Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Hivatalos: A Toyota kiszáll

Bekövetkezett amit már mindenki sejtett. A Honda után a másik japán csapat, a Toyota is befejezi F1-es szereplését. Ma jelentették be hivatalosan is. Az idei évre felállított cél az első futamgyőzelem megszerzése volt, ami nem teljesült. 2002 óta voltak jelen a Formula 1-es mezőnyben, 139 futamon álltak rajthoz, összesen 13 dobogós helyezést szereztek, de nyerniük egyszer sem sikerült ez idő alatt.Ami pedig a költségeiket illeti, mindenki tudta, hogy ők voltak az egyik, ha nem a legtöbbet költő csapat. Most, hogy kiszállnak, 50 millió eurót kell fizetniük, hiszen megszegték a néhány hónappal ezelőtt aláírt Concorde egyezményt. Emiatt gondolkodnak az eszközeik eladásában, hogy ezzel tudják fedezni a büntetést. Ha senki nem lesz aki ezeket és a nevezést megvenné tőlük, a Sauber csapat előtt nyitva az ajtó, hogy indulhasson jövőre. A Honda, a BMW és a Toyota kiválásával már csak 3 gyári csapat maradt a mezőnyben, a Ferrari, a Mercedes és a Renault. Reméljük, hogy a Renault az idei botrány és a gyenge szereplése miatt nem hoz ugyanilyen döntést.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Jöhetne még a lamborghini is, mert a közúton ott van mint a ferrari

  2. Szivesen látnám az AUDI-t a forma 1-be!

  3. sajnálom a toyotát mert a kedvenc pilotám J.Trulli remêlem hogy igazol vala mejik csapathoz

  4. Lesz ez még így se. Remélem visszatérnek a régi szép idők, és ismét a láthatjuk versenyezni a nem régi, illetve most búcsúzó csapatokat. Minden esetre biztos fura lesz jövőre a baromi sok ismeretlen csapat név, de majd ezt is megszokjuk! 🙂

  5. Ahogyan Farkas Peter fogalmazott: a Toyotat nem sajnalom, csak a Toyotasokat.Az meg tevhit hogy sok gyari csapat kell az F1-be. Feneket. Jo csapatok kellenek, nem gyari. Olyanok akik felett nem igazgatotanacsok, pusztan szamokat nezve hoznak iteletet.A Toyota kivonulasat egyedul azert sajnalom mert Kobayashinak igy csokkentek az eselyei, es vegul szegeny tenyleg visszamegy Japanba az apja szusibarjaba dolgozni, az pedig nagy kar lenne a sport szemszogebol.

  6. Szétbuzerálják a királykategóriát!! BORZASZTÓ!!

  7. Toyota hiába ölt bele dollár milliárdokat az F1 projektbe már ott elrontotta a dolgot, hogy milyen pilótákat vett meg2002: Salo, McNish -> akárki akármit mond nem a legerősebb felállás2003: Panis, Da Matta ugyancsak2004: U.A2005:na igen itt már volt némi remény hiszen Ralf Schumacher nek volt neve köszönhetően a Wiliams BMW nek, és Trulli is ment jókat a Renaultal, de sajnos nekik a pénz fontosabb bolt szerintem, mint a teljesítmény fokozásaRalf és Jarno kicsit beleszürkült a mezőnybe nemtudták hozni az elvártakat (Ralf azóta se domborított semmit a DTMben) és szerintem nem egy Raikonnen, Alonso, Hamilton szintű pilóták2006 U.AAmennyi pénz költöttek pilótákra annyiból még 2002ben vehettek volna egy Alonsot akivel tudtak volna együtt fejleszteni.Most 2009 végére itt volt Kobayashi akivel futamokat nyerhettek volna, mert kemény srác erre abbahagyják az F1et pedig rá tudna építkezni a csapatNa mind1 bízom a kis japánban, hogy még az első helyért foglyuk látni csatázni a közeljövőben egy jó kocsival

  8. Sajnos egy gyári csapat megy :(( Kár!

  9. Sajnálom.Pedig több gyári csapat kellene az F1-be.

  10. megérdemli a Toyota, Kovajasi gyerekkel nyerhettek volna,és lásd Red Bull,fel lehet jőnnni

  11. Na a Toyotáért tényleg kár, csak a pilóták hiányoztak a sikerhez. Raikönent kellett volna szerződtetniük mindenképp jövőre, és akkor tényleg lehetett volna valami a csapatból.

