Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Gran Turismo Sport Beta – versus Gran Turismo 6

A következő összehasonlító videók készítői azt mutatják be, mennyit fejlődött a GT-sorozat a Gran Turismo 6 óta most, hogy eljutottunk a PlayStation 4 exkluzív [B]Gran Turismo Sport[/B] bétatesztjéig. A két villantott pálya a Nürburgring Nordschleife és a Brands Hatch, ráadásul a kocsik is ugyanazon modellek. A videókban még a két verzió hangkülönbségeire is kitérnek, a különböző hangsávokat váltogatva.[YOUTUBE]ikjlXsw1XpI[/YOUTUBE][YOUTUBE]Y4p1t8BUAYQ[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Pár szóban összefoglaltam az eddigi tapasztalatokat a GTSport-ról.Aki nem kapott kódot, az itt mindent megtalál egyben.http://playstationcommunity.hu/blog/34007

  2. Mindegy is…lényeg hogy jó úton haladnak…:D

  3. “””Ezt a képernyő széli elmosást tudtam volna mondani én is hogy kb ennyi a különbség a sebesség érzet között a két játéknál.””Hát pont ennyi kéne…amig ez nincs , addig nem reális, tehát irreális…nincs itt semmiféle költői túlzás…:D”

    • Ettől eltekintve is érződik a sebesség érzet, csak nem annyira mintha ez ott lenne. De az irreálisan lassútól messze van. 🙂 Tedd be a GT3-4-et és megtudod mi az az irreálisan lassú. 😀

      • Nincs meg a GT3-4…GT5-el kezdtem a pályafutásomat e téren. :)Viszont anno csináltam egy öszevetést a GT6-al mikor megjött a Mid-Field Raceway: https://youtu.be/4MZEaTtadCc

        • Még ezen a videón nem is érződik annyira rossznak a sebesség érzet. Bezzeg mikor élőben tolta az ember, ott durván kijött. Kb 200-nál érezte azt az ember amit 100-110-nél kellett volna. Múltkor beraktam a keresztfiamnak és én is meglepődtem. Vicces volt. :)Tipikus esete annak hogy jobbra emlékszik az ember mint amilyen volt. 😀

          • Nolátod a GTS is iylen…videón annyira nem jön át…de amikor te vezeted, ott élőben, akkor ez sokkal erőteljesebben áthatja…főleg akkor amikor egy számodra ismerős páyláról ba szó, ahol már ezredeket farigcsálsz…:)

  4. Könnyű más játékoknál az előző generációt túlszárnyalni amikor max 720p-ben tudták megcsinálni a játékukat. A GT meg FullHD-ban futott akkor is… most is.Bár így is látni a különbséget, ami a részletekben rejlik.

  5. Fúúú, de vároma sulit:D jó kis jogsis móka:D csak jönne már

  6. Szerintem nem mindenben egyértelműen jobb a Sport. Az autók mozgása, sebességérzet realisztikusabbnak tűnik, felbontás, grafika összetettsége egyértelmű. GT6 több helyen üres gyepet mutat ott, ahol a Sportban nagybúcsú van a mezőn.A sötétebb, mélyebb tónus azonban pl. jót tesz a GT6-nak, a Sport szebb részletesebb, de steril. Remélem nem ezzel akarják majd átbaxni a nagyérdeműt, hogy vegyél HDR 4K tv-t, mert ott ráraknak egy csudijó postprocess effektet, ami itt szerintem most hiányzik, pedig a GT6-ban meg láthatóan ott van.Amúgy meg élményben szerintem még mindig, minden hibájával is a DriveClub a nyerő. A Sport ugyan egy szimulátor, ott viszont el tudom felejteni, hogy egy programot nyomok, még ha néha elég furcsán veszik is a kocsik a kanyart, meg ilyenek. Kíváncsi vagyok arra, hogy a gyökérkedést hogy tudják kiirtani az online játékból (pl ugye ezerrel berohanva a többiken fékezek őket meg kilököm a kanyarban), ilyet komoly meccsen nem szoktak ugyan a játékosok csinálni, csak ugye pontosan egy troll is elég, hogy hazavágja a meccset. A DC szerintem nagyon kiegyensúlyozottan kezelte az ilyet, általában.

