Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Ghost Recon: Wildlands – kipróbáltuk a bétát

Újra hétvége és újra egy játék zártkörű béta próbája. A középkori csaták helyett azonban most a modern hadviselés tűzharcaiba invitál a Ubisoft a [b]Tom Clancy’s Ghost Recon[/b] sorozatának 10. részével, a [b]Wildlands[/b]-szel. Lássuk hát, hogy milyennek ígérkezik ez a globális méreteket öltő drogkartell hajtóvadászat.Még mielőtt bevetnénk magunkat a vadonba, előbb meg kell alkotnunk a karakterünket. Nem, ruházat, a szokásos klisék, de aki képes más játékokban – hozzám hasonlóan – akár fél órán át csinosítani jövendőbeli virtuálismodelljét, az itt is el fog szöszölni ennyi időt. A hétköznapi utcai viselettől kezdve az átlagos bakák megjelenésén át a totál extrém kinézetig variálhatjuk a ruhaneműket.[YOUTUBE]cs9fwJEPXnE[/YOUTUBE]A játékmenet a jól bevált TPS sémát követi, amiben az egyetlen szokatlan dolog az, hogy a bal oldali ravasszal a kamera nem ül rá emberünk vállára, miközben az célra tart, hanem csak szimplán átvált FPS nézetbe. Elsőre kicsit fura lehet, de idővel ez is megszokható. Távcsövünkkel vagy drónunkkal befoghatjuk a járőröket, így a pozíciójuk nyomon követhető mind a mini-térképen, mind szabad szemmel, akár falon keresztül is.Maga az open-world jelleg sem tér el a megszokottaktól. Rendelkezésre áll egy küldetés száll, ami a drogkartell egyes tagjainak levadászását göngyölíti tovább, illetve több kisebb mellékfeladat eshet utunkba, amik teljesítéséért [i]alapanyagokat[/i] kapunk a fejlesztésekhez, ugyanis jó pár képességet turbózhatunk, vagy oldhatunk fel. Növelhetjük célzásunk stabilitását, kitolhatjuk drónunk irányíthatóságának hatáskörét, vagy megtanulhatjuk használni az ejtőernyőt, ami baromi jól jön, ha társunk netán instant trollkodásból kiugrana az általa vezetett helikopterből, aminek a tehetetlen utasaként egy masszív anyázással kísért megdöglés lesz a sorsunk. Amúgy a fejlesztésekhez szükséges alapanyagokból találhatunk nem keveset a terepen is, amiket egy jeladóval megjelölve hozzáadódnak készletünkhöz.Említendő még, hogy a fegyverek – amikből amúgy rengeteg beszerezhető – alkatrészeit is lecserélhetjük jobbakra, vagy elláthatjuk őket különböző kiegészítőkkel, mint például az elmaradhatatlan hangtompító, vagy a lézerirányzék, így hatékonyabb gyilkoló eszközökkel vethetjük be magunkat a nehezebbnek ígérkező csatákba. A küldetések feladatai nem térnek el a már unalomig ismert sémáktól: el kell jutni A-ból B-be, ott ki kell nyírni, vagy el kell fogni valakit, esetleg aktiválni, védeni vagy ellopni valamit és eljutni C-be. Ezzel amúgy semmi gond nem lenne, ha egy rendes körítést kapott volna a folyamat, általában csak rádión utasítanak minket, hogy mit és merre cselekedjünk, így pedig csöppet ízetlenek hathat a dolog. De egy kooperatív katonai címben ne a professzionálisan megírt és tálalt történetet keressük, hanem a többszemélyes játék élményét! Azzal pedig nincs gond.