Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy VII Remake – az epizódok száma változhat

Yoshinori Kitase producer egy a Game Informernek adott interjúban mesélt a [b]Final Fantasy VII Remake[/b]-ről. Korábban a Final Fantasy XIII trilógiához hasonlította a felépítését, de senki ne ijedjen meg. Arra gondolt, hogy „mindegyik rész egy többrészes sorozat játékával fog felérni. A XIII-nál mindegyik epizód más szögből mesélte el a történetet. Olyan volt, mintha ismeretlen területet közelítenénk meg.” Mivel a Final Fantasy VII Remake esetében a történet már adott, „a részek nagyságukban egy Final Fantasy XIII résszel kell, hogy felérjenek.”Kitase arra is kitért, hogy mivel ő, Tetsuya Nomura, valamint Kazushige Nojima egyaránt dolgoztak az eredeti Final Fantasy VII-en, ezért „nem gondolják, hogy bármi érinthetetlen lenne. Persze ez nem azt jelenti, hogy mindent meg akarunk változtatni!”Most azt is elárulta, hogy azért nem jelentik be az epizódok számát, mert még változhat.[i]”Igen, van elképzelésünk arról, hogy hány részt szeretnénk, de ezt még nem oszthatjuk meg a közönséggel. Természetesen, mialatt létrehozzuk és fejlesztjük a történetet és a sztorikat, ezek valós időben haladnak. De, ettől függetlenül, van elképzelésünk arról, hogy mit szeretnénk.”[/i]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. “A gond azzal lesz, hogy (egy korábbi bejelentés szerint) állítólag nem lesz szabadon bejárható világtérkép. “”Csőszerűen”” akarják végig vezetni/mesélni a történetet. Bár az eredeti tervek szerint a FFXV is ilyen lett volna…”

    • Azért anno Jrpg szűzként hatalmas fordulat volt, mikor több mint 10 óra játék után kiléptem Midgarból és egy egész világ fogadott.

      • A Tiny Broncoig azért elég csőszerű volt, mert nem nagyon tudtál menni semerre. Miután meg lett utána egyedül oda nem tudtál elmenni, ahova színes chobobo vagy a Highwind kellett.

  2. Nézzétek… nekem sem tetszik… de ha kibővítül és részenként egy min 30-40 órát összeraknak… akkor én elégedett leszek.Ha nem bővítik ki és részenként kapunk egy 10 órás valamit akkor elmehet a square a jó édes…

  3. “Szépen lassan, óvatosan tolják le azt a bizonyos faszt a játékosok torkán, hogy minden “”epizód”” teljes árú játék lesz és meg is vegyék. :)”

  4. Tehát az eredeti játékot feldarabolják x részre. Minden egyes részt teljes játékként lehet kezelni (hogy mi? :D) és így teljes árú játékként is fogják adni. Szokásos square hozzáállás. Ha mondjuk az első rész Kalmba érkezésig tart, akkor azt így lehet teljes értékű játékként kezelni?

    • Es a fejlesztesi ido is egy teljes jatek fejlesztesi idejevel er majd fel, reszenkent. Majd 2028-ban megveszem egyben.

    • Midgarból kikeveredni nem egyszerű ám. El lehet vele tökölni rendesen. 😀

      • Aki már sokszor végigtolta a játékot annak sétagalopp. 5 óra max. De annyiból jogos, hogy nyilván nagyobbak lesznek a helyszínek, több bejárható terült, plusz helyszínek, esetleg sidequestek, ki lehet húzni akár 15 órára is, ha jól megcsinálják. Kalmban még elmeséli Cloud a Nibelheimes sztorit, elmegyünk a Chocobo farmra, átkelünk a mocsáron, be a barlangba. Legyen 20 óra, ha sok mindent lehet majd benne csinálni.