Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

FAR CRY PRIMAL (PLAYSTATION 4)

Kedvelem az újításokat. Ha valamely fejlesztő veszi a bátorságot és egy huszárvágással belekezd valami totál másba, vagy csak megpróbálkozik kicsit elszakadni a már ismerttől, azt mindig üdvözítően fogadom. Fakjú komfortzóna! A Ubisoftra pedig különösen ráfér, hogy picit felfrissítsék franchise-jaikat és leálljanak a gyártósorszerű fejlesztésekről (pl. teljes mértékben itt volt az ideje, hogy az AC-széria rövid időre pihenőre menjen).A Far Cry sorozat a harmadik epizódjával totálisan kitört a techdemoként csúfolt mivoltából, és egy páratlanul izgalmas történettel, koncepcióval, valamint módfelett karizmatikus főgonoszával csúcsra pörgették az open-world FPS zsánert. A Far Cry 3: Blood Dragon kiegészítő a mai napig különösen kedves a szívemnek. A VHS-korszak erősen ZS-kategóriás sci-fi- és akció film témájának köszönhetően egy igazi guilty pleasure-t kaptunk (a mai napig várom, hogy folytassák). A negyedik rész csak óvatosan lépdelt előre a már kitaposott ösvényen, de a himalájai Kyrat vidéke, valamint az ismét csak emlékezetesre sikeredett főcsibész, nagyrészt tetszést váltott ki a fanoknál. A teljesség igénye miatt szólni kellene a Far Cry 4: Valley of the Yetis mellékszálról is, de bevallom derekasan, ez a kaland kimaradt (eddig) pályafutásomból. És akkor elérkeztünk a jelenbe, mikor is a készítők a [B]Far Cry Primal[/B] esetében a múltba invitálnak bennünket, mégpedig időszámításunk előtt 10000-be, a kőkorszaki időkbe. Na de, akkor lássuk, hogy ez a prehisztorikus lövölde vajon kivált-e belőlünk egy hangos subidubidút!
[YOUTUBE]jjur405LdlI[/YOUTUBE][B]Oros-ország[/B]A Far Cry Primal ezúttal ide a szomszédba, Szlovákia őskori területére, vagyis Közép-Európába kalauzol el bennünket, ráadásul a mamutok, kardfogú tigrisek és barlangi graffitik idejébe. Természetesen fikcionális vidékről van szó, amely ezúttal Oros névre hallgat, és az itt élő három fő törzs kalamajkájába csöppenünk bele. Főszereplőnk, Takkar egy vadászat során veszti el bajtársát, akinek utoljára még megígéri, hogy mindent megtesz, hogy szétszóródó törzsüket, a venjákat egyesítse, és így kellő erővel vehessék fel a harcot, a kannibál Udam és a piromán Izila törzsek ellen.Amint megtaláltuk a törzsünk sámánját – ahogy az ilyen történetekben lenni szokott –, az rögtön fel is fedi, hogy főhősünk nem csak egy szimpla ősember, hanem ő a kiválasztott: a vadak ura, a Beast Master. Képesek vagyunk vadállatok megszelídítésére, akik utána hű bajtársként vállvetve harcolnak mellettünk, és ez az egyik újdonsága a játéknak, amire mindjárt részletesebben ki is térek (egyébként számomra már csak annyi hiányzott, hogy a főhős beszélni is tudjon az állatokkal, máris Dovahkiint kiáltok).Oros világa egyébként kellőképp zsizsgő, és lépten-nyomon valamilyen állatba botlunk, legyen az békés növényevő, vagy harapós húsfaló. Éjszakánként a főbb ragadózók jobban előmerészkednek és csibészül szeretnének egy jókora szeletet kiharapni hátsó felünkből, de ha tüzet gyújtunk, máris inukba száll a bátorságuk. Többségében egyébként a barna színvilág dominál a játékban. Persze, azért vannak zöldellő mezők és hóval borított kopárabb vidékek is, ám a barna növényzetben bujkáló barna állatok után a barnás barlangok nem annyira hoznak felüdülést. Szerencsénkre van egy szupi képességünk, a Hunter Vision, melyet bekapcsolva máris rikító sárgaként jelennek meg az állatok és a gyűjtögethető növények, alapanyagok, valamint a küldetésekben a véres jeleket, lábnyomokat pirossal jelöli a játék. Így azért már könnyebb tájékozódni, és azt is lekövethetjük, hogy az általunk megsebzett vad merrefelé bandukolt el vértócsákat hagyva maga után, valamint a ragadozók szagfelhője szintén detektálható.