Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Horizon Zero Dawn – az ördög a részletekben rejlik

[B]Horizon Zero Dawn[/B]PlayStation 4.[I](Nézd a lábát, ahogy megfordul.)[/I][76663]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Tetszetős , asszem lesz még benne egy-két finomság . GG . Előbb-utóbb beszerzem .

  2. Értékelem eme apróságot.

  3. Ennyi erővel a GTA széria is gagyi, mert egy egész fegyverarzenál bújik a kabátunk alatt, a pisztolytól a láncfűrészig! Ez is nagyon realisztikus nem!? Ha nem tetszik egy adott game akkor nem kell megvenni és kész!

  4. A GTA5-höz hasonlóan a játék kezdetét követően sehol sem fogunk töltőképernyővel találkozni, akárhova is megyünk. Az átvezető videók előtt és után se lesz, mindent a háttérben tölt be.

  5. Egymásba mosódó tárgyak szinte minden játékban vannak, nem róható fel nagy hibának itt sem. De ez a fordulás tényleg jó, hogy nem csak törzsből fordul és céloz. ND játékokban láttam eddig hasonló mozgolódós fordulásokat, ami megmaradt bennem.

    • Itt arról volt szó, micsoda részletesseg, nálam a részletesség nem erről szól hogy fél robotdínóba belemászik a felszerelésünk 🙂

  6. Csajszi rasztáin nem látom a felfelé kúszó tetveket. 5 pont!

  7. Mert hogy kéne, vagy lehetne máshogy megfordulni? Meg az már nincs feltüntetve hogy pl az íjvessző tartó totál bele áll a robitdínó hátába. Azért na, ha már igényesség, vegyük már észre ami fontos is egy játékba!

    • Ez valahol jogos… igazad van. Ilyen sajnos volt a Last Guardian-ban is, Trico fejének a fele néha eltűnt a falban.

    • Te nagyokos, ha annak a tok tartónak totál realisztikus lenne a fizikája akkor furdulásnál bele akadna a jószágba, mi több le is szakadna néhány ilyen manőver után, ezzel elveszítenéd a lőszereidet. Mert megfordultál. Ez jobb lenne neked? Azt hiszed azért megy bele a textúrába mert a GG hanyag?

      • Te kisokos, akkor tegyék a vállára ne a derekára! Meg ha már itt tartunk, akkor a csori dínók nem is értem niert nem a föld felett sétálgatnak pár centivel, mert így csak elkopik a fém a talpuk alatt.

      • Meg kidolgozottságról beszéltünk, hát……. Tényleg részletesen ki van ez dolgozva! XD

      • Meg igazad van, régen az íjjászok sorra szálltak le a lovukról mert állandóan elhagyták az íjjakat. LOL

      • Ezt az egymásba csúszás dolgot sajnos nagyon sok játéknál nem tudják kiküszöbölni. Itt sem sikerült. Tehették volna a hátára is a tegezt (nyílvesszőtartó tok) persze ettől még egy szuper játék lesz (szerintem).

        • Ha a hátára teszik akkor meg a hosszú hajának egy része lógna bele, akkor jobb játék lenne?

          • Pont ezt akartam írni, hogy tök mind1 hova teszik, valami mindig összeakadna valamivel. De nem hiszem, hogy ez akkora gond lenne.

          • Larának nekem akadt össze sose semmi vel. Pedig ott is volt haj bőven, ja, meg cici is 🙂

          • Lara velem akadhatna össze már végre…

          • Túlságosan elbűvöltek téged azok a cicik, és mást nem vettél észre. :DTessék egy példa. A hajacskája benne van a tegezben, az íjban, de még a kabáton is átmegy. https://youtu.be/wYPLUdNXnrs?t=48m51s

          • De izé, a Larában nincsenek robot dínók ezért jobb játék mert realisztikusabb emiatt mert ha beléd eresztenek egy tárat akkor meglapulsz egy szikla mögött 5mp-ig és már a fejlővést is kiheverted mert regenerálódik az életerőd, de ez realisztikus viszont a Horizon nem mert abban robot dínók vannak ami milyen hülyeség már bezzeg ha Lara egy részben 600szor esik le a hegyoldalon meg egymaga elbánik egy CoD-ot megszégyeníő hadsereggel az teljesen rendben van, az egyáltalán nem hülyeség mert a való életben is ez történne de robot dínók nincsenek ezért a Horizon nem is olyan jó.

          • Nincsenek robot dínók? Pedig én azt hittem, hogy megtörtént események alapján készült a játék. Kell a francnak akkor!

          • Amúgy amit írtál a 31es hsz-be, mert szinte a játékok 95százaléka nem erről szólna. XD

          • Örülök, hogy leesett.

          • Ja, ott egyszerűen hiányoznak az animációk, azért nincs velük gond.A TR egy nagyon darabos animációval rendelkező közepes játék.

  8. Kemény hónap lesz anyagilag a március!Horizon, Nier, ME Androméda és ezeket mindet premierkor be kellene szerezni:)

  9. Mondjuk a tárgyak szepen egymásba csúsznak. 🙂

  10. Remélem szerdáig megjön a 4k tvtm is hozzá

  11. Fasza!!! Vàrom!!!! Kiràly lesz!!

  12. Már nagyon várom. Kemény hét lesz 🙁

  13. Már csak egy hét és robotdinókarburátor lesz a vacsorám!

  14. “Nagyon jó de sok lesz a hype…:)Ennyi erővel olyat is lehet vastagon mutogatni harc közben amikor totál fizikátlanul láthatatlan “”falon”” akad meg a karakter egy egy ellenfél körül a gameplay videókban.Mindazonáltal tényleg komoly az aprólékosság, ha a fenti gif tetszett ezt imádni fogjátok.:)https://preview.ibb.co/hk58Yv/Horizon_Zero_Dawn_20170216141347.pngA csóka aki csinálta a képet csak annyit írt, nem a játék közelített oda, csak a kamerát úgy forgatta hogy megnézze a fát…. Egy openworld játékban hangyák egy fán amik mozognak, viszik az oduba a kaját…Komoly kis részletesség..:)”

  15. de imádom az ilyet! 🙂

  16. Komoly….