A következő összehasonlító videók készítői azt mutatják be, mennyit fejlődött a GT-sorozat a Gran Turismo 6 óta most, hogy eljutottunk a PlayStation 4 exkluzív [B]Gran Turismo Sport[/B] bétatesztjéig. A két villantott pálya a Nürburgring Nordschleife és a Brands Hatch, ráadásul a kocsik is ugyanazon modellek. A videókban még a két verzió hangkülönbségeire is kitérnek, a különböző hangsávokat váltogatva.[YOUTUBE]ikjlXsw1XpI[/YOUTUBE][YOUTUBE]Y4p1t8BUAYQ[/YOUTUBE]
Gran Turismo Sport Beta – versus Gran Turismo 6
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
Binder
Pár szóban összefoglaltam az eddigi tapasztalatokat a GTSport-ról.Aki nem kapott kódot, az itt mindent megtalál egyben.http://playstationcommunity.hu/blog/34007
Binder
Mindegy is…lényeg hogy jó úton haladnak…:D
Binder
“””Ezt a képernyő széli elmosást tudtam volna mondani én is hogy kb ennyi a különbség a sebesség érzet között a két játéknál.””Hát pont ennyi kéne…amig ez nincs , addig nem reális, tehát irreális…nincs itt semmiféle költői túlzás…:D”
Ocelot
Ettől eltekintve is érződik a sebesség érzet, csak nem annyira mintha ez ott lenne. De az irreálisan lassútól messze van. 🙂 Tedd be a GT3-4-et és megtudod mi az az irreálisan lassú. 😀
Binder
Nincs meg a GT3-4…GT5-el kezdtem a pályafutásomat e téren. :)Viszont anno csináltam egy öszevetést a GT6-al mikor megjött a Mid-Field Raceway: https://youtu.be/4MZEaTtadCc
Ocelot
Még ezen a videón nem is érződik annyira rossznak a sebesség érzet. Bezzeg mikor élőben tolta az ember, ott durván kijött. Kb 200-nál érezte azt az ember amit 100-110-nél kellett volna. Múltkor beraktam a keresztfiamnak és én is meglepődtem. Vicces volt. :)Tipikus esete annak hogy jobbra emlékszik az ember mint amilyen volt. 😀
Binder
Nolátod a GTS is iylen…videón annyira nem jön át…de amikor te vezeted, ott élőben, akkor ez sokkal erőteljesebben áthatja…főleg akkor amikor egy számodra ismerős páyláról ba szó, ahol már ezredeket farigcsálsz…:)
HUN_hatrix
Könnyű más játékoknál az előző generációt túlszárnyalni amikor max 720p-ben tudták megcsinálni a játékukat. A GT meg FullHD-ban futott akkor is… most is.Bár így is látni a különbséget, ami a részletekben rejlik.
MazaHUN
Fúúú, de vároma sulit:D jó kis jogsis móka:D csak jönne már
NEXUS0001
Szerintem nem mindenben egyértelműen jobb a Sport. Az autók mozgása, sebességérzet realisztikusabbnak tűnik, felbontás, grafika összetettsége egyértelmű. GT6 több helyen üres gyepet mutat ott, ahol a Sportban nagybúcsú van a mezőn.A sötétebb, mélyebb tónus azonban pl. jót tesz a GT6-nak, a Sport szebb részletesebb, de steril. Remélem nem ezzel akarják majd átbaxni a nagyérdeműt, hogy vegyél HDR 4K tv-t, mert ott ráraknak egy csudijó postprocess effektet, ami itt szerintem most hiányzik, pedig a GT6-ban meg láthatóan ott van.Amúgy meg élményben szerintem még mindig, minden hibájával is a DriveClub a nyerő. A Sport ugyan egy szimulátor, ott viszont el tudom felejteni, hogy egy programot nyomok, még ha néha elég furcsán veszik is a kocsik a kanyart, meg ilyenek. Kíváncsi vagyok arra, hogy a gyökérkedést hogy tudják kiirtani az online játékból (pl ugye ezerrel berohanva a többiken fékezek őket meg kilököm a kanyarban), ilyet komoly meccsen nem szoktak ugyan a játékosok csinálni, csak ugye pontosan egy troll is elég, hogy hazavágja a meccset. A DC szerintem nagyon kiegyensúlyozottan kezelte az ilyet, általában.