[YOUTUBE]k8Atsfgm554[/YOUTUBE]Akár három gép irányította bottal, vagy ugyanennyi húsvér társsal kezdünk neki a munkának, csapatban százszor nagyobb élmény a felderítés, tervezés, kivitelezés, improvizálás, alkalmazás és elhárítás, mintha egyedül tennénk ezt. Üldözni egy konvojt, miközben a társaink a járműből kihajolva ádáz tűzharcot vívnak a kísérettel, vagy bevenni úgy egy drogtanyát, hogy az őrség semmit se vesz észre belőle, az szinte leírhatatlan élmény. Persze ez nem minden esetben érvényes, ugyanis, ha drága társunk a terminátor és Rambo közös törvénytelen gyermekének képzeli magát, akkor könnyen egy agyatlan lövöldözésbe mehet át a móka, legalábbis könnyebb fokozaton velem már megesett. Magasabb nehézségi szinten viszont már szükséges a precíz együttműködés, különben hamar bedarálnak minket malactápnak. Mondhatni tökéletes egyensúlyban van a dolog, a könnyed szórakozásra vágyók ugyanúgy megtalálják számításaikat, mint azok akik minden nap arcfestésben kelnek, és fekszenek.A játékmenetre leginkább kiható negatívum a járművezetést érinti. Ugyanis a guruló vasak viselkedése leginkább egy száguldó papírdoboz érzetet kelti. Ráadásul felborulni se nagyon lehet velük, szinte mindig sikerült [i]talpra[/i] állítani és tovább gurulni. A helikopter vezetése sem egy kézre álló művelet, bár lehet némi gyakorlás után bele lehet jönni. A többi hiba mondhatni apróság, amik egy részét egyesek észre se fogják venni, vagy ha mégis, akkor csak jót mosolyognak rajta, vagy átkozzák a céget, hogy hogyan lehet ilyet kiadni.Teljesen hétköznapi látvány a játék világában, hogy a tereptárgyak, karakterek átlógnak egymáson. A holttestek félig beleolvadnak a talajba, a csapattagok hátitáskái elvesznek az ülésekben, a kocsik kerekei némileg besüppednek az aszfaltba, vagy karakterünk utasként a helikopterben, miközben átül egyik ülésről a másikra rendre átfejeli a háttámlákat és még sorolhatnám. Azt sem értem, hogy az AI vezérelte társak miért teleportálnak be minden egyes járműbe, amivel elhajtunk tőlük? Mondjuk arra jó, hogy ha sietünk, akkor nem kell megvárni, hogy beszálljanak, de csöppet furcsa látvány, ahogy dzsipünk hirtelen megtelik katonákkal. Az útvonaltervező is küldött már rossz helyre – én meg őt a jó, édes tervezőjébe –, ahonnan csak némi kerülővel tudtam elérni a célt. Volt, hogy kooperálva a szerver valahogy nem szinkronizálta össze az adatokat megfelelően a társam és köztem. Nálam nem volt ellenfél a helyőrségen, haver meg harcolt velük. Láttam, ahogy lőtte a semmit, ő meg azt, hogy az ellenséges katonák között forgolódok össze-vissza, mint egy nem normális.[YOUTUBE]15WNJ-fvw5w&t[/YOUTUBE]Ezektől eltekintve a Wildlands egy szórakoztató, tartalmas, akciódús játéknak tűnik így a béta alapján. Lehet a leírt hibák baljós árnyként vetődnek a vásárlási kedvre, de reménykedjünk abban, hogy az első napos javítás majd orvosolja a problémákat. Ha már eleged van New York sötét zónáiból és valami egzotikusabb helyen vadásznál drogbárókra, akkor március 7-én indul a géped Bolíviába!

