Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

God of War – új infók Kratos visszatéréséről

Cory Balrog, az új [b]God of War[/b] (és egyébként a God of War 2) rendezője, valamint a Csillagkapu szériából ismert Christopher Judge, Kratos új hangja több dolgot is elárul a Sony mitikus antihősének visszatéréséről. Judge számára Kratos szerepe életre szóló lehetőség, ugyanis a forgatókönyv részletesen kidolgozott karakterekre és érzelmekre épít. A főhős egy idegen világban találja magát, ahol gyakorlatilag csak két ember beszéli a nyelvet: közülük egyik a fia, akinek a nevét még nem voltak hajlandóak elárulni. Például a videóban felbukkanó troll ősi skandináv nyelven beszélt. Az ebből az idegenségből fakadó feszültség létfontosságú a történet szempontjából. A mitológia tekintetében több lehetőségen is elmélkedtek mielőtt úgy döntöttek, hogy az északi mondakörbe nyúlnak bele. A kor egyébként nem a vikingek időszaka, hanem egy jóval korábbi idő, amikor az istenek és a mitikus lények az emberek között járták a Földet. A fegyverváltoztatás is tudatos volt: a csapat minden tekintetben változtatni akart a megszokott képleten, “felrázva” kicsit a dolgokat. Több eszközt is kipróbáltak mielőtt megszületett a döntés, és a játékosok egyedi módon kezelhetik majd a kontrollerrel is. Kratos fejszéje köré egy külön sztori is épül, ami több karakterhez is kapcsolódik. Egy másik fő tényező a tanítás és okítás lesz, valamint az e köré szerveződő lehetőségek. A görög hősre teherként nehezedik az apró ember, és sokszor idegesíti, hogy ő másképp gondolkodik, illetve nem fog fel egyszerűnek vélt dolgokat.Természetesen a fejlesztés még nagyban folyik, de mélyebb RPG elemeket is építenek a játékmenetbe. A kamera is irányítható lesz, plusz nem lesznek töltési idők.A csapat szorgosan dolgozik a PS4 exkluzívon, és nagy valószínűséggel még nagyobb lelkesedéssel a bemutató után: Balrogot ugyanis teljesen lenyűgözte Kratos fogadtatása.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nagy-nagy érdeklődéssel várományos 🙂

  2. Nem kezdtem kombinálni. Mikor megláttam a videót, és benne a szarvas vadászatot, elsőre ez ugrott be, és aztán jöttek a rovás hasonlóságok, ami később kiderült, hogy rúnák. ( Ha jól emlékszem, akkor a Skandináv mitológiában, 4-5 szarvas eszik a világ fájáról, és ott nem vadásszák le őket, de nem biztos, hogy teljesen jól emlékszem. )Érdekes az általad említett áthúzás irány, és össze is hasonlítgattam a rúna jelekkel, és így is lehet nézni, mert tényleg logikus, és látszik is az általad említett szabály.Minél ősibb egy írás, annál inkább megfelel a keletkezés, a jobbról balra tartó iránynak.A jobbról haladás a KEL-etkezés iránya, a Nap is KEL-eten KEL, és tart a NYUG-ati NYUG-helyére. Az áthúzás iránya így jobbról keletkezik (emelkedik), és balra nyugszik (ereszkedik).Bár ez lehet nézőpont kérdése is.

    • Nem csodalom amugy, hogy a magyar mondavilagra asszocialtal. A troll megjeleneseig siman beleferne abba a kornyezetbe. Erdekes ez a Kelet-Nyugat dolog, eddig meg nem hallottam errol. Kosz az infot. :)Utananeztem a szarvasos dolognak is, mert nem remlett es igazad van: 4 szarvas eszik az Yggdrasil-rol. En csak a fa tetejen levo solyomra, az aljan levo sarkanyra es a koztuk viszalyt szito, hirvivo mokusra, Ratatoskr-ra emlekeztem.

  3. Még egy kihagyhatatlan cím…

  4. Egyes forrasok szerint nem veletlenul nem arultak el a gyerek nevet, allitolag o lesz Thor……hmm majd meglatjuk 🙂

  5. Első napos vétel ez nem is kérdés. A show legjobbja volt. Nagyon örülök, hogy mertek újítani. Az Ascension után nem meglepő, hogy változtattak. Igazából ilyenkor lehet nehéz egy fejlesztő dolga. Mert eddig az volt sokaknak a visszajelzése, hogy nem jó, hogy Kratos ennyire egysíkú karakter, hiszen csak dühöng és mészárol. Most kap egy kis karakterizálást és máris nem jó, mert Lastofus-os és ez már nem gow stb. Ki érti ezt?Én mindenesetre már nagyon várom. Tuti első napos vétel részemről.

