Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

HITMAN 2 (PLAYSTATION 4)

Nem titok, hogy mindig is nagy kedvencem volt a Hitman-széria és annak nyitott világa, véres “játszótere”, amelyben a 47-es ügynök szadista kreativitással likvidálhatta ellenfeleit. Igaz, a sorozatnak megvoltak a maga mély- és csúcspontjai; amíg a [i]Hitman Blood Money[/i] azelőtt soha nem látott szabadságot és hatalmas bejárható területeket tárt elénk, addig az azt követő [i]Absolution[/i] egy kissé zárt, sokkalta lineárisabb játékmenetet kínált, a sorozat “leghollywoodibb” sztorijának alárendelve azt.Így természetesen nagyon megörültem, amikor 2016-ban újraindították 47-es karrierjét az egyszerűen csak [i]Hitman[/i]re keresztelt rebootban. A játék az előző részek legjobb elemeit ötvözte: hatalmas, részletgazdag és életteli, egzotikus helyszíneket kínált, amelyeket számtalan apró történettel és rejtett lehetőséggel pakoltak tele. Ezek kiaknázásában pedig az Absolutionben megismert, immáron átláthatóbb challenge-rendszer, illetve olyan új képességek voltak segítségünkre, mint például a környezetünk alapos (ki)elemzésére szolgáló “instinct mode”. Míg az első rész esetében, annak elhúzódó fejlesztéséből kifolyólag az alkotók/a kiadó egy epizodikus üzleti modellt választott, addig a folytatásban azonnal hozzájutunk minden játszható pályához. A készítők itt is inkább a minőségre, mint a mennyiségre mentek rá és ismét pusztán hat, de annál nagyobb és részletesebb pályát kapunk, amelyeket kifejezetten a többszöri újrajátszás szellemében alakítottak ki. Ám nagy csalódásomra ebben már a prológusként szolgáló rövidebb szösszenet is benne van, míg ezzel szemben a Hitman (2016) a két közepes hosszúságú tutorialon felül vonultatott fel hat óriási, játszható helyszínt. A fejlesztő azokra is gondolt, akiknek valamiért kimaradt az első rész vagy csak szívesen újrajátszanák az előző hat helyszínt. A “Legacy pack”-kel ugyanis ezek importálhatók a második részbe, ahol enyhén felújított külsőt kapnak és optimalizálva vannak a folytatás új funkcióihoz is. Ez a kis nosztalgia-csomag jelenleg 6000 forintba kóstál, de ha a még feltelepített első részen belül töltjük le, akkor ingyenesen szerezhető be a leghűségesebb rajongók számára.
[YOUTUBE]IWOz-o56MDU[/YOUTUBE]
A történet nagyjából ott veszi fel a fonalat, ahol az első rész véget ért, tovább bonyolítva az amúgy is komplikált összeesküvést. Hiába tartalmaz néhány jó alapötletet és ígéretes fordulatot, valahogy a [b]Hitman 2[/b] története sosem válik annyira lebilincselővé vagy emlékezetessé, sőt, időnként kifejezetten ostoba, nevetséges fordulatot vesz és fejünket csóválva várjuk következő küldetésünket és nem időzünk el annak miértjén. Az amúgy is sekélyes történetben való elmerülést az átvezető videók sem könnyítik meg, amelyek az első rész látványos és atmoszferikus CG bejátszásai óta lusta, költséghatékony képregényekké, mozgó montázsokká degradálódtak. Ez a művészeti döntés/koncepció más környezetben egész jól működhetett volna, de a Hitman világa nem tartozik ezek közé.Másrészről a sokkalta személyesebb, 47-es eredettörténetét tovább boncolgató történet tartogatott némi potenciált csak sajnos a széria ezt a kártyát is kijátszotta már: annyiszor láttuk már genetikailag felturbózott bérgyilkosunkat saját korábbi megbízói ellen fordulni, és a rendszer áldozatává válni, hogy ezek a “csavarok” már nem ütnek akkorát, mint azelőtt. A főszereplő traumatikus múltját és sorstársaihoz való váratlan kötődését pedig már az Absolution is kiválóan bemutatta, így a történet szinte mindvégig sablonos és felejthető marad. Az első rész azzal együtt is atmoszférikusabbra sikeredett, hogy a fejlesztők egyértelműen a játékmenetre és nem a sztorira helyezték a hangsúlyt. Éppen ezért a Hitman 2 mindvégig a 2016-os reboot második évadának érződik, nem pedig egy önálló fejezetnek kopasz as(s)zas(s)zinunk történetében. Ezzel ellentétben a játékélmény továbbra is kiváló és a receptet csak tovább tökéletesítették az első rész óta. A sorozat erőssége továbbra is az óriási, atmoszferikus, vibráló helyszínek (mikro nyitott világok) megalkotása, amelyeket nyüzsgő tömegekkel és számtalan kreatív lehetőséggel töltöttek meg. A bejárható területek ismét rengeteg apró történetet, potenciális tervet/stratégiát rejtenek, amelyeket megfelelően kijátszva és párosítva elképesztően látványos, filmbeillő