Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy XIII – harcrendszer

Új részletek láttak napvilágot a [b]Final Fantasy XIII[/b]-mal, pontosabban annak harcrendszerével kapcsolatban.A csaták nem lesznek véletlenszerűek, az ellenfelek láthatók a helyszínek bebarangolása közben, esetenként akár el is kerülhető az ő érintésükre kezdődő harc.A XII. rész előre beállítgatós gambit rendszere kilökődött a játéksorozat szervezetéből, de természetesen nincs visszalépés, a harcok menetében ismét lesz változás.Ez alkalommal a karakterek – csakúgy, mint régen – menüből választják ki a tennivalókat, azonban most nem csak egyet, hanem akár körönként többet, de azt előre.Az egyes cselekvések pontokba kerülnek, a legalapvetőbbek, mint az Attack vagy Fire (támadás és tűzvarázs) egy-egyet vesznek el, a kihasználható – és a játék elején várhatóan – három pontnyi rekeszből / slotból.Tehát, ha Lightning három slottal rendelkezik, akkor megteheti, hogy három támadást végez egymás után, esetleg keveri ezeket egyebekkel: varázslattal, tárgyhasználattal vagy a várhatóan az ellenfél levegőbe emelését intézni hivatott [i]uchiage[/i] (kilövés) nevűvel.Attól függően, hogy például a tűzvarázslat a sor végén vagy közepén kap helyett (pld: két támadás után, előtt vagy között) a cselekvés kivitelezése is módosul.Lightning fegyvere is helyzettől függően lesz szúró-vágó vagy lőfegyver.Helyet kapott továbbá egy kombó- és bonuszrendszer a játékban, ezekről egyelőre nem tudni pontosat. (De a japán oldalak folyamatos információ-csepegtetésre való berendezkedése alapján várható, hogy napokon belül ezekről is lerántják a leplet.)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. sajnálom, hogy megy a XII-ben lévő gambit rendszer.Nekem az nagyon tetszett.Mondjuk ettől még jó is lehet.

  2. Csak lenne már itt!!!!

  3. Hiába. változik a világ.

  4. Nekem a Chrono Cross rendszere tetszett igazán.

  5. Én nem játszottam az elődökkel de tuti hogy jó játék

  6. Nekem mar mindegy, csak jojjon 🙂

  7. szerintem is jó volt a 12 harcrendszere,be lehetett állítani frankón.olyan nagyon úgysem tudják eltolni szerintem hogy ne lehessen játszani,egy ff az ff.

  8. “Nekem se volt semmi bajom a XII harcrendszerével. Az a része nem tetszett, hogy átvették a GBA-s FF T totemáit, és lényegében nem volt értelme használni őket. Kíváncsi leszek a XII milyen idéző rendszert használ majd (VIII “”boost”” vagy egy X “”benn marad a harcban és irányítom”” változatoknak például örülnék).”

  9. ha rendesen tápos karakterek voltak, akkor bármelyikben csak a támadás nyomkodása megy :)nálam úgy nézett ki, hogy vezér manuálon, a két szupporter gambitban. aztán yazmatnál már mindenki gambitban, de ott oda kellett azért figyelni így is :))nem tudom, biztos én vagyok nyomi, hogy élveztem beállítani előre. mondjuk a listán az x-2 harcrendszere is elől van nálam. gihi. (x rendszere szvsz tök unalmas, egyetlen pozitívuma az idézések használhatósága).

  10. A gambitnál gyökerebb dolgot még nem láttam. A legnehezebb fájtokat lenyomtam úgy, hogy csak sétálgattam.

  11. mikor is jon?

  12. Kezdem várni a játékot. 🙂 Amennyire taszított a képi világ, most már egyre jobban érdekel.

  13. fuhh, hát én örülök neki, hogy egyáltalán körökre osztott a cucc, az meg, hogy jó-e, hogy látszanak a szörnyik, vagy rossz, majd elválik.a 12-ben rossz volt, de az nem körökre osztott, szóval nem érvényes /éppen küzdök eggyel vért izzadva, és akkor odasétál még kettő… áhh/.de pl a Garandiában jó volt /nem tudom, miért pont a Grandia ugrott be, biztos azért, mert ott jó volt:)… mondjuk az se éppen körökre osztott. na feladom./legyen csak jó bonyi menürendszer harc közben, sok opcióval, kombinálási lehetőséggel, azt szeretni fogom. eddig tetszik, amit láttam.ha pedig szavazni kell, melyik FF-nek volt a legfainabb harc -és fejlesztési rendszere, akkor egyértelműen a FFX-re voksolok én is.

  14. jobban örültem volna a random harcoknakugyanis ez olyan, mintha megkérdeznék, akarsz-e harcolni, persze hogy nem, csak muszájbár végülis mindegy…

    • a 12be szerintem jól megoldodták azt,reméljük itt is frankó lesz…

    • ha fejlődni akarsz úgyis fogsz harcolni, amúgy a randomharcos részeknél is mindig volt no enc. cucc, úgyhogy ha valaki már unta felrakta és csók.nem tudom miért szidjátok ilyen vehemensen a 12 rendszerét, szerintem nagyon jó volt (leszámítva persze az idézések hasztalanságát).

