg példaként emlegetett Witcher 3-ban is! Sok fajta és hangulatos mellék küldik voltak, de már az első nagyoobb térképen ismétlődtek, a játék második feléről ne is beszéljünk. Ami a lootolást illeti, a tengernyi, mind egy kaptafa kérdőjelektől már az életkedvem is elment, mégis 93%-on állt átlagban, és teljesen jogosan. Szóval ha valaki egy nyitott világú játéknál a sok fajta loot meg az ismétlődő mellék küldetések miatt pontoz le az egész egyszerűen buta, vagy érdekből teszi. Mert ha nem a mellék küldetésekbe akkor másba köt bele, nem kell ezt magyarázni.

  16. Király. Elő is rendelem. Bennem volt a kis félsz, de úgy fest remek cucc lett.

  17. “Nem csak a “”túl sok grind”” a baja a kishölgynek, ha érdekel, olvassátok el a teljes tesztet.http://www.usgamer.net/articles/horizon-zero-dawn-reviewKülön kitér az ismétlődő küldetésekre, ami ha igaz, akkor az tényleg baj lehet.”

    • Ha nem lesz full-hasonszőrű a side mission, mint az MGS V-ben, akkor (annyira) nem gond.

      • Na igen, az MGS 5. Volt 4-5 fajta faék szintű mellék küldetés ami végig ismétlődtek a játék során, mi több a játék második felétől a fő küldtéseket is ismételtél, csak nehezebb szinten. Mégse mondta senki, hogy emiatt nem olyan jó a játék, gondolom a USgamer se pontoztota le emiatt.

          • “””The cherry on the cake, now that Metal Gear Solid has the perfect structure for its systems, is that Kojima has finally learned how to tell a story. If Metal Gear Solid 4 was some sort of nadir in Kojima’s not-unblemished narrative career, The Phantom Pain is where he finally gets it right. The cut-scenes are much shorter and snappier, with the same high production values, and all of the extra period detail and digressions that Kojima so loves are set aside in cassette tapes. The leap in voice talent doesn’t hurt either, with Troy Baker’s Ocelot in particular a master of the two-minute monologue.””Aham…. Kojima végre megtalált Story-t közölni… hát szerintem meg az lett a leggyengébb része az 5. résznek.”

          • Ohh, bezzeg a tök egyforma mellék küldetések itt nem voltak annyira szemet szúróak, de érdekes. 🙂

        • Megjegyzem, az én ízlésem szerint a MGS 5 a valaha készült LEGROSSZABB MGS…. pont az open world és snadbox jelleg miatt. A történet – amit olyan sokan gyengepontjaként említenek – szerintem sokkal jobb lett volna egy non-openworld MGS ben. Nagyon szeretem a szériát, kb minddel játszottam is, de az MGS 5 egy szégyenfolt és ennek az oka leginkább az Open world. (PSP s részeket nem számolom bele) De ugye ez a trendi hát jump on the bandwagon. A Witcher 3 ban is néha dögunalom volt a sok mellékküldetés, a sok kérdőjel felderítése, de ott még azért tudtak a sidequestekbe belevinni némi egyediséget, noha lehetett kategorizálni. Nem értem miért kell az Open world irány, mások biztos tudják.

          • Nekem sem tetszik az MGSV és ugyanazt gondolom, mint te. Ami itt érdekes lehet, hogy ez egy új IP. Az teljesen egyértelmű, hogy az open word jellegből adódó szavatosság növekedés jelenleg döntő piaci tényező.

          • Igen, annak aki időmilliomos. Viszont aki tartalommal szeretné megtölteni játékkal töltött óráit, igen csak megszívja ezen trend miatt. Ma már ott tartok, hogy egy online és haver nélkül játszott verekedős játéknak több értelme van, mint egy hatalmas térképen sablonokat halmozni egymás után. Márpedig én maximalista vagyok, kipörgetek játékokat és nem pálya ha nem találok meg minden szir-szart, nem csinálok meg minden küldetést. A MGS V a határaimat feszegette. Elég elszomorító. Amennyiben sablon küldetésekre vágyok akkor arra ott az MMORPG, ott van helye. De ne egy AAA s játékba tegyék csak a szavatosság növelése miatt. (Witcher 3 talán a kivétel, ott valahogy kevésbé volt zavaró, vagy legalább is nem annyiszor) Jó lenne, ha ennek is vége lenne egyszer, de az nem most lesz :S

          • MGS V EPIC az első 30 percben, mikor már megnyílik a térkép, onnantól halott a game, néhány átvezető animáció viszi a játékot!

          • …azaz a prológus a játék tetőpontja!

    • LOL TC nem beszélj már faszságokat veterán gémer létedre.Melyik az az open world játék, amelyikben nem ismétlődnek a küldetések? Öld meg – szerezd meg – vidd vissza. Mindegyikben ez van. Az XP-ért csinálod a mellékküldetést meg a lootért, plusz némi sztori-kiegészítésért.

      • “Te is tudod öreg-gamer létedre, hogy vannak izgalmasan, változatosan ismétlődő, illetve vannak unalmasan repetitív küldetésekből álló játékok.Nem feltételezem, hogy ez a játék az utóbbi kategória lesz, csak a többiek figyelmét hívtam fel rá, hogy a tesztelő lány nem csak a grind miatt adott rá oly kevés pontot, hanem a FŐküldetések miatt is:””…But all those positive feelings melt away once you enter another main mission, and you find yourself quickly roped into more claustrophobic corridors and arena battles, stripping the player of the freedom that makes the travel between locations feel so pleasant.””””Seemingly every main mission ends in an arena fight of sorts against a giant-to-medium-sized machine, with a plethora of corridor battles against living humans to get there.””De még mielőtt megköveztek más írásai miatt, én is meg fogom venni a játékot.”

        • Szerintem a kis hölgy volt picit kritikusabb. Mert azért a többi oldal elég szép pontokat osztogatott.

          • “Meglehet.BTW az MGS5 története szerintem kurvajó.Úgy gondolom, hogy a tálalás, de főleg a rendezés (!!!) (pl. MGS4 minőségű átvezetők) az, ami miatt nem lett olyan jó, mint a korábbi részek. Na meg ugye a “”befejezetlenség””.”

        • TC, ki a faszomat érdekel, hogy ez a 2 napja tesztelő, Pokémon-rajongó kis szanfriszkói hipszter-palánta mi a faszt gondol erről a játékról, mikor a GameInformer, a GameSpot, és minden más neves magazin tesztelője azt írja, hogy a mellékküldik kiválóak és még sztori-szál is van bennük? Én musou rajongó vagyok, engem ez sem érdekel, ha egy küldit 40x le kell nyomni, ha annak van értelme / eredménye.

      • Ez azért a fantázián is múlik. Ki lehet(ne) azért találni változatos küldetéseket.

  18. Caty: a kurvaanyád magyarán megmondva na.

  19. Ezt a széles palettável rendelkező craft és loot rendszert, pontosabban ennek a negatív mivoltát nem igazán értem. Mi a baj vele, túl van bonyolítva? Sok mindent kell gyűjtögetni?

  20. Jól indul Kati karrierje…