Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

FALLOUT 4 (PLAYSTATION 4)

A Bethesda 7 év után tért vissza (számozott) folytatással ikonikus, poszt-apokaliptikus világába: ez lett a [B]Fallout 4[/B].Jómagam új belépőként érkeztem meg az atomkatasztrófával sújtott Amerikába. A stúdió előző címét (Skyrim) maxra pörgettem PS3-on, egyedül a botrányos frame-drop tette tönkre a játékélményt valahol 100 óra környékén. Mint utólag megtudtam, a Fallout 3 és a New Vegas is osztozott ezen a hibán (ráadásul eléggé „bugos”, rosszul optimalizált konzolos portok voltak ezek). Hiába ajánlották sokan az évek folyamán az említett szoftverek pótlását, valahogy mégsem vett rá a lélek (főként az említett skyrimos tapasztalataim miatt), viszont a mostani konzolgeneráció vadiúj epizódot hozott, melynek megjelenése napján még a közkedvelt Pornhub látogatottsága is visszaesett 10%-kal…Rengetegen várták, hogy elmerülhessenek a nukleáris, nyitott világú akció-RPG-ben, és mivel a széria nem egy folytatásos történetet tár elénk, így nagykanállal merültem el az új felvonásban.
[YOUTUBE]5iJUt6aBXAw[/YOUTUBE][B]Robbant a bomba[/B]Mivel a cég nem árult zsákbamacskát és előre bevallotta, hogy a képi világot feláldozták a tartalom oltárán, így a stuff ezen részét nem is rugdosnám annyira. Nem mai színvonal, ez mindenki számára egyértelmű; nekem is időbe telt, mire megszoktam. Vannak jó pillanatai (nukleáris viharok), néhol egész stílusos/rajzfilmes, de a legtöbb helyen sajnos rendkívül ósdi, igénytelen. Az a legrosszabb az egész iparban, hogy a jót nagyon könnyű megszokni, így egy combosabb grafikával ellátott játék után marha nagy lehet a kontraszt.Viszont nem mehetünk el amellett, hogy a karaktergenerálást remekül összerakták: laza egy órát el lehet szöszölni a főhősünk (igény esetén hősnőnk) arcának legyártásán! Az elvetemültebbek többek között megalkották már Adolf Hitlert, Walter White-ot, Beavist és Buttheadet, Robert Downey Jr-t, valamint a BioShock Infinite Elizabeth-jét is. (Még pörsenéseket és véres zombis dolgokat is rá lehet tenni a karakterre.) A lehetőség adott, de az már egy másik kérdés, hogy ki mennyire él a dologgal. Főszereplőnk beszél, ami engem személy szerint nem zavart, viszont a szinkronokon sok helyen éreztem a spórolást, valamint unott hangvétel is jócskán felfedezhető. Vagy keveset fizettek a színészeknek, vagy fegyverrel kényszerítették őket, nem tudom, de a minőség elég felemásra sikerült. Többször hallottam, hogy akadtak jó poénok a harmadik felvonásban, ami itt csupán nagyítóval lelhető fel. Kicsit most előreszaladtam, úgyhogy vissza is kanyarodnék a kezdésre.A már megjelenés előtt beharangozott, brutális fps-dropokból egyébként keveset tapasztaltam. Valóban előfordul némi képfrissítési probléma, de inkább nagyobb perpatvaroknál és olyan esetekben, amikor valami felrobban, vagy füstöl a fegyverünk. Engem ezek a dolgok nem idegesítettek, PS4-en biztosan nincs szó egy számjegyű esésről sem, a program pedig sok órányi játék után is csak egyszer „crash-elt”.Egy rövid bevezető után (ami csodásan megalapozza az alaphangulatot, ezért nem lőném le a poént) magunkhoz vehetjük a saját Pip-Boy masinánkat, ami egy sokrétű eszköz (térkép/eszköztár/rádió) és megkezdhetjük utunkat az emberiség romjai között. Az atombomba az ezredforduló előtt csapódott be, így az épületek és sok más dolgok azt a kort idézik. A látképet eleinte csupán az oda nem illő, a Jetson családból itt felejtett automobilok tarkítják. Csupasz fák és romházak, amerre a szem ellát, majd egy kihalt lakóövezetbe érve csatározásra lehetünk figyelmesek. Simán csak fosztogatókként kóricáló egyedek próbálnak bevenni egy épületet, mely rohamot segítségünknek hála sikerül visszaverni. Megismerkedhetünk és koalícióra léphetünk a Minutemen különös gittegyletével. Miután biztonságos területre értünk, felépíthetjük az első menedékünket, ami egy teljesen új elem a szériában.