Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Get Even – hallottál már olyanról, hogy…

[I]OLIVIER DERIVIÈRE ZENESZERZŐ ÚTTÖRŐKÉNT VALÓS IDŐBEN GENERÁLT INTERAKTÍV ZENÉT KÉSZÍT A GET EVEN™ VIDEOJÁTÉKHOZ A „videojáték zenék eklektikus fenegyereke” új szintre emeli a zenei élményeket a játékokban az innovatív, interaktív zene 2.0 és 3D hangtechnikákkal. Az IFMCA díjas zeneszerző Olivier Derivière (’Remember Me’, ’Assassin’s Creed IV Freedom Cry’), akit az MTV a „videojáték zenék eklektikus fenegyerekének” nevezett, már több mint egy évtizede komponál zenéket animációkhoz, filmekhez, valamint videojátékokhoz, és széles körben elismert művei, illetve a zenét a játékélménnyel összekapcsoló innovatív megoldásai miatt. [77674](Olivier Derivière) A lengyel The Farm 51 stúdió fejlesztésében készülő és a BANDAI NAMCO Entertainment Europe által kiadott ’GET EVEN’ pszichológiai thrillerben hallható legújabb műveivel Derivière ismét a videojátékok határait feszegeti, még jobban elmélyítve az interaktív élményt a zenén keresztül. Hogy a játékosok teljesen elmerülhessenek a játék középpontját képező többdimenziós történetben, Derivière egy rendkívül bensőséges és érzelmekkel teli dallamvilágot alkotott meg – a játék motorjával élőben renderelve –, ami a játék környezetének összes hangforrását figyelembe véve, valós időben reagál a játékos cselekedeteire. „A valós idejű MIDI használatával az ambiszónikusan felvett élőzene és más hangtechnikák, valamint maga a játék környezete egy zenekarrá változik, ami számára minden elem egy potenciális hangszer, ami csak arra vár, hogy megszólaltassák.” mondta Derivière. Ez az izgalmas, a műfajt meghatározó zenei utazás kombinálja az organikus elektronikus dallamokat az élő zenével, amit 3D hangtechnikával vettek fel és kevertek le a brüsszeli filharmonikussal Belgiumban, a Galaxy Stúdióban, és amiben Derivière érzelmek széles skáláját fedi le, minden zenét közvetlenül a játék lényegéhez csatolva. A szenvedélye által vezetve, hogy a játékosoknak egy páratlan zenei élményt nyújtson, ami visszaadja a játék hangulatát zeneileg, és tökéletes szinkronban a játékmenettel, Derivière a ’GET EVEN’ dallamvilágával folytatja innovatív útját, hogy tovább fokozza a játékosok interaktív élményét a zenén keresztül. További információkért látogass el a http://olivierderiviere.com oldalra. A fejlesztői napló az alábbi linken tekinthető meg: [YOUTUBE]NuAPQ6t0nMU[/YOUTUBE]A GET EVEN™ május 26-án jelenik meg PlayStation 4, Xbox One és PC platformokra. További információkért látogass el a http://www.getevengame.com oldalra.(sajtóközlemény)[/I]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Hm, ilyen is létezik? 🙂 Amúgy az előző generáció egyik legjobb, legelőremutatóbb alkotása számomra az Alone In The Dark (Inferno) volt, aminek szintén ő szerezte a zenéjét és zseniális volt! Eddig nem érdekel t különösebben a Get Even, de ezután már valamelyest felfokozódott az érdeklődésem a játék iránt.