Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Genshin Impact (PS4, PSN, F2P)

Ősi Isten a vadonban.

Hatalmas hype és várakozás előzte meg a Genshin Impact PlayStation 4-es megjelenését online, ugyanis rengetegen asszociálták a Nintendo Switch sikercímére, a Legend of Zelda: Breath of the Wildra. Az összehasonlítás egyébként nem véletlen, tényleg vannak a BOTW által ihletett elemek a játékban, viszont a megjelenés előtt már kialakult egy másik tábor is, mely egyenesen teljes lopásnak nevezte a programot és megpróbálta aláásni annak hitelét. Mennyire igazak a vádak? Tényleg egy másolattal állunk szemben, vagy egy teljesen új, páratlan élménnyel, ami megreformálni igyekszik az ingyenes freemium játékok világát?

A cikk írásának pillanatában több, mint 115 órám van a BoTW-ban (jó opció ez a mérés, remélem Sony is egyszer bevezeti, kíváncsi lennék pár játékra), és én is azok közé tartoztam, akik várták a Genshin megjelenését, ráadásul első naptól fogva játsszák azt. Határozottan ki tudom jelenteni, hogy a Genshin Impact leginkább egy szerelmeslevél a legutóbbi Zelda epizód, és a hasonló, nyílt világú, felfedezős társai felé.

A Genshint alkotó miHoYo nevű cégnek ez az első nagyobb volumenű, konzolokra is szánt játéka, a cég ugyanis 2012-es alapítása óta első sorban mobiljátékok fejlesztésére szakosodott. Leghíresebb szoftverük a Honkai Impact 3rd már PC-t is megjárta, és világsikernek mondható. (Nem titkoltan a Genshin is kapcsolódik hozzá történeti szinten, habár csak nagyon vékony fonalakkal.) A Honkaiból merített tapasztalatokkal kezdték a Genshin építését is, tavaly óta mentek a béta tesztek. A szeptemberi megjelenés előtt már egy képregény-széria is indult online, ami kiegészítő háttértörténettel szolgál azok számára, akik még inkább bele szeretnének vetődni Treyvat világába. (A képregény ingyenesen elérhető a játék hivatalos honlapján és Line Webtoonon is angolul.)

Milyen is maga a játék? Mennyire befolyásolta a Zelda? Mennyire nyitogatja a játékos zsebét? Látogassuk meg hát Treyvatot, hogy megtudjuk!

Az Utazó alászáll

A játék nyitányában egy testvérpár harcát láthatjuk, akik egy rejtélyes helyen egy furcsa nővel harcolnak. Mindegyik fél különleges, emberfeletti képességekkel rendelkezik, viszont a testvérek veszítenek a harcban, egyikőjüket a nő elragadja a másik rémületére, a megmaradt testvér pedig erejét vesztve hull alá egy számára ismeretlen világba. Mint kiderül, a testvérek, bár rendelkeznek névvel (és mi is adhatunk nekik), mindenki csak „Utazónak” szólítja őket. Idegen entitásnak számítanak Treyvat világában, látszólag nem öregszenek, és korábban számtalan világot bejártak már rejtélyes erejükkel. Ébredés után a megmaradt testvér találkozik Paimonnal, a tündérszerű lénnyel, aki segítőtársnak nevezi ki magát szerencsétlen főszereplőnk mellé. A páros célja, hogy megtalálják az eltűnt testvért és bejárják Treyvatot, ami rengeteget változott az Utazó lehullása óta. Útjuk 7 országon át vezet, mely során számtalan új barátra és segítőtársra tesznek szert, megoldják a helyiek gondjait, és meglátogatják a nevezetességeket. Minden ország elején egy uralkodó Istenség áll, avagy egy Archon, aki erejét adja a népnek. Utazónk rájön, hogy bár ő más, és nem rendelkezik az átlagemberek affinitásával a természeti erők felé, mégis szabadon képes váltani azokat, ha találkozik az istenek szobraival. Bár a cél a testvér felkutatása, de nagyon úgy tűnik, mintha az saját akaratából tűnt volna el…

A történet eléggé népmesés, viszont üdének érezhető, ugyanis rengeteg helyre látogathatunk el és tengernyi az NPC, akikkel beszélgethetünk. A világ éli mindennapjait, miközben mi sárkányokkal, trollokkal (Hilichurl) és miegymásokkal harcolunk, hegyet mászunk, dungeont pucolunk, vagy ősi helyek titkait tárjuk fel. Bármerre megyünk, mindenhol akad valami érdekesség, legyen az ember, kincs, küldetés; nehéz megakadni, mert a horizonton mindig feltűnik valami, ami odavonzza a játékos figyelmét. A városokban érdemes mindenkivel beszélni, mert valószínű, hogy adnak valamit, vagy pedig tovább bővítik a történetet.