merényleteket hozhatunk össze. Ezek megmutatásában és végigkövetésében a játék komoly segítséget nyújt, de ignorálhatjuk is őket a zavartalan felfedezés érdekében. Bizonyos lehetőségek időhöz kötöttek és könnyedén lecsúszhatunk az alkalmas pillanatról, míg mások egy alternatív terv végrehajtásával záródnak le. Éppen ezért érdemes felfedezni ezeket a komplex helyszíneket és logikusan megválasztani stratégiánkat, illetve tartani magunkat a tervhez.Míg egy kudarcot vallott terv sokszor kiküszöbölhető azzal, ha másik stratégiára váltunk, gyakran azon kaptam magam, hogy új és új lehetőségeket felfedezve egyik opcionális történetvonalat sem fejeztem be, hiszen mindig más irányba indultam egy látványosabb gyilkosság reményében. Míg bizonyos helyszíneken csak a legközhelyesebb, a sorozatban újra és újra felbukkanó halálnemet választottam ki célpontom számára, addig néhány küldetés során döbbenten konstatáltam, hogy mennyire frappáns megoldásra bukkantam és sebészi pontossággal tudtam végrehajtani a kitűzött tervet.Egy Mumbaiban játszódó küldetés során például furcsa dologra bukkantam: a nyomornegyed egyik lepukkant emeleti lakásában egy rivális bérgyilkos pásztázta az utcákat mesterlövész puskájával és szemmel láthatólag várt valamire. Felmerült bennem, hogy kiiktatom, de ekkor jöttem rá, hogy közös a célpontunk. Ezután nem kellett mást tennem, mint különböző álruhák és apró megtévesztések segítségével a másik bérgyilkos célkeresztjébe csalnom a célszemélyt, aki így teljesíthette küldetését, míg az én kezem tiszta maradt. Hasonló stratégiát alkalmaztam a második célponttal is, hiszen ő is rajta volt a konkurencia listáján. A mesterlövész így bizonyíthatott egy általunk keresett anonim kontakt számára és beférkőzhetett annak kegyeibe, így már nem kellett mást tennem, mint kiiktatnom az önelégült bérgyilkost, közvetlenül a találkozója előtt és ellopnom a személyazonosságát. Mindez csak egy volt a számtalan felfedezhető alternatíva közül, amelyek teljesítésével elégedetten dőlhetünk hátra, tudván, hogy anélkül teljesítettük a küldetést, hogy ellenségeink észrevették volna, hogy valaha is ott jártunk.
[YOUTUBE]4_c0OBnpNG4[/YOUTUBE]
A fegyverek kezelése az első részhez hasonlóan nem nyújt akkora élvezetet, mint a régi sorozat látványosabb tűzharcai, még inkább arra ösztönözve minket, hogy ne nyers erővel akarjuk megoldani az előttünk álló feladatot. A különböző álcák, melyeket magunkra ölthetünk továbbra is bizonyos területekre biztosítanak belépést és csak adott személyeket téveszthetünk meg velük. Papíron nagyon életszerű megközelítés, de a gyakorlatban továbbra sem mindig logikus számomra. Azt értem, hogy egy magasabb rangú biztonsági főnök felismeri saját beosztottjait, vagy hogy feltűnő, ha egy jólfésült latin smasszer helyett egy kopasz, sápadt fehér pszichopata tér vissza a cigiszünetről. Számos esetben azonban egy adott réteg/csoport szinte minden tagja azonnal keresztüllátott az álcámon, még akkor is, ha az arcom nagy része fedve volt. Időről időre azonban belefuthatunk egy-egy olyan egyedi NPC-be, akvel ellenfeleink még sohasem találkoztak személyesen és így könnyedén behatolhatunk célpontunk felségterületére. Ezek a beszivárgó akciók a kedvenc pillanataim közé tartoztak a játék során, és a legjobb fedősztorikat biztosították merényleteinkhez, legyen szó a kiiktatandó drogbáró által felkért tetoválóművészről vagy egy látszólag veszélytelen robotikai bemutatóra érkező korrupt tábornokról.Küldetések végén teljesítményünket továbbra is pontozzák, és tapasztalati pontjaink mind profilunkat, mind az adott helyszín tapasztalati szintjét növelik, új fegyvereket és felszereléseket, álcákat és kezdőhelyszíneket feloldva következő kísérleteinkhez. Ez nagyban megnöveli a játék újrajátszhatóságát és folyamatos kísérletezésre sarkallja a játékost. Az elmulasztott alternatív útvonalakat, ún. “story mission”-öket ma játék most már még egyértelműbben kínálja fel a küldetések végén, hogy a lehető legjobban elmerülhessünk az adott küldetés háttér-történetében és újabb, kreatívabb, látványosabb módokon likvidálhassuk gyanútlan célpontjainkat. Az új kampányon és az első rész tartalmain felül visszatér az egyedi megbízások létrehozására megalkotott Contracts mode is, amely továbbra is szórakoztató, de nem sokat változtattak annak jól bevált receptjén. A közösség által létrehozott megbízások között jó pár