[B]Gettó Minecraft[/B]Egy fapados „tutorial” után elkezdhetünk tárgyakat rombolni és legyártani, de ehhez nyersanyagokra lesz szükség: a munkapadunknál beléphetünk a szerkesztő módba és a zöld zónával határolt területen belül élhetjük ki művészi vénánkat. A sárgával jelölt tárgyakat érdemes rögtön megsemmisíteni, majd legyárthatjuk a kért ágyakat. A település boldogsági indexe emelkedik, ha folyamatosan fejlesztünk, és olyan dolgokkal javítjuk az életszínvonalat, mint az ivóvíz biztosítása, a kertültetés, az elektromos áram, a védelmi berendezések és a speciális bútorok (például a nyuggernek karosszék). Rengeteg „junk” tárgyra lesz szükségünk, amit minden bázison be tudunk pakolni a padokba, így onnantól a program ezeket le is bontja alkotóelemekre. Mivel ez az egész építkezősdi 99%-ban opcionális téma, így olyan sokat nem foglalkoztam vele. Elég vad létrákat és kosárpalánkhoz hasonló képződményeket is le lehet gyártani, de valahogy nem éreztem át a dolog szépségét. Ezt az egészet egy későbbi DLC gyanánt simán el tudtam volna képzelni.Nem úgy, mint a craftolás jobbik felét, ami a fegyvereinket célozza meg! Az 50 fegyver összesen 700-féle módon módosítható. Az általános fegyvereken túl olyan gyöngyszemekbe is belefuthatunk, mint a szemetet lövő okosság, a fagyasztó, vagy a kemény sugárzást kibocsátó kütyü (csak pár példa a sok közül). Több ponton variálhatóak, amik nem csak látványban, de a felhasználásukban és erejükben is kiütköznek (például sok-sok órán keresztül volt hű társam egy kerékkulcsra szerelt penge). Fejleszthetőek a ruhadarabok is az erre kihelyezett asztaloknál: ez az öltöztetős dolog nekem bejött, a komplett öltönytől kezdve a Mad Max-hez hasonlatos szerkókon át minden megtalálható. Az alap jégeralsók ezen felül öt helyen erősíthetőek páncél darabkákkal. Ellenségeinket alsónadrágra vetkőztethetjük, így a kívánt ruhadarabokat rögtön fel is vehetjük.Maga a fejlődési rendszer elsőre nem tetszett, de utólag azt kell, hogy mondjam, jól megoldották. Az alap attribútumokon túl rengeteg „perk” között mazsolázhat a kalandor. Itt tényleg mindenki megtalálhatja a maga stílusának megfelelő skilleket!Érdemes elolvasni, mik közül válogathatunk, mert vannak nagyon hasznos dolgok, de akadnak haszontalanok is. A zártörés, hackelés, lopakodás, és a radioaktív víztől való sérülésmentesség a jobbak közé tartoznak. Érdemes rakni a karizmára bőven, ami gördülékenyebbé teszi a kommunikációt. Mivel minden szépen le van írva feketén-zölden (vagy úgy, ahogy azt a főmenüben testre szabjuk), így ezzel a résszel nem igazán foglalkoznék részletesebben.[63685][B]RPG vagy shooter?[/B]A Fallout 4 játszható külső és belső nézetből egyaránt. Momentán nem igazán a zsánerem az FPS, így a legtöbb esetben TPS nézetben nyomultam, de sokszor átváltottam belsőre egy-egy nagyobb harc hevében. Egy RPG-hez mérten tetemes mennyiségű tűzharcba bocsátkozhatunk: rendesen lehet darálni, a testrészek repkednek mindenfelé, és a korábbi részből megismert időmegállítós testrész-kijelölés is flottul működik! A lőszert eleinte kevésnek találtam még a „mobokat lootolva” is, így a pénzként funkcionáló kupakjaimból állandóan muníciót vásároltam. A rengeteg