  6. Kratos úgy néz ki mint Szulejmán 😀

  7. Azonnali vétel brutal jo lesz

  8. “Nem szokásom nézni az E3-at de most pont szabadnapos voltam így belenéztem, amikor jött ez az előzetes ledöbbentem és nem is tértem magamhoz egész a végéig! Frenetikus mega giga mindent porig alázó ez a prezentáció, hatalmas grat Sony!A többi ehhez képest “”kvarcjáték”” !”

  9. Nekem az elején a Magyar ősmondák jutottak eszembe, mikor a két testvér üldözi a szarvast. Aztán az első harci jelenetnél a kőfalba rovás betűk vannak vésve.Kíváncsian várom.

    • Azok runak, nem rovasbetuk. Igen, eros a hasonlosag es vannak egyezo karakterek, de kb. a 4-5 lathato runabol 1 volt, aminek van rovas megfeleloje is (az elso D betunek megfelelo runa, ami a rovas abeceben az U betut jeloli).Mibol gondoltad, hogy egy eszaki mitologia temaju jatekban rovasbetuket fognak hasznalni runak helyett?

      • “Első benyomásom volt az amit írtam, mikor még nem volt arról szó, hogy a Skandináv mitológia lesz a téma.Egyébként találsz benne egy “”i”” betűt is, egy “”m”” betűt, amit megfordítottak, és egy “”u”” betűt, ahogy te is mondtad.”

        • “Ertem. En meg mar azt hittem, hogy elkezdtel kombinalni, hogy itt megsem az eszaki mondakorrol lesz szo. :DIrasra visszaterve:Valoban, de a forditott “”m”” az rendesen a “”b”” betunek felel meg a german runa irasban. Az “”i”” betu is cseles, de valojaban az sem rovasbetu, hanem egy runa ami a latin “”n”” betunek felel meg. Az athuzas iranyat kell nezni: rovasbetuknel balrol jobbra emelkedik, german runa irasban viszont pont forditva van, ahogy a videoban is lathato. Amugy a felirat latin betukkel: endrbúa. Ez oeszaki nyelven a feltoltodest, restoralast, restauraciot, jova tevest, visszaallitast stb. jelenti. Talan a jatekban ezeken a helyeken lehet majd ujratolteni az eletunket, de az is lehet, hogy ez szimplan csak egy latvanyelem es egy “”feltoltodesre””, pihenesre kijelolt szent hely romjait latjuk. Aztan az is lehet, hogy ez a jatek nyitojelenete es a felirat Kratos valtozasat, ujrakezdeset szimbolizalja.”

  10. Én nagy rajongója vagyok a sorozatnak amit az első rész óta imádok. Végig is játszottam az összes részt ,kivéve a psp epizódokat. Egyszerűen imádom és másokkal is megszerettettem ,olyanokkal is akiket hidegen hagytak a videójátékok. Ennek ellenére én már azt sem bántam volna ,ha nem adnak ki több részt ,mert úgy éreztem, hogy amit lehetett azt ki hoztak ebből a témából… Erre tessék. 🙂 Minden újítás jót tesz és abszolút frissnek érződik az egész a videó alapján. Így kell ezt csinálni! Nagy szeretettel van várva!! 🙂

  11. nekem pont ez a sok újítás az amitől már egyáltalán nem god of war jellegű a cucc számomra. Igen ott van Kratos és nagyon menő meg minden, de gyakorlatilag nem is hasonlít a régi szériához. nem azzal van a bajom, hogy újítanak, újítsanak de nekem ez már sok. még látni szeretnék anyagot róla, hogy eldönthessem jó lesz-e ez nekem vagy sem.

    • Kratos gyakorlatilag kiirtotta az egész görög mitológiát, valamit új irányba el kellett indulni a sorozatnak, ha nem akarták lejegelni, nekem nagyon tetszett az előzetes, igaz az irányítás kissé fura volt nekem is de szerintem ez simán szokható lesz majd….

    • Nekem pont ezzel a kamerakezeléssel nyerték el a tetszésemet. Persze megértrm azt is, hogy számodra mitől volt gow a gow.

  12. Brutálisan jó lesz, csak ez nekem még mindig nem GoW. Fejben majd át kell állnom ehhez a játékhoz.Minden bizonnyal kronológiában ez a 3. rész után történik, kíváncsi vagyok, azt hogyan viszik tovább ebbe.Alulról a 3. bekezdés alapján a kölök végig ott fog rohangászni körülöttünk? Remélem, okosan használják ki ezt az elemet.

