Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

GT5 – nehéz ügy a törésmodell

Kazunori Yamauchi, a Polyphony Digital főistensége azt nyilatkozta, hogy cége még ebben a pillanatban is tárgyalásokat folytat bizonyos autógyártó cégekkel – köztük a Ferrari-val -, hogy engedélyezzék kocsijaik törését a konzoltörténelem legkomplexebb autószimulátorának következő epizódjában, a Gran Turismo 5-ben.Úgy tűnik, ezt a törésmodell-kérdést tényleg nehezebb lezsírozni a cégekkel, mint magát a játékot befejezni. Remélem nem a Ferrari tökölése miatt késik majd a game, amiről mostanában azt suttogják, már 2009-ben kiadásra kerül.(A Ferrari Challenge fejlesztője, a System 3 korábban már panaszkodott, hogy az ő játékukhoz a Ferrari engedélye különösen nehezen jött össze.)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nekem a Prologue van meg de 3 órát nem játszottam vele. A grafika 10 es de hamar beleuntam, hogy 60 nal körözgetek széria autókkal amik csak pattognak az úton és még csak nem is törnek. Utána megvettem a Gridet azzal harmadik hónapja nyomom és még most sem tudom megunni.

  2. Egy igazi GTbe folosleges a tores.

  3. A Tökéletes nem akkor válik azzá amikor már nincs mit hozzáadni. Hanem amikor már nem mit elvenni belőle. A Gran Turismo-nak nincs szüksége további összetevőre. Egyelőre legalábbis. Igy tökéletes ahogy van. És nem szeretném ha emiatt késne a game. Az F1-es ferrari hogyan törne benne? ott van a pilóta, nem eshet sok baja, pedig az 300nál kábé szétszakadna mint atom.

  4. A Need for Speedben is utcai autók voltak, nem versenyautók. és törött a Mercedes, a Mclaren, mind. Említhetném még anno PS1-2ön a Forma 1 sorozatot… ott érdekes módon ripityára törhettem a Ferrarit is…

    • Ha te azt törésnek nevezed az NFS-ben, akkor sejtelmed sincs róla mit akarnak a Gran Turismoban megcsinálni. Az F1-rúl már nem is beszélve.

      • Most a sérülés szintje, mikéntje lényegtelen. Itt arról van szó, h sérülhet, vagy nem a kocsi. Egy karc sem lehet egyenlőre. Amúgy meg a Forma 1ben simán leszakadt az összes terelőszárny, sőt a kerekek is…

        • Tévedsz, a gyárnak nem mindegy hogy csak a szélvédő törik be, meg kiesik a kerék mint az NFS-ben, vagy teljesen totálkárra törik az autó. A F1-ben ezért mert leesetek a szárnyak, meg a kerekek, nem nevezném törésnek. Majd ha a GT5-ben leszakadnak az ajtók, kirepül a motorblokk, leszakad a csomagtartó, a karosszéria pedig mindenfelé hajlik, azt majd törésnek nevezem.

  5. Ne felejtsük el azért, hogy nem egy sima autós játékról beszélünk hanem a legkomolyabb autós simulátorról ugyhogy nemhiszem hogy csak úgy le nyúlnak egy törésmodellt és meg csinálják 😀

  6. Tehát csak a Ferrari problémázik a törés miatt. A Jaguart, Mercedest, BMW-t, Zondát, stb. nem zavarja, h össze lesz törve az autójuk, akkor a Ferrarit miért?! A neten ezer és egy képet lehet találni összetört Ferrarikról, olyanokról is, amikből alig gyártottak néhány darabot. Mint az Enzo.Inkább árulnák el, h Lamborghinik lesznek-e benne?

