Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy XIII – újfajta fejlődési rendszer

A japán Shonen Jump jelentése szerint a Square Enix Playstation 3-ra (is) készülő [B]Final Fantasy XIII[/B] játékában már nem a megszokott “level-up” fejlődési rendszerrel találkoznak majd a kalandorok. Az új szisztéma neve “Crystalium System”.A Crystalium System rendszerben a levert ellenfelek után a “Crystal Points” (CP) nevű cuccot kapod, amit egy speciális management képernyőn költhetsz majd el. Tulajdonságokat és képességeket vásárolhatsz, és ahogy egyre több CP-t pakolsz be karaktered fejlődésébe, más-más új útvonalak nyílnak meg, további tuningolást téve lehetővé. Ez valamennyire hajaz az FFXII-ben bemutattott rendszerre.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. DQ8 az hasonlit FFekre? sítlusban legalabbis?

    • minden kőrökre osztott rpg, alapjában véve hasonlít egymásra .Ha DQ és a FF szériát nézzük , alap rpg elemek mindkettőben megvannak,az más kérdés mennyi újítást pakolnak az alapra vagy mennyire változtatják meg ,de az alap rpg mindig a nes,snes-es rpg maradnak , már akkor is létezet FFés DQ . Lásd DQ7=DQ8 lásd FF9=FF10

  2. hát nálam a X a fejlődési rendszere egyenlő volt a nullával .3 kellet újra kezdenem , mert tök fölösleges dolgot fejlesztettem , számomra még a mai napig egyik legáthatatlanabb, legrosszabb fejlődései rendszere van . Nem értem miért nem lehetett megcsinálni azt ,hogy minden egyes karakternek külön sphare van.Amin a bizonyos karakternek a hozzá illő képességei vannak és azt fejleszthetjük ki,nem össze vissza. De nem mindenkinek ugyan azon a karikán kellet végig menni , tök fölösleges képesség kifejleszteni ami az adót karakterhez nem illik. Hironobu Sakaguchi és a többi square-es fejlesztő sír szerintem,amit Yoshinori Kitase csinál (azóta utálom amióta bejelentette a box-ra a FFXIII ..)Plusz már nekem is elment a kedvem a japánból való rendeléstől…

    • ja elfelejtettem leírni ,nálam ez 5 év várakozás utáni nagy csalodás ez .Többször néztem a wikin a stáb listát kik csinálják , van e közük a FF ,hál istennek mindegyiknek volt,hátszele FF6,7,8 stb dolgoztak ,így biztos jó FF kapunk megnyugodtam …Gondoltam lesz benne képesség fejlesztés,de azt nem hogy a szint lépést ki hagyják . Ezért sikeresebb japánba a DQ

      • Akartam írni, hogy a DQ 20 éve olyan amilyen és mellette egy final fantasy hát… szóval nem egy színvonal még ha én magam is nagy FF kedvelő vagyok. Azért mert biztos alapokkal dolgozik. Az FF a 8. részben elérte a tökéletes harcrendszert, azóta csak erőlködik.

        • én még azért a FF9 bele venném , nagyon jó volt a képesség tanulás és a játék is, kicsit romantikusra sikeredet 🙂 De visszatérve nem érte minek ezek a szar újítások ,minek erőltetik a FFX fejlődő rendszerét mintha annyira jó lett volna nem csoda ,hogy megbukott.(10 emberből legalább 1 emlegeti a X-et hogy jó a többi nem is emlékszik rá , ismerek vlakit akinek a feledhetetlen 20perces beszéd miatt rakta le )Inkább hagyták volna a képességet és a lvl külön egyben már megint, vazz hibernálom magamat egy időre a verusra,agitora, és a FFXV-re.Emlékszem kurva jó volt megkapni a FFXII végre egy vérbeli FF, jó de ott a karakterekkel volt a gond , de akkor jobb mint a X.Sztm a FF nem találja a helyét , lassan tényleg divat és casuel játék lesz vagy inkább az lett …húúú kövi conon cloud öltözök fel bráááá

          • Shin Megami Tensei és Dragon Quest ismeretségem alatt arra kellet rádöbbennem, hogy az FF igenis casual játék volt és nem csak most, hanem már a 6. rész óta. De ezzel egyébként nincs is különösebb bajom.

