Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

FINAL FANTASY XIV: A REALM REBORN (PS3)

9/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

36 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Itt van némi segítség….. talos86nak nem szívesen.:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=8ZULf4nzeA0http://ffxiv.zam.com/forum.html?forum=152&mid=1373596512307512935&h=50JediEconak meg gratu a leíráshoz.

  2. Szép hosszú írás, gratula! :)Viszont szerintem picit túl lett értékelve a játék, igaz, az MMO-k sosem voltak a szívem csücskében. Az FFXI-hez hasonlóan ezt is kipróbáltam, még a zárt bétában, de köszönöm, ennyi elég is volt, az MMO és a Final Fantasy brand valahogy nem fér össze a fejemben (azt, hogy az FFX után a sorozat milyen irányba ment el, inkább ne is firtassuk).

  3. Meg lehet szokni, tanulós azért.

  4. Érdekes, nekem mindig sikerült minden ellenfelet kijelölni, sőt gyorsan váltani köztük is gond nélkül.

    • Akkor itt ezt már javították? Mert a bétában eléggé kaotikus volt.

      • Nekem ott sem volt kaotikus. Annak volt az, aki ezt hitte, hogy ez egy hack’n slash.

      • Be kell kapcsolni a Target Filtert a Character Settings menüben: Enemy L1+O, Friendly Target L1+Négyzet. Ezen felül ha Enemy targeten vagy, akkor a D-Pad fel-le gombokkal tudod a party tagokat jelölni. Béta alatt is dettó így volt.Engem egy dolog zavar ezzel kapcsolatban, mégpedig az, hogyha megölök egy mobot, akkor kapásból kilép az Enemy Target módból. Elég sokszor keresem én is a targetet emiatt. Ez főleg Garudánál szívás, a baromi gyorsan leölendő addok miatt.

  5. “””nehézkes map-használat és enemy-kijelölés””Na igen. A Map használatba még úgy ahogy be lehet rázódni.A második béta alatt már tök jól ment.Viszont az ellenfél kijelölése tényleg hagyna kívánnivalót maga után.Főleg nagy csatákban azt se tudom kit akarok ütni éppen.Valamikor csapattársat jelölök ki véletlen.. és visszalépni… megint próbálni ellenfélt “”elcsípni””.”

    • Tegnap szintén ékes példáját mutattam be, hogy kell hideg vízben F-ként állni a FATE-en, mire értelmesen kijelöltem vmit, addigra az elhunyt, és így mentünk tovább majdnem a végéig üldöztem egy-egy alanyt. 🙂

  6. @prototype: Fúú, várjál ezt most nehéz lesz összeszednem, mert a zárt bétában is teszteltem már, és az alatt is el kezdtem már írni, meg a nyílt bétában is, és aztán jött a tesztverzió. Zárt bétában csináltam egy Lv35-ös Lancert (mert ott csak annyi volt

  7. Te jó ég, Jedi mióta ír ide? Ez a cikk nem lett rövid. :DD (Fordítás: nem csak én fosom a szót. :P) Hát velkáááám!! :))

  8. A cikk questek rewardjai, külön említést érdemelnek. :))

  9. Jó jaték, játszanék is egy kicsit többet de hétvégén pl vagy nemengedett be, vagy félóra után ledobott.. :/

  10. Köszönöm a tesztet, meghozta a kedvem eléggé.PVP érdekes lehet nálam nagyon.

  11. Eszméletlen a játék, engem teljesen magába szippantott. 30-as szinttől nagyon jó insták, dungeon-ok vannak, és tényleg jóleső érzés egy-egy iszonyat kemény dögöt legyőzni, nagyon komoly csapatmunka szükséges hozzá. A Sargatanas szerveren jelenleg 42 főt számlál a Free Company-nk, a Fekete Sereg, ott segítünk egymásnak ahol tudunk. Tank-ból (gladiator, marauder) és Healer-ből nagy hiány van valamint egyetlen negatívum van: a szerverek túlterheltek, sokszor nagyon nehéz bejutni. A Square Enix nem számított ekkora érdeklődésre, szeptember első hetében elvileg viszont bővítik a szervereket, amire hatalmas szükség van. Egyes hírekbe 230ezer egyidejűleg bejelentkezett játékosról beszéltek.

    • Proto MMOkban ezekből mindig hiány van, ezért én mindig tank vagyok, asszony meg healer. 2 mp így 3 dpst találni egy dungeonra. 🙂

  12. sajnos egy darabig még kimarad, de mindenképp szeretném majd kipróbálni.

  13. Jó kis teszt volt, kár, hogy nekem az MMO-k nem jönnek be.

  14. Biztos megveszem majd, PS4-re:)Nem tudni, hogy mikor jön ki majd rá?

  15. Áhh, újabb ismerős kolléga… Welcome aboard, Jedi mester!:)

  16. “””A négy nagyváros közül háromban fogunk leginkább barangolni, mégpedig aszerint, hogy milyen fajú karaktert generálunk kezdetben. “”Ha jól tudom a kaszttól függ, hogy melyik városban indulsz, nem?”

    • valóban, igazad van, ezt elírtam, kasztot akartam. köszi az észrevételt!Íme a kasztok és hogy mely helyszínről indulnak: Archer – Gridania, Gladiator – Ul’dah, Lancer – Gridania, Marauder – Limsa Lominsa, Pugilist – Ul’dah, Arcanist – Limsa Lominsa, Conjurer – Gridania, Thaumaturge – Ul’dah

  17. “””Ennél fogva teljesen új sztori került a játékba…””Nem egészen. Az FF XIV 1.0 sztoriját viszi tovább. 5 év telik el az elődje sztorijának a vége óta.”

    • igen, ez benne is van a tesztben! 🙂

      • Csak felületesen futottam át, rohantam melózni. :(Vannak hibái a játéknak, amiket próbálnak orvosolni(login szerver). Van mit csinálni bőven. Nekünk, régi FFXVI játékosoknak is újra kell csinálni mindent küldetést. Számtalan dolgot megváltoztattak az elődjéhez képest. A grafika gyönyörű, mindent kihoztak a Final 13/13-2 enginejéből, amit csak lehetett.

  18. Csodálatos játék, de nincs több fél életem. Se fél krajcárom. :((még olvasom a tesztet és rendesen sajog a szívem)