A [B]15 Years of Gran Turismo[/B] eseményen Kazunori Yamauchit, a Gran Turismo széria rendezőjét a GTPlanet magazin arról faggatta, ami mindannyiunkat legjobban érdekelhet a sorozat új epizódjával kapcsolatban. Nézzünk hát be a kulisszák mögé![B]Elmagyaráznád a játék új “lighting engine”-jének működését részletesebben?[/B]Alapvetően ez azt jelenti, hogy minden egyes pixelt még pontosabban ábrázolunk. Miközben a kamerán a fókusz be van kapcsolva, a körülötte lévő elhomályosodó és ragyogó tárgyak, valamint a fényhatások még pontosabban vannak renderelve.[B]Bővebb testre szabhatóság lesz elérhető az autóknál? Tudunk majd motort cserélni, illetve matricázni a kocsit?[/B]Technikailag mindkettő kivitelezhető, talán el is készítjük. (nevet)[B]Lesznek “standard” autók a GT6-ban?[/B]Nem fogjuk az összes sztenderd autót prémiummá alakítani. Korábban, a funkcionális különbségek miatt sztenderd és prémium autókra kategorizáltuk a gépparkot. Néhány sztenderd modellt nem lehetett tuningolni és a fotó módban használni. Most azonban ez már nem lesz akadály.Ami a grafikai különbséget illeti, a “csúnya” sztenderd autók immáron sokkal szebben festenek.[B]Lesz minden autónak belső nézete?[/B]Nem lesz.[B]Miközben fejlesztitek a fizikát, hogy teszitek használhatóvá mindenki számára a szoftvert?[/B]Említettem korábban, hogy rengeteg vezetési segédletet fejlesztettünk a GT6-ban. Rossz látásmód, mely azt vallja, ha a játék reálisabb, biztos nehezebb is vezetni a járművet. Erről itt nincs szó! Itt mindenki tud majd vezetni, sikereket elérni. Nem lesz bonyolult, minden csak gyakorlás kérdése.[B]Most, hogy már tudjuk, a GT6 PS3-ra jelenik meg, elmondanád miért döntöttek a Sony hamarosan leköszönő platformja mellett? Vannak terveid PS4-re?[/B]Vannak terveink PS4-re, de mindent a maga idejében. Először is jön a PS3 verzió, ahol már óriási nagy a felhasználóbázis. Ezt a gigantikus méretű rajongótábort pedig tovább szolgáljuk különböző havi frissítésekkel, ilyen-olyan DLC-kkel. Erőnket jelen pillanatban a széria utolsó PlayStation 3-as részére fókuszáljuk.[B]Mi az oka a nagyon rövid fejlesztési időnek a GT6 esetén, összehasonlítva a GT5-tel korábban?[/B]A GT5 fejlesztése nagyon nehéz volt a PS3 hardver komplexitása miatt és ez volt az első, hogy online környezetben is dolgoztunk.[B]Mi volt a legnehezebb a fejlesztés során az első játék és mi a GT6 esetén?[/B]Nagyon nehéz visszatekinteni a GT1-re! A legnehezebb az volt, hogy a semmiből valami nagyon nagyot alkossunk és azzá alakítsuk, ami a Gran Turismo lett.A legnagyobb különbség a GT1 és a GT6 között a játék mérete. A GT6 100-szor nagyobb. Kezdetben 15 ember dolgozott a projekten, mára 150 főre nőtt a csapat.[B]Mi a legnehezebb elem, amit újraterveztetek? Gumitapadás, rugózás, aerodinamika?[/B]Igen, ez a három legmisztikusabb fizikai elem, de mégis a lengéscsillapítás volt a legnehezebb.[B]Milyen együtt dolgozni a nagy autógyártókkal?[/B]Húsz éve kezdtük az első GT-játék fejlesztését, 20 éve vagyunk kapcsolatban a világ autógyáraival és azt hiszem, azok akik az elején be voltak vonva a projektbe, még mindig ezeknél a cégeknél dolgoznak. A kapcsolatunk egyre jobb velük, ezért egyre több információt kapunk tőlük.[I]Forrás: GTPlanet.net[/I]
Gran Turismo 6 – autók, DLC, PS4, stb.