          • áááá ezzel csak félig értek egyet . Nálam a Xóta casual (a nehézség rendben volt ) de az zavart k***** abba játékban csak előre mentél ,a nagy piros nyíl után. Egyben a fejlődő rendszere volt nagyon elbaszva …A XII sokkal jobb volt sztm …

          • Ha jobban elmélyedsz a felsorolt két programban, akkor garantálom, hogy változik a véleményed.

    • Szerintem a X. resz fejödési rendszere nem volt rossz, nekem tetszett. Elöször az adott karakterre jellemzö képességeket lehetett kifejleszteni, aztán bármit. Már ha volt kedved és idöd tápolni. Nekem 300 órámba került (+ az újrakezdések) mire 100%-ra végigjatszottam. Inkabb a titok volt kevés és a mellékküldetések, szinte semmi. De pl a karakterek kidolgozasa részletesebb volt, mint a zseniális FFXII-ben. Jobban lehetett kötödni hozzájuk érzelmileg. De engem még mindig az FFVII materiás harci rendszere nyügöz le. Óriási!

  3. “Majd elválik milyen lessz ez az új dolog…De szerintem nem kéne előre ítélkezni mert lehet hogy nagyobb sikere lessz mint a “”Level up”” cuccnak.:P”

  4. Erről így elsőre nekem is a Final Fantasy 10 ugrott be, és ez jó dolog. Persze tuti nem ugyanaz lesz – még nagyjából se, de már most jól hangzik.Jó ha el lehet dönteni, hogy ki, milyen tulajdonságokra fejlődjön, mire koncentráljon. A 12-ben annyi feleslegest is kellett fejleszteni, sőt a végén már mindenki mindent bírt.Bár valami kasztrendszer szerintem nagyon jó lenne.

  5. Szerintem kár erőlködni… ha egyszer a level up bevált 20 éven keresztül…

  6. Király lesz!

  7. Ez nem túl jó hír , a 12-be nagyon rossz volt a fejlesztési rendszer.

  8. Hú a XII-ben teljesen rossz fejlődési rendszer volt. Remélem inkább a X sphere gridjére fog hasonlítani.

  9. “Ez hatalmas előrelépés.Végre lehet majd komolyabban tuningolni a karaktereket és nem “” egyformák “” lesznek.”

  10. nekem is a FFX jutott eszembeazt szerettem 🙂

  11. amikor megjelent ez a hír szombaton, k*** ideges lettem nincs level up , ha nem visszatér a FFX sphere grid rendszer vegyítve a FFXII harcrendszerével (optima change=License Board) , oooh Bmeg . Írtam róla egy szösszenetet aznap , de idegességembe inkább leültem DQ8 az megnyugtatott,aztán el is felejtettem ,hátha csak kacsa vagy egy rossz álom …..de nem mert, a gépemen marad a word doc 🙁 Így elment tőle nagyon a kedvem,miért nincs benne lvl up tiszta casual game lesz belőle …..

  12. csak jönne már…fogalmam sincs mikor érkezik:D

  13. Nekem így is az FFX rendszere volt a favoritom. Ha olyan lesz akkor ezt is imádni fogom!

  14. Ezért páran utálni fogják majd, de pontleszarom.

    • “Pontosan. Mégpedig azok akik nagy “”RPG”” fannak nevezik magukat, és csak olyan játékot vesznek, ami 5 percenként kiírja, hogy “”Level Up!!””… Az igazi RPG szerintem nem ebben mutatkozik meg… :)”

      • ajánlom neked a dragon quest 8-at ,az sztm nem fogja 5 percenként kiírni ,hogy level up . Inkább hálát adsz az öreg isteneknek ,hogy léptél egy nap 1lv abba a játékban .

  15. Ez olyan, mint a Fable rágógumi rendszere, csak kristályokkal.

  16. Welcome back, Sphere Grid…

  17. Hát ebben semmi új nincs , XP helyett CP-t kapsz tárgy formájában , majd egy talentfa szerűségen elosztogatod logikusan. Nem?:)

  18. “A klasszikus “”fejlesszük 99-es szintre a karaktert”” szisztéma valójában idejétmúlt. Ez az FFX rendszerére emlékeztet, persze abból is az volt a nyerő, amikor egy viszonylag szigorúan behatárolt fejlődési rácson lehetett “”mászkálni””. A túlzott fejlődési szabadság zsákutcákat, rossz irányba történő visszacsinálhatatlan tévedéseket okozhatott. (Persze nem okozott. 🙂 Nah, jó lesz ez.”