Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Hamilton már a jövő évi autóra koncentrálna

Nem hiszem hogy Nostradamus-nak kell lennünk ahhoz hogy lássuk, a McLaren Mercedes (meg a tavalyi élcsapatok) idei bajnoki esélyei már csak egy füstbe ment terv. Ezt, a szintén látnoki képességekkel megáldott Lewis Hamilton is így gondolja, aminek hangot is adott a Sport Bild újságnak adott interjújában:”Sajnos továbbra is alacsony a leszorító erő, így a gyors kanyarokban nagy a hátrányunk. Bízom benne, hogy egy dobogós helyezést azért sikerült szereznem az idén, de a hibát amit az autó tervezése során elkövettünk, már nem tudjuk visszacsinálni. [B]Nem szabad azzal foglalkozni, hogy milyen pozícióban leszünk az évad végén, és a jövő évre kell összpontosítani, hogy újra a miénk legyen a leggyorsabb autó.[/B]A McLaren-Mercedes az én autóm, én is részt vettem a fejlesztési munkálatokban. Ha idén nem is nyerhetek, büszke vagyok amikor beszállhatok. Ez olyan, amikor Önök az első autójukat vásárolják, ami mindig különleges marad. Az elmúlt időszak nehéz volt, de felnőttebb lettem. Tudom, hogy hogyan kell veszíteni. Ebből a szempontból a vereség talán többet is adott nekem, mint a korábbi sikerek.”Úgy tűnik idén a McLaren és a Ferrari is ideje korán elkezdi a jövő évi fejlesztéseket, ahogyan azt tavaly a Red Bull Racing és a Brawn, akarom mondani Honda tette. Lehet hogy egy év múlva már újra a régiek harcolnak az első helyekért, vagy marad a Brawn – RBR páros jövőre is?! Szerintetek az utóbbi évek végletekig kiélezett csatáiban megvalósítható a kettős fejlesztés, azaz hogy a VB címekért küzdő csapatok az utolsó futamig dolgoznak a konstrukción, de mellette a jövő évi autóra is hatékonyan készülnek? Lehet hogy ez a hosszútávú siker (többszörös bajnoki címek) kulcsa?

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Csórikám,kellemetlen lehet így versenyezni az évad végéig,főleg,hogy tavaly világbajnok volt:O

  2. Nem. Olyan sűrűn változtak a szabályok, hogy a kettő párhuzamosan nem ment. Még ha volt is rá pénz.Most pedig megint változások lesznek. Keskenyebb első kerekek, meg nagyobb tank, stb. Már ezek miatt is újra kell tervezni az egész autót. Arról nem beszélve, hogy nem lesz gumi melegítő paplan sem. Szóval jövőre a Brwan és a RBR nem lesz élcsapat szerintem. Brawn maga is mondta, szinte semmit nem fejlesztenek jövőre. Ha a Meki és a Ferrari elkezdi most, nagy eséllyel ők lesznek a legnagyobb előnyben jövőre.

    • Viszont jövőre már nem lesznek új gumik, maradnak a slick-ek, marad a diffúzor, marad a kasztni, nem lesznek óriási aero-változtatások, gyakorlatilag a nagyobb tankot kell bele hegeszteni. Jó, ez is munka, és tervezést igényel, de nem kell az utolsó csavarig, elemig újratervezni az autót, mint azt kellett idénre. Erre gondoltam. Lehet hogy az olyan zsenik mint Newey vagy Brawn most pár évre szóló csodát alkottak, és nem csak tiszavirág életűt?

      • A gumi is érdekes lesz. A japánok azt mondták, új gumikat terveznek. Kisebb lesz a külömbség a lágy és a kemény keverék között. Mire végre megtalálják (van aki még meg sem találta) az ideális beállítást a gumikhoz – ugyebár a Ferrari pl. folyton küszködik – addigra változtatnak és lehet előröl kezdeni.Meg ez a melegítő paplan. Idén is gond, hogy a gumik nem melegszenek fel hamar. Egy időmérőn ez kritikus. Na most még hidegebb gumival mennek ki…

      • Azért meghallgatnám Palikot, amikor 200 méterrel a vége előtt kifogy a benyó :))