Állatok tekintetében elég szép a felhozatal: van mamut, kardfogú tigris, farkas, medve, szarvas, rinocérosz, oroszlán, krokodil, leopárd, jaguár, tapír, borz, bagoly, ázsiai vadkutya, jak, kecske, vaddisznó, őz, majom, patkány, sas, csirke, fogoly, sirály, varjú, szarka, vipera, gyík, rák, harapós halacska és a főbb ragadozókból néhány ritka példány. A készítők többször említették, hogy valamelyest igyekeztek a realitás talaján megmaradni, bár az imént felsorolt állatok közül, néhány nem igazán őshonos itt Közép-Európában (na jó, nem kötözködöm). A párbeszédek is egy kitalált nyelven zajlanak, amit nyelvészekkel karöltve alkottak meg, és állítólag valami ilyesmi lehetett akkortájt az ősnyelv. Igazság szerint nagyon nem oszt nem szoroz, mivel úgyis az angol feliratra fogunk figyelni; sőt, véleményem szerint totál felesleges volt ekkora energiát fektetni a nyelv kialakításába. Inkább hegesztették volna még picit a játékmenetet, mivel az újításokat valahogy úgy tudnám jellemezni, hogy egyet léptek előre, aztán kettőt hátra. [65525][B]Atomot a bestiáknak!!! Ja bocs, csak pattintott kövünk van…[/B]Két ősember kő-papír-ollózik. Mind a ketten követ mutatnak. A fenébe, döntetlen. Majd megint ez történik. És ugyancsak kő, kő, és kő következik. Miért? Ja, mert még nem találták fel a papírt és az ollót!Na, pontosan ilyen félelmeim voltak a Far Cry Primal-lel, mikor elgondolkoztam, hogy hogyan is fogják helyettesíteni azt a lőfegyver felhozatalt, amelyet már megszokhattunk a korábbi részekből. Félreértés ne essék: a Primal témaválasztása tök jó, sőt, nagyszerű. Nem szokványos, kellett már egy ilyen is a palettára, csak hát félő volt, hogy a korszakra jellemző technikai behatároltság miatt nagy árat fognak fizetni. És részben ez be is igazolódott. Bár igyekeztek kimaxolni a kőkorszaki fegyver arzenált, a lehetőségek száma mégiscsak kevés a korábbi részekhez képest (ez a korszak sajátosságából fakad sajnos, nincs mit tenni). Pontosan ezért, rakták bele a készítők a játékba ezt az állatszelídítő, majd velünk együtt harcoló bestia formulát, hogy a fegyverhiányt némileg kompenzálják. Van mindenféle szúró, dobó, suhintó és kezdetleges lőfegyver. Legelső fegyverünk az íjunk lesz, amit a frissen szedett faágból és állatbőrből gyorsan össze is rakunk. A nyílvessző sem magától terem, így annak alapanyagait is rendszeresen gyűjtögetnünk kell, szóval lesz craftolás ezerrel. Kezdetben félve használtam az íjat, mivel kisméretű tatyómnak köszönhetően nem sok nyilat tudtam egyszerre magammal vinni. Aztán a kilőtt nyílvesszőket mindig szedegethettem össze, hogy ne kelljen mindig újakat előállítani. Ezután inkább átálltam a lándzsa használatra, mert az közelharcban szintén jól alkalmazható, amolyan bökő szerszámként. Persze az is elhajítható és jóval nagyobbat sebez, de itt megint az az elv volt, hogy a tököm se szedegeti össze állandóan, inkább face to face csapjunk össze, és ha buksin szúrjuk az embert, az is headshotnak minősül. Hamar megkapjunk a bunkónkat is (szintén eldobható), ami használata valamivel lassabb, de nagyobb károkat okoz. Későbbiekben ezeket az eszközöket