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
inferno
gt5,gt6?pi@ába velük!:Dilyen nézet,olyan nézet?nemá!:)újra kezdtem a gt3-at.külső nézet vagy belső nézet,oszt be!:)prémium vasak,standard vasak he!?
ficsur02
én crt tv on játszom 🙂 azon csak standard taliga van…
Lotar
:]
Agent
Talán 10 autónak néztem a belsejébe amikor fényképeztem. Lökhárító nézetben vezetek. Szóval hidegen hagy a belső nézet. Viszont azt imádtam, hogy szinte alig volt olyan autó amit a játékban ne vezethettem volna. Más autós játékban töredéke van csak ami az autók mennyiséget illeti.Jobban érdekel a fizika es a látvány. Na meg a sok-sok játék mód.
ChrisLowe
Mondjuk az,hogy te meg martin nem használja a belső műszerfalnézetet nem indok max. sajátosság. Én használom, mert úgy jobban beleélem magam, és hiányzik nekem is a sztenderdnél, de mivel más játékokban még feleennyit sem kapok, ezért elfogadom, vagyis reálisan nézem, ennyi pénzért ez is csoda.
MonstAir23
“Én a DLC-k ígéreténél leragadtam.Annó az ötödik rész megjelenésénél is azt mondták, hogy DLC-k tömkelege várható, a játék FOLYAMATOSAN támogatva lesz.Ehhez képest volt talán 4-5 DLC “”csomag”” , a folyamatos támogatás ígérete inkább az állandó patchelésekben valósult meg.:-DSzóval szeretem a GT-t, meg a 6. rész amikor megjelenik, rögtön be is ruházok rá, csak… már nem hiszek el minden mesét. :P”
mentoloshypo
Szóval te szeretnél minden hónapban az alap játékból kivágott túlárazott DLC-ket?
MonstAir23
A régi jó kis pályákat, amiket alapból nem tesznek bele, időközben megjelenő tanulmány-és egyéb autókat, jó néven vennék.Vagy különböző tuningműhelyek vasait, ilyesmit.Az meg hogy túlárazott-e vagy sem, attól függ mit tartalmaznak.Nem kötelező megvenni, ez a lényeg, de ha akarok akkor legyen választék, nem úgy mint az 5. rész esetében.
eandre
Annak jobban örültem volna, ha kiadják PS4-re a DriveClub után mondjuk egy évvel!
PorcupineTool
Bármi megeshet. Főleg,hogy PS4-n lényegesen egyszerűbb dolga van a fejlesztőknek,bár szerintem reálisabb egy 2015-16-os GT7 megjelenés.
Ombika
Titeket az nem zavart, hogy az autoban levo kormany es mondjuk amivel vezetsz,nem volt szinkronba?!
HUN_hatrix
“Szerintem ha most a Forza játékban lenne 1/3 kocsi Premium és 2/3 része Standard, akkor mindenki köpködné és röhögne rajta.De mivel a GT-ről van szó egyesek csak védeni szeretik, támadni soha.( Csak ha engem mint GT rajongót zavarnak dolgok, akkor az átlag játékosok ugyan mit gondolnak? “”Veszek Forzát, abban minden kocsi egyformán szép.””)Ezt egyszer elnézte nekik mindenki, de másodjára már szerintem nem lesznek sokan ilyen elnézőek velük. UI: Mindenki vigyázzon beszabadult egy Troll! 😛 😀 :D”
PorcupineTool
Azért védik mert őket nem zavarja.
Gerilla
A játékosok többsége úgyis összehasonlítja majd a két játékot, attól függetlenül, hogy az egyik nem next-gen. A GT is szép lesz ez nem vitás, de bőven lesz kontraszt a két játék között érthető okokból, és nem a GT előnyére. Már az is troll kategória, ha az ember jogosan kritikát fogalmaz meg? :)Ez már divat….?Ps4-re kellett volna elkészíteni a GT6-ot, mert így évekig nem kapják meg a rajongók kedvenc játékukat next-gen formában, ami ráadásul a legnagyobb system seller cím is egyben. Mindenképpen a konkurencia van lépéselőnyben ebben a kérdésben, akárhonnan nézzük, az a játék is folyamatosan fejlődik. Ezt úgy mondom, hogy nem kedveltem az eddigi részeket, de a next-gen verzióra azért igencsak kíváncsi vagyok, legalább annyira mint a GT6 részleteire.
