Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Fallout: New Vegas – friss játékinfók

[17319]Pár napja egy hírünkben már mutattunk nektek három érdekes szken-képet a Playstation 3-ra (is) készülő [B]Fallout: New Vegas[/B]-ból. Mint kiderült, ezek a PSM3 magazin legfrissebb számának hét oldalas előzeteséből származtak. A lap a game PS3 változatára fókuszálva boncolgatja a részleteket – ezekből mazsoláztam ki nektek a legfontosabb infókat.- Az új Falloutot az Obsidian csapata fejleszti a napfényes Kaliforniában. Céljuk az, hogy egy az ismert világban játszódó, ugyanakkor teljesen új játékelemeket felvonultató programmal lepjék meg a piacot.- A történet három évvel a Fallout 3, negyven évvel a Fallout 2 után játszódik. A sztori ezúttal nem születéssel, hanem pont az ellentettjével, halállal indul. Küldöncként egy csomagot fuvarozol a világégés utáni Vegasba, amikor is ismeretlenek feltartóztatnak és szépen elegánasan fejbe lőnek. Szerencsétlenségedre (vagy szerencsédre?) egy Victor nevű robot azonban megtalál, és a vadnyugati hangulatú Goldsprings városába cipel, ahol egy Doc Mitchell nevű idős cowboy helyrepofoz. Itt térsz magadhoz, hogy kiderítsd, ki és miért gyilkolt meg.- Ébredésed után a megszokott karaktergenerálás következik. Tesztelned kell magad egy Vigour Tester nevű géppel (a Fallout 3-hoz hasonlóan), majd egy több kérdésből álló – állítólag igen mókás – vizsga következik.- A magazinnak mutatott demo alapján úgy tűnt, az Obsidian sokkal ügyesebben nyúlt az RPG témához. A párbeszédek szórakoztatóak, a karakterek markánsabbak. A game módosított dialógus-motort használ az F3-hoz képest, mert a fejlesztők komolyabb kommunikációs rendszert szerettek volna használni.- A teszt után – válaszaidtól föggően – felszerelést kapsz az öregtől és kiléphetsz a városba. Szokásos Fallout momentum következik: először pillantod meg Vegas környékét. Gyönyörűen tűz a nap, a távolban hatalmas építményeket látsz, és… növényeket! A világ ezen részét nem érte annyira pusztító nukleáris csapás, így sok épület nagyjából épen maradt, plusz a természet is éledezik.- Pár perccel a játék kezdete után itt már szabadon kóborolhatsz. A kezdők lezavarhatnak egy betanító küldetést, amit a haladók akár el is nyomhatnak. Rögtön több küldetés is rendelkezésedre áll.- Az alaphelyzet szerint a kisváros épp konfliktusban áll egy nagyobb bandával, a Powder Gangers csapattal. Vezetőjük Ringo. Válaszhatsz: vagy a városka lakóit segíted, vagy Ringo keze alá dolgozol a település készleteinek átjátszásával.- A küldetések során nem csak beszélgetéssel, de különböző skillekkel is befolyásolhatod a történéseket. A sztori folyamatosan változik és alakul aszerint, milyen sikkerrel jársz.- Akinek a Fallout 3 esetleg nem volt elég, az a New Vegas-ban Hardcore módot is talál. Ezt válaszva ellenfeleid pl. vadul gyógyítják majd magukat az EÜ csomagjaikkal.- Az egyik küldetésben összetalálkozol egy őrült cross-dresser szuper-mutánssal (hím, női ruhában), Tabatha-val. Feladatod, hogy megmets egy robotműszerész rabot a bázisáról. Tabatha pribékjei képesek arra, hogy láthatatlanná válva harcoljanak ellened.- A harc az F3 rendszeréhez hasonlóan működik: a végtagok külön támadhatók. Újdonság a speciális támadások megjelenése az ütő/szúró/vágófegyvereknél.- Az Obsidian tisztában van vele, hogy a Fallout 3 morális rendszere messze nem tökéletes. Ott, ha leölsz egy fél várost, a lakosok akkor is rád bízzák legféltettebb titkaikat. Ezzel szemben a New Vegas-ban egy teljesen új karmarendszer kerül bevezetésre, melyben a renoméd aszerint változik, ahogy bánsz az emberekkel. A játékban több “oldal” szimpátiáját (vagy ellenszenvét) is kivívhatod: ott lesz pl. a California Republic vagy a Caesar’s Legion. (Sőt, talán még a Brotherhood of Steel is.)- A nevadai sivatag, bár nem pusztult el teljesen, de erősen fertőzött. Utad során több furán mutálódott (állat)fajjal is találkozol majd, például két mancson járó gyíkokkal. A növényzet is ismerős lesz: az Obsidian fejlesztői helyszíni fotókkal dolgoznak.- A fejlesztők szeretnének beépíteni több híres, ismerős Vegas-i épületet.- A játékban a legnagyobb harc az (elektromos) energiaforrásokért folyik.- Fegyvereidhez vásárolhatsz tuningalkatrészeket.- Az egyik misszióban egy “orbitális pályán keringő” lézerágyúval támadhatod ellenfeleidet. Később lesz ilyen kézifegyvered is…- A fejlesztők legfontosabb célja, hogy a játékos kvázi minden cselekedete kihatással legyen New Vegas világára. Azt szeretnék elérni, hogy a game végigjátszása után a player úgy érezze: ő formálta olyanra a világot, a milyen a sztori végére lett. Mit jelent ez? Többféle megnyerést, formálódó küldetésrendszert, sokszoros újrajátszási lehetőséget.- A New Vegas olyan játék lesz, aminél azt érzik majd a Fallout veteránok: minden nagyon ismerős, mégis minden nagyon új. A game “napfényesebb”, “frissebb” és “okosabb”, mint elődei. A színesebb környezet teljesen új hangulatot ad a sztorinak, a vicces/poénos elemek ugyanakkor hozzák a megszokott hangulatot.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. kell

