Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

God of War – a rendező megvédte” a lineáris játékokat”

A [a http://playstationcommunity.hu/note/18049]Visceral bezáratását és az új Star Wars játék drasztikus átalakítását[/a] követően a videojáték ipar elkezdte temetni a lineáris, sztori központú, egyjátékos kalandokat: elvégre az EA egy olyan “szélesebb élménnyé” szeretné átalakítani a projektet, ami “nagyobb változatosságot és tevőlegességet biztosít a játékosnak”.Cory Barlog, az új [b]God of War[/b] rendezője a [a https://twitter.com/corybarlog?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.dualshockers.com%2Fgod-war-director-linear-games%2F]Twitteren[/a] fejtette ki véleményét:[i]”Imádom a lineáris, egyjátékos kalandokat. Elszomorít, amikor a lineáris szót rossznak tartják. Egy lineáris, sztori játékban is lehet tevőleges a játékos.”[/i]Sokak szerint újból felmerült a kérdés: van még helye ezeknek a játékoknak?Kratos egyébként jövőre tér vissza, kizárólag PlayStation 4-re.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “Mostanában előfordul, hogy leülök a PS4 elé és nézem, hogy mivel lenne kedvem játszani, úgy hogy legyen is értelme belekezdeni, a limitáld idő mellett. Egy csomó játékot azért nem indítok el mostanában (úgy hogy még kedvem is lenne hozzá), mert bele gondolok, hogy most ez az 1-1,5 óra alatt ami időm lenne épp rá egyszerűen csak értelmetlen kóborlásról szólna az open world természete miatt, így inkább el se kezdem.Ne értsétek félre, nagyon szeretem az open world stílust, de ami igaz az igaz, sokszor jó játszani olyan játékkal ami nem tesz le egy világ közepén mondván: “”tessék menj arra amerre akarsz, aztán majd lesz valami””, de sajnos egyre kevesebb az ilyen jellegű jó játék…”

  2. Szerintem bőven van igény a lineáris játékokra, mert ezt az openworld stílust nem picit tolták túl a játék készítők

  3. Ott van példának az új Uncharted. A sorozat számomra és gondolom még sokak számára a Playstation brand ékköve. Viszont ez a negyedik fejezet a Lost Legacy-ban, hát alig vártam, hogy túl legyek rajta. Van olyan játék amibe nem kell Open World.

  4. Open world-ben több a lehetőség, csak egy csomó open world közt nincs eltérés, mert ugyanazt a sok lehetőséget nyújtják. Ubisoft

  5. Szerintem a Metal Gear 5PP is pont emiatt lett gyenge, mert kell az openworld,de kinek?

  6. Az utóbbi időben eléggé csömöröm lett az ilyen open world cuccoktól.

    • De sikeresek.

      • Sikeresek, és vannak köztük nagyon jók (legutóbb pont a Horizon), de mégis, olyan sokkal játszottam mostanában, hogy a lineáris csőjátékok jobban tudnak most esni. Az már inkább zavar, hogy olyan sorozatok is elmozdulnak ebbe az open world témákba, amik régebben behatároltak vannak, pl. UC Lost Legacy (nem azt mondom jó volt az is, csak nem éreztem benne annyira indokoltnak), vagy Evil Within 2.

  7. Cory Barlog az én emberem! Mintha csak én mondtam volna. És hogy van-e még helye ezeknek a játékoknak? Hát mi az hogy! Ezekből kellene több, mert kis túlzással szinte csak sandbox, FPS, meg multiplayert előtérbe helyező játékokat látni ma a piacon.

  8. Alma es körteNincs olyan hogy csak az egyik stilus jo.

  9. Jobban élvezem őket személy szerint.