Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Földönkívüli” technológia a PS3…”

Paul Wedgwood, a PC-s FPS mod-szcénából szárba szökkent Splash Damage stúdió feje, akik jelenleg a [B]BRINK[/B] multiplatform FPS-en dolgoznak (volt róla pár hírünk korábban, keress rá, ha nem rémlik a játék) azt mondta az Eurogamernek, hogy a Playstation 3 jelenleg neki egyfajata “földönkívüli technológia”.Az eddig kizárólag PC-n tevékenykedő csapatnak a BRINK konzolosítása tapasztalatok nélkül meglehetősen komoly problémát jelent. Wedgwood rendezőként most ismerkedik a PS3-as fejlesztés és játékmenedzselés rejtelmeivel, és nagyon szerencsésnek vallja magát, hogy a hardver működésének és programozhatóságának kiismerése nem az ő vállát nyomja a csapatból. Szerinte direktorként elég lesz neki egy nagyon jó szakemberekből álló csapatot összeverbuválni és irányítani, ezért már be is szervezte Dean Calvert, aki korábban a PS3 exkluzív Heavenly Sword vezető programozója volt, valamint Neil Alphonso-t, aki a Killzone 2 pályatervezőjeként vált ismertté.A londoni Splash Damage arra készül, hogy megreformálja a konzolos FPS multiplayer zsánert a BRINK-kel.[GT]49785[/GT]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nagyon nem szeretném ha esetleg technikai dolgokon csúszna el az egész, remélhetőleg megoldják ezt a részét is és egy ütős játékot kapunk.

  2. Nehéz kiismerni, de nem lehetetlen (mennek a middleware-ek CryEngine, Unreal stb), csak ne úgy álljanak hozzá, mint a Valve. Valamiért mondjuk úgy érzem, nem ők fogják elérni a gép végső határait… 🙂

  3. Ennyi , vegyenek fel olyanokat , akik tudnak , értenek a PS3 – hoz . Még1x : ENNYI !!! :O

  4. Kicsit hasonlít a KZ2-re De ez az arc és ez a szem Ki**szott durván néz ki!! :O:O

  5. eleg jol nez ki 🙂

  6. Killzone 2-re hajaz.

  7. Hát ez jónak nézki

  8. ígéretes játéknak néz ki

  9. Nem baj, majd a PS4-el könnyebb dolguk lesz!

  10. “Ez evidens. Wii-re eleve könnyű (lenne) programozni, a 360 meg direkt nem áll olyan messze a pécéktől. A Sony mindig is egyedi felépítéssel dolgozott, amire nem biztos, hogy érvényesek az “”általános”” szabályok.”

  11. P.W. legalább erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy azért mégse legyen annyira idegen tőlük a Ps3 programozhatósága… le a kalappal..

  12. de komoly ez a video

  13. azért legalább ha valamihez nem ért, nem csak nyafog, hanem tesz érte, felvesz embereket, akik értenek hozzá, azért ez már haladás :)amúgy Heavenly Sword / Killzone2 emberek alapban nem rossz referencia 🙂

  14. “Ez már megint kezd egy előre mentegetőzés lenni, hogy ha esetleg szar lesz a Ps3 port, akkor nem bennünk van a hiba, hanem a “”földöntúli”” Ps3-ban. Nem kell mindennek mindenáron multiplatformnak lennie.”

  15. 3 éves gép és még mindig tartanak a programozásától. :DMultis FPS-ekkel lassan tele lesz a padlás ,mi újjat lehet még mutatni ?

  16. Nem rinyálni kell, tevékenykedni, így is van! Szeretjük azokat a fejlesztőket, akik nem a lejárt dumát nyomatják, hanem felveszik a kesztyűt és kihívásnak tekintik a fejlesztést!