44 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Az egyetlen gondom,hogy ez 4fős online coopba headsettel, HC mód, meg HUD nélkül mutatja meg a lényeget. Legalább a gépi társak kapnának bővebb parancssort, mint pl a régi socomban: menj B pontba, várj a jelre, törd be az ajtót, dobj be gránátot vagy óvatosan nyiss ajtót….Basszus most jut eszembe az kb 15éves játék! Na vmi olyasmi is kéne. Bár megveszem, de érzem hogy hiányos lesz e téren sajnos:(

    • Én meg hiányolok egy GT szintű szimulációt az autók irányításánál…xDBaszki ez a GHostRecon…és ez azt tudja amit az előző is tudott…ezt is várjuk tőle…ha socom szintü cucc kell akkor majd annak a következő részébe várd, ne ide…

      • Azzal csak egy gond van.A Socom játékot készítő csapat annyira béna volt a PS3 időszakban, hogy nem tudtak felnőni a gép teljesítményéhez és ezzel együtt nem tudtak megfelelő iparos munkát letenni az asztalra, így a Sony szélnek eresztette a csapatot.Szóval nagy eséllyel soha a büdös életbe többet nem lesz. :)Vagy legalábbis kicsi az esély, hogy a közeljövőben találkozunk vele.A SOCOM nekem is nagy kedvenc volt.Mivel az volt PS2-n a Sony egyik nagy online zászlóshajója és a játék is jó volt minden téren, nagy elvárásaim voltak a csapattal kapcsolatban. De durván megrekedtek egy PS2 HD remastered szinten.Röviden ennyi. 🙂

        • Socom confrontation a ps3 era egyik legkomolyabb multis jateka volt sztem.

          • Arra mondtam azt, hogy egy PS2 HD kiadás volt, mert a PS3on elvárható minőségi szintet közel sem érte el a cucc. Pláne ugye az egészben, hogy csak multiban volt nyomható, egy személyes kampányt nem is kapott.Socom 4et meg hagyjuk.

  2. Elég vegyes érzéseim vannak a kipróbálás után. Néha nagyon szép, néha elég elnagyolt a látvány. A fejlesztés az nagyon rendben van, szeretem érezni, hogy egyre jobb lesz a karakterem. Ami nekem kérdésessé teszi a vételt, hogy nagy esélyét látom a repetitív küldetéseknek. Egy ekkora térképen az nagyon gáz lenne. Szerintem kicsit kivárok vele.

  3. Dying Light full sztori coop 150 óra fölött volt…biztos velünk van a baj…:D

  4. Köszi az összefoglalót Cold! Nagyon tetszett a béta pedig nulla elvárással ültem neki, valamiért előre leírtam magamban de biztosan első napos lesz. Remélem majd egyszer összefutunk ebben a vad világban. 🙂

  5. Nekem az a fura, hogy van ahol beta tesztkent, van ahol jatekkent referal az iro. Pl a tortenet talalasa, hogy nem professzionalis.Errol bizonyara a beta alapjan kb semmit sem lehet elmondani, de mashol is latni eros kovetkeztetest a jatekra es nem a ( zart )betara.

    • Hát szerintem a történet tálalásánál arra gondolt hogy nincs egy Last of US vagy Order szintű történetmesélés a dolog mögött.De talán nem játszott vele annyira sokat hog átlássa, mert én amit láttam, az az én véleményem szerint bőven jó…mármint az egyensúly…pont elég. Nagyon tartalmas átvezetők vannak, az információt pedig ki kell szedni a célpontokból…így jutunk egyik embertől a másikig.Mi mindent megcsináltunk amit meglehet…10-15-ös szintig eljutottunk, minden fő és melléktevékenységet kimaxoltunk. Minden fegyvert, alkatrészt és dokumentumot összeszedtünk, sőt, kicsit túl is toltuk, ki is másztunk a térkép engedélyezett részéről…xDhttps://youtu.be/waKVyxiXbfcKevés játék fog meg ennyire mint ez…amikor egyszercsak hajnal 5 óra, és észre sem vetted hogy elszállt az idő. Utoljára a DyingLight volt iylen…demo után azon is kattogtunk amig meg nem tudtuk venni…és végig élveztük az egészet. 🙂

    • Nincs olyan, hogy béta teszt. Legalábbis nem emlékszem, hogy ezen az oldalon – vagy máshol – bárki is tesztelt volna korai, még ki nem adott verziókat. Meg értelme se lenne. Béta verzió van, amit ki lehet próbálni és az alapján le lehet írni a meglátásokat, véleményeket. Mivel ez a verzió erősen közel van a végleges megjelenéséhez feltételezhető, hogy sok dolgon már nem fognak változtatni, maximum kisebb apróságokat javítanak. Igen, elképzelhető az is, hogy minden küldetés előtt egy 5 perces mozit fogunk nézni, de azt kihagyták a bétából és mivel baromira nem a fejlesztőcsapatnál dolgozok, ezért erről semmi infóm nincs, így csak azt tudom leírni, amit tapasztaltam. Mondjuk ez pont az a része a játékoknak, ami totál hidegen hagy, másoknak viszont mindene a jó történet és annak vezetése.