  2. juhuhuhúúúúúú

  3. vegre! en csak a 3. resszel jatszottam,de nagyon bejott! remelem,h nem kell ra sokat varni..

  4. Nekem kimaradt a F3, ezt már nem fogom kihagyni.Érdekes, hogy ez most nem számot kapott hanem egy alcímet.

  5. Csak nekem tűnik egy az egyben Fallout 3-nak új helyszínnel?

  6. Tudom, hogy egy RPG-ben a sztori a legfontosabb, de azért az is lényeges, hogy hogyan néz ki a játék. A F3 környezete tényleg szép volt, de a karakterek valami félelmetesen bénák voltak (főleg a játékosé TPS nézetben), és úgy látom ez itt sem fog változni…

  7. Nagyon jónak tűnik!kluft: Rohadt jól meglettek csinálva ezek az épületek

  8. jól hangzik, nekem a 3 nagyon bejött, kiv leszek ebből mit hoznak ki.Na de hová lett a G.E.C.K. es story???:D

  9. Nocsak, úgy látom készülőben van az év játéka 🙂

  10. Most merültem el igazán a 3-ban,biztos vétel lesz ez is !

  11. Gondolom megint lesznek a játékban olyan jellegzetes épületek amik a valóságban is megtalálhatóak, nálam ez óriásit dobott a hangulaton. Itt van egy kis összehasonlítás aki még nem látta: http://www.gamesradar.com/f/fallout-3-vs-reality-photo-comparison/a-20081204123919283009

  12. Nagyon királyul hangzik, szerintem ütős lesz ez is…ja és a végtagok leszakadása – főleg belassítva VATS használatával – már a Fallout 3-ban is finom és látványos volt 🙂

  13. Ez tényleg jól hangzik . :]

  14. előző hírnél kb. elástam ezt a Falloutot, de ha ezeket a dolgokat tényleg jól meg tudják valósítani, akkor biztos meg fogom venni! Hiányoltam is F3-ból az F2-es gekkót meg az aranygekkót… :)Remélem a karakter kinézetének testreszabására is fordítanak egy kis időt, mert az Oblivionhoz képest már nem azért, de az F3-é elég gagyi volt.Szóval drukkolok az Obsidian-nak.

  15. Ez nagyon jól hangzik, hol lehet előrendelni ? 🙂

  16. Bizalomgerjesztő hírek. Remélem sikerül kvázi bugmentesre csinálni.

  17. Nagyon izgalmas hirek koszonom szepen!Szerintem hamarosan lathatjuk mozgas kozben is(?)

  18. Ez dlc vagy full game lesz?

  19. A Rage jobban bejjön, de ez mélyebbnek tűnik…

  20. Gondolom ez sem lesz egy 4-5 órás kaland .? 🙂