Minden PS5-ös példány mellé jár a PS4-es a VR-hoz, a kaland kihasználja a kontrollert is.
Az IO Interactive a Hitman III új előzetesében átfogó képet ad a játékosokra váró játékmechanikákról és helyzetekről.
A következő generációs konzolokon az élmény 4K képi világgal, 60 fps-sel, HDR-rel és gyors töltési időkkel érkezik, miközben a csapat finomhangolja az animációkat és a mesterséges intelligenciát is. A mókát hajtó Glacier motor tömegtechnológiája pedig akár 300 karaktert is engedélyez egy helyszínen. A játékosok a trilógia korábbi részeiből is importálhatnak helyszíneket, így több mint 20-at lehet majd bejárni, amelyek mind kihasználják az új rész adta előnyöket.
PS5-ön a móka kihasználja a DualSense kontrollert is: minden fegyvernél működnek az adaptív ravaszok, így a gépfegyvereknél folyamatosan visszaütnek majd. Mindegyik gyilkos szerszám saját hangprofillal rendelkezik, amihez igazodik a haptikus visszajelzés is. A távcsöves puskáknál a ravaszt félig, a nagyobb ellenállásig lenyomva lehet aktiválni az időlassító “fókusz” funkciót – majd teljesen lenyomva pedig útjának indítani a gyilkos löveget.
Az alkotás teljes mértékben kihasználja a PSVR-t is, és a korábbi részek adatainak importálásával minden helyszín bejárható a virtuális valóságban. Mivel a PSVR natívan csak a PS4-es verzióval valósul meg, ezért mindenki, aki megveszi PS5-re a mókát – lemezen vagy digitálisan – megkapja PS4-re is. Ez egyébként fordítva is igaz, csak a lényeg, hogy a VR-funckionalitáshoz a PS4-es változatot kell indítani.
A World of Assassination trilógia befejező része január 20-án jelenik meg PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, előbbin PlayStation VR támogatással.