Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Gran Turismo 5 – Törik? De még mennyire!

A Playstation 3 exkluzív [B]Gran Turismo 5[/B] sok évig készült. A programot hegesztő stúdió, a Polyphony Digital a lehető leggazdagabb játékélmény megcélzásának érdekében ehhez mérten komplikált összetevőket épített Kazunori Yamauchi rendező maximalista autós-víziójába. A szoftver párját ritkító módon koncentrált törődést igényel az azt nyüstölő player részéről, de a vele eltöltött órákat, napokat, heteket gazdagon honorálja is.Az internetre az embargó lejártát követően azonnal kikerült GT5 tesztek többsége – a 7 és 10 pontos egyaránt – úgy tűnik leverte azt a bizonyos nívólécet. Ahogy a játékosok egyre jobban elmerülnek a program világában, úgy derül ki, hogy a GT5-ben fantasztikus dolgok rejlenek… csak meg kell dolgozni értük.Ilyen összetevő például a sokat emlegetett törésmodell. Most már tudjuk: Yamauchi “titkos” terve az volt, hogy “gyermekének” teljes értékű sérülésmodelljét azoknak a játékosoknak adja át, akik jó pótszülőhöz mérten foglalkoznak is a kisdeddel.A GT5-ben a kocsik sérülése az elért tapasztalati szint függvényében bontakozik ki. LVL20-tól kezdve nyílik ki a kasznira vonatkozó első lépcsős törésmodell, melyhez ezen a szinten “középerős” mechanikai sérülés társul. A maximális LVL40 elérésekor feltárul a teljes sérülés-rendszer, ahol már fullos lesz a törés, valamint a menettulajdonságokra kiható mechanikai deformáció is megmutatja magát teljes valójában.A következő “házi” videó a LVL40-es sérülésmodellt demonstrálja.[YOUTUBE]bGWih-RTbXQ[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. hogy megy a hiszti itt….ki mondta, hogy úgy kell vezetni hogy közben össze töröd az autót?Az utakon ezért is van ennyi tehetséges sofőr….Az emberek már azt sem értékelik ha egy jo játék elé ülnek le, pedig manapság már ritka =(

  2. köze nincs a valosághoz az tutienyire még 20 as szinten is öszerongyolod ha nagyon akarod.amugy meg ha 60 nal nekirohannál egy korlátnak tuti atomjaira törnéd bármelyik igazi autot. ha meg 400 km /h ával nekirongyolnál valaminek semmi nem maradna egy autobol sem, az tuti. ugy hogy még dolgozhatnak egy két évet a törés modeljükön , mert ez nagyon alap még. de azért baromi jó a játék 6 napja kisevettem a gépböl. és level 20 ason vagyok

    • Asszem’ lenne hisztéria, ha egy 60-as ütközésnél letotáloznád a kocsit, és odalenne a teljes verseny. Bár a license-ek erre próbálnak nevelni a kizárással.

  3. Na bazz mindenki isteníti a töréseket.Nah az életben is kéne ilyen törés mi?

  4. jó kis törések!:D

  5. Na irány a 40-es szint . :]

  6. minden világos 🙂

  7. Ideje volt már,hogy törjenek a gépek.

  8. ez igen kéremszépen!!! :O

  9. Alig várom már a jövő hetet! :)Nagyon akarooom! 🙂

  10. Karácsonykor jön 😛

  11. Holnaptól nekiülök, s meg sem állok az LV40-ig.Kitudja milyen rejtett dolgok lehetnek még benne.

  12. Kira ez a pecs amúgy.Közel azonos teljesítményű verdákkal lehet menni MP-ben?Én 320LE-s Skilyne-al mentem,ellenem meg 600 LE verdákkal gyüttek!!!!!:)Rajtnál állva hagytak,persze.Mi lenne ha nem egyenlítették volna ki az erőviszonyokat??????Faja……… :(Amúgy oltás császár a GAME!!!!!(csak kellene már az a rohadt G25….. 🙁

  13. Lehet nem tartozik ide (sőőőőt), de tudja valaki mikor nyílik meg a ps eye használata belső nézetben (fej jobbra-balra mozgatásánál a belső nézet is így mozog)?