upgrade-elhetjük, a bunkónkra kiálló karmok kerülnek, majd kétkezes verzió is kifejleszthető, lándzsánk szintén jóval erősebbre készíthető, íjunk pedig idővel akár már két vesszőt is képes lesz egyszerre kilőni. A fejlettebb íjjal már olyan f*szán tudunk lövöldözni, mint Legolas, szóval érdemes minél előbb összeszedni a hozzávalókat. Ja, és amúgy auto-target van a játékban könnyítés gyanánt. Lesz még néhány dobó fegyverünk is: pattintott kőkések, bombák (fullánk bomba – egy zsák teli dühös méhekkel, tűz bomba, berserk bomba), és parittya szintén lapul a tarsolyunkban. Játékstílustól függ, hogy ki mennyire használja ezeket, ám én a lándzsára esküszöm. Egyébként szép és jó dolog ez az íjjal, lándzsával operáló FPS játékmenet, de azért valljuk be őszintén, mégis csak az az igazi mikor a BREN-puskánkkal lőjük halomra az embereket.További segédletünk a bajban kuvik barátunk, akit megröptetve máris felfedezhetjük az ellenséges telephelyeket, az ellenfeleket megjelölhetjük vele, és egyéb parancsokat szintén kiadhatunk. Bár némileg furcsán hatott számomra, mikor gyilkos baglyunk átment szőnyegbombázó módba, de ilyen apróságokon már ne is akadjunk fenn. Amit már többször említettem, Beast Masterként több ragadozónak parancsolhatunk, akik aztán vérmesen mellettünk baktatnak és kisegítenek a harcokban, ha kell, ha nem. Utasíthatjuk őket, hogy mikor kit támadjanak le, ha éppen settenkedünk, akkor ők is stealth módba váltanak, mindezért cserébe néha (amikor már kellően lesebezték őket) meg kell őket etetni némi húsival. Ezen vadállatok befogása egyébként vérprimitív módon működik; ha meglátunk egy megszelídíthető predátort, akkor dobjunk ki egy csalihúsit, majd míg az falatozik, csendben lopózzunk oda, és mikor észrevett minket, akkor kell az egyik gombot nyomva tartani. Némi változatosság azért nem lett volna rossz e téren is. Jó ötletnek tartom egyébként ezt a vadállat co-op lehetőséget, de ezt sem sikerült teljesen jól megalkotni, sőt, inkább picit öngól lett a dologból. Ha befogtunk egy erősebb fenevadat, utána nem hogy változatosabbak nem lesznek a harcaink, hanem majdhogynem nullára konvergálnak az összeütközések. A lesből támadó, fogukat ránk fenő élőlények onnantól nem mernek megtámadni bennünket, ha látják, hogy mellettünk baktat egy alfa-állat, és a portyázó ellenséges törzsek tagjait is önszorgalomból szétmarcangolja háziállatunk, akár kérjük, akár nem. Egy idő után inkább hazazavartam kedvenc kardfogú tigrisemet, csak hogy valaki támadjon már meg, de bázisok bevételekor igencsak hasznosak a jószágok. Idővel pedig megülni is képesek leszünk néhányukat, ami után maci, tigris, vagy mamut hátán lovagolva vágtathatunk a csatákba (ennyit a járművekről).[65528][B]Kőkorszaki evolúció[/B]Játékmenet tekintetében nagyon sok minden ismerős lesz, ha már játszottunk valamelyik korábbi epizóddal. A bázis-elfoglalós alapformula továbbra is jelen van. Vagy ellenséges táborokat tisztítunk meg (ügyelvén, hogy a kürtjükkel ne hívjanak erősítést), vagy őrzött máglyarakások elfoglalásával adhatjuk tudtára a világnak, hogy adott területen most ki az úr. Mellékküldetésekből van szép számmal, ezek többnyire az “öld le, védd meg, gyűjtsd össze, fedezd fel, találd meg” típusú feladatok lesznek. Elrejtett totemeket és egyéb mismásokat gyűjtögethetünk, illetve néhány random esemény (pl. segíts be a csapatodnak a támadó szemetek ellen) tarkítja még az őskori mindennapjainkat. A sztori szálnak köszönhetően