PorcupineTool
Ha mindenképpen össze lesznek hasonlítva, akkor vegyük ki a grafikát az egyenletből és biztos vagyok benne,hogy sok mindenben a GT6 felé fog billenni a mérleg nyelve, még a generációs különbség ellenére is.
ficsur02
nem fogok tudni aludni,mert nem lesz minden kocsi premium :)mi lesz most?
Gerilla
“Veszünk next-gen Forzát:)Brutál next-gen látvány, időjárás és napszakváltás, minden autóban belső nézet, zsír kidolgozású pályák, eszméletlen részletességű járművek, frankó hangok, a fizika is rendben, törés, rengeteg versenygép stb..Mi kell még? Tehát a kérdésedre “”nem fogok tudni aludni,mert nem lesz minden kocsi premium :)mi lesz most? “” ez is lehetne a válasz.Ettől függetlenül érdekes szituáció lesz, next-gen Forza 5 vs Ps3-as GT6. A DriveClub nem ez a kategória, azt majd a PGR ötödik részéhez kell majd hasonlítani.”
PorcupineTool
GT6 vs. Forza5? WTF?Akkor legyen olyan is,hogy DriveClub vs. Forza Horizon.
Gerilla
Tőlem lehet. Egyik sem mozgat:)Sajnos ps4-es GT hiányában ( jó pár évig) a Forza ötödik részét nem lesz mihez hasonlítani ezen a téren:(
ficsur02
t10 egy erősebb hardverrel eléri azt,amit a pd egy gyengébbel már elért lassan 3 éve 🙂 (nem semmi mutatvány)aztán az még elválik mikor lesz gt ps4 re…a troll lány már megint vergődik XD
WoodooKilla
A kocsik egy dolog, de az mondjuk tényleg fura, hogy a legkomolyabb pályán mindent lehet állítani, míg a legegyszerűbben semmit. Én már annak is örülök, ha online és offline is ugyanolyan fizikával találkozunk. Viszont a vidikben lehet látni, hogy van pályahőmérséklet, az még érdekel, dinamikusan, napszaknak megfelelően változik-e, és van-e hatása a gumikopásra, és tapadásra. (Plusz, hogy állítható-e.)
PorcupineTool
Sőt! Látható volt a pálya nedvessége %-ban. Lehet,hogy a száradó pálya egyes részei még vizesek lesznek vagy a vízmennyiségnek lesznek fokozatai?
WoodooKilla
Mondjuk az tényleg poén lenne, mint a valóságban, hogy nem egyszerre szárad fel a 22 kilométeres Nürbi, vagy a 7 kilométeres Spa, hanem foltokban 😀 Fokozatok, ha úgy vesszük, most is vannak, GT5-ben kb 30%-ig még elmegy a nem esőgumi, felette már inter, 60/70%tól meg rain, de ez vezetőfüggő is. (Racing gumikra értve.)
metadata
“Egy premium autó elkészítése Kaz szerint egy 3-4 tagú teamnek kb 3 hónap munkájában van. Ennek fényében számoljátok már át mennyi idő lenne mindet premiumosíteni! Én azt mondom a GT5-öt 350 autóval adták ki maradék meg ráadás.””Pont ez/ezek miatt a hozzáállás miatt nem erőltetik meg magukat a kiadók sokszor…””A Poliphonyra rámondanád hogy nem erölteti meg magát?!?! A nap poénja!”
ficsur02
itt ne is mond…van pár modellező,programozó jobban kenik a témát,mint a pd XD
EmpiHUN
“Igen ezt mondom, mivel tele van félmegoldásokkal a játék!Szerintem nem vitás, h a 4. rész volt a csúcs az akkori szintet át is lépte!De jött egy generációváltás… jöttek az ígérgetések…””Én azt mondom a GT5-öt 350 autóval adták ki maradék meg ráadás.””Nos, akkor nem azt jelenti, hogy csak azért nem vagy “”igényes”” mert erről a játékról beszélünk?(Ezt ne vedd támadásnak, komolyan! De érdekel, hogy itt miért nem foglalkoznak olyan dolgokkal, ami más játékban egy sarkalatos pont?)”
zomimi78
Kíváncsi vagyok, miben és mekkora különbség lesz majd a két gépre kiadott verziók között.Nálam a mostani látvány bőven elég. Nagyobb létszámú versenyeknek örülnék, okosabban versenyző, taktikusabb ellenfeleknek.
