Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Final Fantasy VII Remake – a producer nyilatkozott

A Square Enix blogján írta le gondolatait egy hosszabb üzenetben Yoshinori Kitase, a [B]Final Fantasy VII Remake[/B] producere arról, hogy miért döntöttek úgy, hogy több részben készüljön a játék. Egyébként Kitase volt az eredeti, 1997-es klasszikus rendezője is.”Több éven keresztül kérdezték tőlem világszerte “Lesz valaha remake-je a FINAL FANTASY VII-nek?” Több éven keresztül adtam ugyanazt a választ, és személyesen bennem is felmerült a kérdés, mint valakiben, aki rész vett az eredeti FINAL FANTASY VII elkészítésében: vajon tényleg szeretnék ennyi évet eltölteni azzal, hogy ugyanazt a játékot megcsinálom ismét?A FINAL FANTASY VII REMAKE-kel lehetőségünk nyílik arra, hogy a FINAL FANTASY VII történetén, világán és élményén túlnyúljunk olyan módon, amiről mindig is álmodoztunk – Midgar mélységeitől a Bolygó feletti egekig. A többrészes formátum lehetővé teszi számunkra, hogy kibővítsük az eredeti történetet, és egy igazán epikus élménnyé tegyük a rajongók és az új játékosok számára egyaránt.A múlt hétvégén a PlayStation Experience-en izgatottak voltunk, hogy többet mutathatunk be a FINAL FANTASY VII REMAKE-ből. Jó volt látni azt a lelkesedést, amikor megleptük az embereket az első gameplay felvétellel, és bemutathattuk, hogy a fejlesztés jó úton halad, talán sokkal jobban, mint azt sokan hitték volna. Ahogy tettük az E3 során a bejelentéssel is, szeretjük meglepni az embereket.Amit tisztázni akartunk a hétvége során az új előzetes mellett az a projekt volumene. Szerettük volna elmondani most, és nem a jövőben, hogy mindenki osztozzon nézőpontunkon annak tekintetében, hogy mit akarunk nyújtani.A legfőbb oka annak, hogy idáig nem álltunk neki a remake-nek az az, hogy óriási feladat újraépíteni a FINAL FANTASY VII-et az alapoktól a jelenlegi technológiával. Egy megfelelő HD remake létrehozása, mely fenn tartja az eredeti érzését akkora mértékű tartalmat eredményez, mely egyszerűen nem fér el egy részben.Láttuk mindenki kommentjeit és reakcióit a hírrel kapcsolatban, hogy a FINAL FANTASY VII REMAKE több részes sorozat lesz, és sokan helyesen tippelték meg annak az okát, amiért meghoztuk ezt a döntést. Ha megpróbálnánk mindent az eredetiből egy remake részbe belesűríteni, különféle részeket kellene kivágnunk, és abból egy sűrített FINAL FANTASY VII keletkezne. Tudtuk, hogy ezt senki nem szerette volna.Remélem azzal, hogy többet elmagyarázunk a tervezési döntéseinkről, jobban tudja értékelni mindenki a projekt méretét, és azt, amit tervezünk a remake számára. Az eredeti világ, narratíva és játékmenet mértékét meghaladva olyat szeretnénk nyújtani, mely egyszerre ismerős és új. Mint korábban is említettem, szeretünk meglepetéseket okozni. 🙂 “

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Köszi!

  2. Egyet válaszoljatok meg. Szerintetek mi maradna ki a játékból az eredetihez képest és miért maradnának ki, ha nem lenne epizódokra bontva?

    • Valószínűleg túl nagy volumenű lenne a játék ahhoz, hogy kitermeljen bármi hasznot, és azokat a részeket, amik az eredetiben színesítésként szolgáltak (pl. Fort Condor) max minijátékként lehetne bepakolni, az viszont nem elegáns.Vagy ki kell őket vágni, vagy jobban kidolgozni őket, és ezek szerint az utóbbi mellett döntöttek.(Legalábbis remélem. Nekem ez jön át az interjúból.)

    • Vagy ott van az a vidámpark. Ha úgy belerakják, ahogy az eredetiben volt, három automatával meg egy chocobo versennyel, az szegényes.Akkor viszont ki kell dolgozni. Az meg idő. (az idő meg…)

  3. “Az eredeti fordítás szerint: “”$$$”””

  4. Miért nem rögtön ezzel kezdték? Áldásom rá, jöhet epizódikusan.

  5. Én csak azt nem értem miért unreal endzsint használnak….

  6. amuuu mekh kikkkk ezeg a buzikkk????? mijeeez????

  7. Egyik kedvenc jrpg-m a Dot Hack sorozat is hasonlóképpen jött ki. Pölö a Dot Hack//G.U. is 3 felvonásos.

  8. Régen is 3 lemez volt, azokat is kellett cserélni, legalább lehet nosztalgiázni. :-)Ajándéknak elviselném az egyik lemezen az eredeti FF7-et ami mostanában került fel PSN-re. A másik lemezre pedig az Advent Children Complete.

  9. “Mi lenne ha ez az egesz @d&d#@$ generaciora megprobalnanak valami újat csinalni? Ha mar egyszer osszeraktak a “”vilag legjobb jatekat”” akkor miert nem tudnak egy uj vilag legjobb jatekat csinalni?Es akkor az mehetne 25ezerert 3 reszletben, kifizetnetek a 75 ezret is ….”

  10. De akkor a tokok gerincén valami szép artwork legyen ám!

  11. engem még az se fog érdekelni ha teszem azt 5 részes lesz és minden részért elkérnek 15 euret. ez az a játék amire semmiképp se sajnálnám a pénzt!

