Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy XV – a legnagyobb kérdés a nyílt világ volt

A PS4-re is készülő [b]Final Fantasy XV[/b] nyílt világban játszódik. A fejlesztőcsapat azonban eredetileg nem annak tervezte. Hajime Tabata, a játék rendezője mesélt egy a 4Gamer-nek adott interjúban.A készítők egy része úgy gondolta, mivel a történet hajtja a játékot, jobb lenne, ha a különféle pályák egymást váltanák. Az események lennének a játék motorja, és így a meglévő tartalmat bővíthették, dúsíthatták volna. Voltak, akik a bukás nagyobb veszélyét látták a nyílt világban.Tabata azonban úgy vélte, ha részben a világjárásról szól egy RPG, akkor azt csakis nyílt világban lehet megvalósítani. Azt a tényt is figyelembe vette, hogy a korábbi Final Fantasy játékok mind az RPG krémjét képezték: cél volt tehát, hogy ezt is elérje a játék. A modernitás remek eszköze lehet így a nyílt világ.A 2013-as E3-at követően, miután a csapat összeolvadt a Luminous Studio csapatával, sokan gondolták úgy, hogy ezt nem lehet megvalósítani.Tabata szerint, mivel az első HD Final Fantasy lineáris volt, úgy gondolták világszerte, hogy a Square Enix nem rendelkezik megfelelő technológiával egy AAA, nyílt világú játék létrehozásához. Úgy érzi, hogy az Episode Duscae demó után gondolhatták meg magukat többen.Kitért arra is, hogy technikai szempontból nagy kihívás egy nyílt világú játék. Teljesen eltér a megvalósítása attól, amit eddig csinált a Square Enix. A GTA és a Red Dead Redemption fényében ésszerű volt tehát, hogy nem érezték magabiztosnak magukat a fejlesztők.Most viszont már birtokában vannak a tudásnak és a technológiának, és amikor elérték azt a pontot, amikor szabadon lehet élvezni az összefüggő világot, Tabata nagyon boldog lett.A nyílt világú technológia természetesen nem rejtély, és sok konkurens cég dolgozott már vele, de nehéz előrevetíteni az eredményeket azt megelőzően, hogy működne a játék. Nem tudni, hogy tartani tudja-e a csapat a szükséges teljesítményt, így csak fokozatosan haladtak. Gyorsan kiderült, hogy a probléma forrása inkább a hozzáállás lehet, mintsem a technológia.Tabata inspirációként a Shadow of the Colossus-t, illetve a The Legend of Zelda: Ocarina of Time-ot említette. Szeretne majd más, új IP-be is belevágni, de most teljes mértékben a Final Fantasy XV-re koncentrál.Végül megemlítette azt is, hogy kettős céljuk van a játék sikerével: egyrészt remek lenne, ha elismernék, és jó játéknak tartanák, amivel mindenki jól szórakozik. Másrészt azonban szeretné, ha eloszlatná a stagnálás érzését, ami a japán videojáték piacot övezi mostanában.[i]Forrás:[/i] [a http://www.4gamer.net/games/075/G007535/20160324131/]4Gamer[/a]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Azért ez egy Demo addigra szerintem csak megoldják, legalábbis remélem.Bár nem tudom mennyire zavaró még nincs PS4-em de szeptemberre megpróbálok szerezni. Muszály lesz :)Túl sok érdekes cím fog megjelenni.

  2. Problémáim: A kibaszott recék még mindig, kurva irritálók. A hajak meg a szempillák. A szempillák konkrétan hol vannak hol nincsenek, szétesnek, legtöbbször olyan mintha kis hangyák tapadtak volna a szemek köré. Jah meg a nyuszimókusróka bajsza is inkább szaggatott vonal mint szőr. Okádék. Szétbasz miattuk az ideg, rossz nézni az átvezetőket. A legnagyobb baj, hogy messze van szeptember harminc, pedig már veregetném rá. Hejhó.

  3. Demot kiprobalva nem voltam elragadtatva ettol az egesztol, hangulat zene rendben volt ami eleg is lenne mert nem vok grafika buza, de ez a franya fps drop meg dinamikus felbontas…….Ilyen grafikaval 1080p sem tudja produkalni az gaz, de ez meg nem is annyira erdekel, de az fps drop az mar viszont igen csak zavaro. Tudom ez a platinum demo nem pesz benne a jatekban.