Gerilla
“Szerintem ebből nem lesz Ps4-es verzió, ez majdnem biztos. Csináljanak egy brutál új részt, eszméletlen tartalommal és minőséggel. Nem kell “”átirat””, a GT6 Ps3-ra készült játék. Egy GT7 kell majd Ps4-re.”
KyserSoze576
Attól h prémium lesz minden kocsi, jobb lesz a játék?
EmpiHUN
Akkor most ezt a kérdést úgy teszem fel, h ha minden autó standard lenne és visszatérnénk a 4 vagy a 3. rész látványvilágához… akkor is minden rosszallás nélkül megveszed? 🙂
EmpiHUN
Pont ez/ezek miatt a hozzáállás miatt nem erőltetik meg magukat a kiadók sokszor…Mivel ha így is jó, akkor minek törekedjünk arra, h jobb legyen?
martin
Dehogy. Csak így van mire nyálat verni.
EmpiHUN
Ha a GT ről van szó akkor mind1?
martin
Ki nem szarja le 1000 kocsinál?
Gerilla
“Azért én elvárnám, hogy a mennyiség a minőséggel párosuljon, főleg egy Gran Turismo esetében. 1200 prémium jármű sokkal jobban hangzana, talán sok játékosnak rossz “”emlékei”” vannak a standard szó hallatán, azért ez bizonyos mértékben érthető részükről.HUN_hatrix jól mondja, az eltérő minőség a legnagyobb probléma. A PD játékaitól nem ezt várná az ember, csak az ötödik rész óta divat ez valamiért. Remélhetőleg ezt a mentalitást nem viszik át Ps4-re a fejlesztők.”
martin
Én elvárások és ábrándok kergetése helyett jókat játszom vele. Leszarnám, ha egy belső nézet sem lenne, úgysem abból vezetek. Csak visszajátszásnál használom.
Genya
Igen én is így vagyok vele, lökhárító nézet, szóval a kutyát nem érdekli hogy sd vagy hd autó. Mondjuk erre lehet azt mondani hogy akkor minek a Gt5 mert játszak 4-l ps2-n, de azért a grafika nem minden. Az online rész, és az utók sokszinűsége szerintem simán feledteti ezt a hiányosságot. Főleg ha valakivel körökön keresztül csatázik az ember, nem azt nézi hogy milyen a belsőnézet, vagy a kocsi modell. Várom a 6-t ha sikerül egy stabilabb online részt csinálni, kicsit finomított fizikával, akkor bőven kihúzom vele mire Ps4-re jön a következő rész.
HUN_hatrix
“Most ezt komolyan kérdezed? :DMondj olyan játékot, amiben a kocsik nem azonosa minőségben készültek el, ahol van példa a GT-ben látott Standard/Premium minőségre!!!!Nincs ilyen!Amit sokan negatívumként hoztunk fel mindig is a GT5-el szemben az az “”eltérő minőség””.Egységes játékot szeretnék, ahol minden egységes!- MINDEN kocsi Premium minőség, belső nézettel (Nem extra kérés, minimális elvárás mivel MINDEN játékban ez a megszokott.)- MINDEN pálya minősége egyforma legyen.(A pályákat tegyék egységes motor alá. Mert a Trial Mountein (HD-ra húzott) és a NN (HD) nem éppen azonos minőséget képviselnek.- MINDEN pályán Napszakváltozás, Időjárás változás.(A pályákat tegyék egységes motor alá. Mert ha a 24km-es NN24h pályán mehet MINDEN, akkor a többi pályán is elvárnám ugyanezt.)LEGYEN EGYSÉGES A JÁTÉK!”
Binder
Rába****ol…Kaz meghallja mit szeretnél és megkapod…egy laza mozdulattal kiveszik a standard vasakat (csak akkor bután néz ki a borítón hogy nem 1200 hanem csak 400 autó van benne), és csak Nürbi, Spa és LeMans lesz a játékban…kizárólag 24órás versenyek (megszakítás nélkül)…csak belső nézetben lehet majd vezetni, éjjel, szakadó esőben…xDÍme az új belső nézet: http://youtu.be/WAvN0EzEacUA Hangok jobbak ugye??? Ez má tetszene mi? Hogy nagyon rángat a kamera??? Nem látsz semmit??? Valamit valamiért…ríldrjájvingszimulátorvazze. xD
Gerilla
“Teljes mértékben egyetértek veled, attól függetlenül, hogy egészen biztosan megveszem majd. Azért majd csekkolom a next-gen Forza részleteit is, mert szar nem lesz az ziher, és mégis egy next-gen MS “”Gran Turismo””. A Ps4-es GT sajnos igencsak messze van:(Viszont attól mocskos sokat várok minden téren.”