  14. Azt a bika b.sza meg !!!! Most rohanok megvenni….

  15. Én úgy gondolom tesztek alapján senki se ítéljen! Te pedig Dahande akkor osztd az észt és mondj valamiről véleményt, ha saját tapasztalatod van a szóban forgó dologról.

    • Ezt a sajàt tapasztalat dolgot most nem èrtem.A jàtèkfejlesztèsben kène hogy tapasztalatom legyen?Azt remèlem èszrevetted hogy nem a GT5öt szidtam.

  16. Ez a törés dolog is kicsit vicces. Most minek kell itten mindenkinek bizonygatni,hogy már pedig ez nagyon jó és aki lefikázza az egy barom.

  17. Szoktátok mondani,hogy leszarom a pontot.Nos,ez most nem úgy tűnik. A tesztelőket meg nem kell hibáztatni. Ők csak végezték a dolgukat. Biztos vagyok benne,hogy ha a legjobb autós játék a Gran Turismo lenne,akkor azt csak 9 pont fölé értékelték volna. Nekem nincs meg,de videók és képek alapján sem perfekt.De így is remek pontokat kapott.

    • épp ezaz,hogy a tesztelők rosszul végezték a munkájukat mert amilyen értékelések érkeztek abbol az vehető le,hogy játszottak vele 5 percet és kész kirakták a cikket,hogy az övék legyen az első.ezzel a játékkal legalább 30 órát kell játszani,hogy kiismerjék és lehessen róla rendes tesztet írni.

  18. “Jajj, de besültek “”azok”” az oldalak. 🙂 Szenzációs megoldás. :)”

  19. Nem tudom én úgy vok minden játékkal, hogy csakis az számít hogy nekem mennyire jön be! Most tartok 14lvl-en és bátran állítom ez ver minden autos játékot eddig: annyira és olyan mértékben van kihívás adrenalin stb stb hogy letehetetlen. Az meg hogy ki fikázza ki nem (lesz…om ez az évtized autos játéka és sokáig az is marad)

    • Annak az 5 évnek itt az eredménye… csak azt nem értem, sokan, hogy voltak képesek ezek ellenére lepontozni a játékot. Vakok….

  20. Már bocsi, de ettől nagyobb hülyeséget még nem halottam…

    • Miért is?

      • Mert alapból benne kéne lennie a rendes törésnek nem szarozni ilyen szintfejlődésekkel…

        • És az miért lenne jó? Csomóan akik még csak most ismerkednek a játékkal elsőre törnék össze a kocsit.

          • Hú erre van egy roppant bonyolult megoldás. Damage: On/Off. Akinek nem kell kikapcsolja…

          • igen lehetett volna ugy is de így akkor is jobb.azt már leírtam miért de ha nem láttad akk elmondom még 1x.így legalább van miért játszanod mert tudod,hogy jutalmad lesz ha eléred a 40 lvl-t.a játéknak meg amugysem az a lényege,hogy törd az autót hanem az,hogy szépen szabályosan vezess.nem véletlenul diszkvalifikálnak a licenceben ha neki mész valakinek.

        • szerintem jol csinálták a készítők.így legalább játszanod kell vele,hogy kitapasztald a játékot.és legalább van miért játszanod.pl a Forzában ott mivan?ott akkor veszed meg a legjobb autot amikor van rá pénzed és amint megvetted mehetsz is vele.itt játszani kell azért,hogy megvedd a legjobbat és mehess is vele.

          • Az 1000+ kocsi és a karrier mód nem elég ok, hogy játssz? Nem eddig minden GT-ben elég volt ennyi.

          • szerk: Nekem eddig minden GT-ben elég volt ennyi.

          • hát akkor meg nem mind1?az elején nincs törés ha a GT4-ben sem hiányzott nem értem most miért baj ha nincs az elején….a lvl 20-at meg 2-3 nap alatt szerintem el lehet érni.

          • ja meg így ugyebár egyre nehezedik a játék ahogy haladsz előre.mert a toréssel egyutt a gumi is egyre jobban kopik meg minden.így mivel nincs nehézségi szint a játékban ezért így oldották meg.az elején még ugy mész ahogy akarsz akár utkozhetsz is meg minden de amikor már magasabb szinten vagy ha jot akarsz akkor nem utkozol mert neked kell javítani súlyos pénzekért.