szempont szerint szűrhetünk, kedvünkre keresgélhetünk és le is menthetjük kedvenceinket. Ismét megkezdődik a vadászat a Hitmannel (2016) debütált Elusive Targetekre is: ezeket a ravasz, egyedi célpontokat időhöz kötött speciális események során és akkor is csak egyetlen egyszer kísérhetjük meg kiiktatni és sikeres küldetés esetén limitált jutalmakat oldhatunk fel. A első (a cikk írásakor is aktív) ritka célpontunk maga Sean Bean, aki filmes karrierje során szinte minden szerepében elhalálozott, – sokszor igen látványos módokon – , így ironikus és egyben humoros választás erre a szerepre, és erre még az esemény promó-videója is felhívja a figyelmet. A csomagba az előrendelői bónuszként már korábban megjelent Sniper Assassin minijáték is megtalálható, amelyet [i]debütálásakor volt is szerencsém tesztelni[/i] (bővebben [a http://playstationcommunity.hu/note/19892]ITT[/a] olvashattok róla). Végül, de nem utolsó sorban bemutatkozik a Ghost Mode, melyben egy másik játékos szellemképével futhatunk versenyt, különböző célpontokat likvidálva. A cél 5 különböző, véletlenszerűen sorsolt célpont észrevétlen kiiktatása, ám verseny két párhuzamos játékmenetben zajlik, egy a játékosok által okozott káosz nincs hatással ellenfelének játékmenetére.Ha az adott körben az egyik bérgyilkos pontot szerez, akkor riválisának 20 másodperce marad teljesítenie saját megbízását különben elesik attól. A pályán felszerelésládákra is bukkanhatunk, amelyek még jobban felgyorsítják az amúgy is feszített tempójú játékmenetet. A jelenleg még béta verzióban futó játékmód érdekes adalék, ám engem nem kötött le sokáig. Pontosan ugyanaz a problémám vele, mint az Assassin’s Creed széria “Farkasfalka” módjával. Egy lopakodáson és észrevétlen öléseken alapuló játékba kompetitív többjátékos módot tenni az alapkoncepciót ássa alá, hiszen a játékosok nagy része csak a pontszerzésre hajt, így nem lesz türelme lassan becserkészni ellenfeleit, hanem vagdalkozásba kezd és a lehető legegyszerűbb módon gyilkolja le őket. Azt gondolom, hogyha az amúgy jellemzően egyjátékos módra építő Hitman-sorozatba már mindenképpen többjátékos módot akarnak erőltetni, akkor sokkal nagyobb lehetőség rejlik a küldetések kooperatív teljesítésében. Igaz, ez is elvetné azt a tipikus problémát, hogy mennyire volna könnyű türelmes partnert találni, aki nem szabotálja az akciónkat, de legalább barátainkkal együttműködve hajthatnánk végre csavaros, mesterien összehangolt tervünket. A Ghost Mode egyébként még felfutási fázisban van, de a célkitűzéshez mérten meglepően jól működik.
[YOUTUBE]_Bwq5N36L-Y[/YOUTUBE]
A Hitman 2-őt technikai téren nem érheti sok panasz. Az egzotikus helyszínek gyönyörűek és változatosak és mintha a karaktermodellek is valamivel részletesebbek, letisztultabbak lennének, mint 2 évvel ezelőtt. Szemben az újraindult sorozat első részével, a folytatásban nemigen találkoztam nagyon szembetűnő bugokkal vagy a haladást ellehetetlenítő hibákkal. Egyetlen alkalomra emlékszem, ahol a játék úgy érzékelte, mintha rossz helyen állnék, ezzel belelógva egy NPC privát szférájába, aki ezt folyton szóvá tette, mindig visszavetve a a kötelező párbeszédet, de alapvetően ez sem volt jellemző.A látvánnyal szemben a program audio-aspektusa hagyott némi kívánni valót maga után: a zene és hangeffektek abszolút felejthetőek, a szinkron pedig nagyon hullámzó volt, ugyanis egy-két mellékszereplő hangja már az első Resident Evil hírhedten borzalmas szinkronját idézte, míg a többiek hozták az elvárható színvonalat.A Hitman 2 messze nem a sorozat legtökéletesebb, de kétségkívül legtartalmasabb darabja, amely hosszú időre lekötheti a figyelmünket. Gyönyörű, hatalmas helyszínei és az azokat megtöltő innovatív ötletek a küldetések többszöri újrajátszására sarkallnak. A már ismerős, ám tovább tökéletesített, érdekes kihívásokat tartogató játékmenet kárpótol a gyenge történetért és jól beleillik a sorozat új koncepciójába. Aki szerette a 2016-os rebootot, annak a Hitman 2-re is érdemes lecsapnia, mely az újraindult sorozat komplett, definitív kiadása is egyben.[i](A játékot a kiadó biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a [A http://platinumshop.hu/product/9061/PlayStation-4-PS4/ar-akcio-olcso/Jatek/Akcio/Hitman-2-Hitman-Sniper-Assassin-letoltokod-vonalkod-tetovalas]Platinum Shop[/A] budapesti boltjaiban vagy webáruházából meg is rendelhető.)[/i]