HUN_hatrix
Én is biztos, hogy megveszem… csak zavar hogy az GT1-4-ig tartó igényességet, hirtelen kukába dobják.
Gerilla
Ezért is voltam anno jómagam annyira kritikus a GT ötödik részével szemben, főleg 5! év fejlesztést követően. De ez már a múlt, viszont most addig nem hiszek el semmit, ameddig nem láttam a végeredményt. Dobjanak ki hivatalos képeket mindkét kategóriából (Standard/Prémium), ez teljesen konkrét lenne, ha valóban ez esetben szépek, akkor nem kell szégyellni. Remélem a pályák is egységes és magas minőségi színvonalat képviselnek majd ezúttal.Rendben elfogadom, ismét nincs mindegyik autóban belső nézet, de legalább külsőleg nem legyen akkor semmi differencia a két kategória között. Azt hiszem, ez nem nagy elvárás 2013-ban, egy GT esetében.
PorcupineTool
Írjuk ezt is a fura, japó gondolkodás számlájára.
ChrisLowe
“Igazad van nincs ilyen sztenderd/prémium.De!Most mondj egy olyan autós játékot amiben több mint ezer jármű van!Nincs ilyen! Tudod miért? Mert bődületes meló ennyi autót leprogramozni fotórealisztikusan, jóval több ember kell hozzá, akiket meg kell fizetni. Aztán megoldani, hogy nyereséges legyen 14000,-ft-os játékáron.Szal lehet itt kritizálni, de először gondold végig, vagy nézz körül a neten hány ilyen szintű játék van, ennyi pályával, lehetőséggel amit csak a gt5 tartalmaz. Ezt fogja akár csak a te szavaddal élve 3.0-ra emelni a polyphony amivel “”csak”” azt érik el, hogy tartalmilag a következő 4-5 évben sem fogja felhúzni senki a kesztyűt.Szerintem gondold végig mégegyszer.”
PorcupineTool
És az igazi meglepi csak akkor fog érni minket, mikor szembesülünk a GT6 fizikájával. Legalábbis én nagyon bizakodó vagyok az eddigi videók és vélemények alapján.
Gerilla
“A mennyiség és a minőség viszont közel sincs arányban, sem az autók sem a pályák tekintetében. Ez sokak számára igencsak fontos tényező. Mi értelme van 100 autónak, amikor ennek többsége Ps2-es HD minőség -GT5-? Semmi, csak jól hangzik, hogy 1000 autó van benne. A kisbetűs részt a tömeg általában nem olvassa el. Szóval ez az “”1000 autó”” érvrendszer nem védhető ebben formában. Csak rontják az összképet, arra viszont jók.”
ChrisLowe
Jesszus! Akkor most ott tartunk,hogy jobb lett volna a 250 prémium autó meg 15 pálya 140000,-ért mint 250 prémium plusz 800 sztenderd és 15 + még 20 körüli hd-s pálya 14000,-ért?Jaj ez fáj, de most komolyan!Ha zavar az a plusz 800 autó akkor ne vedd meg a kereskedőnél. Egyszerű ez mint az egyszeregy. Ha meg az zavar, hogy átvertek mert ezer autót írtak a dobozára akkor nagyon sajnállak,mert naponta jópárszor átverhetnek, kábé annyiszor ahányszor vásárolsz…Nézzük már reálisan! Kaptunk a gt5 cím alatt egy átlagos mennyiségű gran turismo színvonalú programot és bonuszként hozzácsapták a teljes gt4 autólistát hd-s verzióban plusz még jópár pályát.Más cégek ezt külön árulják álá ico,sotc,god of war stb.Ennyi.