    • Ezekszerint nem nyomod a bétát…az SR rendszert erre találták ki…alacsonyabbszinten sok a gyökér, ahogy az lenni szokott, de magasabb szinten már lekopnak, mivel ha lökdösődik, levágja, elhagyja a pályát, ütközik stb, nem kap pontot!A DC-s résszel egyetértek…PS4-en, autós játékok szempontjából mindent visz…gyönyörű, jó benne vezetni…kormánnyal egy totál más játék…és ha nagyon akarod, ottvan benne a HardcoreMod…meg iugye van benne fotomod, 0-24-es napszakváltás, dinamikus időjárás, minden pályán…méghozzá nem is akármilyen…eső, hó, vihar…stb…ami a környezetre is hat, nemcsak a pályára…az online is stabil…ja és van fotomod…Decemberben egy hóapig volt T500-asom…ittvolt az Assetto, a Project Cars, a Dirt Rally, és tudod mi pörgött nagyrészben? A DC. :)Itt egy online futam, magas szintű versenyzőkkel…én a fehér Hyundai-t vezetem, ezt a videót a mögöttem autózó német srác vettefel. Az ő szemszögéből izgalmasabb…látni hogy többször elengedem, de inkább elvette, mert tudta, ha ott beszúrja, abból baj lesz. Alacsonyabb szinten már rég leturt volna a pályáról.https://youtu.be/759ZHyb-uvMEz meg egy Driveclub Online: https://youtu.be/BK1GGSrBct0Na itt aztán vannak trollok…de tartottam magam rendesen…xD

  7. Megveszem, pfff nagy ügy.

  8. Szükségszerűen szebb, de a minden más ugyan az… Mellesleg szerintem a Driveclub még szebb!

    • Persze hogy szebb a DC…annak az a dolga…:D

    • …továbbá a minden más ugyanaz nem igaz!!! Játszol vele minden nap gondolom azért írod…:)

      • Engem egy GT már nem kötne le. Inkább egy Shift3 jöhetne már. Az jobban érezteti a sebességet. Persze nem szólom le a GT-t, de ha meg lenne a 6-ik része ps3-ra, nem hinném hogy ennyicske csiribivel elvarázsolna úgy hogy megvenném tízenezerért a következő részt.

        • Há nekem itt a GT5, a GT6, és most noymom a GTS_t…és bezony megvásárol a cucc kilóra…a fejlődést nem érzed retek YT videókon…ezt tolni kell.Shift3? Ne viccelj. Azt már kiadták…úgy hívják ProjectCars…mindent átvittek a Shift-ből…sajnos…talán a ProjectCars2-re ezeket kinövik…remélem.Abban viszont igazad van, hogy a GT sebességérzet nem jó…120-nál olyan mintha 50-el gurulgatnék…ez ebben a GTS vs Raceroom összevetésben látszik leginkább: https://youtu.be/RyEywFRAU7w

        • Külső nézetből, amikor az autót látod, akkor van gond a sebességérzettel, ha belső nézetet használsz, akkor szerintem nincs gond vele. Így volt ez anno az F1 játékokkal is, amikor külsőre váltottál, araszolt az autó.

          • Én ezt nem így érzem…először is ott az általam linkelt videó…midnen nézetben össze vannak vetve és minden nézetben érzed hogy sokkal lassabb(nak tűnik)…a másik hogy szimulátorban a külsőnézetet be kéne tiltani!!! Mi a tökömnek az oda?Én belsőben/motorháztetőben/mindent nélkülöző nézetben vezetek…a sebességérzettel ott is ugyanaz a gond.Sajnos oldalt nem látok semmit. A valóságban a térlátás miatt érzzük a sebességet. Itt ez hiányzik…nem véletlen szoktak komoly szimeknél 3 monitort használni…az oldalsó két moncsi a sebességérzet miatt kell.A sebességérzet nagyban függ a látószögtől is…a ProjectCars-ban ezt lehetett állítani, ami hatalmas pozitívum volt.A valóságban is szivatott már meg minket ez a dolog…amikor a Nordschleife-n vezettük Hatrix autóját…két kamerát is felraktunk…az egyiket az autóba az ülésre, a másikat pedig előre a szélvédőre.Az egyiket zoom funcióval, a másikat szupernagylátószögben…ugyanaz az autó, ugyanaz a sebesség…csak két különböző látószög…egymás mellé rakva a képet, azt látod, hogy az egyiken mintha 120-al mennének, másikon meg 30-al…ennyit számít.Itt egy videóm…GT6-os videót raktam össze a valósággal…totál egységes az összkép…ez azért van, mert a valós felvétel is egy zoom optikával készült!!!https://youtu.be/c4W2v73K_Oc

          • Bár hozzáteszem hogy most valahogy belsőben sokkal jobban átjön a sebesség, mert nagyon szépen mozog a kaszni…minden irányba.A mindent nélkülöző nézet viszont most marha pattogós lett, minden döccenő, a képet rázza…GT3-as keméyn futóművel rendelkező autónál, Nordon (az ugye elég rázós) konkrétan behányok.Mindent nélkülöző nézet: https://youtu.be/SbnWQUoSEOQCockpit nézet: https://youtu.be/ngtKOiBex1o