      • nem nagyon merem mondani, de nekem is tetszett a xii harcrendszere…:)

      • Én nem szidom, csak a körökre osztott jobb volt. Jobban lehett taktikázni, volt időd végiggondolni, kit mikor hozz be, mit tegyél fel stb…. A XII-ben néha az egész átment káoszba.

        • Szerintem sokan nem adtak időt a játéknak, mondjuk erről a játékosok nem tehetnek… Ez valóban hibája a játéknak (XII) hogy kb 40 óra után tudsz vele igazán játszani és ott fog meg, de én nekem abszolút tetszetős lett a végére… Azért örülök, hogy nem lesz gambit a XIII-ba X)

          • Szerintem nem az volt a gond a XII-ben, hogy később tudsz csak igazán játszani vele, hanem az, hogy unalmas volt. Az vesse rám az első követ, aki nem tette be minden karakternek (beleértve az irányítottat/Vaant) az attackot az első helyre és nem azt csinálta, hogy odahúzta az analóg karral a főhőst a szörnyekhez és várta, míg az lepüfföli:)

          • en a lopast elorebb tettem.de persze a kulonfele targyhasznalatokat is.az attack sosem volt elol, epp ez volt a lenyeg, vagy rosszul emlekszem.

          • “Én bőven adtam neki időt és nem volt rossz aXII, de messze nem élveztem annyira, mint az előzőeket. Hiányoztt belőle a “”lélek””.”

  15. Én a fighting system-re gondoltam értelem szerűen,nem arra h donald kacsáék lesznek majd benne!:DD

  16. a versus az olyan kingdom hearts szerű móka lesz.én ugy tudom

  17. A gameplay is tök szép! Még egy ff se volt a kezemben lehet ezzel teszek egy próbát.

  18. Versus is ilyen lesz ugye?

  19. tudom, hogy telhetetlen dög vagyok, a Versus-al kapcsolatban ha lesz bármi ilyesmi kérlek azt is írd meg Antaru 🙂

  20. Marha jol hangzik.

  21. jöhet 😀

  22. Nekem a X harcrendszere jött be a legjobban. Előny volt, hogy volt időm végiggondolni mit akarok csinálni és közben nem támadtak. Igaz így a VII után egyszerűbb is volt!Ez eddig jónak tűnik várom már nagyon!

    • “Szerintem is a körökre osztott rendszer votl a legjobb, de sajna az már nem fog visszatérni, mert nem elég “”trendi”” és itt nem feltétlen a Squaret kell hibáztatni, ugyanis a nyugati sajtó már emiatt vonna le pontokat, mint a Lost Odysseynél is tette. “”Mi az, hogy Sakaguchi mert egy vérbeli, tradicionális JRPG-t készíteni? A rohadék…..”””

  23. Harcrendszer – pipaGrafika – pipaIdőtartam – hát ha ennyi időn át fejlesztik, akkor tuti több mint száz óra, szóval pipa :DHa jó a sztori is, akkor esélyes a PS3-as kedvencek dobogójára való felkerülésre… 😀

  24. A 12 nekem nem tetszett egyáltalán, ez a leírás alapján nem tűnik rossznak, kiváncsian várom. 🙂

  25. Örvendek, hogy semmi köze nem lesz a XII harcrendszeréhez. Na most a XIII-nek körökre osztott küzdelem lesz, vagy valami aktív-hibrid okosság?

  26. Hűha nagyon jó lesz 🙂 Már dörzsölöm a markom.

  27. A 7-8-9 harcrendszere volt a legjobb,azt kéne visszahozni és kész!!

  28. A random csaták kiszedésének igen örülök, a JRPG-ket ezek miatt voltam képtelen játszani, mikor a 30+ csapatomat megakasztotta félpercenként valami himihumi monster, ami sem xp sem loot ügyben nem ért semmit amúgy.

  29. A ff 12 harcrendszere nagyon rossz volt nekem. Olyannyira idegesített, hogy hagytam is a játékot a fenébe.(mondjuk nem is volt olyan nagy szám az egész) A 13 harcrendszere elég jónak tűnik így első olvasásra! Majd kiderül 2020-ban.

  30. Uhh de komoly, eddig nem nagyon voltam FFis de ezt lehet beszerzem

  31. Ez eddig nagyon jól hangzik. Én pl. nem szerttem a gambit rendszert használni, mert egy hosszabb csatánál olyan érzésem volt, hogy nem is én játszok. (csak a legalapvetőbb dolgokat állítottam be előre, mint a gyógyítás, méregtelenítés stb….)

  32. Érdekesen hangzik. Még nem játszottam RPG-vel, de majd hozzászokom ehhez. Jó lesz!

  33. Nekem eddig az FFVII harcrendszere jött be a legjobban, mondjuk az FFVIII-ét is bírtam, az FFX-et is meg lehetett szokni, az FFXII-ben nagyon megváltozott minden, de ezt kiváncsian várom…