    • Nekem is fura a hír, kicsit olyan fogjuk másra a dolgot. Szerintem most még képtelenség úgy elkészíteni a törést mint amilyen szinten a játék többi része van. Valszeg kevés a hardver is, de fő probléma az idő lehet….párszáz autónál egyenként lemodellezett törés……Jah, amúgy érdemes leszedni az eu store-ról a ma felrakott GT5p témát, mert elég jó. 🙂

    • “Az nem derül ki a hírből, hogy az általad felsorolt márkákkal már sikerült-e megegyezni. Több márkával tárgyalnak még, a Ferrari csak példaként lett felhozva. De ha még meg is állapodtak pl a BMW-vel az nem azért van mert ők jóarcok, meg ők büszkék arra hogy az autójuk benne lesz a játékban, hanem azért mert velük már megállapodtak. Ők már elkértek x milliót, de a Ferrarinak X+Y millió kell. Ez üzlet, nem holmi van kedvem hozzá nincs kedvem hozzá játék.Azon meg már csak nevetni tudtam, hogy “”inkább nyerték volna meg az F1-et””…”

  7. “Nekem totálisan felesleges a törés. A Gran Turismo számomra mindig a falról visszapattanós k*rva anyázós cél előtt öt méterrel AI beszopatós királyság “”marad””.Fejezzék be a GT5-t és csináljanak roncsderbit is.”

  8. Ki kell venni a Ferrarit és kész. Kapják be!Majd ha a kocsijaik a valóságban sem törnek, meg nem baxják el a F1-ben a világbajnokságot, akkor szittyózzanak. Örüljenek, hogy valaki veszi a fáradtságot, hogy a kocsijaikat az utolsó wunderbaum szagosítóig bedigitalizálja egy játékba!Kb olyan mintha egy mobilteló gyártó letiltaná, hogy az ő készülékeiről mentőtrendőrttűzoltót lehessen hívni, mert ez esetleg egyrészt valakiket felelőtlen telefonbetyárkodásra sarkall, másrészt olyan érzést kelt hogy az ő mobiljaikat használókat balesetek érik. Faxom az!!!

    • úgy van! :)egyébként kicsit gondolkodtam délután óta és szerintem ilyen komplex feladatot nem képesek megcsinálni. nem azért mert béndzsák, hanem mert törés során néhány száz kocsit kívül belül lemodellezni + a mechanikai sérüléseket is élethűen visszaadni, szerintem ma még lehetetlen olyan minőségben mint ami a játékhoz passzolna. de ne legyen igazam! viszont ha a törés tényleg kimarad akkor remélem, hogy legalább dinamikus napszakokat és időjárást tesznek bele, azzal kiegyeznék!

    • a Ferrari nyerte a 2008-as F1 konstruktőri világbajnokságot, ami a csapatnak jobb teljesítmény mint az egyéni VB cím.csak a rend kedvéért.

  9. Végül is érthető, hogy egyik cég sem látja szívesen romokban az autóit. Egyébként lehet, hogy ezek a Ferrarik vélhetően megbuknának az EuroNCAP töréstesztjén.

  10. Ha engem kérdeznek, sztem egy komoly szimulátorba (egyelőre) tök felesleges törésmodellel próbálkozni, legfőképp azért, mert egy igazán realisztikus törésmodell létrehozása sokkal nagyobb energiát, memóriát, munkaórát emészt fel, mint az autó viselkedésének szimulálása.A törésmodelleket egyelőre szimulálják csak az autógyártók, 10 éven belül megjelenhet az igazi a KOMOLY szimulátorokban.

  11. Nekem mindegy csak gyűjjön mán! 🙂

  12. Azért marhára érdekelne a GT5 Fejlesztési költsége.Biztos nem kevés. Nam csodálkoznék, ha közel lenne a MGS4hez.

    • Szerintem több a GT5. Legalábbis a GT4-nél látott így készült-böl nekem az jön le, hogy elég aprólékos munkát igényel.

  13. Nekem jó lenne törés nélkül is.Viszont ha már lesz benne remélem túl fog lépni az eddigi hasonszőrű próbálkozásokon.

  14. érthetelen a ferrari szőrözése, azért a polyphony nem egy nímand csapat, inkább örülniük kéne hogy a legprofibb csapatot érdekli az autójuk.