      • Há nem tudom…én néha még sokalltam is az átvezetőket és történetmeséléseket…xD

        • “Te most hány átvezetőt láttál összesen? Volt a karakteralkotás után egy, meg később valamelyik küldetés után/előtt. Többet emlékeim szerint nem láttam, pedig végignyomtam a küldetésszálat, levadásztam a mocskokat és felszedtem mindent, amit lehetett. Csak, mert korábban is írtad, hogy “”nagyon tartalmas átvezetők vannak””, én meg már kezdem azt hinni, hogy te már a véglegessel játszottál. :D”

          • “Nem tom de volt minimum két vagy három hosszabb (olyan mint a legvégén) meg azmikor leszállítod az ürgét az első külödien…plusz a legelső helis pofázás…azt végül el is nyomtam…nem birtam már kivárni…xDAz ilyen tipusú játékokban ez még sok is…nálam ott már pörög az “”engedjetek””…xDMindegy sztem bőven jó a ballansz etéren…amit kell azt megkapod, látod, és ennél több itt nem is kell. Az Ordernél meg azé nyavaljgott a tömeg hogy ott meg szinte alig van gameplay…xD”

          • A tömeg mindig nyavalyog.

      • ????? Kezd atmenni komolytalanba a magyarazat.Ez kicsit a cukor es a kokain esete mar innentol.

  6. Jaj, hogy a helikopteres trollkokàs mekkora volt! Kár hogy a hangod nem hallatszik a videon XD

  7. Ööööö… nem győztél meg, hogy ez kell nekem. 😀

    • “Kicsi vagyok én ahhoz, hogy egy “”forever alone”” játékosnak meghozzam a kedvét egy kooperatív élményre élezett játékhoz. :)”