          • Most csak azért is mentem egyet a nordon egy enzoval, belső és külső nézetből egy-egy kört, hát nekem a belsős még most is jóval gyorsabbnak hat. Amúgy ez a belső és külső nézet közötti drámai sebesség különbség nekem a Sony-s F1-ek alatt tűnt fel. Az F1 Championship Editonben belsőből átváltottam külsőre, ha olyan lassú kombinációs kanyar jött, mert annyival lassabbak hatott:DA PSP-s F1 06-ban is ugyanez volt. Szóval ez még csak nem is GT sajátosság, pedig azt hittem, hogy a 60 fps-hez lehet köze, de az előbbi F1-ek csak 30 fps-sel futottak, tehát nem.

          • Én nem azt vitattam hogy a külső és belső közt van e különbség, hanem hogy minden nézetben irreálisan lassúnak hat!!! Belsőben is.Viszont jelenleg a GTS-ben, a belső nézet a mozgásnak köszönhetően sokkal jobban adja a sebességet, mint régen.

          • Én esküszöm nem érzem ezt az irreális lassúságot a GTS-en, igaz én csak videóról szakértek, mert kód az nem jött. 🙂 A reaceroom-os összehasonlításban is csak egy nagyon nagyon minimálissal érződik jobban a sebesség érzet.Én a GT6-os tapasztalatom alapján azt látom hogy abban jó irányba indultak el a sebesség érzetet illetően amit ebben még tovább folytatnak.

          • Szerintem a Gran Turismo nem lassú, sőt tökéletes benne a sebességérzet. Legalábbis a valósághoz képest. A játékosok ugyanakkor a Need for Speed-féle irreális gyerekségekhez vannak szokva, ahol a kocsik 600-zal repesztenek.Mondjuk mit is tudna a sebességérzetről egy olyan szakértő, aki egyszer ment életében 30 másodpercig 180-nal egy Honda Accordban, az M7-esen…

          • Na igen. Mondjuk autópályán menni 170-el is kb olyan érzés mint sima főúton 70-el. Nem érződik annyira gyorsnak mint amennyire az ember gondolja. Meg ezt nagy mértékben tudja befolyásolni az út minősége is.Egy épített versenypályán ez meg hatványozottan igaz, ahol nagy széles bukóterek vannak. Ez alól mondjuk a Nord pont kivétel mert ott nagyon közel van a szalagkorlát.Jó lesz ez a sebesség érzet, ha meg egy picit még jobb lesz, az meg pláne nem baj. Hisz ez még csak béta.

          • “Ezt neked és martinnak:23-as hsz-ben pont ezt írtam le…nem jó…a valósághoz képest nem jó.””Sajnos oldalt nem látok semmit. A valóságban a térlátás miatt érzzük a sebességet. Itt ez hiányzik…nem véletlen szoktak komoly szimeknél 3 monitort használni…az oldalsó két moncsi a sebességérzet miatt kell.A sebességérzet nagyban függ a látószögtől is…a ProjectCars-ban ezt lehetett állítani, ami hatalmas pozitívum volt.A valóságban is szivatott már meg minket ez a dolog…amikor a Nordschleife-n vezettük Hatrix autóját…két kamerát is felraktunk…az egyiket az autóba az ülésre, a másikat pedig előre a szélvédőre.Az egyiket zoom funcióval, a másikat szupernagylátószögben…ugyanaz az autó, ugyanaz a sebesség…csak két különböző látószög…egymás mellé rakva a képet, azt látod, hogy az egyiken mintha 120-al mennének, másikon meg 30-al…ennyit számít.Itt egy videóm…GT6-os videót raktam össze a valósággal…totál egységes az összkép…ez azért van, mert a valós felvétel is egy zoom optikával készült!!!https://youtu.be/c4W2v73K_Oc“”Nem NFS_hez vagyok szokva, hanem a valósághoz…az a durva hogy nem kéne sok…ha megnézed azt a Raceroom összevetést, látod hogy nincs nagy különbség, csak épp a kép széleinél kicsit el van mosva…nem…nem az egész kép…csak a széle…picit…és ezt tudta a GT6 is…mondjuk nem valami szépen, de tudta…de csak akkor ha egy online mentet mentettél (nem emlékszem már hogy offline futamnál is igyvolt e) és nem a saját autódat nézted, hanem egy másikat…na akkor volt ilyen elmosás…és akkor tökéletes volt a sebességérzet!Ebben a videóban látható a végén, a képek után, egy bevágásban…17:10-től:https://youtu.be/ekPA03RpGRMA fenti videót meglesed, ahol a valóssal raktam össze, ott mindkét kép ki van vágva…így nincs gáz…ugyanazt a kivágást látod, mintha egy csőbe nézve vezetnél…de a valóságban te jóval többet látsz! Oldalt az elsuhanó dolgok sokban befolyásolják a sebességérzetedet.Az autópályán meg nem azért érzed lassunak a 170-et, mert autópályán mész, hanem mert tartósan mész anyival. Ritkán kell lefékezni és újra gyorsítani.Sokat vezetek…szinte napi szinten…de versenypályán sokkal jobban számít hogy helyesen fel tudd mérni a sebességedet egy kanyarbejáratnál, hogy tudd, mikor kell fékezni.És igen…fejlődik ebben is a GT…sokat javult…főleg belsőben a sok mozgás miatt…ezt is irtam alább…aza picike elmosás kéne…és tökéletes lenne.”