  12. Ez nekem eddig is tiszta volt, és örülök neki h hamarosan elkezdhetem játszani ahelyett h kiadnák 5 év múlva hiányosan

    • Sokak szerint ez is csak pénzlehúzás, a producer meg hülye és/vagy hazudik. Látnád a hozzászólásokat ( nem csak a PSC-n )!

      • Én csak azt nem értem, ha epizódikus akkor mért nem kell kihagyni semmit? Ugyanazt csinálják meg mintha egyben lenne, csak most több részletben adják ki. Arról meg nem is beszélve, h úgy beszélnek róla mintha az ff7 olyan hihetetlenül lehetetlen próbálkozás lenne, szerintem meg inkább nem merik egyből belerakni a sok milliót így apránként adják csak ki. Mondjuk engem nem izgat az egész, csak érdekes, h a battlefront 15 ezer forintos sp árára sokan kiakadtak, itt meg simán kifizetnének 3-4-szer 15 ezret is.( ja és nem kell a szöveg, h az ff7 a világegyetem legjobb játéka meg hasonlók, mert ez nem lényeg ebből a szempontból.

        • Nem ugyan azt csinálják, minden rész egy teljes értékű játéknak fogmmegfelelni, ha ilyen tervük van vele hogy oldanak meg egyszerre

          • Egy játékot újítanak fel, ha régen ment most is menne, de lehet én vagyok hülye, h nem értem ami 15 éve ráfért 1 játékba az most mért lesz 3-4-5 stb? Nekem az a véleményem, h aláraknák egy nagyobb nyugati cím 150-200 milliós költségvetését meg 300 embert kész lenne 3 év alatt egyben is.

          • Szerintem kiindulópontnak lehet tekinteni azt, hogy ez is egyfajta üzlet, tehát meg kell, hogy érje nekik. A másik pontosan az, amit a producer mondott, alkotói szemszögből: szeretném én ugyanazt még egyszer megcsinálni? És fordítva: szeretnél te még egyszer ugyanazzal játszani, ha az csak szebb?Az FF VII egy hihetetlen gazdag és részletes játék volt a maga idejében (és most is), a mai elvárásoknak megfelelően pedig a technológia és grafika sokkal nagyobb tényező. A grafika, a részletesség, a harcrendszer: itt már nem körökre osztott csaták lesznek, nem felugró szöveg a párbeszéd, és így tovább.Várjuk ki a végét. Benne van a pakliban, hogy egy feldarabolt, túlhype-olt borzalom lesz, de lehet, hogy egy valódi, igazi, méltó remake-je a játéktörténelem egyik legkiemelkedőbb alkotásának. Még gyakorlatilag alig láttunk belőle valamit: adjuk meg neki az esélyt. Elvégre a játékosok nagy részét kellemes emlékek kötik hozzá. A régit elrontani már nem fogják.

          • Régen pár száz poligonból épültek fel a dolgok, most több tízezerből. Szerinted melyik vett/vesz igénybe több időt. Arról nem is beszélve, hogy a PS1-es FFVII-et is több százan fejlesztették, mégse volt kész egy év alatt. Szerintem nagyon nem vagy képben a játékfejlesztéssel.

          • Képbe vagyok a fejlesztéssel eléggé, ki beszél 1 évről? Nem azért de az utóbbi időben rakás számra jönnek ki a nyitott világú játékok 2-3-4 év programozás után, witcher 3, gta 5 még rohadt szépek is, semmivel se több az ff7 mint ezek(sztori, küldetések, stb nem idetartozik) pont azt írom amit te a mai korban a jrpg hanyatlik egyik cím se hoz 10-15 milliós eladást, ezért nem mernek kockáztatni, de az ff7 se nehezebb megcsinálni mint egy mai átlag játékot, csak éppen míg a gta-nál vagy a codnál visszajön egy 100-200 milliós költség itt vszínű nem ezért inkább szétszedik és megpróbálnak mindenhol spórolni.

          • Vele tesznek mindent amit eddig nem tudtak, minden hely sokkal jobban bejárható lesz, ffVII ultimate bahamut edition lesz ez nem remake !

          • Jó mindegy, nem erről beszélek, hanem, h programozásban semmi különbség ez meg mondjuk a witcher 3 vagy a gta 5 között nagy vonalakban a japánok mégis úgy állítják be, h mekkora dolog. Mondjuk nekik lehet, mert már ps3 alatt is amin ők el szarakodtak 4-5 évig azt egy nyugati csapat 2 év alatt összedobta.

          • Az nem egy HD remaster na! Nem ps3-rol 4-re portolás

          • Bele

        • Szerintem üzleti oka van. A kiadó nem engedheti meg a fejlesztőknek, hogy x évig fejlesszék a grandiózus kalandot, mert az évek alatt folyamatosan nőne a kiadás, a bevétel, illetve a megtérülés meg még messze lenne és kérdéses. Sürgetnék a fejlesztőket, hogy haladjanak gyorsabban, akik más megoldást nem látva elkezdenék a kevésbé fontos részeket kihagyni a fejlesztésből.Az epizodikus kiadásnál viszont nagyjából mindenki jól jár. A kiadónak kvázi folyamatos és kockázatmentesebb a bevétel, a fejlesztő beletehet egy epizódba mindent, amit szeretne és akar, a játékosnak meg nem kell 2-3, vagy akár több évet várnia, hogy játszhasson (igaz, a részek között fog).

          • ezzel egyetértek…az csak mese, hogy nem férne el egy multi layered blu ray-en, de tegyük fel, hogy valóban nem, hát legyen kettő, de tuti legalább három lesz.

      • Látom a hozzászólásokat máshol is, el is mehetnek a szomba

  13. Csak jöjjön már.

  14. Ez egy korrekt válasz.