      • “Hát először is ez egyedül is hatalmas élmény…barátokkal közösen meg verhetetlen…Több helyen olvastam hibákról de komolyan kezdek aggódni hogy velünk van a baj, mert mi elképesztően élveztük, az autók irányítását is kifejezetten jónak itéltük…nekem többször sikerült fejre is állni, úgy kellett kikászólódni a robanás előtt…a helivel sincs komoly gond, ott csak hiányzik az oldalazás, de nekem amúgy azonnal kézre állt.Az elején írtad:””A játékmenet a jól bevált TPS sémát követi, amiben az egyetlen szokatlan dolog az, hogy a bal oldali ravasszal a kamera nem ül rá emberünk vállára, miközben az célra tart, hanem csak szimplán átvált FPS nézetbe.””Ez nem igaz…célzás közben az R3-al tudsz váltani TPS és FPS célzás közt…és ez így is marad…így ha nem nyomod át akkor mindig FPS-be fog váltani…TPS-ben amugy aszem az R1-el lehet vállat váltani.A játék nekem(ünk) elképesztően bejött külsőre is…az időjárás Diveclub szintű monszunokat és villámló mennydörgésekkel tarkított eget rak eléd…köd, sötét felhők mögül ki-kibújó nap, elképesztően hangulatos tud lenni.https://youtu.be/XjLvyclVY-0Nagyon jók a napszakváltások is, az éjjszaka DyingLight szintű sötétséget hoz, a sötét itt tényleg sötét…hasznos az éjjellátó és a hőkamera is…ja és ki lehet lőni a lámpákat ami egy éjjeli bázispucolásnál nagyon jól tud jönni.A történet meg szépen halad az általad elfogott és kihallgatott emberek információi alapján…sőt…el tudsz fogni random embereket is itt ott, és kiverheted belőlük hogy hol találsz speckó fegyveralkatrészeket…:)Mi egy percig sem tudtunk unatkozni pedig több mint 20 órát belepakoltunk…A fegyverek tuningját csak futólag említed, pedig ez a GR_ek egyedije volt mindig is, és itt már szinte pornó amit látunk…elképesztően részletesen kidolgozott fegyverek, aminek minden alkatrészét külön cserélheted és festheted…mindenre van minimum 40 féle minta…minden kopott, használt, rohadt jól néznek ki!A karakterrel is el lehet babázni, de a fegyverekkel több órát maszatoltunk…Továbbá minden főbosstól mikor legyőzöd, egy speckó, egyedi fegyvert szerzel…azt a Kartel Map-on meg is tudod nézni hogy kitől mit…ez is megér egy külön misét…elég meredek puskák vannak ott…xDSzóval mi azonnal elő is rendeltük. De azt látom minden fórumon és oldalon, hogy vegyes a fogadtatása…nem mindenkinek jött be. De nekünk, a mi játékstílusunkhoz tökéletesen illeszkedik…komolyabb hibával meg talán azért nem találkoztunk, mert annyira élveztük, hogy nem azzal foglalkoztunk hogy belóg e a táskám az autó kasznijába ha kihajolok…:DÉn azt mondom, aki szereti ha arra megy amerre ő akar, szereti a saját elgondolása szerint megoldani a feladatokat, szereti a nagy nyilt világot (a map kb a GTA5 3x-osa) és esetleg a co-op-ra is vannak barátai, annak kötelező. Ezt idegenekkel nem lehet játszani…viszont egyedül is kiváló móka…a gépi társaknak tudsz parancsot adni, célpontokat is tudunk nekik kijelölni amit velünk együtt szinkronban szednek le stb…hasznosak…én sokat toltam egyedül is és nem volt velük semmi gond.”

        • Hogy célzásnál át lehet állítani a hagyományos TPS-es megoldásra az tök új nekem, nem is értem, hogy siklottam át felette. Minden mást vágtam én is, le is írhattam volna részletesebben például a fegyverfejlesztést, de akkor a tesztelőnek spóroltam volna. :)Kicsit úgy jön le a hozzászólásod, mintha negatív kicsengése lenne a kedvcsinálónak, holott baromira nem az volt a célom. Amúgy nekem is tetszett a béta alapján, szívem szerint én is előrendeltem volna, ha márciusban nem lenne tervben másik kettő-három játék. És itt sajnos nem az anyagi rész a probléma, hanem a szűkre szabott szabadidő mennyisége.

          • “Bocs…ha kicsit csipősre sikerült a hozzászólásom, nem ellened irányul, inkább a sok negatív kritika bassza fel az agyam, amit mindenfelé olvasok, így a te írásod is kissé negatívabbnak hat mint aminek szántad.Az a baj hogy sok helyen olvasok iyleneket hogy “”értékelhetetlen fos”” meg “”egy forintot nem ér”” és társaik…sokan úgy írnak róla, hogy tolták kb fél órát. Ezlatt az idő alatt pedig nem adta nekik azt a fajta játékot, amit ők szoktak játszani…tehát szar…de ez nem igy van, ezért ahol tudom próbálom kicsit pozitívabb megitélés felé terelni a cuccot, mert valójában egy fantasztikus játékról van szó, ami amellett hogy gyönyörű és hangulatos, magában hordoz mindent amit a GhostRecon-okban szerettünk, csak végre kinyílt a világ…:DDe talán az autók irányítása alegérdekesebb dolog…mi akik együtt szoktunk játszani, mi is vitába kerültünk emiatt, mert a banda egyik fele szerint szar, a másik fel szerint meg nincs vele gond. Pedig mind szimulátorozunk! xDA JustCause…na ott szar az autók (meg a helik) irányítása…de ha jólemléxem ezt neked nem kell bemutatni…értekeztünk ott eleget erről…xD”