    • Szerintem Kimi kellett volna nekik, ezért vártak eddig. Így hogy nem jött össze lelépnek… Koba- val tényleg nyerhettek volna.:)

  12. Ha a Renault is kiszállna, mi lenne Kubicával?

  13. Ezt kurtára sajnálom, egy gyári csapattal kevesebb… :-/Remélem Todt fel tudja lendíteni az autósportot, és a gyáraknak ismét lesz kedvük a pályákon is egymással versenyezni. Értem ez alatt nem csak a Formula 1-et, de a ralit, hosszútávú és sprint túra kategóriákat is.

  14. És akk lehet, hogy a BMW mégis marad?

  15. Most hogy így olvasom a hír F1 hír cikkeket, nagyon sokan szállnak kifele… 🙁

  16. Ha Todt tudna valamit jó irányba alakítani akkor a nagy gyárak 4-5 éven belül vissza jönnének szerintemKobayashi remélem talál egy jó csapatot magának

    • Sajna nem hiszem , ha kiszálltak nem térnek vissza egyhamar. A világ megváltozott. A nagy multik a válság után sem fogják szórni a pénzt. Látták hogy ez nem megy nekik nem fognak vissza jönni. Még egyszer nem akarnak eltapsolni pl a toyota esetében 2001 óta kb 300-400 millió dollárt/év . Az kb 3 milliárd dollár volt a teljes program . Most milyen jól jönne a toyotának ha nem költik el .

  17. Sauber bácsi előtt itt a lehetőség. Sajnálom, h kiszállnak, ahogy azt is, h nem sikerült nyerniük, pedig sokszor álltak közel hozzá.

  18. Juj szomorú vagyok, szegény Koba mi lessz vele 🙂

  19. Egyébként már máshol kifejtettem . Ha az F1ben minden fejlesztés tilos lesz . Akkor a nagy Auto gyáraknak nem lesz érdekük a sorozatban szerepelni , mert a sorozat nem lesz több egy gp2 nél. Nincs értéke , nem lehet reklám értéket mögé tenni , ezért nem lesz érdekük itt lenni. A brigestone is ezértvonul ki. Nincs fejlesztés inovációs semmi. Ott van a gumijuk minden gépen, de reklám szempontból semmi értéke nincsen . Régen verseny volt küzdelem , most egyen dolgok tömkelege. Sajna ez csak egy F1 light lesz , és ez szomorú .

    • Hátha Todt változást hoz. A Ferrari motorok sokkal drágábbak, mint a Cosworth motorok. Ami érthető is, de Sauber most biztos nem dúskál a pénzben, hiszen vissza kell vásárolnia a csapatát a BMW-től.

      • De volt róla cikk hogy Ferrari lesz ha vissza tér . Saubernek nagyon jó kapcsolata volt a Ferrarival . Egyébként nem neki hanem a befektetőknek , mert Sauber csak 20% ban tulajdonos csak a többi a kétes hírű befektetőké . De úgye ez sem biztos , a kártyákba nem látunk bele.

        • Kicsit szarul fogalmaztam a Egyébként nem neki az a rész a már a pénzes felvetésre vonatkozott , hogy kinek kell fizetni , megvenni a csapatot .

  20. 🙁

  21. Ez szomorú. 🙁 Nagy változások vannak/lesznek…. hmmm.

  22. Akkor ezek szerint a csapatok száma nem változik jövőre, csak egyel több új lesz?

  23. Sajnos a Toyotanak mindig gyenge pilótái voltak.

  24. Elkorcsosult az F1, ez nem kérdés…:(Ezután meg szépen szétolvadnak a gyári motorok… lásd Brawn… Jövőre mind a két autón ugyanúgy ott lesz a merci embléma mint a mclarenen… utána már mind a két csapat egyenrangú partner lesz.

  25. hát ez kész…sírok:(remélem Kobayashi nem végzi a süllyesztőben!