Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy XIII – soha nem térül majd meg a befektetett energia””

Yoshinori Kitase, a [B]Final Fantasy XIII[/B] producere szokatlan – elkeseredett? őszinte? – kijelentést tett a minap: szerinte az FFXIII-nak nagyjából “tízszer akkora” sikert kell(ene) aratnia a piacon, mint egy átlag videojátéknak.[I]- Annyira nagy a nyomás a csapaton, és olyan nagyok az elvárások, hogy szerintem ennek a játéknak nagyjából tízszer akkorát kell szólnia, mint egy kisebb címnek.[/I]Hogy Kitase olvasatában mit és mennyit jelent az “átlagos siker”, azt sajnos nem tudhattuk meg – érdekes lett volna konkrétumokat is hallani, milyen eladásokat vár (titkon) a Square Enix a Final XIII-tól. Az úr szerint – nyomás ide vagy oda – az 5 éves fejlesztésbe fektett energia így sem, úgy sem térül majd meg.[I]- Annyi kreatív energiát öltünk bele ebbe a játékba, ami sosem jön majd vissza. A fejlesztés a tradicionális módon folyt, mint eddig minden nagy FF címnél, a teljes csapat minden ötletét felhasználva. [/I](Kalkuláljunk: ha [U]világviszonylatban[/U] mondjuk 400 ezret számolunk “átlagos sikernek”, akkor az FFXIII-nak 4 milliót kéne hoznia. Tartható. Tartható?)

Hozzászólás