Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy XIII – üzleti sikertörténet

A Square Enix jegyezte [B]Final Fantasy XIII[/B] december 17-én debütált Japánban, Playstation 3 exkluzív címként. Első nap több mint 1 millió darabot vettek meg belőle, a hét végéig pedig – december 20-ig – körülbelül további 500 ezret, így a legújabb JRPG első körben 1,516,532 darabos fogyással büszkélkedhet a Famitsu jelentése szerint.A fenti számadatok nem halálpontosak – azokat majd a Media Create elemzőcég szálítja rövidesen. A Famitsu úgy tudja, az FFXIII szoftver kb. 250 ezer darabbal dobta meg a Playstation 3 eladásait is.Ha nem tudod kivárni az EU/US megjelenést, itt van pár friss videó a JAP verzióból. Enyhén spoileresek, szóval ne nézd meg őket, ha szűzen akarsz majdan nekiállni a játéknak.[GT]60252[/GT][GT]60250[/GT][GT]60159[/GT][GT]60145[/GT][GT]60149[/GT][B]*UPDATE*[/B]Befutottak a Media Create szentírásnak mondott adatai: 1,501,964 darab FFXIII ment el a 3 nap alatt (vasárnapig bezárólag), 237,086 darab PS3 talált gazdára, így a jelenlegi japán felhasználói bázis 4,276,480 konzol.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Fő pozitívumok:a grafika,a szinte nulla töltési idő (erre a japánok nagyon kényesek)és az újszerű harcrendszer, bár ez nagyon megosztja az embereket.(minden csatában teljes erőbedobással küzdhetsz és kell taktikázni, de sok és hosszú és baromi sokszor fogsz meghalni, ezért van beépítve a harc restart).A karakterek nagyon nem kaptak sem pozitívat, sem negatívat.

  2. Íme:http://playstationcommunity.hu/blog/19053Hat tesztből írtam össze a negatívumokat, akkor az átfedés, hogy ezek vehetők általános hibáknak.Teljes linearitás, semmi melléktartalom, nehéz azonosulni a karakterekkel, kevés játékelem, inkább film, mint játék.

  3. És még csak most jön az EU és USA debüt. Durva!

  4. “Nem semmi. Ha a játék nem lesz lineáris ( úgy mint a X ), és nem lesz könnyű ( úgy mint a X ), és rendben lesz a sztori is, akkor óne problem ( mondjuk a X-et is imádtam hibái ellenére is ). Viszont nem hinném, hogy riválisa tudna lenni a Dragon Quest VIII-nak, ettől független tuti szórakoztató, és nagyon hangulatos cumó lesz az új eFeF’.Korábban volt szó arról hogy valami “”50+ óra”” a játékidő a főtörténetnek, ami nekem nagyon kevésnek hallatszik, de majd elválik.”

    • A játék állitólag full lineáris.

      • Egy-két gameplay alapján nekem is totál ez jött le… de hátha tartogat majd meglepetést a játék ( ilyen szempontból ), és ki fog nyílni, szabadságot, vagy nagyobb szabadságérzetet adva ezzel a játékosnak.Valószínű azért lesz egyirányú, mert a nagyközönség a cél. A nagyközönség meg hülye, béna, nem tud gondolkodni ( meg nem is akar ), és az első elvérzésnél ( / elhalásnál ), elhajítja a kontrollert ( kis sarkítással ). Velem ( szabad mondanom? –> velünk ) meg mi lesz? Megint éhen maradunk, vagy csak félig fogunk jól lakni?

        • Nem feltétlenül azért, hanem mert igazi filmszerű élményt akarnak adni, és ehhez nem könnyű egy nonlineáris játékot alkotni.

          • “Hát a fene tudja, lehet abban valami amit mondasz, de itt én ilyen “”szóljunk egy nagyobb réteghez, a több pénz reményében”” dolgot érzek, persze lehet, hogy rosszul.”

          • “Úgy kellett volna fogalmaznom, hogy “”nem feltétlenül csak azért””. :D”

          • Értem én barátom. Ha tudod mit akarsz mondani, de nem úgy mondod, én akkor is tudom mit akartál hogymondani, szóval a megfogalmazás ez esetben tökmindegy. :)( de bonyolult volt ezt leírni így este felé xD )Értjük egymást az a lényeg. ^^

          • “Mivel konkrét, kijelentett céljuk volt a filmszerű élmény, így a tények közé vehetjük azt gondolom.A “”pénz mozgatja a dolgokat”” persze szintén tény. :D”

          • Csak összerakjuk 🙂

          • A nyitottabb részeket összekevered a non-linearitással, ami nagy hiba.

