Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint

Fórumok PlayStation 4 játékok Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint

  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
210 hozzászólás mutatása
  • Szerző
    Kommentek
    • #1067986
      HUN_BANDI
      Felhasználó

      valaki raidezni nem szeretne van egy elég jó kis csapat csak mindig aza gond hogy nem vagyunk meg 4en

    • #1067353
      ALF22
      Felhasználó

      Naval Base, egy db fegyver blueprintert mentem.
      3napig kinlodtam mire meglett. 2ora alatt. Felhasznaltam mind az 5 aknat/flashbang/granatot, 2jelolo granatot, az osszes eü csomagot, adrenalint. Kb 3szor annyi őr volt benn mint amennyire szamitottam. Tele volt szűk folyosókkal, lépcsőfordulokkal. Állandóan dronoztam előre a szobakba. Legtöbbször riadó miatt csöndben lapultak fedezekben. Minel tovabb jutottam annál jobban izgultam, nehogy megint elölről kelljen kezdeni. De sikerült.
      Es mindez csak egy blueprint miatt.
      Az egyetlen bajom most leginkább ez a tuzharc. Nem akar egyszerűnek tűnni. Division ebbol a szempontból jobb mint a wildlands,breakpoint.

      • #1067361
        HUN_hatrix
        Felhasználó

        Tűzharc szubjektív.

        Division tűzharc annyiból más, hogy több lőszer kell egy ellenfélbe.

        Meg ott kb. minden küldetés ugyanúgy megy, mivel mindig az első lövésre ugyanaz a programkód indul el. Ott tudod, hogy most jönni fog egy erősebb karakter.

         

        Wildlands – annyival jobb, hogy ott minden véletlenszerű, nincs ugyanolyan küldetés. Minden rajtad múlik, hogy alakul. Ha halkan viszed végig akkor nem jönnek elite katonák, ha elbaszod akkor meg igen és annyi emennyire eldurvítod a harcot. A másik, hogy a Wildlandsben ott vannak a csapattársak. Itt a Breakpoint-ba ez 4 fős coopra lett kitalálva. Ezért ha egyedül tolod és megrohamoznak, baszott nehéz túlélni. Pláne, hogy ha meghalsz nincs aki visszahozzon. A Wildlands-be kiadod a fire parancsot és lőnek mint a barom. Halkan is könnyebb lopakodni, mert egyszerre 4 célpont leszedhető. Ha meghalsz nagy eséllyel vissza tudnak hozni a társak. Nagyon nagy káosznak kell lenni, hogy őket is leszedjék élesztés közben. Ennél szerintem a társak hiánya ami szopás inkább. Ezért nem is veszem meg amíg nem jönnek az AI társak. Egyszerűen értelmetlen az egész játék nélkülük.

         

        Meg SZERINTEM más lett a mozgás az egész Breakpointba valahogy nem fekszik olyan finoman, mint a Wildlandsben.

        • A hozzászólás módosításra került: 2 months telt el-HUN_hatrix.
        • #1067363
          ALF22
          Felhasználó

          Az RPG más. Divisionben az fix, itt meg kikapcsolható.
          Az a resze nem jo,hogy magától tök jól odalapul a falnál,de el is mozdul. A fix falhoz tapadás és erosebb mozdulatnál jön el onnan az jobb lenne.
          Meg itt zavaró a celzaskor fps-be valtas. Snipernel jo a celzas, de tuzharcnal jobb a külső. És sokszor ez bezavar. Messzire celzok komotosan, lebukok, atvaltok riflere, celzok es beszűkül a celzas fps-re. Akkor gyors R3 es marz kozbe kaptam egy sorozatot.
          Egyedül ilyenkor szar. Átmeneteti helyzet. Ezt leszámítva jó, mert belteren csak tps-t hasznalok.

    • #1066904
      ALF22
      Felhasználó

      Szökés Absolomból a film. Beugrott. Ray Liotta játszik benne.

