Randy Pitchford, a Gearbox stúdió CEO-ja a GDC Epic Games rendezvényén megmutatta, hogyan fog majd kinézni “körülbelül” a csapat által már fejlesztés alatt álló [B]Borderlands 3[/B] First Person Shooter, mely PlayStation 4-re is készül.A szoftvert az Unreal Engine 4 motor hajtja mely a hírek szerint még kiválóbb minőségben jeleníti majd meg……pontosan ugyanazt azt a cel-shaded technológiát, ami az első két felvonást is egyedivé tette. Három bélyegméretű képünk van.
Gearbox Software – így néz majd ki a…
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
Hidari_HUN
amúgy én nagyon kiváncsi vagyok rá, hogy fog sikerülni.. jó lenne ha kicsit visszakanyarodnának az első részhez több szempontból is, de a lényeg, hogy ne csesszék el, a borderlands az egyik kedvenc játéksorozatom 🙂
mentoloshypo
Elcseszni nem fogják, emiatt nem kell aggódnod. Hogy nyújt-e majd többet? Az már más kérdés.
mentoloshypo
“Nem értem miért kell ennyire foggal-körömmel ragaszkodni a cell-shaded grafikához, már a 2. résznél se éreztem ennek égető szükségét. Szép és hangulatos így is szó se róla, de el tudnék már képzelni egy “”normális”” grafikájú Borderlands részt. Ha már UE 4…”
MrZ
Duke Nukem Forever, Battleborn, Aliens: Colonial Marines….Van még kérdés?
mentoloshypo
És mindegyik milyen nagyszerűen sikerült alkotás.
Hidari_HUN
battlebornal mi a baj?
zsoltt
Gearbox software-nél mindig is low budget grafikával dolgoztak.Nem képesek realisztikus open world grafikát csinálni,ezért marad a cel-shaded:D
martin
Csalnak?
zsoltt
Hát jah.Így kéne kinéznie egy next gen epizódnak https://www.youtube.com/watch?v=BlZv9fEY_co
MrZ
Hajnalban néztem a vidit. Tud azért dolgokat a motor, de semmi kukihuzogatót nem láttam.