Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Genshin Impact – egymilliárd dollár haszon 6 hónap alatt

…és ez csak a mobilos verzió!

Amíg egyes gémerek még ott tartanak, hogy kétdolláros lootboxok miatt háborognak és esküdöznek, hogy ők ugyan soha az életben nem költenének digitális kiegészítőkre egy büdös fillért sem (plusz mindenki retardált, aki ilyeneket vásárol), addig a scene újra és újra cáfol rá izomból erre a nevetségesen idejét múlt felfogásra a “gacha” jellegű videojátékok brutális sikerével.

A PlayStationön is játszható, Genshin Impact című, kínai gyártású akció-RPG példának okáért hat hónap leforgása alatt több mint egymilliárd dollár hasznot termelt csak a mobilos felületeket – App Store és Google Play – mérve, ami valami egészen elképesztő sikertörténet. (Csak a rend kedvéért említem meg, hogy a GI egy ingyenes játék, amiben a hősök, felszerelések és kiegészítők vásárlása teljes mértékben a felhasználó kompetenciája, amennyiben igénye van rá.)

A Sensor Tower nevű piackutató intézet szerint soha egy gacha videojáték sem hozott még ennyi pénzt ilyen rövid idő alatt, még a szupersikeres Pokemon Go sem, melynek 9 hónap kellett ehhez a mérföldkőhöz.

Csak, hogy még sokkolóbb legyen a dolog, a Sensor Tower azt is kiszámolta, hogy ebben a játékban a playerek átlagosan 160 millió dollárt költenek el világszerte HAVONTA! Ha mindezt lebontjuk haszonra, nagyjából 5.8 millió dollár a tiszta nyereség NAPONTA, de ha igazán érdekes karakter jelenik meg, akkor ez az összeg akár 15 millióra is emelkedhet egy nap leforgása alatt!

A Genshin Impact fejlesztése állítólag 100 millió dollárba került, de a megjelenés utáni egy évben még legalább ugyanennyi belefolyik újabb és újabb tartalmak felállítására.

5 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Volt aki $2000-et költött egyetlen karakterre, míg mások sokalják a $70-et az AAA játékokért, nagyon megosztó a játékosok tábora.

  2. Wow! Nem gyenge.

  3. Megjelenés után nyomtam egy órát, de köszönöm szépen ez nem nekem való.
    Mindenesetre nagyon jól összerakott(lopott) játék benyomását keltette ami az egyik legsebezhetőbb célközönséget célozta, szóval mega siker.

  4. Én csak az időmet adtam nekik, de mennyit. Szünetre rakom, mert sosincs vége, és jó lenne a felhalmozódott 40 játékomból faragni. Szerintem ezer dollárt is adnának a profilomért.

  5. Eszméletlen komoly: egyrészt, hogy mekkora költségvetése vann, másrészt, hogy milyen hamar megtérült.