Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Heavenly Bodies – játékmenet a fizikaalapú mókáról

Súlytalanság.

A tegnapot a PlayStation a PlayStation Indies kezdeményezés független játékainak szentelte, és hét bejelentéssel készült. Betekinthettünk a még júliusban szemléltetett fizikaalapú Heavenly Bodies játékmenetébe, ugyanis a 2pt Interactive rendezője, Alexander Perrin a “Data” és a “Minerals” pályákat demonstrálta.

A játékosok a DualSense kontrollerrel kell, hogy egy súlytalan, fizikailag szimulált űrhajos végtagjait vezéreljék: amely egyszerűnek tűnik, de komplexé válik. Különböző űrállomás-modulokkal kell dolgozni, amelyek pontos és finom összeszerelést és karbantartást igényelnek. A “Data” pályán egy nagy kommunikációs tornyot kell összerakni, hogy megszülethessen a kapcsolat a kozmosz és az otthon között: a masszív szegmenseket össze kell ccsatolni, a műholdas tányérantenna kalibrációs szisztémájával pedig az optimális frekvenciákat kell belőni. A “Minerals” szintnél pedig egy bányásgépet kell vezérelni, amelyet nem földi anyagok kinyerésére tervesztek egy közeli aszteroidaövön: mindegyik extrakciós folyamat más technikát igényel, és egy olyan térben kell stabilan működni és gondolkozni, amely egyszerűen nem akar nyugton maradni. Sokaknak lehet, hogy szimplának tűnik a folyamat, de az alkotó szerint “a szívet és az elmét is próbára teszi majd” a játék, “mert egy gravitáció nélküli világban semmi sem stabil, semmi sem kötött, és semmi sem egyszerű”.

Az alapvetően egyjátékos projektet együtt is lehet majd nyomni PlayStation 5-ön és PlayStation 4-en, a tervek szerint pedig idén érkezik.

Hozzászólás