Két fő napszak van, melyek befolyásolják, kivel találkozunk. Az első város/városállam, amit megismerünk a német ihletésű Mondstadt, ami az anemo, avagy szél elem tisztelője. Az istenség a szabadságot szerette, ezért lelépett egy pár száz évre, így a városlakók is a szabadságot tisztelik. Bárkivel beszélsz, az saját történettel, rutinnal rendelkezik: a kútnál nappal egy beteg nő dobálja az érméket és kíván egészséget, éjjelente a bátyja szedi a pénzt a kútból, hogy teljen a beteg nővére kezelésére. Az étterem tulajdonosa imádja a macskákat, viszont a macskája hajlamos a szökésre. A könyvtárban egy nyelvzseni kislány próbálkozik megtanulni kommunikálni a trollokkal. Több száz NPC, több száz történet, rengeteg személyt és személyiséget ismerhetünk meg, ha figyelünk. Néha egészen tragikus történetekbe is futhat az ember: Liyue például, az ősi-Kína stílusú ország számtalan titkot rejt, de vannak, akik a múltban ragadtak. Ilyen az autista fiú, akit a játék „gyerekesnek” titulál, és egy bújócska-küldetés során nyílik fény tragikus múltjára. Még mindig a szüleire vár, hiába virít két sírkő a kertben „bonyolult, számára olvashatatlan” írással. Nagyon sokáig el lehet veszni az ilyen történetekben, főleg, hogy emellett rengeteg könyv, karakter leírás, kommentár és egyéb található a programban. A fő történet megáll a 28. szint után, jelenleg csak 2 ország elérhető, viszont a fejlesztők ígérete szerint 6 hetente kapunk frissítéseket.

Mi sem mutatja jobban, hogy bárhová eljuthatsz, mint a háttérben látható, lebegő sziget a hegy fölött. Jó dolgok várnak rád, ha feljutsz!

Szerelmeslevél

Maga a játék mechanika és kinézet szintjén hajaz a Zeldára, viszont itt mindent alapjaiból építettek fel, nem tudtak volna semmit „ellopni”. A cel-shaded gyönyörűséges, minden él a játékban, a növényzet lengedezik, a víz gyönyörűen fest, a szél is mindig fúj. Még nem említettem, hogy ez egyébként egy multiplatform cím, és ugyanígy fest telefonokon, számítógépen és PlayStationon. Próbáltam mindegyiken és tényleg igaz, habár a PlayStation előnyére szól, hogy minden a legjobb minőségben fut rajta alapból, számítógépeken és telefonokon teljesítménytől függ a grafikai beállítás. Mivel viszont egy online címről van szó, néha lassan töltenek be a részletek, bár ez nem tart tovább 3 másodpercnél, nem lesz zavaró.

A Zeldára legjobban hasonlító elemek a harcban figyelhetőek meg: hack and slash-szerűek a csaták, néhány különleges kivétellel, amikor pár bossfight átmegy shoot’em upba. Az íj célzása közben az erős lövés jelzése egy-az-egyben a Zeldából származik, és az összes többi fegyveres támadás (a mágia- és képességhasználaton kívül) is onnan ismerős. Viszont amíg ott egy gombnyomásra váltottunk fegyverek között, itt karakterek között váltunk. Minden szereplő más képességgel és természeti elemmel rendelkezik, más fegyvereket viselnek. Egy nyilasnak nem adhatsz kétkezes kardot, stb. Ezen kívül mindenki rendelkezik egy Ultival, amit Elemental Burst-nek hívnak. A világot és annak fizikáját viszont nem befolyásolhatjuk úgy, mint a BoTW-ban tettük. Ott, ha például felgyújtottunk valamit, az abból feláramló forró gőzt használhattuk repülésre, itt ez nem lehetséges. Tüzeket gyújtani és vizet fagyasztani viszont képesek vagyunk. A főzés is hasonló, bár itt nem kell kísérleteznünk, hanem recepteket kapunk és találunk, csak az összetevőket kell összeszedni hozzájuk. Stamina rendszerünk is van, ugyanúgy használja ezt az úszás, falmászás és a repülés, néha a harc is, de mászásnál például nem befolyásol minket az időjárás. (Rengeteg ember a haját letette az eső okozta falcsúszástól a Zeldában.) A térkép felfedezésénél nem kell tornyot mászni, helyette istenek szobrait kell meglátogatni. Ezen felül több táj a fő küldetés mögé van zárva, és csak azzal való haladás után nyílik meg. Ha számunkra még túl nehéz valami, azt jelzi a rendszer, szóval nincs teljes, abszolút szabadság. Okos megoldás az óra is, bármikor elővehetjük egy pont után a zsebünkből, és átállíthatjuk az időt, amikorra akarjuk – ez néhány küldetéshez fontos lesz. (Ezt a Zeldában csak alvással tehettük meg, és csak bizonyos időkre egy nap.) Ezen kívül az NPC-k száma is sokkal magasabb, és a világ is népesebbnek tűnik.