HUN_hatrix
Kicsit túlságosan elnéző vagy.Egy játéknak egységes képet kell a képernyőre pakolni.Ennyi erővel egy rossz szava se lehet senkinek, ha a GTA5-ben a város egyik része HD, a másik PS2 szint, mert sok vele a munka és ezt el kell nézni nekik. Tesztekben ez azt hiszem visszaütne nem kicsit, meg neked se tetszene.Vagy a Killzone-ban az egyik pálya SD lenne HD fegyverrel, majd HD pálya SD fegyverrel.Ez neked elmegy?Ne mond, hogy nem jók a példák, mert pontosan erről van szó.Lehet hogy mások kiadják a PS2 játékukat HD verzióban és külön bénzt kérnek érte, de arra rá van írva hogy HD edition… és nem akarják új PS3 címként eladni.Nincs még egy játék a GT5ön kívül ami ekkora eltéréseket mutatna játék közben. Csak remélem, hogy a GT6ban kiköszörülik ezt a csorbát.
ChrisLowe
Még mindig ott tartok, hogy nézd úgy, hogy kaptál 250 prémium autót és a gt5 pályákat. A játék többi részével ne játssz! És akkor egységes lesz a kép és valszeg még akkor is jóval tartalmasabb autós progit kaptál a pénzedért mint más hasonszőrű játéknál.
HUN_hatrix
“De nem úgy kell nézni ahogy te mondod… úgy kell nézni ahogy megkaptam.Doboz hátán ez a reklám szöveg van.””TÖBB MINT EZER AUTÓVAL…””Ha te ezt egy NFS, FORZA, BURNOUT, SHIFT, GRID, DIRT… bármilyen autós játék dobozán olvasod, akkor elvárod, hogy minden kocsi egyformán kidolgozott legyen. Akkor a GT5 sem lehet kivétel. Sokat akar a szarka, nem bírja a farka. Ennyi.Mellesleg a Premium kocsik sem egységes minőséget képviselnek.Ha fotózol észreveszed… ha így nézzük már 3 féle minőség van a játékban csak a kocsik szintjén.”
ChrisLowe
Amikor bemész a mekibe akkor azt a szendvicset kapod ami a képen van?Üdv a való világban!Egyébként az nfs,grid,burnout és amiket felsoroltál egyik sem hoz olyan fotórealisztikus ábrázolást mint a gt. Szal már itt megbukik a dolog. Ott csak lower premium autót kaptál.Amúgy meg nekem félig tele a pohár, neked félig üres…
HUN_hatrix
Az a baj, hogy nem érted a lényeget… nem látsz át a rózsaszín ködön ami a szemed előtt van GT fronton.Ennyi.Ne csak nézz, hanem láss is!
WoodooKilla
Mondjuk már ez is előrelépés..
gugello
Hajrá Kaz, hajrá GT6, várlak!
eisento
a hud akkor is kiralysag mar most meg nekem hianyzott a km szamlalo most mar az is lesz ^^ majd az lesz a kiraly mikorra megjelenik addigra megveszik a ps3-amat xD (kell a penz a ps4-re) de sebaj majd addig elhozom bratyomtol a gepet ^^
MazaHUN
Kifejezetten örülök, h még 3-ra jön:D Már alig várom a jogsikat és az első versenyeket!
Foxhound
xD
sting
“Lehet hogy megszületik a Generáció legjobb “” komoly “” autós játéka.”
HUN_hatrix
“- Matricázás: Érdekes válasz. Most vagy lesz csak még nem leplezték le, vagy már annyira visszatérő kérdés, hogy már csak nevetni tud rajta.- Standard kocsik: “”csúnya sztenderd autók immáron sokkal szebben festenek”” WTF? Most akkor tupíroztak rajtuk és be”
martin
Minden kocsinak lesz belső nézete, csak nem mindig a saját.
HUN_hatrix
“””Hogy mi?”””
martin
Nem lesz minden kocsinak saját fotorealisztikus belső nézete, ennyi.
EmpiHUN
Akkor egy belső teret kap 3-4 autó?
HUN_hatrix
Ez most ahogy te leírtad nem olyan egyértelmű válasz mint amit ő adott.- LESZ? – NEM LESZ!Gondolom ez alatt a válasz alatt ő megint a feltupírozott STANDARD kocsikra gondol, amik megint egy fekete keretet kapnak. http://youtu.be/oMs9XL1AdO4?t=2m4sCsak ez már kicsit gáz, GT6 név alatt.Elvárnám, hogy minden kocsi Premium legyen.
EmpiHUN
Én már nem írok ide semmit! 😀
PSti
Szimpatikus ez a pali, nem marketing rizsát nyom.