Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Gran Turismo 6 – nemzetközi tesztpontszámok

Befutottak a héten debütáló, PlayStation 3 exkluzív [B]Gran Turismo 6[/B] autószimulátor első nemzetközi tesztpontszámai. A legrosszabb értékelés a hatos tízből, a legjobb öt az ötből.[B]IGN 8/10Polygon 9/10Eurogamer 9/10CVG 8/10Videogamer 6/10Gamereactor 6/10USGamer 4.5/5GamesRadar 4.5/5GamesBeat 65/100Now Gamer 7/10Digital Spy 4/5EGM 7.5/10The Escapist 4/5Hardcore Gamer 4/5Rev3Games 4/5PSNation 9/10Trusted Reviews 8/10Metro 7/10The Telegraph 5/5The Guardian 4/5PS3 Trophies 85/100ITF Gaming 9/10[/B]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “Csak teoretikusan: vajon mi lett volna, ha a GT6 megjelenik CSAK prémium autókkal és az összes standard ingyen letölthető lenne, kvázi bónuszként?Gyanítom a 99% letöltötte volna…És amúgy a hangok tekintetében szerintem nem a “”túl sok kocsi”” okozza a problémát. Egyszerűen ezen a téren a Polyphony, nem muzsikál túl fényesen. Ja és nem hű a nevéhez… 🙂 ezen a téren inkább homophony.”

  2. Jövőre…..

  3. Durva jó lett a szimuláció. Még mindig nem hiszem el!

  4. “ha a motorhangokat megcsinálják rendesen , akkor plusz 1 pont . :] ja , és ha már itt tartunk , akkor azért azon is el kellene gondolkozni , hogy a GT6 egy jó fél év múlva már valszeg sokkal jobb lesz – mint most . hogy miért ? aki nem tudja a választ , annak csak annyit mondok , hogy GT5 . ( az a hozzáállás amit a PD mutatott az 5-nél , az példaértékű – persze azért az igazsághoz hozzátartozik az is , hogy “”félkészen”” jött ki , meg az is , hogy nem mindig sült el jól az adott PATCH sem . DE !! AZÉRT RENDESEN “”GATYÁBA RÁZTÁK”” AZT IS ! :] ) jó lenne tolni , de nnincs rá keret … :(“

  5. Kár volt idáig süllyeszteni ezt a sorozatot… régen kikezdhetetlen volt/ nem volt megosztó.Nekem már kimarad.

  6. Kevés időt töltöttem még a játékkal,de rögtön megcsapott a jó öreg GT-érzés ami miatt nagyon nehéz felállni a gép elől.Rengeteget fejlődött a GT6 mint JÁTÉK. A fizika döbbenetesen élvezetes, a játékmenet és a fejlődési rendszer felépítése nagyon átgondolt és motiváló. Kifejezetten tetszik a csillag-osztályozós rendszer, a jogsik és special eventek újragondolása ,a coffee break felélesztése. Azokat a dilettánsokat akik 6 pontot szórtak, törvényileg reguláznám és eltiltanám őket minden médiumtól.

  7. ne várjatok csodákat… ez sajnos PS3 ra érkezett… mondom ezt ugy hogy imádom a GT-t

    • Néhány plusz poligontól és valami jobb Vsync-től szerinted jobb lenne a játék? Mert ezen kívül nem igazán értem mitől lenne több és minőségibb a játék PS4-en. Persze csinálhattak volna Forza5 szerű csilli-villi autós szimulátort nyitócímként, még nagy durranás is lenne a Killzone SF mellett, csak 10ed annyi tartalom nem lenne benne… Nem ma kezdték el fejleszteni a 6.részt, PS4-re jóval kevesebb idejük lett volna összetákolni a cuccot a gép premierjére! Remélem érted mire akarok célozni.

  8. Metacritic átlag emelkedik, már 80-on áll, és elég sok a 9/10. Szvsz jóval jobb a GT6, mint az 5 volt. 8-9 pont reális a GT6-nak nálam. A hangokra remélem jön egy javítás (ami be lett ígérve), viszont még mindig nagy hibának tartom, hogy a standard járgányokat nem kukázzák. Ha ezek meglennének, akkor egy egységesen magas színvonalú szim lehetne, így viszont, jelen állapotában, nem csoda, hogy nem nagyon akarnak neki maximum pontot adni – csak a közelieket.