          • “Én értettem azt amit leírtál már elsőre is, de akkor légyszi ne használj költői túlzásokat hogy “”irreálisan lassú””, mikor csak ahogy te is mondod egy kicsi hiányzik attól hogy még jobb legyen. Ezt a képernyő széli elmosást tudtam volna mondani én is hogy kb ennyi a különbség a sebesség érzet között a két játéknál.Te is tudod hogy irreálisan lassú akkor lenne, ha a GT3 vagy 4 mellé raktuk volna a raceroom-ot. Na azokban a részekben abszolút kevés volt a sebesség érzet.Egyébként nem csak azért tűnik lassúnak 170 autópályán mert tartósan annyival mész, hanem az út minősége miatt is, ami azért jobb mint az átlag. Gyere el felénk a két falu közötti úton 80-ál is halálfélelmed lesz, és úgy fogod érezni hogy legalább 150-el mész. :D”

          • “””Egyébként nem csak azért tűnik lassúnak 170 autópályán mert tartósan annyival mész, hanem az út minősége miatt is, ami azért jobb mint az átlag. Gyere el felénk a két falu közötti úton 80-ál is halálfélelmed lesz, és úgy fogod érezni hogy legalább 150-el mész. :D””Vidéki srác vagyok…tudom milyen szar úton vezetni…mondjuk én ugy vagyok vele, 80-al tényleg félelmetes…ezért kell ott 150-el menni, és akkor nem is érzed. :)”

          • Akkor tudod te is mi a dörgés, és hogy mi minek érződik. 🙂

  9. Nekem ebből az jön le, hogy a GT6 még most is szép és jó, pedig több fokkal komolyabb verzióval vetik össze.

  10. Most komolyan az elozo generaciohoz kepest villognak? geez

    • Nem villognak…a videót nem a PD csinálta…sőt, aki csinálta sem villogtat semmit, csupán egymás mellé rakták, ugyanis sokan már nem rendelkeznek PS3-al hogy össze tudják vetni, vagy nem kaptak kódot a GTSport-hoz.De igazából mindegy is, mert akit nem érdekel, az meg se nézi, de azér szidja.Akit érdekel, az pedig érzi/érti a különbségeket. Főleg az, aki kapott kódot. 🙂

      • Mindegy mit írsz,az elmúlt években divat lett a gt- fika,a legszebb az egészben hogy olyanok fikáznak akik 1 órát nem mentek egyikkel sem csak videókból szakértenek.

        • Óóóó…hagyjad…egy máasik oldalon, ugyanez a hír van kinn, és ott szájkaratézok az ilyen okosokkal…xDSokértelme nincs, de próbálom árnyalni a sok faszságot amit összehordanak, hogy ha egy laikus téved oda, nehogy megvezessék szegényt. xD

        • Szerintem az a baj, hogy egyesek nagyon magasra tették a mércét, és ebben pl. a gtplanet is benne van vastagon. Egy játékot nem az álmainkkal kell összehasonlítani, hanem a konkurenseivel. Az PS4-en az Assetto Corsa és a Project CARS…

          • Szerintem meg az a baj hogy olyan önjelölt szakértők fikáznak akik nem is játszottak sem ezzel sem az 5-6-al.Na ezeket a fizikát szakértőket próbáltatnám ki mondjuk a ktm xbow sport hard gumi,az ovál pályán nem tudna körbe találni lefogadom.Aztán ment a sírás standard kocsi prémium kocsi,azok sírtak akik az 500 prémiumból 5-öt sem próbáltak ki,arról nem is beszélve hogy fingjuk sincsen róla hogy pl. a 15 különböző évjáratú standard skyline mindegyik máshogy viselkedik.Tudnám folytatni a sort de fölösleges.A forza a király mindenben az a tuti.

    • Van összehasonlítás már az összes konkurenciával is nem kell aggódni. 🙂 Látványban bőven túlszárnyalja őket, pedig ez csak egy béta.

  11. Vezetés élmény is változott, persze pozitvan