Bármerre is megyünk, különböző fejtörőket találhatunk, bár ezek nem Zelda-szintűek, ahol néhány helyszín komolyabban megnézte, mennyire ismerjük a játék fizikáját és mennyire vagyunk képesek gondolkodni. Ezzel ellentétben itt “lődd le ezt”, “öld meg ezt a szörnyet”, vagy “használt azt az elemet” típusú puzzle lesz többnyire. Volt egyébként pár, mely tényleg igényelt gondolkodást, de ezek száma elenyésző. Szerencsére viszont nem kell 800+ korok-fekáliát (ha viccnek gondolod, keress rá, mi is az a korok seed BoTW-ban!) gyűjteni, hanem mindegyik országnak van külön gyűjtögetni valója, enyhén elrejtve a térképen. Ha látsz egy csillagot felbukkanni, azonnal szerezd meg, vagy jelöld be a helyét térképen, meg fogod köszönni magadnak! Ezeket felajánlva az istenek szobrainál növekszik az állóképesség, ami fontos a felderítéshez.

Ott van még eszközeink / karakterek fejlesztése is, ami ugye egy ingyenes játékban szinte elengedhetetlen, és a szintlépés. Mindenkinek van egy Adventurer Rank mérője, ami független valamennyire karakterei szintjétől. Ez a mi szintünket, teljesített küldetéseinket és haladásunkat tükrözi. Ezt növelve világunk szintjét is megnövelhetjük, így velünk erősödve az ellenfelek és a bossok szintje is növekszik. Minden nap más-más dungeon van nyitva, ami ad artifactet: ezek a karaktereinket erősítő tárgyszettek, de különféle ládákból is rengeteg szerezhető. Kaphatunk talent-növelő könyveket, ezek a szereplőink képességeit növelik, morát, avagy pénzt, valamint könyveket, amikkel felszintezhetjük a szereplőket. (Aki játszik a Caravan Stories-zal: ez is hasonló, mint ott, csak itt minden szereplő 1 fegyverrel és 5 artifacttel rendelkezik.) Ezek a dungeonök adnak rank XP-t, karakter XP-t és companion XP-t, ami a barátságot növeli a megszerzett szereplőknél. Ezt fejlesztve új szövegek, küldetések és történetek nyithatók meg az adott karakternél. A szereplők rendelkeznek születésnappal, egyikőjük például pár napja ünnepelte sajátját, postán küldött ajándékot. Ezen kívül minden nap van 4 új napi küldetés, ami extra jutalommal jár, 8-at teljesítve pedig kulcsot kapsz egy szereplő történetéhez. Ez egy folyamatosan fejlődő online játék, ezért lesznek eventek is: most épp zajlik az első, ami a Coopra fókuszál, másokkal együtt játszva szerezhetsz díjakat.

Együtt jobb?

A coopot megemlítve: korábban nem is mondtam, hogy ez nem egy MMO, hanem mindenkinek „saját” Treyvatja van saját előmenetellel, de ebbe a világba meginvitálhatunk másokat is, vagy ők is becsatlakozhatnak, segítve a mi fejlődésünket. Jelenleg még elég problémás, ha mások a világunkban vannak: nem beszélgethetünk NPC-kkel, nem csinálhatunk küldetéseket, gyakran a puzzle-ök is bugosodnak, más nem nyithat ládát nálunk, és egyebek. Viszont a vendégjátékosok besegíthetnek a napi dungeonökben, bossokat leverni, és a világban szétszórt kihívásokban. Ha valakinek magasabb a világszintje, mint a miénk, mi nem látogathatjuk meg őket, viszont ők átjöhetnek „húzni” minket. Egyébként minden napi dungeon és boss egy Resin nevű Holdas energiát emészt fel, 120-at kapunk egy nap, és eltérően 20-60-ba kerül egy-egy futam. Ez visszatölthető szintlépésért kapott fiolákkal.

