Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Horizon Zero Dawn – elérte a 10 milliót

A most két éves [b]Horizon: Zero Dawn[/b] elérte a 10 millió eladott példányt – jelentette be a Sony Interactive Entertainment és a Guerilla Games.A legfrissebb adatokat 2018 februárjában [a http://playstationcommunity.hu/note/19043]árulták el[/a], az eladások száma pedig 7,6 millió volt akkor: ez azt jelenti, hogy az elmúlt 12 hónapban legalább 2,4 millió fogyott belőle.A PlayStation 4 exkluzív nyílt világú akció-szerepjáték 2017. február 28-a óta kapható. [103512]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nekem az mgsV meg a Horizon is unalomba fulladt pár óra játék után. Persze megértem ha valakinek tetszenek de az biztos, hogy a generáció legjobb játékától fényévekre van mindkettő olyan alkotások mellett mint mondjuk a Witcher3 vagy az RDR2 de mondhatnám házon belűl akár a Bloodborne-t is.

  2. Nem tom én 2 óra után ráuntam. Vhogy nm adta. Inkább új KZ-t kérnék.

  3. Nálam az MGS V néhány 10 óra játék után unalomba fulladt és nem is értem a végére, ami nem feltétlen a játék hibája. A HZD-be meg úgy ment bele bőven 100 óra, hogy minden pillanatát élveztem. Örülök a sikerének.

  4. Imádom!

  5. Nekem is nagyon tetszett, de azért a mgsV messze túlszárnyalja. Kiváló játék igaz, de van hova fejlődni. (szubjektív vélemény)

    • Én aztán imádom az MGSV-t, de szerintem a Horizon minden szempontból a generáció magasan legjobb játéka.

    • hát én is bírom az Mgs V-öt… de szerintem a közalében sincs a horizonnak.Ezt a fajta történetvezetést Kojima eléggé benézte… vagy lehet a Konami nem finanszírozta tovább így abból főzött ami volt.

      • “Kérlek engedjétek meg, hogy kifejtsem miért jobb a MGSV számomra.A grafika:A HZD nagyon szép játék ez vitán felüli, a MGSV “”motorja”” pedig abszolút funkcionális, de teljesen kiszolgálja azt az igényt, hogy gyönyörű átvezető mozikat adjon (nagyságrendekkel jobb arcmimikával mint a HZD), hatalmas teret kezeljen, két konzol generáción fusson és nem csak a nyitott világot kezelje, hanem a “”homokozó”” rendszer is működjön. A játékmechanika:A HZD játéka csak a harc, aminek a változatosságát csak a fegyverek variálhatósága adja. Más játékra szolgáló elem nincs.A MGSV minden szituációja egy logikai feladvány, egy problémát annyi módon meglehet közelíteni, ahány játékos van, szinte végtelen a lehetőségek tárháza. Még arra is van lehetőség, hogy én a játékos döntsem el milyen könnyen vagy nehezen, mennyi kihívással teljesítsek egy akadályt. A képlet kb. így néz ki:alap kihívás+felszerelés kiválasztása (akár semmi is)+kiinduló pont+erőszakosság foka+sebesség kiválasztása+társ kiválasztása+alaposság eldöntése…=játékélményTörténet:a HZD egy nagyszerű történettel állt elő tényleg nagyon élvezetes, de az alap népmesei koncepciót nem fűszerezi meg. Szembeállítja az alap jó/rossz, fekete/fehér dualitást, nem igazán árnyal.Egyik oldalon:igaz hős szemben az árral, kiváló emberi értékekkel:empátia, segíteni akarás, hősiesség, vezetőképesség, áldozatkészség, intelligencia, kíváncsiság stb…másik oldal:kapzsiság, uszítás, harag, düh, uralomvágy, pusztítás stb…A MGSV jellemrajzokkal dolgozik, nincs jó/rossz. Sorsok vannak, gyakran a saját sorsok uralkodnak az egyének felett, a motivációk érthetők és drámaiak. Nehéz a környezet és a karakter kölcsönhatását szétválasztani, akció-reakció. Folyamatos emocionális örvénylés és komplikálódás. Olyan mintha egy korszellem vinné magával, mint az ár, a történést. A problémák mélysége számomra döbbenetes (mi a béke, a háború természete, bosszú jogossága, a hatalom természete, a féktelenség torzító ereje, az emberi morál és a hatalom roppant erejének az ellenállása).Szavatosság:a HZD 60 órával platinázható, kihívás nincs továbba MGSV majdnem végtelen mivel csak a kreativitás szab határt.Ne haragudjatok, de ezt el akartam “”mondani””.”

        • “Rengeteg pontban egyetértek egyébként ezzel, de szerintem a Horizon története, mint koherens egész, sokkal egyszerűbben befogadható és jól operál a mélységekkel is. Ha nem akarod tudni a mögöttest, akkor nem kötelező: csak a “”játék”” egyszerűen feldolgozható fővonalát végigjátszod, megállítod a gonoszt és kész. Az viszont, ami a melléktevékenységek során felgöngyölíthető, szerintem példaértékű. Amikor játszottam vele, pontosan az MGS-hasonlat jutott eszembe, utoljára ott találkoztam ennyi érdemi, nem zavaró, sőt lebilincselő és mély plusz-sztorival. A felvételek, amik a régi világot bemutatják és összekapcsolják a történetbelivel egyszerűen fantasztikusak. Ad bőven a játék szabadságot ahhoz, hogy eldöntsd, mennyire szeretnél beleinvesztálódni. Ezzel szemben az MGSV-ről még mindig folynak a viták, hogy mire is gondolt a költő. Sokunknak egyből átjött, hogy mi is a mögöttes, másoknak soha nem fog. Elkönyvelték sokan befejezetlennek, de ez nem befejezetlen, pontosan arról van szó, amit írtál. A Phantom Paint nem a befejezése definiálja, nem az, ami “”tötrténet”” címszó alatt a szemünk elé tárul. Emellett úgy bevitt mindenkit az erdőbe, ahogy kell. Amíg lesz ember, aki dühöng, hogy ő “”a trailerek alapján nem ezt várta””, addig az MGSV célba ért és Kojima röhöghet a markába. Emellett szerintem a háttérben lappangó filozófia is zseniális, de majd ezt is megértik és ajnározzák 10 év múlva, mint most az MGS2-t és erre akár mérget mernék venni bármikor. Sajnos pont emiatt, sosem lesz olyan osztatlan siker, mint a Horizon, viszont annak érdemeit sem szabad ezért elvitatni, mert pont, hogy a sokrétűsége miatt lett ekkora telitalálat, de eközben nem nézi teljesen hülye egysejtűnek a játékosokat. Egy olyan világot mutat be, ami könnyen valósággá válhat és így tart görbetükröt, amellett, hogy jól bemutatja, mennyire jó élet volt enélkül az öncélúan túltolt techológiai forradalom nélkül is, egyszerűen, emberien, érzelmekkel. Sokrétűség tekintetében mindenképp aláírom az MGSV-öt, de összkép terén nálam a Horizon definiálja ezt a generációt, így kell(ene) játékot fejleszteni. Magam sem gondoltam, hogy egy Metal Gearnél jobban fog tetszeni, de az elmúlt kb. 5 év legnagyobb meglepetése volt.”

  6. Generáció egyik legjobb és legemlékezetesebb játéka.

  7. Akko agyyák ingyér, jú leszz köv pluszba. Je!!

  8. Nem semmi szám. Az elmúlt egy évhez tartozok én is.