8/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

82 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Az első rész prológus pályája érdekes volt, de az ingyenesen elérhető Marokkó küldetés nagyon meggyőzött. A vásárlást mindig halogattam, amíg ki nem jött a 2. Akkor már miért ne ezt zsákoljam be rögtön?

  2. Bejön ez a bérgyilkososdi.

  3. Nagyon tetszik.

  4. A régi Hitman 2 emlékére biztosan kipróbálnám.

  5. Még nem játszottam hitmen játékkal talán ez meghozná a kedvemet

  6. Hitman 2 favorit volt anno, PS2 óta nem játszottam vele… Jó lenne nosztalgiázni.

  7. Szeretem a hitman sorozatott

  8. Szeretem a Hitman sorozatot és ez a rész is nagyon érdekelne.

  9. A filmek tetszettek és szívesen kipróbálnám a játékot is!

  10. Szeretem a Hitman sorozatot de ezzel még nem játszottam. Érdekelne.

  11. Még 1 hitman játékkal sem játszottam. Kipróbálnám.

  12. Szeretem a külső nézetes akció-lopakodós játékokat és a Hitman-ről sok jót hallottam már, de még nem volt alkalmam kipróbálni.

  13. Az Absolutionnal rengeteget játszottam anno. Az első évadot most csak gameplayekbe láttam de kiváncsi lennék most erre a másodikra.

  14. A lopakodós játékokat alapból szeretem, de a Hitman sorozat különösen közel áll hozzám. A legelső rész kivételével a széria összes részével játszottam, régi nagy kedvenc a 47-es ügynök.