további cél lesz népünk gyarapítása, valamint a híresebb törzstagok – akik más-más szakértelemmel bírnak, – megmentése, akik ezáltal csatlakoznak törzsünkhöz és máris további képességek lesznek fejleszthetők. Sőt, ezeknek a törzsi szakembereknek kunyhót is építenünk kell, majd azt még tovább fejleszthetjük, és így nyílnak meg a legfejlettebb skillek, lehetőségek. Szóval a gyűjtögető életmód egyáltalán nem elhanyagolandó, mert igencsak sok mindenre kell összeszednünk az alapanyagokat (pl. növényeket, különféle állatok bőrét kell lenyúznunk, stb.), és a muníciót is ezekből kell előállítanunk. Egy idő után már igazi ŐStermelőkké válunk (szó szerint). A sztori küldetések közül néhány kimondottan időhúzósra sikeredett. Olyanokra értem mindezt, mikor jóformán semmi értelme nincs a missionnek, A pontból navigálnak el B-C-D-E pontokat érintve az F pontig, ahol van egy minimális harc és vége. Maga a történet egyébként korrekt, de semmi extrára ne számítsunk (amolyan szimpla bosszú történet), ami a tekintetben különösen szomorú, hogy a Primalban két(!) főgonosszal is operálnak és nem sikerült emlékezetes fordulatot létrehozni. Nincs benne semmilyen elgondolkodtató, esetleg morális kérdéseket boncolgató elem, mint mondjuk a Far Cry 3-ban, a két főgenya pedig totál eltörpül Vaas vagy Pegan Min mellett. Nem kell egyik oldalra sem állni, nincs kétféle befejezés, szóval picit csalódás volt a sztori, de ha valakinek nem a történet a lényeg, hanem az akció, akkor nem lesz semmi probléma.A Primal nehézségi foka egyébként egész jól ki van balanszolva és a fokozatosság elve szépen végigmegy a játékon. Még kevésbé tápos emberemmel egyszer megpróbálkoztam egy távolibb küldetéssel, csak hogy lássam, tényleg very hard-e az a misszió, és úgy szétkaptak, hogy inkább gyorsan visszaslattyogtam a saját szintemnek megfelelő küldetésekhez. (Mondjuk aztán kis idő múlva, miután megszereztem a mamuton való lovaglás képességét, visszamentem és szétcsaptam mindenkit a böhöm ormányosommal. Az egyik legjobb pusztító eszköz a játékban a mamut, mert átmegy szinte mindenen, és ormányával egy ütéssel végez még az erősebb ellenfelekkel is. De azért a legmagasabb hegyről ne szambázzatok le vele, mert annyira azért a mamut sincs kipárnázva.) A pályafelépítés jó, valamilyen úton-módon minden területre el lehet jutni. Bár számomra kicsit futurisztikusan hatott a többi eszközhöz képest a csáklya használata, amivel a hatalmas emelkedőket megmászhatjuk. A napokban viszont olvasható volt egy hír, miszerint a gamepressure.com felfedezte, hogy a Primalban egyébként a negyedik rész térképét használták fel alapnak. Értem én, hogy időigényes meló egy open world térkép megalkotása, a full domborzat kialakításával, de ez a copy-paste megoldás kicsit kiábrándító. Pláne, hogy míg a Far Cry 4 Tibetben játszódik, addig a Primal Európában, így pláne nem éppen elegáns a Ubisofttól az újrahasznosítás. Ejnye-ejnye! (Bár, azt is tegyük hozzá, hogy ha nem olvasom a hírt, én tuti ki nem szúrtam volna a turpisságot, akkora böhöm nagy a terület, de mindenképp említésre való a dolog, nehogy aztán a hardcore FC4 rajongók megszóljanak minket, hogy milyen vakok vagyunk.)