Mit csináljunk akkor coopban? Bányászásra fel! A legfontosabb érc a kristály és a white iron, 50-50 felhasználásával erős fegyvereket kovácsolhatunk, és mindenki ugyan azt kapja, ha valaki feltör egy ércet. Emellett a szörnyek által dobott dolgokat is megkapja mindenki.

Jaj ne, ez fizetős?

Egyáltalán nem! Nincs fizetés mögé zárt tartalom a programban és nem tolja az arcunkba a boltját: legelőször csak akkor, mikor feloldjuk azt. Először is van benne egy Battle Pass, amit alapból megkapunk, ez 6 hetente újul (a következő játékfrissítés érkezésekor), de fizethetünk 3-6500 forintot érte, ha meg szeretnénk kapni a szuper-extra verzióját, ami több jutalmat ad. Persze enélkül is kapunk jutalmat, viszont fizetéssel kb. a dupláját nyerjük érte, és egy fegyvert, ha elérjük a 30-as BP szintet. Nálam ez két hét haladás után már majdnem 30-as, és még egy fillért nem áldoztam a programra. Az alap Adventurer Rankom is most érte el a 35-ös szintet, szóval nincs szó a pay to winről. Ehelyett inkább azt szeretné a program, hogy megszeresd a világát, és ha úgy érzed, ácsingózol egy szereplőért, megpróbáld megszerezni a Kívánság-rendszerben.

Küldetésekért, ládák nyitásáért, és mindenért kapsz Primogemet, amivel vásárolhatsz “húzásokat” (nyitásokat) ebben a Kívánság-boltban. Ezek az Acquintant Fate nevű csillagos dolgok, és ezt is adhat küldetést. Több banner van, amin húzhat (nyithat) az ember: az egyik limitált, a másik állandó. A probléma az, hogy a gacha-rendszerű online játékok között kriminálisan alacsony az 5*-os karakterek esési aránya, kb. 0.6%. Persze egy 4* fegyver vagy alacsonyabb karakter mindig garantált, de ha valakit nagyon szeretnél és ő 5*-os, akkor mélyen ki kell nyitnod a zsebed. Viszont van egy jó hírem! Bálnává vált barátoktól tudom, hogy egy banneren való 90 húzásnál garantáltan megszán téged a rendszer, és kapsz egy random 5 csillagos karaktert. Tanácsom az, hogy a limitált karakterekre gyűjts, az állandó banneren bármikor húzhatsz. Minden húzás mellé kapsz extra csillagot, amit elkölthetsz a boltban fejlesztős cuccokra, vagy 4*-es karakterekre. Ezek mellett vehetsz valódi pénzzel havi kártyát, ami minden nap fix primogemet ad. Ahhoz, hogy haladj, megkapsz 4 karaktert más típusú erőkkel a történet során, és a főszereplőd is képes lesz váltogatni képességeit. Így a bolt teljesen opcionálissá válik és ha nem szeretnéd, sose kell meglátogatnod. Az 5 csillagos karakterek közül viszont néhány tényleg hasznos, ilyen például Venti is, aki bármikor képes szélörvényt generálni, ami felrepít, rengeteg puzzle-et megtörve. Csak rajtad és a stílusodon múlik, mit választasz!

Melyik verziót válaszd?

