Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Grand Theft Auto V – óriási az eddigi bevétel

A Leslie Benzies kontra Rockstar dokumentumokból nem csak a felek közötti problémákról tudhattunk meg többet. A 71-oldalas dokumentum egy érdekes statisztikáról is említést tesz.[i]”A GTA Online $500,000,000 bevételt hozott, amely nagy része a játékban található pénzgeneráló eszköznek köszönhető.”[/i]A „pénzgeneráló eszköz” kétségtelenül a Shark kártyákra utal, amiket a [B]Grand Theft Auto V[/b] játékosok valós pénzért vásárolhatnak meg, gyarapítva játékbeli dollárjaikat.Kiderült az is, hogy a GTA V összesen mennyit hozott a Take-Twonak.[i]”A GTA 5 megjelenésekor hét Guinness Világrekordot döntött meg, és lenyűgözte a rajongókat világszerte. Eddig körülbelül $3 milliárd bevételt generált a GTA 5 az eladásokon keresztül.”[/i]Talán ez megmagyarázza, hogy a kezdetben emlegetett DLC-k miért nincsenek sehol.Forrás: [a https://www.scribd.com/doc/308200451/Benzies-v-Rockstar]Benzies v Rockstar[/a]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Azigen. lehet ha majd lesz dlc újra előveszem a játékot. Addig annyira nem köt le.

  2. A pillanat amikor rájössz, hogy a GTA4 ütősebb mint az 5. rész…

  3. Tudnék mit kezdeni 500millió dollárral.

  4. Őőőő…lehet én értem rosszul, de a magas bevétel, miért/miként magyarázza a kezdetben emlegetett DLC-k hiányát?

    • Amíg pénzt lehet kipumpálni belőle, és dől a lép, minek pazarolják a lovettát dlc fejlesztésre? (aztán a tököm tudja, van annyi szakértő itt majd ők mondanak okosabbat)

    • Az Online fejlesztésére fókuszál a csapat nagy része, hiszen gyakorlatilag komplexebb tartalom nélkül is állandóan generálja a nagy számú bevételt. Nem kell anyagi és emberi erőforrásokat költeniük új tartalomra létrehozására (történet, karakterek, színészek, és így tovább).

    • Azért mert maguk a készítők mondták, h az online sikere miatt mindenki az online részén dolgozik és nem akarnak nagyon az egyjátékos résszel.