    • #1066903
      ALF22
      Felhasználó

      Egyre jobban átjön a játék világa. Itt ragadtam egy szigeten ahol van egy ultra hi tech katonai csoport. A csapat tagjai szétszórodtak (már aki életben maradt). Most szedem össze magam: fegyver tervrajzokat szedek össze, bázisokba lopakodok, tábortüzeknél kraftolok gyógyszert,kötszert, aknákat. Felkészülök komolyabb bevetéseknél pl kajálással.
      Most egy kisebb szigetre hajóztam mellékküldetés miatt. Egyszerű kis objectiv küldi, de 3 órát elvoltam ott és nem tudtam megcsinálni. Rengetegen vannak ott. És negyrészük WOlf elit katona. Snipereztem egy csomót, csatornából is próbáltam behatolni, kikötő felöl beúszva, mocsár felöl belopózva. De mindig van ahol elcsúszom. Olyankor leszedek még 4-5 enemyt, csak ha már beszorítanak és elfogy lassan a gyógyítom akkor már esélyem sincs.
      De van,hogy faszán megy minden. Oldalról fejlövés, másik őrt lekéselem, parancsnokból kiszedek egy plusz küldit. Máskor meg lebukok a drónok miatt. A kis nyamvadt röpködők nagyon masszívan védik a területek (drónos katona meg rendszerint vhol mélyen benn a bázison). Van sima felderítő, meg van a fegyveres. Bárhova bújok jön utánam és míg azzal baszakodok, a bázist védő “tank” meg ágyúz engem.

      Minden halál után kezdhetem elölről amit eleinte nem vettem örömmel, de most inkább úgy látom ez is jót tesz a játéknak. Különben 4-5 nekifutásra ki lehetne pucolni a helyszíneket. Úgyhogy annak ellenére,hogy nem tudtam befejezni és 3 órán át ott próbáltam bejutni ahol csak lehet elég jól elvoltam vele.
      És még a kezdeti szájhúzásom is elmúlt. Hajnali párás, ködös idő, déli napsütés, fúj a szél, messzi a hatalmas havas hegycsúcs (annak is milyen fasza sziklás részei vannak). Talán az egyetlen bajom,hogy hegy tetejéről nem láttam még lefelé sok mindent. Most ez vagy a magasság miatt van vagy felhős eget fogtam ki vagy szimplán a köd effekt és nem bírja el a gép.
      Az igaz,hogy Wildlands ebből a szempontból változatosabbnak tűnt, de itt ez most egy sziget. És ha jól láttam a bázisok komplexebbek. Majd vki kijavít,ha mégse.
      Átvezetők, párbeszédek sztem elég bénák. Mimikáról nem is beszélve. MAss effect andromeda jut róla eszembe. A kiválasztott ruha nem nagyon köszön vissza átvezetőknél.
      Úhy hirtelen most ennyi. Visszaolvastam pár tesztet ,véleményt korábbról. Legtöbb helyen megemlítették,hogy a játék alapja az rpg így kizárt,hogy ezt átalakítanák. Úgyhogy érdemes anélkül játszani. Most már nincs az,hogy “lehet nálam 200 fegyver, mennyire irreális”.
      Úgy mint annakidején a Wildlandsnél itt is az van,hogy csak hozzáállástól függően tud bejönni a játék vkinek. Sztorit leszámítva a hardcore co-op kommandózás itt is ott is megvan mint lehetőség. Most annyi változott,hogy a magányos szólózás lehetőségét is belevitték. Így aki egyedül akar játszani annak most megvan a lehetősége. Wildlandsben a társak (botok) nem mondom,hogy nem adott hangulatot, segítséget, de mindig volt egy két pillanat (bétában, trialban játszva 10órát),hogy mikor már bázison belül lopakodtam, rendre ott futkároztak nyílt szinen. Erősen el kellett engednem ezt. Kíváncsi leszek itt majd mennyiben változtat az update amikor visszajönnek a Bot társak nyáron.

      Ja megnéztem a shop részét is. Hát nem tudom , nekem semmi késztetésem nincs,hogy vegyek akármilyen járművet. vagy sisakot, bármit. Leg alap baseball sapka,póló,farmer is simán bejön. Oké láttam olyan videót ahol a csávó full fehér harci díszben kommanózott a havas bázison az elég pöpec volt. De nekem már az is bejön,hogy bárhol lehasalok besározom a ruhám, havas az arcom, meg vérzik a kezem. Mozgás animáció meg vmi kegyetlen. Ahogy a bányában felmásztam egy kavicskupac tetejére és egyik kezével előre dölve támaszkodott, meredek domboldalon lefelé buckázva, fékezve próbált talpon maradni vmi kegyetlen hangulatos. Ilyenkor átmenni a Wildlandsba lehet kijönne,hogy mi hiányzik ott és mivel bővült. Ezzel nem leszólni akarom azt ,mert a térkép és a változatos helyszínt összevetve ott sztem jobb volt. Kicsit visszavettek a pályából, növényzetből és bővítették azt mozgásban, pályahelyszinekben, túlélősdiben.