    • A standard kocsik kukázása szerintem nem lenne jó ötlet. Egyrészt ugye a GT-kben egy-egy autóhoz a fizikai rész kidolgozása (aerodinamika, motorteljesítmény, stb.stb.) legalább akkora rész, mint a grafikai modell (ha nem nagyobb). Magyarán azok az autók pontosan ugyanúgy viselkednek, mint a prémiumok, csak éppen low-level modellekkel, márpedig ez mégiscsak egy vezetés-szimulátor. Emellett nagyon sokan (én is pl.) leginkább a cockpit nélküli belső nézetet használják, azaz max a visszajátszásban látszanak a csúnyább kocsik.És végül: a marketingdumákban csak jóval kisebb számokkal lehetne dobálózni… 🙂

      • “Ez kétélű fegyver. Lásd a Forza 4-ben nem volt semmi extra, se időjárás, se napszakváltás, még csak kerékcsere sem, mégis brutális a metacritic átlaga. Miért?Azért meg komprumisszummentesen minőségi minden benne. Nincs olyan, hogy ez ilyen, ez meg olyan. Mint pl főleg a GT5-ben vagy GT6-ban.A kevesebb meg néha több. Kevesebb járgánnyal (Forza 4-ben 500) meg lehetett csinálni a szvsz zseniális rivals játékmódot, leaderboardok vannak minden pályán, és satöbbi.Szóval az, hogy a GT-nél marketing terén felvágosan benyögik, hogy 1200, nah az tény, hogy ütős szám, DE amikor az ember a Forza 4 tesztjeit, azaz a számtalan 9/10-re vagy 10/10-re végződő tesztjeit olvassa, akkor azért elgondolkozik az ember, hogy ez a GT-s f*szméregetés megéri-e. A kidolgozatlanság támadási felület, a kritikusok lehúzhatják, rajongókat, potenciális vevőket lehet vele veszíteni.500 GT6-os járgányra meg sokkal könnyebben meg lehetne csinálni normálisan a hangokat is.De mondok egy példát:Ha most, a GT6-ban kukázzák az összes standard kocsit, akkor ugye maradt volna a 320 prémium. Tegyük fel, azt az időt, amit a standard kocsit javítgatására, és fizikájára fordítottak, azt belefoccölik abba, hogy csinálnak még pár prémium járgányt. Legyen 350 vagy 400 prémium kocsi a GT6-ban. CSAK prémium.Ezután ezekre simán meg lehet csinálni faszán a hangokat, Ennyi járgány/pálya variációra (jóval kevesebb, mint 1200 járgánynál) simán lehet leaderboards meg hasonlók.Nah szóval miért kap most 8.0-át az IGN-től? Meg miért húzzák le a GT6-ot? A hangok és a standard kocsik miatt főleg. Ha Azt csinálták volna, amit fent írok, ennél sokkal több 9/10-es vagy 10/10-es értékelés lenne, gondolom ez nem vita tárgya.Szóval szvsz nem éri meg számháborúba belemenni a járgányok mennyiségét illetően. A másik meg az, hogy mi lesz a GT7-ben? 1300 járgány? GT8? 1500? MINEK? Hogy a negyede next-gen legyen, a másik negyede PS3-as prémiumból importált, a többi meg mondjuk PS3-as standard? Meg minnél több járgány van a GT-ben, annál kisebb a jelentősége, hogy 50-el vagy 100-al több lesz-e a következő részben.Pl. most őszintén: ki nem “”szarná”” le, hogy a GT8-ban 1500 helyett 1600 járgány lesz?A PD szerintem egyértelműen hibázott amikor ebbe a standard vonalra ment rá, ha nem tette volna, akkor földbe lenne döngölve a Forza sorozat, kritikailag is. Nem lenne érdemes a Forza-t venni, amikor a GT mindenben hozná ugyanazt a magas minőséget, ingadozás nélkül, csak még ugye a GT-ben lenne időjárás és satöbbi.Ehelyett mi van? Igaz, hogy a GT tud ezt-azt amit a Forza nem, csak hát a kidolgozás…Szvsz nagyon remélem, hogy a pCARS jó lesz (fizikára is), és remélem, hogy a PD észhez tér, és nem akar majd 2000 ilyen-olyan kidolgozású autót belerakni egy játékba.A cockpit nézetre is viszonylag nagy az igény, nem véletlen kapták anno a standard kocsik azokat az üres belső tereket. Szar, de több mint a semmi.”

