Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy XV – gameplay trailer

A [B]Final Fantasy XV[/B] bemutatkozója már [A http://playstationcommunity.hu/note/9165]megtörtént[/A] az idei E3-on, ami természetesen magával hozta az első trailert is, így ezúttal egy gameplay videót tudok számotokra mutatni, amely a játék harcrendszerét hívatott prezentálni. A [B]Square Enix[/B] PlayStation 4-re is készülő akció-rpg alkotása egyelőre nem rendelkezik megjelenési dátummal.[YOUTUBE]LBilT83Uq4A[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Ez egész jól néz ki 🙂

  2. Ez valami brutálisan jól néz ki, engem nem zavar a váltás a harcrendszerben, ez a Crisis Core+KH harckombináció teljesen bejön így a látottak alapján. Remélem, egy jó két éven belül kiadják, és lesz értelme PS4-et vennem :)Abban pedig csak reménykedni merek, hogy nem fogják benyomni az S-E-nél a srácok a trollfészt, hogy ja bocs, akkor majd PS5-re kiadjuk.

  3. állat, mekkora lenne már ezt coop-ban csapatni.

  4. Úgy érzem lesznek címek amiről le kell mondanom.Ki győzné ezt a sok jó játékot pénzzel.Persze ERRŐL nem mondok le… EZ KELL! 😀

  5. ha valaki játszott a ffvii crisis core-val akkor a harcrendszer ismeros lehet onnan, ami szerintem rohadt jo volt

  6. szerintem a játékmenetet teljesen ujra épitették, amiket eddig mutattak gameplayt az sehol nem volt ehez, és két éve azt mondták ha majd mutatnak uj gameplayt becsinálunk… hát én becsináltam… 🙂

    • Igen!Pont tegnap néztem a korábbi gameplay-eket, és nagyon átgyúrták a rendszert. Főleg a gyors item választást.Már a régebbi verzióban is lehetett érezni, hogy elmennek egy pörgősebb irányba, ami a CC-ben volt jelen. A mostani annak a tovább csiszolt változata, és szerintem is a CC volt a kiindulópont.

  7. Bahamutot akarok látni…

    • Én meg Omega Weapon-t… vagy Ultima Weapon-t…

      • Bár Leviathan ott lesz, rossz már nem lehet!Ráadásul emlékeztet a harc a Bayonetta játékra, így még jobban tetszik.Ha a kidolgozott és látványos harc rendszer mellett még lesz bőven tartalom is és persze sztori, akkor kapásból jobban fog indulni a FF sorozat folytatása a következő generációban. Szép és izgalmas.Remélem azért visszatérnek majd a régi jó dolgokhoz is, de ez a rész most így ahogy van, jobban szemügyre véve, nagyon jónak néz ki. Egyre kíváncsibban várom a további infókat róla.Mert sajnos a harcon kívül nem sokat lehet tudni, de hátha tényleg jó lesz, s úgy gondolták, ideje alkotni valami minőséget is! Remélem lesznek benne régebbi FF elemek még a szörnyeken kívül is. 🙂

  8. “Egyáltalán nem a jó megszokott FF stílus, de meg kell hagyni, hogy eszméletlen látvány dús, és dinamikus! Látszik rajta, hogy iszonyat sokat dolgozhattak rajta… olyan 7 vagy 8 évet…De az is látszik rajta, hogy csak megakarták mutatni, hogy ők haladnak a korral, s alkotnak megint valami újat… véletlen sem hasonlót, amit anno annyira szerettek az emberek.Nos, nos… bár a stílus nem FF attól még érdekes, főleg jobban szemügyre véve a rendszert, ami… látványos. De az nagyon.Viszont érdekelne a sztori, s hogy mennyire lesz hatalmas a helyszín, a lehetősségek száma, a személyek, a gyűjtögetések, stb.Titkon azért tetszik nekem, mert az FF VIII-al (8) párosítom össze, s emiatt nőttek is az elvárásaim, amit kétlek, hogy tartani tudnának… ez a cég? Viszont 8 éve csinálják… És legalább nem amerikai pofákkal tették kivételesen tele, ez is kellemes… Hát meglátjuk! ^^Bár megjegyzem, hogy egy harc közbeni szabad karakter váltást azért belenyomhatnának…Úgy tudom, ebben hasonlítani fog a XIII-hoz, amitől nem dobódtam fel…Erőltetik, még meg nem szokják a rajongók, ezt a “”modern”” stílust, ami egyszer kiröppent a fejükből…”

    • meg lennék lepődve ,ha ezt 8 éve csinálnák.Szerintem egy jó időre kukába dobták a dolgot, vagy szüneteltették.

