Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Heavy Rain

A francia illetőségű Quantic Dream egy nagy dobásra készül. A cég alapítója David Cage egy olyan programon dolgozik, amely képes lesz áttörni a korlátokat a filmek és a játékok között. Egy olyan hihetetlen kalandra invitál bennünket, amelyet videojáték formájában még sohasem élhettünk át. Ezt a lehetetlen feladatot nem mással, mint a Heavy Rainnel kívánja megvalósítani. A Quantic Dream nem ismeretlen a videojátékok világában. A Fahrenheittal bebizonyították, hogy lehetséges moziszerű megjelenítéssel, egyedi irányítási rendszerrel forradalmi játékot alkotni. Azonban a Heavy Rain ennél több lesz, sokkal több…[563]Kezdetben egy technikai demonstráció formájában létezett a játék, amit a Playstation 3 műszaki korlátainak és lehetőségeinek bemutatására készítettek. Ám a pozitív visszhangnak és a Sony támogatásának köszönhetően, ma már nem csupán egy technológiai demonstrációról, hanem egy fejlesztés alatt álló innovatív produktumról beszélhetünk.A Heavy Rain egy igazi következő generációs program lesz, olyan vizuális, technikai megvalósításokkal, amelyre eddig még nem volt precedens. A leközölt videókon és képeken egyértelműen látszik, hogy miről is beszélek. A főszereplő lány tekintete él. A szemei a valóságnak megfelelően mozognak, az arcizmai pontosan úgy feszülnek, rándulnak meg, mintha hús-vér ember volna. Egyszerűen félelmetes, hogy milyen technikai bravúrra volt képes David Cage és csapata. Az információk szerint, a Heavy Rainben az „összes” karakter ugyanilyen aprólékos gondossággal lesz kidolgozva. Ez egyszerűen elképesztő. Itt azonban még nincs vége a történetnek, hiszen ezek csak a mimikai tulajdonságok voltak. A programban egy egész város lesz fotórealisztikusan lemodellezve. A fejlesztők elmondása szerint, még a legapróbb részletekre is kellő figyelmet fordítanak. Úgy néz ki, a szőrszálhasogató játékosoknak igen nehéz dolguk lesz majd.[571]A Heavy Rain irányítási metódusa eltér az eddig megszokottól. Az előrehaladás a jobb alsó ravasz megnyomásával történik, míg a balra, illetve jobbra irányuló forgást a bal analógkarral végezhetjük. A jobb karral egyedi cselekvésekre leszünk képesek. Pontosabban kontroll alatt tarthatjuk karakterünket, ily módon bármit képesek leszünk pár analógkar mozdulattal kinyitni, becsukni, felvenni. Például a postaládából a leveleket a kar előre-hátra mozgatásával vehetjük ki, mintha csak a saját kezünket irányítanánk, sőt még a kinyitás, kivétel sebességét is meghatározhatjuk. A becslések szerint 8-12 óra tiszta játékidőre számíthatunk. A játékmenet teljesen folyamatos lesz, az átvezető dialógusok a program szerves részeit fogják képezni. Az ígéretek szerint a kalandozásainkat – betöltés – nem fogja megszakítani, csak a különböző fejezetek között láthatunk majd „Loading” képernyőt. A Heavy Rainben igazi szabadságot kapunk. Úgy oldjuk meg a feladatokat, úgy menekülünk el az egyes helyszínekről, ahogyan csak akarunk. Egy épületbe több feleképpen is bejuthatunk: csengethetünk, mint az átlag polgár, de be is törhetünk, vagy akár bemászhatunk a nyitva felejtett konyhaablakon. Ilyenkor átvizsgálhatjuk az egész házat, de ha valamit elmozdítunk a helyéről, és nem ugyanúgy tesszük vissza, vagy véletlenül összetörünk egy tárgyat, akkor nagy bajba kerülhetünk. Ugyanis, ha a tulajdonos éppen akkor ér haza, amikor mi még a lakásában tartózkodunk, egyből észreveszi a változásokat, sőt még a lépteinket is meghallhatja, ha egy recsegős deszkára tévedünk. Ekkor a döntés a mi kezünkben van: vagy elbújunk vagy, elmenekülünk. Azonban ha nem sikerül meglógnunk, és szembetalálkozunk a házigazdával, ahhoz, hogy az incidens szerencsésen végződjön, a kontroller kiváló ismeretére lesz szükségünk, ahol filmszerű jelenetek közepette, a képernyőn megjelenő gombkombinációkat kell a megfelelő ütemben bevinnünk.A történet az első végigjátszás után nem lesz egyértelmű. Muszáj újra és újra nekivágni a kalandnak, hogy minden apró részlet a helyére kerüljön. [572]A Heavy Rain egy kifejezetten felnőtteknek szánt történet. Egy olyan valós sztori, amely megtörténhet bárhol, bárkivel a világon. A Quantic Dream nem egy science fictionön dolgozik, hanem egy igazi vérfagyasztó thrilleren. Feszültségben nem lesz hiány![GT]38636[/GT]

92 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Na egy ilyesmi játék teljes magyar szinkronnal maga volna a menyország.