  15. Az Absolution óta nagy rajongója vagyok a játéknak

  16. A régi Hitman-eket imádtam, az Absolution volt az utolós, amivel játszottam, itt lenne az ideje leporolni a Silverballereket!

  17. Az előző rész nekem nagyon tetszett és nagyon szívesen folytatnám amit ott elkezdtem ami a sztori megismerésén kívűl a trükkös challengeken át a hangtalan gyilkolásig mindent magába foglal.

  18. Az előző részek tetszettek, ezzel az új résszel tennék egy nyeremény próbát!

  19. Mert a többi rész is tetszett, ez még kimaradt.

  20. Hitmennel nem jatszottam még, kiprobalnam

  21. Fantasztikus érzés túljárni az őrök eszén és likvidálni a kijelölt célpontot mindezt pazar grafikával fűszerezve.

  22. A legváltozatosabb módokon szeretnék embereket ölni anélkül, hogy tartanom kéne a törvénytől.

  23. Nem játszottam még ilyennel

  24. Kiváncsi vagyok erre a játékra

  25. Mindig is érdekelt a sorozat, de még soha nem jutottam el odáig, hogy ki is próbáljam.

  26. sosem játszottam még hitman játékkal

  27. Mindig is érdekelt ez a szakma.

  28. Nekem eddig tetszett minden része amivel játszottam.Ezzel a részel is játszanék 🙂

  29. Az első tetszett, bàr fura volt az “epizódos” megjelenés, itt legalább egybe megkapja az ember

  30. Szeretném megnyerni a játékot, mert csípem a vonalkódokat 😛

  31. Kiplatináznám.

  32. Gyermekkorom kedvenc játékai a Hitman sorozathoz tartozó gamek.

  33. Az egyik legjobb lopakodós gyilkolós agyjáték ami csak létezhet szóval kell nekem!

  34. “Hitman laza, a játék klassz, erős 8-as, az Absolution volt az uccsó amit végigjátszottam, az meg nem ma volt… Jó lenne már ismét Hitman-ként “”dolgozni””. 🙂 Szép ajándék lenne ! :)”

  35. Mindig is ki szerettem volna próbálni de mindig volt más.Ez egy remek alkalom lenne, hogy végre belevessem magam a játékba.

  36. A Hitman mindegyik része nagy kedvencem!Ez az új még hátravan az év végi játékdömping miatt! De ha most megnyerném lenne mivel tolni az RDR2 után!

  37. Az első rész is tetszett, ha ez több, jobb, akkor kell! 😀

  38. Jó lenne vele játszani.

  39. A teszt alapján tetszik a játék.

  40. csak pcn nyomtam nagyon regen a hitman egyest eljatszanek a kettesel

  41. Az első kimaradt, szíves pótolnám.

  42. Demó tetszett!

  43. Nekem is bejött a demó alapján .

  44. Játszottam a demoval, és megtetszett. A legelső Hitman játék amivel játszottam az a Ezt Vedd Meg Hitman 2: Silent Assassin.

  45. Mert ezt a játékot a gyászos absolution után végre visszaterelték ahelyes mederbe és az első évad nagyon tetszett.:)

  46. Szeretek nyerni.

  47. Én csak a demót próbáltam de nagyon tetszett. Nem semmi, hogy most meglehet nyerni 🙂 De jó lenne.. 🙂 Sok sikert mindekinek hozzá!

  48. Az első évadot nagyon szeretem, megunhatatlan.

  49. a régi hitman 2 sokáig a kedvenc játékok volt. Jó lenne megint egy ilyen 🙂

  50. Az előző részekkel elég sokat játszottam . Ez valahogy kimaradt , de kiváncsi vagyok rá 🙂 .

  51. Xbox-on és PS2-n szerettem, PS4-en is játszanám.

  52. kiváncsi vagyok mit tud a kis kopasz

  53. Ha jól emlékszem 10 éves voltam amikor először találkoztam a szériával és már akkor beleszerettem. Egyik barátom mutatta (akkor még nem volt internet itthon) és rögtön elvarázsolt a világa. Persze nem elsőre, mert amikor megmutatta, ő úgy játszott mint egy lövöldével, semmi stealth nem volt a játékában, de amikor leültem kicsit én elé akkor már rögtön láttam, hogy itt nem stimmel valami, nem biztos így kellene játszani és szépen lassan kitapasztaltuk, hogy milyen játék is ez valójában. A rebootot leszámítva mindet végigjátszottam, igyekeztem mindig Silent Assassinra végigvinni a pályákat, nincs is jobb annál az adrenalin löketnél. Kedvencem egyértelműen a Blood Money. Kíváncsi vagyok mit hoztak össze a reboot folytatásában meg úgy a rebootban is ezért szeretném megnyerni.