          • Baj mert beleéltem magam, hogy lesz törés az elejétől kezdve. És nem az a lényege, hogy összetörjük az autót de ha esetleg mégis sikerülne akkor legyen már ott az a nyanvadt törésmodell amivel úgy néz ki nagyon sokat dolgoztak. Én is leírom még1x, hogy nem azért akarok dolgozni, hogy élethűbb legyen a játék, az már a legelejétől ott kéne, hogy legyen. Ezt akárki, akárhogy csűri-csavarja attól még óriási nagy fail. Attól még biztos vagyok benne, hogy attól még a legjobb autós progi és így is alig várom, hogy beszerezhessem. Hány óra játékidő a lvl 40 kb?

          • és ha vegyuk azt osszetorod az elso versenyen az autot akkor megmondanád miből fizeted ki?így is a hallottak alapján alig van pénz a játék elején uj autora nem,hogy még javítani ha osszetorod….

          • Könyörgöm gyerekek ezekre rém egyszerű megoldásokat lehet találni. Pl olcsóbb a javítás, vagy pár verseny után visszajavul magától. De már nem vitázzunk többet ezen légyszi, biztos vagyok benne, hogy ettől eltekintve a játék nagyszerű.(nemsokára meg is lesz.) Remélem majd azért meg lehet nyitni valami dlc-vel vagy patch-el a jövőben.

          • “””visszajavul””? 🙂 Szólt már neked valaki hogy ez egy szimulátor és nem NFS?Úgy jó ez a játék ahogy van, a PD fejlesztői jobban értenek a játék készítéshez mint te, én vagy bárki más itt! És ezt most nem vedd személyeskedésnek…”

          • Márpedig visszajavul, eddig egyszer vettem észre hogy a B-Spec sofőr megzúzta a kocsi orrát, a következő versenyre nem is látszódott rajta. Ez egy bajnokság közbe volt, ahol nem léphetsz ki javítani az autót, úgyhogy végül is fair megoldás.

          • Nem úgy lesz, hogy magasabb szinten már nem javul vissza?

          • Elvileg igen, de az elején még megjavul. Én csak azt mondom amit láttam 🙂

          • Na csak visszajavul valahol. De ezen kívül is lehetne rá találni 1001 megoldást. Most akkor szar játék? nem. NFS? nem.

          • A NFS a legjobb az árkádok között, pláne most a legújabb. Nem fikázni akartam, látom nem érted még mindig úgyhogy nem magyarázkodom.

          • Értem, csak nem értek vele egyet. Nem mind1…

          • Amúgy ott ahol rendesen letesztelték azt írják iszonyatos pénzeket lehet költeni a törések javítására. Ha ez alapból lenne max 5. szintig jutnának az emberek, vagy éjjel nappal csak visszatöltögetnének.Ez egy játék, aki eljut a 40 szintig, az valszeg viszont addig profivá válik. De addig úgy is csak baromkodásra használná a törést.Ezek az autók, és a készítők belefektetett munkája is megérdemel annyi tiszteletet, hogy ez ne így legyen.De ez csak egy őskövület magánvéleménye.

  21. Hogy ez a Poliphony milyen fifikás…:))Így is garantálják,hogy mindenki megpróbálja elérni azt a bizonyos pontszámot,ahhoz+ bizony idő és kitartás kell,de egy ilyen jó játéknál megéri a fáradtságot így is+úgyis,hiszen mindenképp sokat fogjuk nyomni!

  22. Vajon ez a hányas szintü vagy dolog igaz a gumikopásra is? Ma drift közben 2-3 körönként mentek be új gumiért a többiek, én meg 10 kört ledrifteltem úgy hogy csak kicsit kopott el.

  23. A PSC-s review is csak azután jelenik majd meg, ha a tesztelő elérte a 40-es szintet? Mert akkor még várhatunk egy ideig. Vagy az fog szerepelni a tesztben, hogy tök jó a törés, mert láttuk egy videóban?