Mivel multiplatform címről van szó, általában bármikor bárhol abbahagyhatnád a játékot és folytathatnád mondjuk telefonon, viszont a Sony valamilyen oknál fogva korlátozta ezt, és a PlayStation playerek nem játszhatják a mentésüket máshol. Hogy ez miért van így, nem tudom, hisz a Fortnite játékosok is játszhatnak bárhol, pedig vannak ott is PS+ exkluzív cuccok. Így az én mentésen PC/Telefon kombón ragadt a switches verzió megjelenéséig, viszont így jobban kiismertem a verziók különbségeit. PC-n is játszhatsz PlayStation kontrollerrel, viszont csak PS4-en berreg a DUALSHOCK és ad ki hangokat. (Utóbbi egy igazán ritka funkció, mindig öröm, mikor egy program használja.) Emellett a PS-es verziót játszva vettem észre, hogy Amber nyilai sokkal távolabbra mennek, mint a többi platformon. Ez valószínűleg azért van, mert a gép feltehetőleg többet renderel, mint egy laptop, viszont cserébe a célzás sokkal gyengébb és nehezebb. Az irányítás viszont jobban kézre áll, bár hátulütője a mozgás imput lagja, ami előfordul PS-nél. A bugok ugyanolyannak tűntek és sajnos még sok van, de nem egy Fallout 76-szintű katyvaszra kell gondolni szerencsére, sokkal játszhatóbb a program annál. Érdekes, hogy a menürendszer gyors előhívására a ravaszokat használva mind a PC, mind a PS4-es verzió is néha rosszul reagál, és más menüt hív elő. Szerencsére viszont az Optionst lenyomva minden egyből felugrik. Mellesleg a harcok single playerben  bármikor megállíthatók, ami szintén jó dolog egy online játékban. A chat ablak mindegyik verzióban túlcenzúrázott, alig használható (valaki mondja már meg, miért sértő az „1 on”?), viszont PS4-en előnyünk, hogy Voice Chatet bármikor el tudjuk indítani, nem lassítja a programot. Emellett PS4-es játékosok kapnak egy extra szárny-skint és egy nagyon király kardot, ami erős indítás a többi verzióhoz képest.

Ha tudod magadról, hogy szeretsz multitaskolni, és hagynád például szerencsétlen Caravan Storiest futni a háttérben, amíg ezzel játszol, válaszd a telefonos vagy PC verziót. Ellenben, ha a következő pár hetedet 0-24-ben simán feláldoznád, PS4-en vár rád Teyvat világa!

Habostorta

Őszinte véleményem, hogy a Genshin Impacttel a miHoYo új mérföldkövet állított fel az ingyenes játékok között, bebizonyítván, hogy egy gacha játéknak nem kell az ember arcába nyomnia a boltját, hogy sikeres legyen. Nem kell 18.000 forintba kerülnie, majd emellett még online mikrotranzakciókat is arcba vágnia (rád nézek, Fifa).

Rengeteg tartalommal bír a program, körülbelül megállás nélkül kell játszani 3 hétig ahhoz, hogy jelenlegi állapotában kimerüljön. Ezért ajánlott mértékkel leülni elé, és ha esetleg megakadnál egy fejtörő során, látogass meg egy másokat! Emellett az egész olyan hatású, mintha valaki, aki kalandjátékokon nőt fel, egy álom-projektet vizionált volna. Rengeteg apró részlet bújik meg benne, a különböző in-game könyvszériák leírásain keresztül a főszereplő és Paimon folyamatos egymáson ugratásán át a felfedezés és a pihenés öröméig. Valamikor elég, ha megmászunk egy hegyet éjjel, hogy megállunk és hallgatjuk a fújó szelet, a farkasok vonyítását, madarak hangját, vagy a halk kísértő áriát a háttérben. Sokat ad hozzá az élményhez, hogy több hegytetőn van direkt kijelölt hely leülni. A hangdesign is elképesztően szép, egyszerű, jellegzetes, élettel teli. A szereplőink is több nyelven szinkronizáltak, a menüben bármikor válthatunk, melyiken szólaljanak meg. (Bár az angolban van néhány elfuserált hang: Barbara például úgy hangzik néha angolul, mintha egy 40 éves, láncdohányos nő pózolna 15 évesnek.) Az animáció jobb minőségű netes sorozatokra hajaz (az RWBY-re hasonlít a legjobban), viszont a szájmozgás kissé lusta lett pár jelenetnél, de ez érthető, mivel a funkció több szinkronra lett tervezve. Ha esetleg pontoznom kéne ezt a játékot, a maximális értékelésből a bugok száma és a coop jelenlegi problémái miatt vonnék le, de hiszek benne, hogy ezek ki lesznek küszöbölve a jövőben. Ingyenes játékok között páratlan a cucc, de a nagy AAA-címek mellett is megállja a helyét. Menj hát, és fedezd fel Treyvat világát!

(A játék teljesen ingyen tölthető le a PlayStation Store-ból, de tartalmaz fizetős gacha-elemeket.)

10 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Mire végigolvastam, megjött hozzá a kedvem. Jó cuccnak tűnik.

    Igényes, részletes teszt lett. Köszi szépen 😉

  2. Álomszép és elbűvölő. De vigyázat, ezt gengszterek csinálták, zseni gengszterek.