        • Jah és az autó rongálódást, törést majd el is felejtettem. Szóval azt is sokkal könnyebb profin megcsinálni 100-200 autóhoz, mint mondjuk 1000+-hez. Lásd: pCARS.Szóval ez a nagy autómennyiség számtalan ilyen-olyan hátránnyal is jár, ezeket a gondokat, és a különböző területek kidolgozatlanságát pedig jó lenne ha a GT végre rendbetenné.Mert értem én, hogy a GT hatalmas név, de a pCARS jó időben jön, több platformra is, és szinte biztos vagyok abban, hogy 2014-ben az év autós szimulátora/játéka lesz, rengeteg 10/10-es értékeléssel.Miért? 1. Grafikára állat lesz2. A hangok brutálisak lesznek3. Az AI állítható. Agresszióra is, gyorsaságra is. GTplaneten is számtalan hozzászólást láttam (meg youtubeon is), hogy így meg úgy megint lassú az AI satöbbi… Nos pCARSban teljesen testreszabhatod.4. Törésben, sérülésben messze a Forza és a GT előtt játnak már most is.5. Fizika a béta alatt sokszor felemás, vagy gyenge volt, egy ideje nem teszteltem, de ha tényleg a PC-s HC szimek világát szeretnék elhozni, és vegyíteni a konzolos tartalommal, lehetőségekkel, és satöbbi.. Szóval ha a fizika és az FFB is jó lesz, akkor zsír lesz. Az már most biztos, hogy az FFB-t is konzolokon soha nem látott mértékben lehet majd testreszabni. (Hogy van-e erre igény? GTPlaneten emiatt indítottak szavazást (eléggé sokan meg is szavazták), kérvén, hogy a GT6-os FFB-t jobban testre lehessen szabni…)6. Sok pálya lesz benne, néhány több verzióban is, mondjuk klasszikus vonalvezetéssel etc.+1. Sisak nézetet tudom sokan nem preferálják, de én csípem az ötletet, hogy a versenyző oda néz kicsit, a kanyarba, mint a valóságban is tenné. Apróságok, de jó dolgok ezek. És hát ha nem tetszik, ki is kapcsolható.Nekem nagyon tetszik így is a GT6, de.. de… Remélem a pCARS baromi sikeres lesz multiplatform címként, és akkor a GT-nél is, meg a Forza-nál is jobban belehúzhatnak, mert már házon belül is lenne egy konkurencia.

          • “majd jön a pályaszerkesztő,amúgy.vision gt project?pc pályákat meg fotókról készítették.tudom…nincs ott egy két egyenletlenség az nem baj XD ennyi erővel az se lenne gáz,ha nem úgy néznének ki a kocsik,mint a valóságban.””Törésben, sérülésben messze a Forza és a GT előtt játnak már most is.””ezt tedd hozzá…nem nevetséges 256mb ram al számolja :)turn10 meg beismerte,hogy elbaszta a modelleket(újra kellett építeniük a pályákat),ezért nincs zöld pokol + ezért van 14 pálya.no comment.nem tudom milyen konkurenciáról beszélsz…lehet nézni a standard autó témát is,de lehet a pályamodellt is,nem csak az autó számít pont pont”

          • Akkor neked biztos bejönne a DIRT 3. Van vagy 10 féle autó meg néhány másfél perces pálya. Viszont szép és jó a hang is benne, mert nem kellett sokmindenre odafigyelni. Az persze már nem számít, hogy tartalmilag egy nulla, mert sokakat elvakít a csodálatosan kidolgozott csillogása… Ez a játék (GT sorozat) arról szól (szerintem), hogy minél többet tapasztalhass meg különböző vezetési élményből, és a minél közelebb legyél a valósághoz, ráadásul a valódi autók mellé végre elég sok valódi pályát is kapsz jól lemodellezve.Törést azért volt felesleges beletenni, mert egyszerűen azt a szintet lehetetlen megcsinálni, ami a vezetéshez méltó lenne.Ha nem erre vágysz, akkor nem neked való, ilyen egyszerű, nem bűn az.A PCARS-t meg felejtsük már el, meg sem jelent, nem beszélve arról, hogy több olyan óriási nagy szimulátornak bejelentett játékot csinált ez a cég különböző kiadó alatt egy kaptafára, ami a végén igencsak gyenge volt . Ne érts félre, szeretném, hogy jó legyen, amikor majd egyszer megjelenik, de addig ne magasztaljuk már fel, hiszen már éveken át tologatják az egészet és semmi biztosat nem tudni felőle. Persze ez senkit nem zavar, mert biztosan k.rva jó lesz…

