Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Heavy Rain – számokban

A Heavy Rainnel kapcsolatban sok-sok számot el lehet mondani, melyek közül a legkisebb az 1 – egy ember, David Cage, a fejlesztőstúdió feje írta ugyanis a teljes forgatókönyvet. De nézzük tovább.[U]A sztori[/U]2,000 oldalas könyv60 felvonás, egyenként 15-20 perces hosszal40,000 szavas dialógusrendszer6,000 oldal feljegyzés a fejlesztés során15 hónap a történet kidolgozására[U]A látvány[/U]2 hét helyszínkeresés, felmérés és ötletgyűjtés az USA keleti partján10 ember dolgozott csak az alaphelyszín hangulatának kidolhozásánSzámtalan fotó, topográfiai térkép és rajz minden tárgyról és bejárható helyről100 besegítő külsős alkalmazott, akik nem a Quantic Dream tagjai[U]A motion capture[/U]170 napos filmezés 9 hónapon át70 színész és kaszkadőr30,000 animációs jelenet*UPDATE*Jött egy klassz, a fejlesztést bemutató videointerú a rendezővel, gameplay részletekkel.[GT]43601[/GT]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Szerintem kötelező darab lesz.

  2. L.O.L

  3. “WÁÁÁÓÓÓ, ez az amiért érdemes lesz egy hetes “”nem megyek be suliba”” vakációt kivenni:)”

  4. Ez nagyon komoly lesz a videó alapján :OAzt a mentős-rendőrös képet megnézném mozgásban milyen 🙂

  5. ELADVA!

  6. woooooooow 😀

  7. hát nemgyenge az biztos.

  8. Szarrá-ronggyá akarok ázni.

  9. najo ez már aKdurvaéletbe kategória. 😀

  10. Beszúrtam pár új képet! 🙂 🙂

  11. Ebből aztán nem lesz nyári zápor! 😀

  12. Várjuk mint a messiást!

  13. “Ez nagy lesz….mindig is a ferenheit “”2″”- re vágytam, hát ez vmi hasonló lesz…KOMOLY”

  14. Ha csak a 60 felvonást nézzük, már az is pazar, más játékban összesen nincs 30 küldetés.

  15. tyűha! Érdekes számok ezek nagyon! Pénzben mérve is érdekes számokat kapnánk…

  16. Az biztos, hogy vmi új dolog fog születni, vagy új játékstílus. A point&click kalandjáték vonalat teljesen újragondolja. Kíváncsi leszek rá.

  17. Kéne vmi viszonyítási alap, m ez így soknak hangzik, de mihez képest 😀

  18. Namajd jön egy okos fórumozó és felvilágosít bennünket ez semmi XD Úgy várom már XD

  19. BRAVÓ!!!

  20. Amit ilyen gondossággal és odaadással készítenek az rossz nem lehet,szerintem!Nagyon várom már,és ha jól számoltam 15-20 óra játékidő?Szereteeeem….

  21. Ilyen grafikával..Hubazzee’ Ha a Fahrenhetből indulunk ki olyan rossz már nem lehet a végeredmény.

  22. Bízom ebben a játékban, de nagy a hype. Nehogy pofára esés legyen.

  23. Ez nagyon nagyot fog szolni. Megkapjuk a mi sajat, kulonbejaratu Alan Wake-unket. Varom nagyon.

  24. Rendkívül meggyőző, ez komoly cucc lesz O__O

  25. Ahhoz képest, hogy egy animációs-grafikus motornak indult az egész szépen kinőtte magát a cucc.

  26. Remélem majd meg is fog térülni, és lesz majd több ilyen remek alkotás mint amilyen ez lesz 🙂 reméljük 🙂

  27. O.o Az KOMOLY..^^

  28. Már csak a költségvetést kellet volna odabiggyeszteni a végére.Az sem lenne kis szám az fix.

  29. Ezek után én már csak egy számra vagyok kíváncsi, a megjelenés dátumára.

  30. “””15 hónap fejlesztési idő””… he?Nekem kicsit többnek tűnt.”

  31. O_O

  32. Húbameg!Egy B kategóriás (mondjuk: Vacancy) filmet meddig forgatnak, 2 hétig? Se!Ez nem lesz akármi!!!

  33. Ez egen… Már alig várom… 🙂