Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Hivatalos 2010-es versenynaptár és új pontrendszer

Mostanra lett hivatalos a már többször bejelentett 2010-es Formula 1-es versenynaptár, bár még Korea versenyrendezését illetően mindig nincs végleges döntés.[U]A versenynaptár a következő képpen néz ki:[/U]Március 14. – Bahrein (Sakhir) 14:00Március 28. – Ausztrália (Melbourne) 17:00Április 4. – Malajzia (Sepang) 16:00Április 18. – Kína (Sanghaj) 14:00Május 9. – Spanyolország (Barcelona) 14:00Május 16. – Monaco (Monte-Carlo) 14:00Május 30. – Törökország (Isztambul) 14:00Június 13. – Kanada (Montreal) 12:00Június 27. – Európa (Valencia) 14:00Július 11. – Angol (Silverstone) 14:00Július 25. – Német (Hockemheim) 14:00Augusztus 1. – Magyar (Hungaroring) 14:00Augusztus 29. – Belgium (Spa-Francorchamps) 14:00Szeptember 12. – Olaszország (Monza) 14:00Szeptember 26. – Szingapúr (Szingapúr) 20:00Október 10. – Japán (Suzuka) 15:00Október 24. – Korea* 14:00November 7. – Brazília (Interlagos) 14:00November 14. – Abu Dhabi (Yas Marina) 17:00A Motorsport Világtanács továbbá elfogadta a csapatok kérésére az új pontrendszert, mely már alkalmazkodik az új felálláshoz, mivel 13 csapat 26 pilótája küzd egymással jövő évtől.[U]Az új pontrendszer:[/U]1. helyezett – 25 pont2. helyezett – 20 pont3. helyezett – 15 pont4. helyezett – 10 pont5. helyezett – 8 pont6. helyezett – 6 pont7. helyezett – 5 pont8. helyezett – 3 pont9. helyezett – 2 pont10. helyezett – 1 pont

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nem tetszik a pontrendszer

  2. Az kemény, ha nem tud vki dobogóra állni akkor sehol sincs…

  3. Na még pár futam és egész évben nézhetünk forma 1et 😀

  4. Akkor is jobb mintha éremrendszer lenne!!

  5. Kegyetlen ratyi a pontozás 🙁

  6. pontozás szar ha 5 futampól 2 nyrsz van 50 pontod a másik 3 futamon kiessel vagy egyszerűen gyengén mész akkor is jóbb vagy mint aki 5 ből 5 szőr 4. lesz mert te tőbb futamot nyertől mikor ő stabilan jóteljesitményt nyújt

  7. Miért kell minden évben új szabályokat hozni? Teljesen tönkre teszik a forma 1 színvonalát. Ez az új pontrendszer nagyon nem tetszik.

  8. hát elég furcsa a pontozás :S

  9. (Nem úgy volt, hogy idén Brazília lesz az utolsó pálya?)Jó lenne, ha Koreában is versenyezhetnének jövőre, kíváncsian várom azt a pályát.A pontrendszer tetszik.

  10. hú ez nagyon nem jó. túl sokat ér az első hely.

  11. fu ez durva pontrendszer,de hát többen is lesznek ugyhogy érthetö a dolog,hát igy az uj csapatoknak is lessz némi esély a pontszerzésre de majd meglátjuk mi lesz jövöre…..ja és nem éremrendszer lessz 🙂

  12. Ez a pontrendszer fura. Ha kiegyensúlyozott lesz a mezőny, akkor lesz miért küzdeni. Ha vki kiemelkedik, akkor esély sem lesz a megfogására.

  13. “A nagykönyvek “”ki hány pontot szerzett összesen”” rangsorát ezután el lehet felejteni.Számoljunk:1. és 2. régen: 10 és 8 pont.1. és 2. most: 25 és 20 pont. Az arány megegyezik.1. és 3. régen: 10 és 6 pont.1. és 3. most: 25 és 15 pont. Az arány megegyezik.1. és 4. régen: 10 és 5 pont.1. és 4. most: 25 és 10 pont. Többet ér egy győzelem, mint régebben.1. és 5. régen: 10 és 4 pont.1. és 5. most: 25 és 8 pont. Többet ér egy győzelem, mint régebben.1. és 6. régen: 10 és 3 pont.1. és 6. most: 25 és 6 pont. Többet ér egy győzelem, mint régebben.1. és 7. régen: 10 és 2 pont.1. és 7. most: 25 és 5 pont. Az arány megegyezik.1. és 8. régen: 10 és 1 pont.1. és 8. most: 25 és 3 pont. Kevesebbet ér egy győzelem, mint régebben (1. és 9.-nél illetve az 1. és 10.-nél szintén).A többi sok-sok esetet most nem nézném végig, lehet látni, ha valakit izgat (pölö régen a 3. és 4. között a maximális 10 pont egy tizede volt a difi, míg most az ötöde).Oké, a 9., és 10. is kap pontot. Viszont, ha éppen az aktuális VB első megnyer egy futamot, és az aktuális VB második negyedik lesz, akkor rosszabbul jár, mint négy é… mint idén. Vagyis, ha valakinek megy a szekér, akkor talán többet hoz a konyhára ez a pontrendszer, ha pedig nem megy a szekér, akkor kicsivel talán többet hozhatnak rajta vissza.De ez már nem a pontozáson múlik, hanem a csapatok formáján. :)Inkább csak jobban mutat a több pont, meg ugye bővítették a 8-at 10-re, ami örömteli.”

  14. Szerintem is jobb az új pontrendszer,aki bajnok akar lenni jövöre,annak kiegyensúlyozott teljesítményt kell nyújtania,mert 1-2 nullázás,vagy 8.-10.helyezés,és agyö vb-cím:) A motorsportban már rég óta ez a pontozásirendszer dívik mellesleg.

  15. Tetszik az új pontrendszer. Így sokkal tovább nyitott lehet a WB.

  16. :OHmm….

  17. fura:)de biztos izgi lesz

  18. érdekes pontozáskíváncsi vagyok milyen sikere lesz 🙂

  19. Nekem bejön ez az új pontrendszer:)

  20. Ezzel a pontozással teljesen máshogy fognak taktikázni a pilóták.