  2. Nem rossz jéték szivesen kiprobálnám szeretem a hasonlo karakterü jétékokat

  3. wow nem is rossz csak a story zavaros.

  4. Ez nagyon heavy lesz !

  5. Elég durva lesz a pici 🙂

  6. Végre látom a PS3 erejét.

  7. húúú, eddig csak 1-2 videót láttam, de azok nem ingame jelenetek voltak… Ha végig ilyen lesz a game… akkor meleg!

  8. Ez gyönyörű először azthittem h valami film. 😀

  9. A képek alapján a hangulattal nem lesz baj… De az irányítástól kicsit félek, nagyon jól hangzik, de várjuk meg a végleges változatot, és az akkori tesztet, a grafika nem minden…

  10. Motorozás esőben… az a királyság!Fahrenheit nagyon bejött, ez meg aztán…

  11. Végre egy komoly játék.A Fahrenheit is nagyon ott volt és ha ez nagyobb élményt fog nyújtani akkor az király lesz.Az én kedvencem a Shenmu volt még Dreamcast-re ez is valami hasonló lehet.

  12. elég lesz az a 12 óra is ha tényleg felejthetetlen élményben lehet része a stílustól idegenkedő játékosnak is, Fahrenheit közben 1x sem pislogtam annyira tetszett 🙂

    • Az élmény feledhetetlen lesz. Mondjuk egyszeri (remélem) végigjátszás 8-12 óra. A többszöri végigjátszás meg elkerülhetetlen a történet megértéséhez, és a több végkifejlet megnézéséhez.

      • “szerintem benne lesz a játékban a potenciál hogy a teljes történet megértéséhez többször is elkezdje valaki a történetet. a régi kalandjátékok pl azért voltak 20-30 órásak mert egy feladatnál vagy rejtvénynél a stílusban gyakorlott játékos is sok-sok percet el tudott tölteni és a sztorik csak szövegben és nem látványban bontakoztak ki amivel újra sok percet(órát) lehetett nyerni. a mostani kalandjátékokat ezért (sem) lehet már összehasonlítani a “”régi”” klasszikusokkal. Fahrenheit sem volt egy hosszú játék (max 7-8 óra talán) mégsem éreztem hogy bármi is hiányzott volna még az élményhez :)”

  13. hát erre baromi kiváncsi vagyok

  14. hű. jó.

  15. Király ez a játék!Jöhetne már!!!

  16. Ezt a játékot várom talán a legjobban.

  17. Erre nagyon kíváncsi leszek! A Fahrenheitet imádtam (és a mai napig is imádom), de ez már igazi audiovizuális orgazmus :)Több rétegjátékot akarok!

  18. Komolynak ígérkezik a game.

  19. már a Fahrenheit is hatalmas élmény volt , nagyon durva dolgokat fognak művelni PS3-on a Quantic Dream-es srácok…epekedve várom a Heavy Rain-t 😛

  20. Király várom a nehéz esőt:-)

  21. Biztosan szép lesz.De nem nekem való az ilyen nyomozgatós játék.

  22. Tyűűű! :O

  23. Ez nagyon durva, ha megjelenik megveszem. 🙂

  24. Ez tényleg szép… Nem az a megszokott agyon shaderezett vacak… Ezt öröm nézni 🙂

  25. Mikor eloszor meglattam,beleszerettem. EZ NEXT GEN!!! NAGYON!!!

  26. EZ VALAMI KEGYETLENJÓÓÓÓ.:)

  27. 2009 egyik legjobban vart jateka, KZ2 utan xD

  28. Fantasztikusak ezek a kepek !

  29. Első blikkre a Final Fantasy mozifilm karakterei uranak be…

    • A Final Fantasy mozifilm után kérdeztem a barátaimtól, hogy mikor láthatunk hasonló gyönyörű, élethű megvalósítást játékban!? Úgy néz ki, a Heavy Rain választ fog ad a kérdésemre. 2009-ben! 🙂

  30. Szemkápráztató.Jobb nem jut eszembe.

  31. A Fahrenheit után ez nem kérdés, hogy jó lesz-e. A kérdés, hogy mikor jön a játék mert nálam a 2009-es év legjobban várt játéka lesz. Az írás meg még jobban felkeltette az érdeklődésemet, mit mondjak alig várom!