Binder
Ezekszerint nem nyomod a bétát…az SR rendszert erre találták ki…alacsonyabbszinten sok a gyökér, ahogy az lenni szokott, de magasabb szinten már lekopnak, mivel ha lökdösődik, levágja, elhagyja a pályát, ütközik stb, nem kap pontot!A DC-s résszel egyetértek…PS4-en, autós játékok szempontjából mindent visz…gyönyörű, jó benne vezetni…kormánnyal egy totál más játék…és ha nagyon akarod, ottvan benne a HardcoreMod…meg iugye van benne fotomod, 0-24-es napszakváltás, dinamikus időjárás, minden pályán…méghozzá nem is akármilyen…eső, hó, vihar…stb…ami a környezetre is hat, nemcsak a pályára…az online is stabil…ja és van fotomod…Decemberben egy hóapig volt T500-asom…ittvolt az Assetto, a Project Cars, a Dirt Rally, és tudod mi pörgött nagyrészben? A DC. :)Itt egy online futam, magas szintű versenyzőkkel…én a fehér Hyundai-t vezetem, ezt a videót a mögöttem autózó német srác vettefel. Az ő szemszögéből izgalmasabb…látni hogy többször elengedem, de inkább elvette, mert tudta, ha ott beszúrja, abból baj lesz. Alacsonyabb szinten már rég leturt volna a pályáról.https://youtu.be/759ZHyb-uvMEz meg egy Driveclub Online: https://youtu.be/BK1GGSrBct0Na itt aztán vannak trollok…de tartottam magam rendesen…xD
Tevez11
Jót mentél, izgultam. Szép volt.
Binder
Hehe köszi…:D
Tevez11
Megveszem, pfff nagy ügy.
JINBOBEK
Szükségszerűen szebb, de a minden más ugyan az… Mellesleg szerintem a Driveclub még szebb!
Binder
Persze hogy szebb a DC…annak az a dolga…:D
Binder
…továbbá a minden más ugyanaz nem igaz!!! Játszol vele minden nap gondolom azért írod…:)
JINBOBEK
Engem egy GT már nem kötne le. Inkább egy Shift3 jöhetne már. Az jobban érezteti a sebességet. Persze nem szólom le a GT-t, de ha meg lenne a 6-ik része ps3-ra, nem hinném hogy ennyicske csiribivel elvarázsolna úgy hogy megvenném tízenezerért a következő részt.
Binder
Há nekem itt a GT5, a GT6, és most noymom a GTS_t…és bezony megvásárol a cucc kilóra…a fejlődést nem érzed retek YT videókon…ezt tolni kell.Shift3? Ne viccelj. Azt már kiadták…úgy hívják ProjectCars…mindent átvittek a Shift-ből…sajnos…talán a ProjectCars2-re ezeket kinövik…remélem.Abban viszont igazad van, hogy a GT sebességérzet nem jó…120-nál olyan mintha 50-el gurulgatnék…ez ebben a GTS vs Raceroom összevetésben látszik leginkább: https://youtu.be/RyEywFRAU7w
Noob
Külső nézetből, amikor az autót látod, akkor van gond a sebességérzettel, ha belső nézetet használsz, akkor szerintem nincs gond vele. Így volt ez anno az F1 játékokkal is, amikor külsőre váltottál, araszolt az autó.
