Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Firewatch – nyomtatható térképek

A fejlesztő Campo Santo nagyfelbontású, nyomtatható és játék közben klasszikus módon használható térképet adott közre a PlayStation 4-re is kapható, [B]Firewatch[/B] című természetjáró élményjátékhoz. Ezzel például a kooperatív barangolás is új színezetbe kerülhet. A fejlesztő emellett megjegyzi, hogy a játékon belül ki lehet kapcsolni a player pillanatnyi helyzetét jelző nyilat, így az oldschool térképezés igazán értelmet nyerhet…[A http://blog.camposanto.com/post/140041752129/downloadable-printable-firewatch-maps-for-you-a]KLIKK[/A]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Van ebben valaki coop izé, azt dobja fel a térkép.

  2. Ööö… ha ez a játék egy ekkora, komplex terepen játszódik, akkor mi volt az a hiszti, hogy tök lineáris a játék? Amúgy rohadt jó ötlet egy ilyen nyomtatott térképpel menni. Mint régen Enterprise-on és Commodore-on. 🙂

  3. Nagyon jo es tetszik az ötlet. Kellenek ilyen kis hangulatos egyszeru Játékok. Viszont kell ehhez térkép? El lehet tevedni? Vagy inkabb ugy a legjobb ha első vegigjatszast eleve igy játszom térképpel.

    • “Nekem a játékban lévő térképes megoldás is nagyon bejött, mivel az újonnan megszerzett információkat mindig rárajzolta a főszereplő. Én még úgy is képes voltam eltévedni, hogy mutatta a játékos pozícióját a digitális térkép…. ugyanis néhány ösvény annyira kicsi, hogy hozzá képest a pozíciójelző túl nagy, nem lehet méterre pontosan megadni, mikor kell letérni. A terep meg legtöbbször elég egyféle, sokszor nem lehet különösebben felismerhető tereptárgyakhoz viszonyítani az elágazásokat. És mivel a játék elég rövid (5-6 óra) így javasolt egyből a nyomtatott térképpel “”vesződni””, legalább elnyújtja a játékidőt.”

  4. Ez nagyon király!