  32. Nah ez a next-gen game!! 🙂

  33. Tyüü.odabsz..s míg rácsodálkozunk idönk elörehaladtával jó párszor..nem árt arról se megfeledkeznünk,hogy a MI igényeink is nönek,és ezt 2009 ben már nem lehet egy akármivel kielégíteni..lassan csak megér-itek bíztos:) hogy szagos lesz a game..mi?:)

  34. nagyon kíváncsi vagyok mi lesz belölle! Remélem nem szúrják el,de miért is tennék…

  35. 2009 vége,olyan novemberre tippelek,ez lesz maga A játék ,imádtam a Fahrenheit-ot,aminek lehet hogy lesz folytatása is(rumor),érzelmek 🙂

  36. Megjelenesi datumot lehet tudni? Hozzavetolegesen, nagysagrendileg…..

  37. “Nálam ez a 2009-es év egyik legjobban várt alkotása. A Farenheitet imádtam, így vakon is megbízok a Quantic Dreamben. Az eddig látottak alapján, egy vérfagyasztó, amolyan “”Hetedik”” hangulatú thrillerre számítok a Franciáktól. Köszi az összefoglalót Zsolti!”

  38. vajon elég-e neki egy bluray lemez?

  39. A Fahrenheit nagyon tetszett. Ez a 8-12 óra kevésnek tűnik…

    • Kb. 8-12 volt a Fahrenheit is.Amúgy ChrisLowe-al annyiban értek egyet, hogy ez nagyon is rétegjáték lesz, mint a Quantic összes fejlesztése, viszont kuriózumait mindig minőséggel készíti. Ez nem egy FPS, még nem is akció game, ez egy interaktív film kalandjáték elemekkel, mint a Fahrenheit, ami nem rossz sőt. De hogy nem ő a megváltó az biztos, ő csak Brian:)

  40. Nem korai ez még? Amúgy is nagy lesz a hype körülötte szvsz nem kéne ezt fokozni. Nagy lesz esetleg a csalódás….Természetesen nem ezt kivánom.

  41. ISTENEM!! FINAL FANTASY VII REMAKE PS3RA UGYANEZZEL A JÁTÉKSTÍLUSSAL MEGFŰSZEREZVE PERSZE EGY KIS RPG-VEL! HOL KELL SZABADALMAZTATNI??? ÁÁÁÁÁÁ

  42. na joo…akkor cikk:D:D:Dosztakó miva’?:P

  43. Nagyon jó írás! 🙂 Kedvet csináltál hozzá… 🙂 Jó játék lesz!

  44. 2-ét pont. Ha job lesssz a grdfikája és 1080p-é lessz, akor lhet harom.

  45. Még nem volt semmilyen hivatalos megjelenési dátum, ugye?

  46. Már várom… Még nem játszottam ehhez hasonlóval! Jó lesz, nagyon!

  47. “””Azonban a Heavy Rain ETTŐL több lesz, sokkal több…””Ne legyunk mar parasztok… :/A jatekra magara kivancsi leszek, bar ez a 8-12 ora eleg gyengus… Ejj, azok a regi szep idok mikor 20-30 ora alatt nemvolt semmi komoly…”

  48. “A “”vas”” amivel a csaj nyomul, nagyon baba!Hmmm… Én is arra vagyok kíváncsi melyik szól majd nagyobbat: Alan Wake vagy Heavy Rain. Legjobb lenne ha mind a kettő, de jól járnánk:)”

  49. Azt hittem ezt a tesztet majd rókavadászunk(foxhound) fogja nekünk előterjeszteni….jó let a teszt!good job man good job

  50. Ez mindenkinek tuti vétel legyen!! 🙂

  51. Mese szép. nagyon várom már.

  52. Petúnia tesztet vizionálok. 🙂

  53. Feltem, hogy rovid lesz a jatekido, de ez a 12 ora jol hangzik, sőt!Szerintem ez a game is akkora elorelepes lesz, mint a LBP, ha nem nagyobb.

  54. “””nagy esők jönnek és elindulok”” tádád hatalmas játék lesz, a jövő évben nem lesz párja, kivéve ha megjelenik a Másik nagy cucc az Alan Wake.”

  55. De jó kis kedvcsináló lett ez kérem szépen! A játékot meg mint a messiást…

  56. “Ez valóban “”kedvcsináló”” lett! X)”