Binder
Én ezt nem így érzem…először is ott az általam linkelt videó…midnen nézetben össze vannak vetve és minden nézetben érzed hogy sokkal lassabb(nak tűnik)…a másik hogy szimulátorban a külsőnézetet be kéne tiltani!!! Mi a tökömnek az oda?Én belsőben/motorháztetőben/mindent nélkülöző nézetben vezetek…a sebességérzettel ott is ugyanaz a gond.Sajnos oldalt nem látok semmit. A valóságban a térlátás miatt érzzük a sebességet. Itt ez hiányzik…nem véletlen szoktak komoly szimeknél 3 monitort használni…az oldalsó két moncsi a sebességérzet miatt kell.A sebességérzet nagyban függ a látószögtől is…a ProjectCars-ban ezt lehetett állítani, ami hatalmas pozitívum volt.A valóságban is szivatott már meg minket ez a dolog…amikor a Nordschleife-n vezettük Hatrix autóját…két kamerát is felraktunk…az egyiket az autóba az ülésre, a másikat pedig előre a szélvédőre.Az egyiket zoom funcióval, a másikat szupernagylátószögben…ugyanaz az autó, ugyanaz a sebesség…csak két különböző látószög…egymás mellé rakva a képet, azt látod, hogy az egyiken mintha 120-al mennének, másikon meg 30-al…ennyit számít.Itt egy videóm…GT6-os videót raktam össze a valósággal…totál egységes az összkép…ez azért van, mert a valós felvétel is egy zoom optikával készült!!!https://youtu.be/c4W2v73K_Oc
Binder
Bár hozzáteszem hogy most valahogy belsőben sokkal jobban átjön a sebesség, mert nagyon szépen mozog a kaszni…minden irányba.A mindent nélkülöző nézet viszont most marha pattogós lett, minden döccenő, a képet rázza…GT3-as keméyn futóművel rendelkező autónál, Nordon (az ugye elég rázós) konkrétan behányok.Mindent nélkülöző nézet: https://youtu.be/SbnWQUoSEOQCockpit nézet: https://youtu.be/ngtKOiBex1o
Noob
Most csak azért is mentem egyet a nordon egy enzoval, belső és külső nézetből egy-egy kört, hát nekem a belsős még most is jóval gyorsabbnak hat. Amúgy ez a belső és külső nézet közötti drámai sebesség különbség nekem a Sony-s F1-ek alatt tűnt fel. Az F1 Championship Editonben belsőből átváltottam külsőre, ha olyan lassú kombinációs kanyar jött, mert annyival lassabbak hatott:DA PSP-s F1 06-ban is ugyanez volt. Szóval ez még csak nem is GT sajátosság, pedig azt hittem, hogy a 60 fps-hez lehet köze, de az előbbi F1-ek csak 30 fps-sel futottak, tehát nem.
Binder
Én nem azt vitattam hogy a külső és belső közt van e különbség, hanem hogy minden nézetben irreálisan lassúnak hat!!! Belsőben is.Viszont jelenleg a GTS-ben, a belső nézet a mozgásnak köszönhetően sokkal jobban adja a sebességet, mint régen.
Ocelot
Én esküszöm nem érzem ezt az irreális lassúságot a GTS-en, igaz én csak videóról szakértek, mert kód az nem jött. 🙂 A reaceroom-os összehasonlításban is csak egy nagyon nagyon minimálissal érződik jobban a sebesség érzet.Én a GT6-os tapasztalatom alapján azt látom hogy abban jó irányba indultak el a sebesség érzetet illetően amit ebben még tovább folytatnak.
martin
Szerintem a Gran Turismo nem lassú, sőt tökéletes benne a sebességérzet. Legalábbis a valósághoz képest. A játékosok ugyanakkor a Need for Speed-féle irreális gyerekségekhez vannak szokva, ahol a kocsik 600-zal repesztenek.Mondjuk mit is tudna a sebességérzetről egy olyan szakértő, aki egyszer ment életében 30 másodpercig 180-nal egy Honda Accordban, az M7-esen…
Ocelot
Na igen. Mondjuk autópályán menni 170-el is kb olyan érzés mint sima főúton 70-el. Nem érződik annyira gyorsnak mint amennyire az ember gondolja. Meg ezt nagy mértékben tudja befolyásolni az út minősége is.Egy épített versenypályán ez meg hatványozottan igaz, ahol nagy széles bukóterek vannak. Ez alól mondjuk a Nord pont kivétel mert ott nagyon közel van a szalagkorlát.Jó lesz ez a sebesség érzet, ha meg egy picit még jobb lesz, az meg pláne nem baj. Hisz ez még csak béta.