  13. Gamernek tarom, nem fanboynak, de az ms sokat tanulhatna a sonytól, hogyan is kell megújítani egy szériát (ugye drága gears 4)

  14. tegnap megnéztük ezt a majd 10 perces gameplayt 2 dolgot eredményezett:1. tuti dayone gyűjtői vétel2. nagy öröm hogy mert a sorozat nagyot gondolni és döcög tovább.

  15. Úgy látszik mégsem T.C. Carson a szinkronhangja, de azt hiszem Christopher Judgenál jobb utódot nem is találhattak volna, nagyon hasonlít a hangjuk. Az demo egyébként a legnézettebb E3-as videó a YouTube-on. Az az érzésem, hogy a Sony Santa Monica azzal, hogy ilyen szinten kockáztat és tényleg mer újítani (a kamerakezelésre gondolok főleg), nagyon belenyúl a tutiba. Itt volt eddig 6 God of War játék ugyanarra a mitológiára és mechanikára épülve, szinte ugyanazzal a harcrendszerrel. Mindent kihoztak abból már (az Ascensionnel ez kiderült). Nekem senki ne mondja, hogy újra ugyanazt szerették volna kapni, mint eddig. Ezzel a Last of Us-os nézettel és a skandináv mitológiával tényleg új szintre emelhetik a szériát. Amúgy már fórumtéma igénylés topicba írtam, hogy lenne igény arra a fórumra. 😀

  16. Imádom! A kamerakezelés, a fejsze, a harcrendszer (hellblade valaki?) a grafika ááá erre mondjuk azt, hogy na ezért vlasztottam a szoninördögi masináját 🙂

  17. A God of War önmagában felmosatta a padlót a komplett E3-as résztvevőkkel, így kell ezt csinálni!MS, Ubisoft, PC Gaming, EA (na jó, a BF1 marhára várós) majd jövőre újra próbálkozhattok.

  18. Molon, erdekelne a velemenyed a gorog vs eszaki mitologia temaban.En szemely szerint az eszakit jobban csipazom, de ezt mar mondtam az elozo hirben is. Reszben azert mert kozelebb all a szivemhez az eszaki vilag, reszben pedig azert mert laikuskent en ugy latom, hogy az eszaki mitologia vilagnezete, kozmologiaja kiforrottabb/erettebb. Hangsulyozom, hogy laikuskent. Ugye az eszaki mitologiaban az univerzumot az Yggdrasil fa alkotja, mely osszekoti a 9 vilagot. Ez kozel all a valosaghoz, ahol a fat az univerzumnak lehetne megfeleltetni, a 9 vilagot pedig kulonbozo bolygoknak. Mig a gorog mitologiaban nincs ilyesmi, nem lepi at a Fold hatarait, ha ugy vesszuk. Cserebe az Istenek repertoarja talan szinesebbnek mondhato.Mi az, ami miatt te jobban kedveled a gorog mitologiat?

  19. “Igaz sok helyen olvastam, hogy jópár játékosnak nem tetszik, hogy a Santa Monica “” Last of Us-t “” csinált egy zsír hack & slash-ből !”

    • Mondjuk nekem, mint első konzolos PS4 tulajnak, aki még a GoW 3 Remastered Edition-t sem vette meg, nem tudom hova tenni. Engem így is meggyőzött, hogy első napos vétel lesz.

    • Oszt kinemszarja le őket? Majd nem veszik meg és kész. Nekem ez sokkal de sokkal jobban bejön mint az eddigiek. Aszem elég volt azt látni, mikor ott élőben a tömeg sikítva üvöltve fogadta azt a pillanatot amikor kijön a sötétből az elején…majd ugyanez amikor meglátták hogy TPS…én ott letettem a nemlétező hajamat…KELL!!!

    • Ez az amit én sem értek, miért kell így elmélyíteni egy rém egyszerű de nagyszerű koncepciót. GoW névjegye volt ez a stílus, most ez úgy néz ki teljesen megváltozik.

  20. Valahogy így kellene a Capcomnak is megreformálni a Resident- frencsájzt, nem azzal a merőben más fps horrorral !

  21. Meglepődtem ezen az új irányon, de kifejezetten tetszik, hogy végre mertek valami mást behozni, remélem remek történetet kanyarítanak a játék köré, és nem lesz erőltetett Kratos bevonása a norvég mitológiába.

  22. Jól hangzik, engem megvettek már a gameplay lejátszása után.