    • Az eddig tesztek alapján nem ilyennek ismerem a staff hozzáállását!…Nyilván azért kell még várnunk mert amit csak lehet azt kipréselik a játékból…

      • Igen, ez esetben a játék tartalmassága egyben kétélű fegyver is – gondolom nem véletlenül dolgozik több ember egyszerre a cikken.Ugyanakkor én nem látok semmi kivetnivalót pl az első napos IGN-féle változatban sem, leírták, hogy kb milyen a játék, később, ha nagy eltérést tapasztalnak, úgyis módosítják a leírtakat – mint ahogy régebben volt ilyenre példa.

        • “Az első napos leírásokkal semmilyen baj sincsen, kell a részletes ismertető. Nem is azzal van a gond hogy rögtön kiadták a teszteket, hanem hogy sok helyen (a 7-8 pontos teszteknél) csak az “”első benyomások”” alapján fogalmazták meg a kritikákat értékeltek. És erre tessék, kiderül hogy vannak olyan “”rejtett”” dolgok a játékban amit nem rögtön kapásból lehet tapasztalni.Módosítani lehet és nyilván ha adnak magukra akkor fognak is, de ez így egy hatalmas kapufa akárhogy is nézzük!….Meg különben is milyen dolog már az hogy egy tesztet ki kell egészíteni vagy netán HELYREIGAZÍTANI valamit??? Nevetséges…”

          • Szerintem is inkább dolgozzanak rajta többet, de ne írjanak hülyeséget ha legalább lvl20-ig eljutottak volna akkor tört volna az autó abból pedig rálehet jönni, hogy van törésmodell de csak egy bizonyos szint után

        • Az IGN nem először xopik a PS3 fikázásával. És arra is volt példa, hogy simán átírták a cikket. Itt most nehéz dolguk lesz, mert ez nem egy kisebb multiplatform játék.Mondjuk én nem félek attól, hogy önkritikát gyakorolnak, eddig se tették soha. Majd jön a rizsa, meg hasbaakasztás, hogy ezt ők nagyon jól tudták, de ők a kezdő, meg a kezsuöl szemszögéből tesztelték (GT5-re mindegyik nagyon jellemző ugye:) és így frusztráló a játék.:D

    • Majd hazudunk valamit, mint mindig. Sosem játszunk semmivel rendesen. Csak azért írjuk négyen, mert nincs jobb dolgunk.

  24. kezd kinyílni a csííípája?:D

  25. Ez a Subarus képet megnézném nagyban is, tisztára mint egy élő WRC-s kép.

  26. az egy dolog, hogy ezt minden tesztelő benyalta, aki fikázta a játékot, de miért is kellett ezt titkolni?!? csak mert az IGN a játék megjelenésének másnapján már az év 10 legnagyobb csalódása között emlegette, ami nem biztos, hogy jót tesz az eladásoknak. (hozzáteszem fingom nincs mi volt vele a céljuk).egyébként az elgondolás zseniális.

    • Szerintem nem titkolták csak többet kellett volna játszani a játékkal, ha tényleg ilyet jelentettek ki róla akkor nemigazán adnék a jövőben többet az ő véleményükre.

  27. Hogy ez mekkora röhej, összes külföldi tesztelő aki első napokban írt, bebukta a dolgot.

  28. Nekem az egyik autó -igaz csak kis mértékben- de lvl11-es szinten is sérült. (behorpadt)

  29. A 40-es szint még nekem nagyon messze van, de mostanában kezdem lemondani a programjaimat, megfertőzött teljesen, lassítanom kéne.

  30. “Egy online menetet szívesen megnéznék teljes “”töréssel””.”

  31. A pofám leszakad 😀

  32. Ez nem semmi, egyébként minél többet játszom vele annál jobban tetszik a game. 🙂

  33. Hát igen. A GT igazi ereje az aprólékosságban rejlik és itt nem kell feltétlenül a grafikára gondolni.

  34. Ennyi!Azt hiszem hitelesség terén most sokan leminősítették magukat. Már ha eddig egyáltalán adtak a szavukra és véleményükre…

  35. Ettől még messze vagyok:)

  36. Huh ez jó csak érjem már el a 20as szintet hogy megvehessem Ken Nomura kocsiját (profilképem) végre 😀

  37. lájk

  38. Azta,ez a cikk kimerìti a nyàlas ömlengès fogalmàt.

    • Miért?

    • Mi van ember? Neked faj az élet? Ha van játék amiről ömlengeni lehet akkor az a GT5!