Binder
“Ezt neked és martinnak:23-as hsz-ben pont ezt írtam le…nem jó…a valósághoz képest nem jó.””Sajnos oldalt nem látok semmit. A valóságban a térlátás miatt érzzük a sebességet. Itt ez hiányzik…nem véletlen szoktak komoly szimeknél 3 monitort használni…az oldalsó két moncsi a sebességérzet miatt kell.A sebességérzet nagyban függ a látószögtől is…a ProjectCars-ban ezt lehetett állítani, ami hatalmas pozitívum volt.A valóságban is szivatott már meg minket ez a dolog…amikor a Nordschleife-n vezettük Hatrix autóját…két kamerát is felraktunk…az egyiket az autóba az ülésre, a másikat pedig előre a szélvédőre.Az egyiket zoom funcióval, a másikat szupernagylátószögben…ugyanaz az autó, ugyanaz a sebesség…csak két különböző látószög…egymás mellé rakva a képet, azt látod, hogy az egyiken mintha 120-al mennének, másikon meg 30-al…ennyit számít.Itt egy videóm…GT6-os videót raktam össze a valósággal…totál egységes az összkép…ez azért van, mert a valós felvétel is egy zoom optikával készült!!!https://youtu.be/c4W2v73K_Oc“”Nem NFS_hez vagyok szokva, hanem a valósághoz…az a durva hogy nem kéne sok…ha megnézed azt a Raceroom összevetést, látod hogy nincs nagy különbség, csak épp a kép széleinél kicsit el van mosva…nem…nem az egész kép…csak a széle…picit…és ezt tudta a GT6 is…mondjuk nem valami szépen, de tudta…de csak akkor ha egy online mentet mentettél (nem emlékszem már hogy offline futamnál is igyvolt e) és nem a saját autódat nézted, hanem egy másikat…na akkor volt ilyen elmosás…és akkor tökéletes volt a sebességérzet!Ebben a videóban látható a végén, a képek után, egy bevágásban…17:10-től:https://youtu.be/ekPA03RpGRMA fenti videót meglesed, ahol a valóssal raktam össze, ott mindkét kép ki van vágva…így nincs gáz…ugyanazt a kivágást látod, mintha egy csőbe nézve vezetnél…de a valóságban te jóval többet látsz! Oldalt az elsuhanó dolgok sokban befolyásolják a sebességérzetedet.Az autópályán meg nem azért érzed lassunak a 170-et, mert autópályán mész, hanem mert tartósan mész anyival. Ritkán kell lefékezni és újra gyorsítani.Sokat vezetek…szinte napi szinten…de versenypályán sokkal jobban számít hogy helyesen fel tudd mérni a sebességedet egy kanyarbejáratnál, hogy tudd, mikor kell fékezni.És igen…fejlődik ebben is a GT…sokat javult…főleg belsőben a sok mozgás miatt…ezt is irtam alább…aza picike elmosás kéne…és tökéletes lenne.”
Ocelot
“Én értettem azt amit leírtál már elsőre is, de akkor légyszi ne használj költői túlzásokat hogy “”irreálisan lassú””, mikor csak ahogy te is mondod egy kicsi hiányzik attól hogy még jobb legyen. Ezt a képernyő széli elmosást tudtam volna mondani én is hogy kb ennyi a különbség a sebesség érzet között a két játéknál.Te is tudod hogy irreálisan lassú akkor lenne, ha a GT3 vagy 4 mellé raktuk volna a raceroom-ot. Na azokban a részekben abszolút kevés volt a sebesség érzet.Egyébként nem csak azért tűnik lassúnak 170 autópályán mert tartósan annyival mész, hanem az út minősége miatt is, ami azért jobb mint az átlag. Gyere el felénk a két falu közötti úton 80-ál is halálfélelmed lesz, és úgy fogod érezni hogy legalább 150-el mész. :D”
Binder
“””Egyébként nem csak azért tűnik lassúnak 170 autópályán mert tartósan annyival mész, hanem az út minősége miatt is, ami azért jobb mint az átlag. Gyere el felénk a két falu közötti úton 80-ál is halálfélelmed lesz, és úgy fogod érezni hogy legalább 150-el mész. :D””Vidéki srác vagyok…tudom milyen szar úton vezetni…mondjuk én ugy vagyok vele, 80-al tényleg félelmetes…ezért kell ott 150-el menni, és akkor nem is érzed. :)”
Ocelot
Akkor tudod te is mi a dörgés, és hogy mi minek érződik. 🙂
Noob
Nekem ebből az jön le, hogy a GT6 még most is szép és jó, pedig több fokkal komolyabb verzióval vetik össze.