[65487][65486]A játékidő kellően bőséges egyébként. Én kb. olyan 20 óra alatt szaladtam végig rajta (hangsúlyozom: szaladtam, a mellékküldetésekből keveset csináltam meg), de ez simán bővíthető 50-60 órára is. Vizuálisan nincs baj a játékkal, nagyon szépen megcsinálták a környezetet, és a hangokkal kiegészülve tényleg könnyű elmerülni Oros világában. Csicseregnek a madarak, csordogálnak a patakok, a távolból morgó hang jelzi, hogy valami vacsorának nézett ki minket, szóval úgy en bloc klassz lett e téren a játék, habár csak 30fps-en duruzsol a Primal. Az AI egyébként hasonló színvonalú, mint a korábbi részekben megszokhattunk, nincs vele gond, ám olykor nem igazán van a helyzet magaslatán. És ez az állatokra különösen igaz. Egy-két glitch ugyan előfordul (pl. olykor hatalmasat tudnak ugrani egyes ősemberek), de a játéktér méretéből fakadóan ez egy elenyésző hibácska. A játék egyébként nem erőltet semmit, tényleg mi döntjük el, hogy számunkra inkább a lopakodós, hátulról leszúrós játékmenet fekszik, vagy netán az átgondoltabb, stratégikusabb szemlélet áll hozzánk közelebb (pl. a tűz operálásával még jobban megfűszerezhető az egyszemélyes haddelhadd, és figyelemelterelő eszközökből sincs hiány), vagy tojunk az egészre és kőkorszaki Rambót játszunk. Viszont co-op és multiplayer nincs a Primalban, ami azért visszalépés a negyedik részhez képest. [65527][B]Nem kő a körítés[/B]Hiába a sok ígéret és a reményteli hozzáállás, a Far Cry Primal koncepcionálisan vérzik el leginkább. A készítők egyszerűen nem tudtak mit kezdeni a kőkorszaki témaválasztással, nem voltak képesek azt teljes mértékben kiaknázni. Szerintem hibás elgondolás volt, hogy megpróbáltak a realizmus és a fikció határmezsgyéjén lavírozni, mert igazság szerint ezek pont kioltották egymást. Valamelyik vonalba jobban bele kellett volna állniuk. Ha megpróbáltak volna mindenképp csak a valós, az őskorban elképzelhető dolgoknál megmaradni, akkor vélhetően tényleg kevés feature-rel bírt volna a játék, úgyhogy jogosan léptek abba az irányba, hogy némileg a valóságtól elrugaszkodottabb elemeket is belevisznek. Viszont azt olyan bátortalanul tették, hogy az a néhány ilyen motívum inkább furának, nem oda valónak hat (pl. bagoly bombázás) és ezáltal elrontja az egész összképet. Ha jobban belementek volna a fikció kiaknázásába, sokkal több lehetőséggel bírtak volna élni, ezáltal jobb játékmenetet tudtak volna kialakítani, és még több újító megoldással örvendeztethették volna meg a sorozat rajongóit. Sokkal több mélységet adhattak volna egyes új funkcióknak. Például az egész vadállat felhasználósdit még tovább lehetett volna csiszolni, esetleg a befogott ragadozók fejlesztése is jópofa lehetőség lett volna, vagy azok tartalmasabb gondozása. A harcokat tovább színesíthették volna, hogy pölö a törzsünkből 3-4 embert magunkkal vihettünk volna egy csatába, akiknek feladatokat osztunk ki (mamutra sem egyedül vadásztak az őseink). De akár a halászat is nagyobb szerepet kaphatott volna a játékban, és még megannyi dolog nem lett kiaknázva ebből a szuper alapkoncepcióból. Ezáltal a Primal esetében azt mondhatjuk, hogy a készítők gyönyörűen, már-már megtévesztően csomagolták be a már ismert Far Cry formulát, de az innováció valahol az átszkinezett epizódok szintjén van. Az más kérdés, hogy alapjáraton Far Cry-ozni még mindig nagyon jó, úgyhogy aki még soha nem játszott ilyen játékkal, annak a Primal pont egy remek alkalom, hogy ez legyen számára a sorozat ŐSbemutatója. (A játékot partnerünk, a PlayON.hu biztosította tesztelésre. Köszönjük! Megvásárolható támogatónk, a [A http://www.konzolokszervize.hu/hirek/far-cry-primal-elorendeles]Konzolok Szervize[/A] budapesti boltjában, vagy webshopjából meg is rendelhető.)