  54. Szeretnék csendben gyilkolászni következmények nélkül 🙂

  55. Még nem játszottam bérgyilkolóst azért:)

  56. Szeretnèk bèrgyilkolni felelőssègre vonás nèlkül!

  57. Kipróbálnám,nem csúnya..

  58. Az ilyen játékokról mindig eszembe jut, milyen jó volt a szomszéd srácokkal, anno számháborúst játszani.Bárki is nyeri meg, jó bújócskázást neki.

  59. PC-n rengeteget játszottam a Hitman játékokat. A kiváló játékélmény mellett, egy kis nosztalgikus hangulatot is kapok majd. Mindenkinek ajánlom!

  60. Mindet nyomtam,imádom!

  61. Nekem eddig kimaradt ez a játéksorozat, mivel a második rész tartalmazza az első évadot is, ez tűnik a legjobb kezdésnek.

  62. PC-n nagyon szerettem, ideje kipróbálni PS4-en is.

  63. Volt lakótársam ezt kapta barátnőjétől karácsonyra, és áradozik róla. Csak meg kéne már nézni, hogy miért is.:)

  64. Az első részt is végig játszottam és ez is érdekel

  65. Érdekelne az a nyomkövetős aktatáska engem is. Meg nehogy már Hatrix nyerjen megint.

  66. Imádom a lopakodós játékokat, szóval jó lenne kipróbálni magam vele.Valamint jó lenne kipróbálni milyenek az első rész felújított pályái az új rendszerrel.

  67. Érdekel mert szeretem a taktikus, osonós alapokon nyugvó játékokat. Az első rész nagyon bejött, PS2-n csak a Blood Money-val játszottam és az is nagyon komoly volt. Örülök, hogy nem az Absolution vonalát viszik tovább.

  68. Első rész óta a kedvenc settenkedős bérgyilkosos játékom. Az új részek kimaradtak, jó lenne megnyerni. 🙂

  69. Mert még sose nyertem semmit, meg szeretem a 47-es ügynök kalandjait és ez még nincs meg.

  70. Az egyet sem próbáltam, ps1en csak havernál toltam 10 percig, de azt mondják hogy nem tudom mit hagytam /hagyok ki…

  71. Jó benne a nyomkövető aktatáska.https://www.youtube.com/watch?v=jV4Ot93nlAU

  72. Titi megveszem csak nem most.

  73. Nem terveztem egyhamar beszerezni a játékot, de a tesztek, a videók és egyebek olvasása/nézése közben egyre jobban elkap a Hitman mánia, szóval szerintem nemsokára beszerzem PS3-ra a trilógiát, aztán PS4-re ezt is, az előző résszel együtt.

    • Én a teszt olvasása közben azt éreztem, hogy Dávid hangulatosabban írja le a történéseket, mint amilyenek azok a valóságban lehetnek. 😀

      • Hát, ez előfordulhat 😀 Viszont ennek a játéknak amúgy is az ilyen fél-scripted pillanatok az egyik erőssége, viszont szimpla lövöldének elég gyenge

  74. A grafika nekem inkább Sims jellegű.

  75. Szerintem brutálisan jól néz ki ez a játék, a karaktereket leszámítva. A minap néztem belőle streamet, a srác azt hiszem Floridában volt (ha nem akkor bocsi) a lényeg hogy robotokat teszteltek és az egyik prototípussal ölette meg a célpontot. Komolyan a pálya egyes részeit ha képen mutogatnák nem sokaknak esne le, hogy játékról van szó. Ugyanakkor Hitman úgy néz ki mintha az egyik PS2-es részből szabadult volna ki.

  76. Pihentethetnék szerintem. 10. helyen nyitott a briteknél ami nem hiszem h túl nagy siker.