slama
Most komolyan az elozo generaciohoz kepest villognak? geez
Binder
Nem villognak…a videót nem a PD csinálta…sőt, aki csinálta sem villogtat semmit, csupán egymás mellé rakták, ugyanis sokan már nem rendelkeznek PS3-al hogy össze tudják vetni, vagy nem kaptak kódot a GTSport-hoz.De igazából mindegy is, mert akit nem érdekel, az meg se nézi, de azér szidja.Akit érdekel, az pedig érzi/érti a különbségeket. Főleg az, aki kapott kódot. 🙂
lbandi77
Mindegy mit írsz,az elmúlt években divat lett a gt- fika,a legszebb az egészben hogy olyanok fikáznak akik 1 órát nem mentek egyikkel sem csak videókból szakértenek.
Binder
Óóóó…hagyjad…egy máasik oldalon, ugyanez a hír van kinn, és ott szájkaratézok az ilyen okosokkal…xDSokértelme nincs, de próbálom árnyalni a sok faszságot amit összehordanak, hogy ha egy laikus téved oda, nehogy megvezessék szegényt. xD
lbandi77
Melyik oldal? had szórakozzak.
Binder
https://www.gamekapocs.hu/hir/53974/ennyivel_szebb_a_gran_turismo_sportÉrdemes visszatekerni az elejére és az összes hsz-t végigolvasni…én tegnap könnyesre röhögtem magam vacsora közben…majdnem félre is nyeltem itt ott a pizzát…xD
Binder
Jelzem…csak erős idegzetűek kattintsanak…xD
lbandi77
Ez igen, tényleg jól szórakoztam.
martin
Ez az egyetlen hír a GK főoldalán, amihez 20+ komment jött, és az is veszekedés. Úgy látszik tényleg csak a fika játszik.
Binder
Pont ezé nem szoktam kommentelni…olvasni is ritkán olvasom, de ide már csak a hsz-ek miatt is beléptem, bár tudtam, nem szabad…mert nem fogom tudni megállni…de ennyi baromságot nem szabad szó nélkül hagyni…mer fertőző és félrevezető.Az a baj, a szemükben mi egy PS Fanboy oldal vagyunk, a GK meg egy mindenegyben oldal, ahol a PC_sek folyamatosan szapulják a konzolos dolgokat…boxró ne is beszéljünk…szóval jó dolog ott ritkán sül ki egy hozzászólásból.
Quentaro
Szerintem az a baj, hogy egyesek nagyon magasra tették a mércét, és ebben pl. a gtplanet is benne van vastagon. Egy játékot nem az álmainkkal kell összehasonlítani, hanem a konkurenseivel. Az PS4-en az Assetto Corsa és a Project CARS…
lbandi77
Szerintem meg az a baj hogy olyan önjelölt szakértők fikáznak akik nem is játszottak sem ezzel sem az 5-6-al.Na ezeket a fizikát szakértőket próbáltatnám ki mondjuk a ktm xbow sport hard gumi,az ovál pályán nem tudna körbe találni lefogadom.Aztán ment a sírás standard kocsi prémium kocsi,azok sírtak akik az 500 prémiumból 5-öt sem próbáltak ki,arról nem is beszélve hogy fingjuk sincsen róla hogy pl. a 15 különböző évjáratú standard skyline mindegyik máshogy viselkedik.Tudnám folytatni a sort de fölösleges.A forza a király mindenben az a tuti.
Ocelot
Van összehasonlítás már az összes konkurenciával is nem kell aggódni. 🙂 Látványban bőven túlszárnyalja őket, pedig ez csak egy béta.
slama
Igen, lattam, azoknak van is ertelme.
bobacrom
Vezetés élmény is változott, persze pozitvan