Paul Wedgwood, a PC-s FPS mod-szcénából szárba szökkent Splash Damage stúdió feje, akik jelenleg a [B]BRINK[/B] multiplatform FPS-en dolgoznak (volt róla pár hírünk korábban, keress rá, ha nem rémlik a játék) azt mondta az Eurogamernek, hogy a Playstation 3 jelenleg neki egyfajata “földönkívüli technológia”.Az eddig kizárólag PC-n tevékenykedő csapatnak a BRINK konzolosítása tapasztalatok nélkül meglehetősen komoly problémát jelent. Wedgwood rendezőként most ismerkedik a PS3-as fejlesztés és játékmenedzselés rejtelmeivel, és nagyon szerencsésnek vallja magát, hogy a hardver működésének és programozhatóságának kiismerése nem az ő vállát nyomja a csapatból. Szerinte direktorként elég lesz neki egy nagyon jó szakemberekből álló csapatot összeverbuválni és irányítani, ezért már be is szervezte Dean Calvert, aki korábban a PS3 exkluzív Heavenly Sword vezető programozója volt, valamint Neil Alphonso-t, aki a Killzone 2 pályatervezőjeként vált ismertté.A londoni Splash Damage arra készül, hogy megreformálja a konzolos FPS multiplayer zsánert a BRINK-kel.[GT]49785[/GT]
Földönkívüli” technológia a PS3…”
Nincsenek hozzászólások.
Hozzászólás
Be kell jelentkezz, hogy hozzászólhass.
Gergő
Nagyon nem szeretném ha esetleg technikai dolgokon csúszna el az egész, remélhetőleg megoldják ezt a részét is és egy ütős játékot kapunk.
Quentaro
Nehéz kiismerni, de nem lehetetlen (mennek a middleware-ek CryEngine, Unreal stb), csak ne úgy álljanak hozzá, mint a Valve. Valamiért mondjuk úgy érzem, nem ők fogják elérni a gép végső határait… 🙂
Lotar
Ennyi , vegyenek fel olyanokat , akik tudnak , értenek a PS3 – hoz . Még1x : ENNYI !!! :O
EmpiHUN
Kicsit hasonlít a KZ2-re De ez az arc és ez a szem Ki**szott durván néz ki!! :O:O
fr3ntzen12
eleg jol nez ki 🙂
Sakamoto
Killzone 2-re hajaz.
Jetiiihun
Hát ez jónak nézki
kobe
ígéretes játéknak néz ki
wutang17
Nem baj, majd a PS4-el könnyebb dolguk lesz!
theSickness
“Ez evidens. Wii-re eleve könnyű (lenne) programozni, a 360 meg direkt nem áll olyan messze a pécéktől. A Sony mindig is egyedi felépítéssel dolgozott, amire nem biztos, hogy érvényesek az “”általános”” szabályok.”
HUN_ter
P.W. legalább erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy azért mégse legyen annyira idegen tőlük a Ps3 programozhatósága… le a kalappal..
ax-Advanced
de komoly ez a video
HUN_GERGO
Szerintem semmitmondó…
lacuska
azért legalább ha valamihez nem ért, nem csak nyafog, hanem tesz érte, felvesz embereket, akik értenek hozzá, azért ez már haladás :)amúgy Heavenly Sword / Killzone2 emberek alapban nem rossz referencia 🙂
Spongya
“Ez már megint kezd egy előre mentegetőzés lenni, hogy ha esetleg szar lesz a Ps3 port, akkor nem bennünk van a hiba, hanem a “”földöntúli”” Ps3-ban. Nem kell mindennek mindenáron multiplatformnak lennie.”
Old_Raiden
3 éves gép és még mindig tartanak a programozásától. :DMultis FPS-ekkel lassan tele lesz a padlás ,mi újjat lehet még mutatni ?
Noname21
Igaz.
Cok3
Nem rinyálni kell, tevékenykedni, így is van! Szeretjük azokat a fejlesztőket, akik nem a lejárt dumát nyomatják, hanem felveszik a kesztyűt és kihívásnak tekintik a fejlesztést!