          • Nyitottabb részek tudomásom szerint vannak benne, titkos bossok szintén.

          • “Láttam azt a cikket, ahol nagyon lehúzták a játékot (a címe, asszem: “”Miért olyan rossz játék az FF XIII?””), de az megint a ló túloldala, annyira nem lehet rossz. Mindenesetre az FF XIII angol verziója nálam nagyon nem első napos vásárlás, előbb meghallgatom ismerőseim véleményét, akik már eljutottak legalább a közepéig. Így látatlanban a világtérkép hiánya már egy nagy kövér mínusz pont.”

          • te is olyan vagy aki másokra hallgat játék vásárláskor ? önállóan nem tudsz dönteni .PL:Nekem kell,megveszem első nap .(amúgy nem tudom,mindenkinek miért most kezd el sírni a szája(fanoknak is stb..),ezt már augusztusba-szeptemberben tudtuk,olyankor hol voltak ezek az emberek, már elkéstek a sírással)

          • Csak ne úgy legyenek titkosak, hogy jobbra megyek 25 métert egy mezőn és ott találkozok vele. 🙂

          • 😀 Ez jó. 🙂 Azé’ csak nem lesz így.

  5. Remélem én is felérem majd ésszel a stilust ill. a gameplay-t. Nagyon tetszetős darab és az angos is megyeget (így látom értelmét csak)…

  6. Minden alkalommal megjelennek az ostoba fikázók és a ff fanboyok akiknek mindegy mi van a csomagban csak rá legyen írva a bűvös cím. ééééééés indul a hype vonat. Beszállás. xD

  7. hát ez már nem tud megmozgatniA ffx úgy meg tudott győzni, hogy nem is a stílusom ez a japó rpg. Még végig is vittem a szimpla sztorit (ami ha jól tudom a fele a teljesnek)A köv. részt addig vártam amíg tudtam. Aztán meguntam a várakozást és már fa…omnak se kell.EZ meg már unalmasnak tűnik. (szerencse mert ki bírná ezt anyagilag:)

  8. pont most olvastam hogy nem nagyon vannak elragadtatva a japok a játéktól.

  9. Bravó! Szerintem nagyon jó a 1,5 millás eladás egy hét alatt, várom az Eu-s megjelenést, amúgy ha mindenhol kifogják adni 7-8 millió biztos meglesz, már eladás terén:)

  10. De akkor Japánban mennyi adnak el Xbox360-ra, ha később jön? Gondolom nem sokat. xD

  11. Majd a nagyobb címeknél is jó lenne ilyen lista, pl: GOW3

    • Az sztem közel sem fog így fogyni,talán majd a gt5,más sztem nem.

      • Szerintem mèg jobban fog fogyni,de nem japànban.

      • Japánban nem is fog,de a világ többi részén a Kratos 3 odabax az eladásoknak.

      • Ilyen dőreségeket mondtak a MGS4-re is. Aztán röhögve bevágta az 5 millát…GoW3 sem lesz külömb.

        • Két – két és fél millió ment el a legutóbbi God of Warból. Tessék megnézni, hogy mennyi ment el az FF-ből vagy a GT4-ből. Én is nagyon szeretem de eladás oldalról nem akkora cím. Kiváló játék, de ha 3 millió összeladást produkál, már örülhetünk..

          • És az miért baj? GoW, Gt, 1 konzolra jön/jött ki és ez nem kevés szám. FF meg mindenre ami mozog. 2-3 milliós eladás nem nagy cím? 😀 Rengetegen örülnének ha enyit tudnának értékesíteni bármelyik multiplatform progiból, nem az hogy egy exkluzívból.

      • 😀 a Gt mellett ez a másik nagy cím. Anno a ps2 eladásait is a Final Fantasy 10 indította be igazán.El fog belőle menni min 5 millió…

    • Mi az, h majd a nagyobb címekből ? Ez a LEGNAGYOBB cím 🙂

    • Lol, hol volt még a God of War, mikor a Final Fantasy már PlayStationön nyomult, hasonló eladásokkal?

    • Ez sokkal nagyobb cím, mert a FF13 éppen tízzel nagyobb, mint a GoW 3.

  12. van infó arról, hogy mennyibe került a stuff elkészítése?

  13. Én nem nézek bele. Nagyon rá akar menni a kurzor a PLAY gombra, de én nem akarom megnézni.