7/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

28 hozzászólás

Hozzászólás

  1. elolvastam a tesztet de ennek ellenére is hogy az elejét olvasva a tesztnek alig vártam hogy játszhassak de a negatív kritikák után is alig várom hogy játszhassak 🙂

  2. Ezt a játékot nekem találták ki:)Nagyon bejön a kőkorszaki hangulat a fegyverek harcok, a segítő állatok a rengeteg felfedezni való és gyűjtögetés!A többi Far Cry nálam pár óra után kuka volt de ez nálam nagyon betalált!Nálam 10 pont!

  3. Köszi, klassz teszt volt, nálam biztos vétel, akárcsak a 3.- 4. rész is az volt.

  4. uborka szezonra tartogatom a beszerzését.Megannyi videó és beszámoló,valamint eme(amúgy remek)cikk ellenére sem hozott igazából tűzbe.Multi hiánya kicsit meglepett ezért is lesz beszerzős későbbiekben.

  5. Én frankón azt hittem, hogy ennek SOKKAL nagyobb lángja lesz a gémerek között.

  6. Fogalmam sincs mit gondoljak. Nekem az előző két rész nagyon tetszett, azonban számomra a közelharci fps sosem jött be lásd Thief, Dishonored, Elder Scrolls. A térkép nyúlás nagy öngól, a 4-ben emlékszem a drogos haluzós részekre, nah ott lehetett nyilazni és tigrissel az oldaladon hadakoztam. Lehet ennyire bejött nekik, valakinek és így teljes a copy paste.

  7. Ma vettem meg és tetszik! A tesztet köszi 🙂

  8. Lecsúsztam a DLC mamutról. 😀

  9. Szuper teszt Dzsedáj 🙂 Kár, hogy nincs benne multi, mert az én mamutom biztos bebüntetné a tied :DA Blood Dragon óta a legjobb FC, amivel játszottam.

  10. Remek teszt, Jedi barátom. Lehet, hogy nem topgame, de ilyen játékínséges időben azért megveszem.

  11. ránéztem a térképre és már untam, de valószínű ugyanúgy megfogom venni mint a 4et pár lepedőt simán megér majd.Látvány,téma,környezet nagyon elkap.

  12. De jó teszt ez is.

  13. Ez egy jó FarCry.

  14. “A FC4 nálam már alapból nem tetszett, meg is untam a felénél. Nekem már az ugyanaz a 3. rész volt, csak csíkosban. Ez a Primál meg már a tavaly őszi bejelentésnél felkeltette érdeklődésemet, de valamiért mégsem vettem meg premierkor. Sebaj, a copy/paste map-botránynak hála, háta olcsóbb lesz 1-2 hónapon belül, ami engem igazán nem rendít meg, sőt a következő FC sem lesz különb. Mellesleg a pop-kultúra számos területén találunk hasonlót: lásd pl. a Disney az átskinezett “”Új reményével”” kereset 2 milliárd dollárt.”

  15. Azt már a megjelenés előtt eldöntöttem, hogy biztos nem fogom megvenni első nap, de a játékmenet videókat elnézve és a teszt elolvasása után már az is biztos, hogy egyáltalán nem fogom megvenni! Hiába néz ki jól és még maga a kőkorszaki téma is tetszik, de félek hogy hamar unalomba fulladna az egész, legalábbis nálam!Köszi amúgy a tesztet JediEco!

  16. Az előző két részt is szerettem szóval be lesz szerezve.

  17. valamelyik nap néztem ahogy játszanak veleszerintem tök ugyanaz mint az előző részek, csak éppen más korban játszódikvalszeg ez is olyan lesz mint az AC, tök ugyanaz a játékmenet, csak más korszakokbanmesszire kerülöm ezt is

  18. Inkább majd a Far Cry 6.

    • vagy a 7 vagy a 8 vagy a 9 és stb

    • év végére esélyes lenne ezzel a tempóval és még kevesebb innovációval 😀 a játék hangulata biztosan átlagon felüli de érzem hogy gyorsan kiábdrándulnék a monotonitása miatt.

  19. Első!

    • ez ugye most csak egy sz.r vicc? Úgy gondoltam nem érdekel a játék ám a teszt elolvasása után erősen elgondolkodtam rajta.