  15. ha idáig nem volt, akkor most miért van rá szükség. van elég játék, amellyekben törik.

  16. Annyira nem értem ezt az ódzkodást, talán jobban megnézhetnék milyen játék a GT, nem egy Burnout, ahol minden kanyarban ripityára töröd a kocsit. Még használhatna is, mert egy két törés után talán felelősségteljesebben állnának az igazi verdákhoz is a srácok.

  17. A tapasztalat az, hogy ha beleteszik a törést, akkor a lökdösődés és a falrolpattogás megszünik… Ez nagyon kell a szimulációhoz.

  18. az biztos hogy nagy felelősség beletenni törést, mert vigyázni kell hogy megmaradjon a játék élménye is, mindamellett hű legyen a játék nevéhez. én nem is arra akarnám használni, hogy milyen érzés lehet 250-nel a betonfalnak menni, de egy kiélezett harcban amikor a kocsik egy pillanatra összeérnek, nekem hatalmas plusz élményt és adrenalint adna ha látnám hogy lement a festék, kicsit horpadt a cucc, és mindez profin, igényesen megvalósítva. de persze tisztában vagyok vele, hogy megtalálni az arany középutat szinte lehetetlen, elrontani pedig rendkívül könnyű.ui.: egyébként a keréknyom is hiányzik 😛

    • pedig a legtöbb játékos első dolga az lesz a GT5-ben, hogy 250-el nekimegy a betonfalnak. én biztosan ezzel fogom kezdeni, ha benne lesz a törés!:))

      • de ha már mondjuk a karrier módban ezért kemény pénzeket kell csengetned javításért, vagy totál kár esetén veheted meg újra, már biztos nem fogsz annyiszor 250-el a falnak menni 🙂

        • csak kíváncsiságból fogok a falnak menni, most már csakazértis Ferrarival!:)) …persze ha a virtuális halált nem pakolják bele a játékba…

  19. Oké igazatok van, én a sima single vezetési oldalról közelítettem meg a dolgot. Hogy ha vezetni akarok megtanulni, és kezelni akarom ezeket az über állat kocsikat, ahhoz nem kell a törés. Persze online, az más, meg tényleg a mesterséges int. is lehetne jobb.a vérpistikéknek meg tökmindegy minden, csak egyszerű legyen vezetni, meg tuningolni lehessen a sebességet 😀

  20. Jó lenne ha végre beletennék,bár félek a Ferrari nem fogja beadni a derekát.Mindenesetre nagyon baba a kép:)

  21. Nálam elég fontos a törés … főleg ha már annyira élethűek akarnak lenni x)

    • ha teljesen élethűek akarnak lenni, akkor te a büdös életbe nem kapsz addig egy honda civic type-r-t sem és rá sem engednek egy versenypályára, amíg azon gondolkozol, hogy hogy fog törni a kocsid!Itt tanulj meg élethűen vezetni meg vigyázni, hanyagolni a koccanásokat, aztán akkor mehetsz a való pályára is. Nehogy már ez hiányozzon a GT-ből hogy az első kanyarba betörik a szélvédőd!

      • Nem csak a törés hiányzik a GT-ből.A mesterséges intelligencia is.

      • Attól mer lenne benne törés mé ne lehetne normálisan vezetni?Nem azt mondtam,h húú van benne törés akkor gyerünk rongyoljunk bele a falba … mondjuk te biztos pro vagy és minden kanyart 100%osan beveszel még ki sem csúxol véletlenül sem … grt!