    • Okos legyél, kezdem unni a beszólogatásod. Túlzásba viszed.

      • Szòval te beszòlhatsz nekem,de èn nem szòlhatok be neked?

        • Miért nem tetszik/szereted a GT5-öt?

          • Nem a GT5el van bajom,soha nem foglalkoztattak az autòs gamek,eddig egy GTvel sem jàtszottam.Csak hàt ugye 5 èvig csinàlta több mint szàz ember,meg kb 30szor lett halasztva,ezt ugye jòl mondom?Mindezek ellenère ùgy adtàk ki a gamet hogy màr az első hèten patchelni kellett.Ezt èn az egyik GT5 hìrben meg mertem emlìteni,mire a nagy martin rögtön beszòlt.Ès èn nem vagyok az a lapulòs tipus…

          • Azta ,öt év? 😀 Hát akkor tényleg érdekes dolog ez:D

          • Biztos, hogy én szóltam be?

          • Gran Turismo 5 – szombaton patch2ik ès 49ik komment

          • Én sem voltam jófiú mostanság, de te direkt kötözködsz martinnal?

          • “Off bekapcsNem azért a 20 fillérért, de bemásolnám mindazt amire hivatkozol:PlayStation.Community Gran Turismo 5 – szombaton patch 2010.11.26. 08:57 Komment153 hozzászólásSzerző: martin2. DAHANDE2010.11.26. 09:08:37 Ennyiszer halasztottàk,de megjelenès utàn rögtön patchelni kell? 49. martin Főszerkesztő2010.11.26. 11:50:06 Válasz 2. DAHANDE üzenetére:Menjél vissza Mass Effectezni, kicsifiú. Na mármost: a cikk szerzője martin, te kapásból beírtad az üzenetedet ami minimum 2 téves kijelentésen alapult. csak egyszer csúszott a megjelenési időpont az is csak 3 hetet. Több HIVATALOS időpont nem volt! A patch nem magára a játékra jött ki hanem az online felület kezelésére és az autók képességeinek egyenletes és kiegyensúlyozott használatára. Nem olyan hibajavító patchről volt szó mint pl az F12010 esetében.Másrészt az írásod flamekeltésnek is kiváló volt amit itt nem díjaznak (tudom én is megkaptam már a magamét e téren) és nem kéneelfelejtened hogy az oldal egyik főnökének ugrottál neki, azt meg egyetlen oldalon sem tolerálják, van ahol kapásból pihire küldenek vagy kivágnak és nem is várnak később vissza.Martin egyébként is egy olyan megkerülhetetlen személye a hazai videojáték iparnak aki megérdem(ne) egy kis tiszteletet, de te az állandó beszurkálós hozzászólásaiddal még csekély jelét sem adtad ennek. Off kikapcs részemről.”

          • Csak egyszer halasztották el a megjelenést koma, azt is kb 3 hétre…. Hol élsz te? Egy jó tanács: legalább nézz utánna a dolgoknak ha kritizálni akarsz valakit vagy valamit!

          • “Akkor egy jò tanàcs neked is,olvasd el rendesen a kommentemet.Ott van a mondat vègèn,hogy:””ezt ugye jòl mondom?”””

          • 2004.-ben jelent meg a GT4. szóval majdnem hat év. Csakhogy megjelent azóta még a Tourist Trophy és a GT PSP is. Szóval nemcsak a GT5.-tel foglalkoztak.

        • ne süllyedj le a szintjére, mert legyőz rutinnal…

        • Ne itt keresd a demokráciát….

        • Martinnak van a legnagyobb tekintélye a szakmában. Érezd megtiszteltésnek, hogy itt olvashatod, beszélhetsz vele.

        • Beszóltál már számtalanszor és ez a túlzás. Ne kóstolgass.

    • Köze nincs az ömlengéshez, csomóan szidták a játék törésmodelljét, erre kiderült, hogy csak keveset játszottak vele.

  39. “a Sved Gamereactor: 7/10.grafika, jatszhatosag, hang, szavatossag: mind 7-7 pont :D””az ev csalodasa”” :Dkell a “”hirnev””, na!”