          • “Semmi probléma! Pont ilyen csípősen szeretem a paprikás krumplit is. :DEz a fajta hozzáállás szerintem onnan jön, hogy egyrészt a bemutatóvideók szerkesztői túl jó munkát végeznek, mert jóval magasabbra kerülnek az elvárások, mint az indokolt lenne. Másrészt a rengeteg instant sikerélményt nyújtó sikerjátékoknak hála a játékosok egyre türelmetlenebbek. Ha egy cucc az első 15-20 percben nem robbant a pofájába egy felhőkarcolót egy basza-behu tálalással, akkor az már jó nem lehet – gondolják tévesen. A mai “”rohanó”” világban meg kinek van arra felesleges ideje, hogy több órányi esélyt adjon egy címnek, hogy az majd később talán megfogja? Félreértés ne essék, nem védem őket, mert szívem szerint tenyészteném az ilyet, aztán szélnek ereszteném és vadásznék rájuk.Mindenesetre a béta utáni vélemények nem hathattak túl negatívan az előrendelésekre, mert akkor az Ubi valószínűleg eltolta volna a premiert.”

          • Hát…akkor most nagyon m foglak lepni…mert mi pont fordítva látjuk ezt…Anno amikor megjelent a Division, azért érdekelt, mert hiányzott a GhostRecon. Az meg kicsit olyan volt…de amint bejelentették ezt a Wildlands-et, na addig érdekelt a Division.Bemutatták az első videót róla, amit azóta is imádok…persze full CGI, de a hangulata brutális!!!https://youtu.be/F_hOs6xjv9kA lényeg ezen már láttuk, megkapjuk a GhostRecon minden jóságát egy nyitott világba ágyazva, ami számunkra az álomjáték…ennyi.Aztán jött az első igazi gameplay, ami hatalmas csalódás volt számunkra…nagyon elkeseredtünk…igazából le is mondtunk róla.Most hogy jött a béta,bevallom én nem is regisztráltam, de annyi UBI-s alfában és bétában vettem részt mostanában, hogy kütték a kódot, hakell hanem…:DMilyen szerencse…szájhúzogatva felraktam hogy oké…nézzük…és életem egyik legpozitívabb csalódása volt…elindult és azonnal a képernyő elég szegezett…csodás a grafika, fantasztikusak a fények és a bevilágítás, az időjárás…dús és részletes a növényzet…a távoli dolgok is szépek…éjjel a távolabbi hegyek oldalában a kisvárosok fényei…mmm… :)A lövöldözés is fain, nincsenek lelőhetetlen katonák, szépen esik a lövedék…stb.Szóval mi megdöbbentünk mert már totál lemondtunk róla…és a nyakunkba szakadt…annyira, hogy minden elvünk ellenére, előrendeltük!!!Ilyen tipusú játékot nem veszünk első nap, ezekkel várni szoktunk 1 évet minimum, mert addigra kijavítják a hibákat és megkap minden kivágott tartalmat. De ez a béta annyira rendben volt, amit sok játék megjelenéskor is megirigyelne…XD

        • Egy ilyesmi beszámolóra számítottam.Úgy néz ki tényleg vegyes a megítélés,de azt hiszem abban egyetérthetünk,hogy aki a Division-be beledobta a 30-40 órát online co-opban,annak ez kötelező lesz.

          • Hát én igazából max a Co-op részével értek egyet…de tapasztalatom szerint pont azoknak nem jön be a GRW, akik a Divisiont kedvelik…sokak szerint a Division szebb (pfff)…meg az egész sokkal hangulatosabb. Ők a Division bétája után azonnal azt érezték hoyg nekik az bizony kell első nap…én meg pont fordítva. Szóval igen, ez a játék a coop-ra épít, bár volt oylan is aki ezt emelrte ki hogy coop-ban barátokkal biztos jó, de ő egyedülhalálra unta magát…én meg egyedül is nagyon jól elvoltam…sőt…néha jobban is esett egyedül menni, kizárólag ugy ahogy én akarom, az én stílusomban, lopakodva…nem kell igazodni másokhoz…még akkor sem ha amugy egy viszonylag összeszokott baráti csapatról van szó…nem esik jól ha valaki elrambózza, mer eldurran az agya, vagy csak észreveszik, és nem te cseszted el de mégis darálás lesz a lopakodásból…De mindegy is…jön hamarosan az open beta és bárki kipróbálhatja. 🙂