        • Bocs, nem akartalak piszkálni, tényleg!csak annyit akartam, hogy ha törés van, akkor annak ki kell hatnia az autó vezethetőségére. márpedig azok az autók, amiket azért tesztelnek/modelleznek 3 hónapig, hogy 100%-osan élethű legyen a vezethetőségük, nem érdemlik meg, hogy egy véletlen koccanás megváltoztassa az egész munkát.az 576-os GT4 tesztben van egy kép ahogy mikrofonnal hajolgatnak a japók az imprezza kipufogójába, szívják a benzingőzt, hogy minden élethű legyen. Én ezt nem rontanám el.Ja és remélem nem bántottam meg senkit, olyan jó az itteni fórum, hogy nem megy az anyázás, nem akarom elkezdeni 🙂

          • tényleg belegondolva milyen kemény.mert hiába vannak részletes sérüléstesztek minden autógyártónak, az nyilván nem tartalmazza hogy pl ha leszakad a kipufogó az hogyan hat ki a kocsi viselkedésére…vagy igen?

          • hát nem tudom hogy egy Ferrarinál milyen érzés lehet ha leszakad a kipufogó, de nekem már volt sajna részem benne: nuku teljesítmény orbitális hang! 🙂

          • Persze én ezt értem is 🙂 De ha csak szimplán egy Colin Mcrae Rally-t vexünk példának akkor láthatjuk,h nem megoldhatatlan 🙂

  22. A GT vezetési szimulátor nálam arról szól, hogy a fék-gázadás precizitását meg a kanyarodást, íveket stb. a lehető legvalóságosabban modellezzék, és egy jó kormánnyal te is profin tanulj vezetni, úgy, ahogy azt a konkrét autót kell. Ha minden koccanásnál csökken valamit az irányíthatósága, akkor az már nem a teljes valósághű vezetés!Legyen ki-be kapcsolható. Aki meg úgy vezet hogy mandínerről pattan a kanyarba, meg kilök mindenkit, az meg úgyse érti miről szól a GT. Vezetni kell it nem törni!

    • “””Aki meg úgy vezet hogy mandínerről pattan a kanyarba, meg kilök mindenkit, az meg úgyse érti miről szól a GT. “” Elég sokan így játszák a mai napig is :D”

    • “””Ha minden koccanásnál csökken valamit az irányíthatósága, akkor az már nem a teljes valósághű vezetés!”” – már bocs, de ha valósághű dolgokra vágysz, akkor ha a valóságban is ha hibázol, akkor annak megfelelően rongálódik az autód, akár ki is esel a versenyből…és ez megfelelő gyógyír lenne az online játékra, akik másokat használnak mandínerre a kanyarbevételre, hiába kap 5sec büntetést, lendületből megy tovább, te meg sokkal rosszabbul jársz, amíg a homokcsapdából visszavergődsz…pont ez lenne a lényege, hogy realisztikusabb versenyzésre legyél rákényszerítve…”

  23. bezzeg a Moszkvics még fizetne is érte, ha egy holmi GT5-ben törnék az autójukat…

  24. nem értem a fennakadást ezen, hogy törhet – nem törhet a Ferrari. oké hogy a Ferrari egy csoda, egy álom, egy státusz szimbólum de ez is egy kocsi, fémből van és ugyanúgy törik a való életben mint a többi vas. nem tudom elképzelni, hogy ez valamit is rontana a márka hírnevén, eladásain.aki nem hiszi: :)http://www.youtube.com/watch?v=aAjG9PpZmWw&feature=relatedha nekik lehet akkor nekem is, nem? :)ha pedig csak rajta múlik, hogy egy igényesen és élethűen kidolgozott törésmodell kerüljön a játékba, akkor fájó szívvel mondom de pápá Ferrari!

  25. valahol azt olvastam anno, hogy a versenyjátékoknál (pl. WRC, TOCA) azért nincs gond, mert versenyjárgányok vannak liszenszelve, amikre adnak engedélyt, azonban az utcai autóknál nem igazán szeretik az autógyártók a törést, pszichológiai okoból…ami egy hülyeség szerintem, aki nem ad engedélyt, mondják nekik, hogy akkor kimarad, nehogy már egy ilyen neves játéknak kelljen rinyálnia a cégeknek, inkább nekik kéne örülniük, hogy belekerülnek… akinek nincs szüksége rá, hagyják ki, engem spec nem zavarna, amúgy is többnyire a gyári race car-okkal szoktam nyomulni, ahol csak lehet…

  26. Annyit mondok Burnout Paradie.Dolgozni kell nem rinyálni.

    • A Burnout Paradise-ban hol vannak valós, létező autómárkák?