  3. A lényeget elfelejtettem:
    találtam egy nagyon jó kis map-ot, ami szinte mindent mutat:

    https://genshin-impact-map.appsample.com/#/

  4. Ebéd elfogyasztva, cikk elolvasva. Nagyon kedvet kaptam volna a játékhoz, ha már nem tolnám. 🙂

    Egy-két saját észrevétel:

    -Az AR-em 29-en van és most már elég lassan adja a küldiket, de mindig van mit csinálni, soha nem unatkozom.

    -A főzéssel kapcsolatban: amúgy is imádok, de itt nagyon szükséges, ha gyorsan akar az ember leverni egy komolyabb ellenfelet. Viszont én naponta megveszek minden kaját a főzdékből, mert a mora annyira felhalmozódott, hogy egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni. Érdemes a kocsmába is bemenni, mert ott meg ilyen erősítő italokat lehet venni.

    -természetesen PS4-en kezdtem el játszani, de ez elég nagy szívás lett sajnos. A primogem-ekből lehet húzni és a PS4-en kívül minden platformon fel lehet használni a free, hébe-hóba kapható primogem-eket, csak itt nem. Oké, hogy adtak egy fasza kardot (azóta is csak ezt használom) meg egy szárny skin-t, de ennyi. Remélem idővel össze fogják boronálni ezeket a PS4-el is.

    -az artifact-eket érdemes a hősnek megfelelően berakni, mert például az egyik legjobb 4 csilis élettöltős Barbara a saját életerejének a függvényében tolja fel az életerőt, tehát őt a lehető legmagasabb élettel érdemes ellátni.

    -sajnos nem volt szerencsém a húzásnál, nem kaptam 5 csilis hőst, ezért az alábbi összeállítással megyek:
    -main caracter-50
    -Fischl-40
    -Xiagling-40
    -Barbara-40
    A kapott sword of descention-t már 50-esre húztam, aprít rendesen.

    A lényeg, hogy engem annyira elkapott ez a játék, mint már régen semmi más. Imádok csak úgy kószálni, felfedezni és mindig belefutok valamibe, amit meg kell néznem. Van, hogy csak repkedek és élvezem.

    Pár nappal ezelőtt kipróbáltam a coop-ot, de sikerült olyan b@lf@szokhoz mennem, akik csak vagy álltak, vagy azt sem tudták mit akarnak. Ismerősökkel, barátokkal tuti élvezetes lesz.

    • Nálam ősziszünet van, szóval rank 40 is meglett. Am a nintendo switch méri, hogy hány órát játszol, sajnos a genshinben még nincs ilyen opció.
      Főzésnél majdnem megvan mindegyik recept, csak egy hiányzik, ami napi küldetéshez van kötve. Jelenleg nálam most csak napi küldik/resin és kincskeresés van. Liyueben már csak 50 hiányzik a 800-hoz.

      Van 3 karakterem 70-en, a főhős 70 és 80 között, cikk megírása után egy nappal 5 percen belül random húztam 2 5*-os, nem garantált cuccot, a Favonius kardot, ami nagyon baba, és Qiqit, aki leváltotta Barbarát. Most Xiaora gyűjtök, de Zhong Li is jöhet.
      A térkép amit linkeltél, nem mindig pontos, több vasérc is rosszul volt rajta jelölve, viszont a jelekkel segített, megvan mind.

      Coopról nekem emberileg csak jó élményeim voltak, több random segítőkész emberkébe is belefutottam, valamint haverokkal szoktam játszani pár órát hetente. Am PS4 és PC coop játszhat egymással, de csak ugyanabban a régióban. Viszont néha minden elsz*ródik , tegnap az egész partynak epilepsziát kiváltó repülő gyümölcs-villogás árasztotta el a képernyőjét, coopot elhagyva rendbejött. Ha kell segítség valamit futni, UID 700384005-el megtaláltok 😀

  5. Nagyon ügyesen csinálod a kedvet a játékhoz, de a CS mellett gyakorlatilag lehetetlen, hogy még egy ilyen időrabló foglalatosságba belekezdjek.

    • Én naponta játszok CS-val kb 1-2 órát, eventeknél persze más, de segít, hogy beállítom az összegyűjtött jegyeket farmolni a karikat 20-30 percre, addig többi gépemen megnézem a napi cuccokat 😀

  6. Juj de jó! Ebéd után elolvasom és megírom az én tapasztalataimat is.

    Viszont lenne egy kérdésem, ami lehet benne van a cikkben:
    hol lehet esetleg megnézni, hogy eddig mennyi órát öltem bele a játékba?

  7. Ez egy nagyon jó játék lett, nagyon szép és jó megvalósítás mellett! Több ilyet akarok👍

Advertisements