Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Hitman III – új előzetes a folytatásról

Minden PS5-ös példány mellé jár a PS4-es a VR-hoz, a kaland kihasználja a kontrollert is.

Az IO Interactive a Hitman III új előzetesében átfogó képet ad a játékosokra váró játékmechanikákról és helyzetekről.

A következő generációs konzolokon az élmény 4K képi világgal, 60 fps-sel, HDR-rel és gyors töltési időkkel érkezik, miközben a csapat finomhangolja az animációkat és a mesterséges intelligenciát is. A mókát hajtó Glacier motor tömegtechnológiája pedig akár 300 karaktert is engedélyez egy helyszínen. A játékosok a trilógia korábbi részeiből is importálhatnak helyszíneket, így több mint 20-at lehet majd bejárni, amelyek mind kihasználják az új rész adta előnyöket.

PS5-ön a móka kihasználja a DualSense kontrollert is: minden fegyvernél működnek az adaptív ravaszok, így a gépfegyvereknél folyamatosan visszaütnek majd. Mindegyik gyilkos szerszám saját hangprofillal rendelkezik, amihez igazodik a haptikus visszajelzés is. A távcsöves puskáknál a ravaszt félig, a nagyobb ellenállásig lenyomva lehet aktiválni az időlassító “fókusz” funkciót – majd teljesen lenyomva pedig útjának indítani a gyilkos löveget.

Az alkotás teljes mértékben kihasználja a PSVR-t is, és a korábbi részek adatainak importálásával minden helyszín bejárható a virtuális valóságban. Mivel a PSVR natívan csak a PS4-es verzióval valósul meg, ezért mindenki, aki megveszi PS5-re a mókát – lemezen vagy digitálisan – megkapja PS4-re is. Ez egyébként fordítva is igaz, csak a lényeg, hogy a VR-funckionalitáshoz a PS4-es változatot kell indítani.

A World of Assassination trilógia befejező része január 20-án jelenik meg PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, előbbin PlayStation VR támogatással.

Hozzászólás