      • Az lényegtelen hogy nem valós márkák vannak benne.A lényeg az ottsem játékautókat törtek össze mikor lemodellezték a törésefektet.

        • “Ugye ezt nem gondolod komolyan, hogy “”lényegtelen”” a létező illetve kitalált márkák törésének alkalmazása között a különbség?A Polyphoy nem azért vár, mert nem tudják lekódolni a törést, hanem azért, hogy egyáltalán betehetik-e.”

          • Figyi, ha eleve senki nem látott igaziból mien összetörni egy Ferrarit akkor most nem mindegy mien élethű a törésefekt?Legyen benne de nem élethű és kész.A játékos nagyon tudja mien egy összetört Ferrari.Demost komoyan.

  27. Inkább hagynák a fenébe a törést. E miatt tökölni…

    • az meg a másik. akit nem érdekel a ferreri annak mindegy aki meg ferrari fan az szintén nem akarja hogy törjön az a szép kocsi… kész lehet kiadni! 😀

  28. Érdekes… a Need for Speed részekben törhet a Ferrari, meg a többi márka is… Csak a GT-ben soha… Ezt érti vki?

    • én azt mondanám több pénzt akarnak. de nem tudom hogy megy ez meg szerintem pénzre sincs szükségük… elég jól mehet a bolt.. lehet most jutott eszükbe hogy többet nem engedik törni a kocsijukat még egy gt-ben sem.

    • Az egy Arcade játék… ezt meg mind szimulátor akarják eladni.Szerintem valahol itt a bibi.Amúgy valahogy az az érzésem a Ferraival egy gond lehet: Sz*rrá törik egy ütközéstől és félnek hogy emiatt nem vesznek majd több kocsit tőlük.Mellesleg ha a Ferrari nem törne a játékban szerintem csak külön bajnokságok lennének hozzá. Máshogy nem lenne értelme. A többi versenynél meg le lenne tiltva, hogy Ferraraival versenyezz.

      • mert amúgy sose gondolnám hogy egy ütközéstől még egy ferrari is összetörhet. viccen kívül. értelek. még a végén gt5 unbreakable lesz a címe. 🙂

  29. tegnap láttam a tv-be egy műsort a ferrari gyárról meg a ferreri gyártásról. én nem csodálkozom hogy féltik a kocsijukat és még játékba se szeretnék törni látni.

  30. Hehe, akkor lehet hogy az összes kocsi törni fog, a Ferrari meg olyan lesz mint egy tank. Nem törik, nem sebződig, és vele carmageddon módjára mindenkit ki lehet írtani ^^

    • Ezen jót kuncogtam. Igen amúgy én is így vélem. Nem fog törni a ferrari? Azt ki nem sz*ja le 😀 Amúgy tényleg elég furcsán nézne ki ha tényleg minden autó törne a ferrari kivételével…

    • ki kell venni a ferrarit azt jóccakát. A játékos társadalom meg inkább megkedveli a többi autógyárat, és az ó autóit fogják megvenni, muhahaha 😀

      • ja. ,ég szerencse hogy nem kedvelem a ferrari-t. mer hogy a csipába vennék ha kedvelném? attól még nekem rohadt drága 🙂

  31. Ez most azt jelenti, hogy már CSAK(!) a Ferrarinak kell áment mondani?

  32. pedig legalább egy minimális szintű törésmodell nem ártana. Nem ez dönti el nálam, hogy milyen lesz a játék, de ebben az irányban is fejlődni kéne.