      Játékot nem bántam meg. Division1 4 éve még bejött, de a 2. részre már totál hidegen hagyott. Egyszer jó volt az rpg elem, de most már engem is frusztrálna,hogy vkit addig lőjjek amíg a csík el nem fogy. Itt most még ez is jól működik. Hiába fullos páncélos az egyik. 1lövés a sisakra, aztán a 2.fejre és fekszik. Korrekt. Mindig eszembe jut még vmi: mint ahogy a sárban lapulás is. 2-5 méterig 100%, de ha már közel vannak egyre gyanusabb vagyok. Közelít a drón, a katona és indul a riadó. Olyan a játék mint a MGS5 lopakodós része, meg a …..és itt elakadtam. Volt egy film a 90es évekből. AZt hittem Robert Patrick játszik benne (99%), de nem találom az adatlapján. Egy szigetre viszik mint katonai dezertőr és onnan akar megszökni. Csak nem tud, mert kívülrő figyelik és minden hajót szétlőnek. Na, az jutott eszembe játék alatt.

    • #1066890
      ALF22
      Felhasználó

      Jááj, ez a sérülési rendszer megint adott a hangulatnak. 1el lejjebb játszom a nehézséget, mégse kelljen folyton nekifutnom. Így azért kellően van kihívás. Mire 4-5 ellenfelet leszedtem egy rohamnál addigra már teljesen lesérültem. Ilyenkor a bicegés mellett már csak a pisztolyt lehet használni.
      Meg a 3. újrakezdés miatt szép lassan el is fogyott a kötszerem, szurim,stb. Bicegve el egy járműhöz, azt irány egy tábor (fast travelt kihagyom,hogy továbbra is adjak a hangulatnak amíg élvezem). Táborban viszont nem tudtam eleget kraftolni mert kevés volt a gyógynövény. Úgyhogy most ezt gyüjtögetek. Bázis meg túl messze van.

      Az explore mód is tök bejön. Bármit választok célnak ott van 3 közelítés: tartomány neve és azon belül merre, két helyszíntől milyen irányban és végül,hogy milyen épületet keressek. APró kis szöszölés, mappot vizsgálgatom, nem nagy extra de mégis.

    • #1066854
      ALF22
      Felhasználó

      Elölről kezdtem, nem siettem a trial idő miatt. Atneztem mi micsoda azt irany a játék.
      Azt kell mondjam igy szabadon most eleg faszan elvoltam vele.
      Első celpontom egy blueprint. Kis térkép elemzés hol lehet a helyszin. Kikapcsoltam a bejelolest igy minden celpontot csak kozelitve van leirva. Adjunk a hangulatnak..
      Banyatelep. 4sniper, tucat őr, 4 gatlingos heavy, meg egy robotféle.
      2órat elvoltam itt. És kurvára elveztem.
      2nap utan kellemes csalódáson mentem át. Ez az immersive mód nagyon fasza. Nem a szinteken mulik a kill.
      Ja meg sebzes,mozgas uberfasza. Mikor menekulok , kapom a golyokat, santikalok, verzek, fedezekben épp gyogyitom magam erre ramuvoltenek ,hogy ITT VAN!!! en meg gyors pisztollyal fejbelottem. Sebkotozes tovabb,de mennem kell mert kozbe jon a granateso. Atfutok az uton lebicsaklom a lejtőn, ott bukfencezek, leserulok még jobban. Aztán meg ott alltam kotszer nélkül. Serulten bicegek a dzsungelben, verzik a karom, Blueprint megszerezve. Mar csak vissza akarok jutni a bazisra.
      UBERFASZA igy a hangulata.
      Van még hibája persze ,de mar nem is akarom a wildlandsot. Jó lesz ez.

    • #1066828
      HUN_hatrix
      Felhasználó

      Ha lesznek AI társak akkor megveszem. Mert az a legnagyobb hiány.

      Csak legyen.

      • #1066841
        ALF22
        Felhasználó

        Lesz. Ubi oldalan is azt irjak. A.i. teammates summer 2020

        • #1066858
          HUN_hatrix
          Felhasználó

          Neeeem hiszek én már ezeknek. 😀

          Majd elhiszem ha látom. 😀

          Egy év alatt lassan sikerül beletenni. 😀

           

        • #1066861
          ALF22
          Felhasználó

          Ubi olyan amilyen, de egy dologban szimpatikusak: kiadhatnak bármilyen szart is, ha évek múlva ránézel még mindig ott a játék a piacon és megkapta a támogatást. For honor hogy indult aztán csak rendbe rakták. Wildlands se indult fényesen, most meg az az alap.
          Anthemtől ugyanezt vártam azt kósza pletykán, meg egy kisebb javítás után ott le is van szarva. Mac azt a 3000ft-ot érte meg (azt is felezve:))
          De a mostani Breakpoint 16fontot sztem megért.

    • #1066809
      ALF22
      Felhasználó

      Fasza. Még mindig szerver gondok vannak. Lassan utolerik az ea-t

210 hozzászólás mutatása