  40. “Nagy varázsló ez a Yamauchi!! Egyik barátom szavait idézem””Egy új játékért játszol”” És mennyire igaz..”

  41. Tesóm most mondott egy érdekeset (inkább vicces): szóval akkor jön be a full törés, miután már végigvitted a játékot (a 40-es szint mennyi idő lehet? profizmustól függően 50-100 óra?). Így viszont tényleg elgondolkoztató, hogy van-e egyáltalán értelme.

    • a játéknak nincs vége!a torés ahogy itt van 20 lvl-től nyílik meg és ahogy haladsz felfele annál jobban fog torni és annál élethűbb lesz.ha eléred a 40 lvl-t valszeg bejon az ending movie de még nincs vége semminek mert továbra is fognak jonni a versenyek.értelmetlen lenne ha vége lenne 40 lvl-en mert akkor esélyed nem lenne az osszes autot megszerezni.

  42. Ha! Nem egy olyan tesztet olvastam, ahol arra panaszkodtak, hogy a törésmodell nem ér semmit…pedig ez a lehető legjobb módszer a kibontakoztatására: vannak olyan játékok, ahol már az első versenyben teljes törésmodell van és nem kicsit idegesítő hogy egy kis koccanástól szétesel pedig még csak most ismerkedsz a játékkal, így nagyobb esélye van hogy ütközöl. Viszont teljesen logikus, hogy ha eléred a 40-es szintet, már megszoktad az irányítást, jobban oda tudsz figyelni az autóra és nem fog zavarni hanem még realisztikusabbá teszi az élményt…ez zseniális! alig várom hogy kipróbálhassam

  43. Azért kell játszani minél többet, hogy lássam hogyan törnek az autók xD MEGALOL 😀

    • Pont neked való a NFS széria!:DHa a cikk után nem érted meg a lényeget akkor kár is tovább magyarázni…

    • szerintem eleve nem azert jatszunk vele, hogy a torest lassuk. arra ott a Destruction Derby.kezdo jatekos sokat koccan, utkozik, ez esetben 1 perc utan vege lenne minden futamnak realisztikus tores mellett.40-es szintu profi mar pontosan terelgeti a jarganyt, ott mar kijon a Real Driving Simulator jelzo.

      • És ha egy kezdő sokat csetlik botlik és mindig összetöri a verdáját, lehet hogy meg is unja idejekorán a játékot. Briliáns ötlet a PD-tól ez. És ez a másik út. A konkurencia erre találta ki a gyors visszatekerést ami szintén nem rossz és nem kötelező dolog és ha jól tudom ki lehet kapcsolni.Végre gondolnak a kezdőjátékosokra is a fejlesztők.

    • Azért kell minél többet játszani, mert élvezed a játékot. Sőt, talán már hallottál a siker íze és a befektetett munka közötti klasszikus párhuzamról is…

  44. Széééép! Szerintem még mindig lehetne azt a Focust torzítani. Nekem is vegyesek az első benyomásaim a játékkal kapcsolatban, de úgy látom csak türelmesnek kell lennem vele.

  45. Ennyit a tesztekről, meg aki kritizálta…………………

  46. Ezt jónak tartom, mert a béna játékosok (mint én) nem nagyon érik el a magasabb szinteket, és nyugodtan vezethetnek mindenféle törés nélkül, az ügyeseknek meg nem fog gondot okozni, mert aki már odáig eljut, csak nem ütözik minden körben. Bár így nézve egy picit felesleges az egész törés-dolog, de legalább el lehet mondani, hogy van.

  47. és a mentés zárolását nem akarják feloldani?Elúszott egy level 12es mentésem 10-15órával 🙁 (ylod)

  48. en igazabol koteleznem oket egy re-review-ra. nem kell, hogy magasabb legyen a pontszam, de legalabb tudjam, hogy jatszott vele az az okostojas, aki lehurrogja.

    • Szerintem meg olyan oldal tesztjeit kell olvasni, ahol tudod, hogy a munkásember eleget küzdött a szoftverrel.

      • nem gond ha olvas az ember (addig is gyakorolja a nyelvet), csak szelektaljon. gamespot se jott meg ki a teszttel, mint a magyarok se. ezek alapos ertekelesek lesznek.

  49. Nem is kell ehhez több kommentár!:D