          • “Szerintem én egyedül többet fogok vele játszani, erre a coop-ra kihegyezett játékban. Szólóban is nagyon élveztem a bétát, szeretek a saját, tehát a “”minden fűszál mögé benézek”” tempómban haladni, coopban max az ismerőseimnek fogok segíteni.”

          • Szerintem is igy a legjobb játszani és itt legalább van 3 társad akik segitenek 🙂

          • “Csak legyenek ők is olyan “”pöcsölősek”” mint én, különben idegösszeomlást kapnak, hogy nagyon lassan haladunk előre. :)Ráadásul ugye a lootolásnak itt fokozott szerepe lesz, mivel szükségesek a skillek feloldásához. Már most érzem, hogy menni fog a farmolás orrvérzésig, mondjuk én szeretek is szerencsére.”

          • Told Binderrel. A 30-40 órás Dyingba is belepakolt 150-et, akkor ezt év végéig nyomhatjátok.

          • Jó az alapsztori csak 100 órát kapott, a maradék a Followingba ment bele…XDDe az Uncharted első végigjátszása 65 óra volt, az Alien Isolation meg 46…az Order állítólag egy rövid játék, én hetekig toltam…xDA GTA5-be meg inkább ide se írom mennyi van…de azt már napokban számoltuk…xDEzekbe a nyílt világú dolgokba nagyon el lehet veszni…:)

          • “Hát itt azé nem kell farmolni…a cuccok úgy jönnek, hogy a szintlépések után meg a térképen itt ott talált skillpontokat használgatod fel…a többi “”hozzávaló”” meg ugye mindenfelé található a térképen, jelöletlenül (ellátmány, hordó, láda stb) ezeket nem jelöli semmi, ezekre rá kell bukkanni…szal itt max azzal tudsz “”farmolni””, hogy sokat ölsz, és azzal lépsz szintet…az meg ugye eleve mókás dolog…szal ittt nem lesz oylan loot mint a Divisionban…:)A fegyverekhez az alkatrészeket szintén a térképen kell összeszedni, amiknek a helyét emberekből kell kiverni…:DA festések/minták meg szerencsére ingyen vannak (bétában legalábbis igy volt) aminek nagyon örültünk…A gépi társaknak amugy adhatsz parancsot és egész okosak…nincsenek útban…csinálják amit kell. :)Francba…jelenjen má meg…sebaj megyek megnézek pár felvett videót meg képet…hátha attó lehiggadok…xD”

          • Előzetes vidik,kèpek alapjàn semmikèppen sem szebb a divízió.Igaz,hogy az alapjàn a divízió is szebbnek tűnt,mint amit végül kaptunk.Egyèbkèt meg co-op ban MINDEN jobb.Ezen kàr is vitatkozni,olyan mint a sex. 😀

          • Igazából ha nagyon össze akarod tenni a kettőt, akkor a Div. akkori bétáját kell emellé a béta mellé rakni, nem az agyonpeccselt mostani Div. verziót…de amugyis…leginkább a hangulata az ami valakinek jobban bejön, de én utálom a városokat, igy a dolog nálam már ott eldőlt…XD

          • Alapvetően èn is jobban kedvelem a terepet,de a div. vàrosa azèrt paràdèsan volt megvalósítva.

          • Az lehet de mint mondtam én nem jobban kedvelem a terepet hanem rühellem a várost…xD

          • Amugy azt a 30-40órát mire érted? Mer mi kb annyit a GRW bétába toltunk bele…xD

      • Nekem meg konkrétan elvetted a kedvemet tőle,pedig nekem ez az utóbbi hónapok legjobban várt címe.Úgyhogy kösz szépen! 😀