        • És aki mondjuk szeretne évekig különféle autókkal versenyezni és azok vezetési modelljeit próbálgatni? Az mit csináljon a 200 autós Forzával? Akit izgat az, hogy a saját, való életben is vezetett (próbált) kocsiját a játékban is vezesse? Az ne kapja meg amit akar?Annyira komikusan tudod a saját, szűk falak közé zárt véleményedet védeni, hogy közben egy percig sem gondolsz más emberek lehetséges igényeire.

          • igen ebben teljesen igazad van

          • nem 200 autó…van hozzá déelcé XD

          • Én csak a saját véleményem mondtam el, ahogyan te is megteszed azt. Viszont ne mond már azt, hogy a GT megítélésén nem rombont az, hogy ingadozó minőségű (néhol mondjuk ki, szutyok!) tartalommal lett teleszórva a játék.És mint írtam, ez az én véleményem volt, egy nézőpont. De GT planeten a szavazók 40%-a nem örült a Standard kocsiknak. Szóval nagyon nem vagyok egyedül. PONT.

          • Arról nem beszélve, hogy megint elsiklasz olyan mondatok mellett, amelyeknek óriási jelentősége van. Azaz a kevesebb, de minden téren kidolgozottabb autókkal minden jól jár, lehet nem kapja meg mindenki a személyes kedvencét, de közben a játékémény, és realisztikusság egy új fokára léphetne a játék, mert lenne IDŐ és lehetőség mindent normálisan megcsinálni, amivel jönne is a kritikusok 10/10-es áradata. Mert valószínűleg jönne. ÉS ezt Te sem tagadhatod, mármint hogy nincs benne semmi ráció.

          • Te ugye egy olyan ember vagy aki nem tudja elviselni, ha nem érvényesítheti az igazát és nem a tiéd az utolsó szó?

          • Leírtam a saját gondolataimat kulturált, normális hangbemben. Ezt remélem még szabad. Semmit nem fikáztam, a játékról ítram és érveltem. Erre való a fórum. Te meg jössz itt oltogatni. A hozzászólásodnak 0 százaléknyi köze nincs a játékhoz. De persze én vagyok a szararc.

          • tégy a fejedre bukót…akkor lesz sisaknézet XD

          • Igaz! 😀 Remélem egyébként a gt7-et már a Sony VR headsetjében ülve tolhatom. 🙂

          • Figyu, no offense meg minden, nincs bajom veled csak tényleg kicsit vicces ahogy görcsösen próbálod bizonygatni a saját igazad. Ahány ember annyi igény, fogadd el.

          • Vedd el a GT6-ból a standard kocsikat, mintha nem lennének. Mi marad? 3x az új Forza tartalma. Na ez a nagy LOL.

          • Próbálok normálisan válaszolni: ebben igazad van, a Forza 5 egy giccsparádé lett. Autovista tartalom helyett. De még mindig: kevesebb autót normálisabban, teljesebben ki lehet dolgozni. Nem? Törésre, hangokra, egyedi festésekre, satöbbi. Persze veszítünk, veszítenénk sok autót is, de nekem (és ahogy olvasom, a kritikusoknak is pozítiv dologként hatna), mert hát akkor a negatívként emlegetett motorhangokról jó esetben nem kellene olyanokat írni, mint amilyeneket írnak.Persze tudom, hogy be van ígérve egy hang-patch is, remélem javít a helyzeten. Egyébként így is alig várom hogy hétfőn nekiessek a játéknak.

          • Igen, kevesebb autót ki lehetett volna mind prémiumra dolgozni. De itt a cél a sok autó, nem a kevés. Erről szól a játék.

  9. 7/10 reális szerintem…

  10. érdekes pontok.

  11. Polygon 9/10 miafene 😀

  12. A 6 kicsit azért túlzás. Bár a 9 is.

  13. Szép játék ez, de szerintem ők is nagy durranást vártak(GamesBeat 65/100)