      • Nem szüneteltették, végig minden áldott nap két takarító dolgozott rajta szabadidejükben, de valóban az utóbbi három hónapban rájött a SE, hogy ebből lehet valami, így már a teljes gárda elővette, ezért át is nevezték. Csak finomítani kell, szinkronizálni a maradékot, s adják is ki.– lol –Amúgy átláthatatlan, hogy mit csinálnak, de 8 éve kezdték meg.Szerintem egy kis csoport foglalkozott a helyszínnel és a fizikával.Aztán lehet, sőt valószínű, hogy szüneteltették, de érződik a videón, hogy nem egy pár éves munka. (pláne, figyelembe véve, hogy milyen sebességgel dolgozik a SE…)Kiforrottnak és gördülékenyül fest a játék. Ezt már egy jó ideje csinálják az biztos.Vagy nem, és csak nem rég fogtak újra neki, azóta pedig csak a fizikával és ezzel a trailerel voltak elfoglalva és 2015 is elmúlik mire kiderülhet, hogy mikor fog jönni…Bármi megeshet. Végül is a 2006-os E3-on sem az érződött ami utána fogadta a rajongókat ez ideáig…

  9. KELL

  10. Ez vagy 5x jobb, mint amire gondoltam. Hihetetlen. Epic. Azt hiszem meg van a kedvenc játékom. Csak létszi Square Enix legyen választható a japán hang, mert imádom őket!

  11. Ez harcrendszer?? Megint egy agyatlan kaszaboldát hoznak össze mint a 13-ban. Devil May Final. 🙁

    • Nem tudom mi bajod a XIII harcrendszerével. Kifejezetten jó volt játszani a felújított ATB rendszerrel.

      • Tudod én már nem igazán szeretek új dolgokkal megbarátkozni a megszokott helyett,és a Final X eszméletlen rendszere után nem vette be a gyomrom ezt az új irányt.

        • Egyedül a Normal Grid használtával volt értelme a CTB-nek, az Advenceddel kb Thunder Plains/Calm Field magasságától csak a bossok tudnak hozzánk érni(ha okosan csinálod). Két játékkal játszottam eddig, amikbe volt értelme a CTB-nek: Xenosaga 2-3.

      • Szerintem a legnagyobb harakiri volt a részükről a XIII harcrendszere…Logikátlan, nem felhasználóbarát, elüt az eddigiektől, csilli-villi, hol ott semmi, + bugos.De persze, ha neked tetszett, akkor ne vedd magadra, csak mint további irány, szerintem eszméletlen butaság… erőlködés… mint az egész jelen generáció a Square Enix részéről.

    • ya szerintem is fura ez így, mintha 1 hack n slash-t tolna az ember.nem rossz csak ez így nem a megszokott Final.

  12. mindjárt sasolom – csak le kell előbb tölteni … ( ha nem 240p-ben akarom nézni … , PS3 ugyi :S )

  13. jaj ne már…….

  14. Csak nekem tűnt fel, hogy a szőke és a fekete hajú srác hasonlít Cloudera és Zackre?Eddig nem rossz, bár valamiért nem mozgat meg.

    • Az egész harcredszer a FF7 Advent c.-ben megismertre hajaz.Ahogy Noctis teleportál és kardozik… az a kék effekt full ugyan amit Cloud nyomat a végén… engem megvettek kilóra…Jó történet, jó nagy világ és rohanok is a gyűjtőimért 😀

  15. Nem meglepetés, hogy jön X-re. Már a 13 is volt, innen egyenesen következik minden.

  16. Tehát átcímkézték a Versust.Tehát XBOX-on is tiszteletét teszi.(egyébként kell!most!)…akkor a last guardien meg gondolom kuka?