fegyver más-más kaliberű töltényt vagy más alternatív skulót igényel. Ninja játékot is játszhatunk idővel, ami nekem csak félig-meddig sikerült. Guggolva lopakodhatunk és csapdákat deaktiválhatunk az ahhoz kapcsolódó perkeknek köszönhetően. Zsebeket foszthatunk ki és zárakat törhetünk fel – a lényeg csupán az, hogy észrevétlenek maradjunk. A hackelős játék nem új keletű dolog, ezért nem túl bonyolult betörni a gépekbe. A háttér-információk valamiért ebben a játékban nem mozgattak meg – néhányba beleolvastam az elején, de a kötelezőeken túl nem szórakoztattak.Ha már szerepjátékról beszélünk, akkor nem mehetünk el a történet és a kommunikáció mellett: az alap sztori nem túl hosszú, de a rengeteg másodlagos és egyéb küldetés között hamar elveszhet az ember. Elég hamar a Minutemen élére állhatunk, ami több, ehhez kapcsolódó frakció missziót eredményez, és ez még több úgynevezett „ismétlődő questhez” vezet. (A teljesítésük után újra felvehetőek, de maximum a helyszín változik, a cselekmény ugyanaz.) Felfedezhetünk egy földalatti mozgalmat, ami szintén egy érdekes küldetéssorozat. Beléphetünk az Acél Testvériség kötelékébe, ahol becsületesen és hűségesen harcolhatunk társaink oldalán, menő Power Suitokba öltözve. Magán nyomozóként remekelhetünk furmányos ügyekben, illetve a lakosság ügyes-bajos dolgait intézhetjük. Beszédbe elegyedhetünk szinte mindenkivel, és itt egy kissé butítottabb metódust kapunk a korábbihoz képest. Sokkal egyszerűbb, úgymond Bioware-es, vagy ha úgy tetszik, Telltale-es négygombos tárcsából választhatjuk ki a nekünk tetszőt, ami sok esetben az „igen, nem, talán, kabbe’” szavakban is kimerülhet. Kicsit sarkosítottam a dolgot, de az a helyzet, hogy mentéseket töltögettem vissza és volt, hogy csupán egy mondatban tért el a válasz, a mondanivaló lényege ugyanúgy folytatódott. Elakadni kvázi nem lehet a játékban és megkockáztatom, hogy az X gomb nyomkodásával simán végigmehet rajta a nyelvtudással nem rendelkező gamer is (az X általában a benyalós, nagyon pozitív válasz). A már említett karizma tulajdonságunk növelésével extra válaszlehetőségeket nyerhetünk, több pénzt csalhatunk ki a questet adó emberekből, vagy meggyőzhetjük őket dolgokról.[B]Egyedül nem megy?[/B]Utunk során több mint egy tucat NPC-re lelhetünk, akik opcionálisan felkérhetőek útitárs szerepre. Ha nem lenne a mesterséges intelligencia segghülye, akkor ezt emelném ki az egyik nagy pozitívumnak. Sajnos a gép társak beszorulnak, irreálisan viselkednek, vagy beugranak elénk, hogy ne tudjunk célozni (a butaság igaz az ellenfelekre is, bár annyi legyen a javukra írva, hogy remekül használják a fedezéket). Mégis azt kell, hogy mondjam, hogy a kompániák merőben színesítik a kalandozást: a detektív robottól a „ghoul” polgármesterig minden megtalálható! Sokak kedvence, az elsőként megszerezhető németjuhász is elég hasznos (tárgyakat talál, rosszarcúakat tart fel). Minél többet megyünk velük, annál szorosabb barátság alakulhat ki köztünk, ami ötletes küldetésekbe, több esetben pedig románcba is torkollhat (biszexualitás és nekrofilía rulz).Emellett persze a program jutalmazza a magányos kalandorokat is, de én inkább elviseltem az AI hülyeségeit, hiszen sokszor elég kemény helyzetekben találhatjuk magunkat, és ilyenkor jó csali moslékként szolgálnak. Ráadásul elég nagy mennyiséget képesek cipelni az összeharácsolt lominkból.A Fallout 4 egyik legnagyobb erőssége, hogy piszok sok mindent pakoltak bele: 100-nál is több helyszín várja a felfedezést, melyek nagy része belső területtel is rendelkezik. Ezek lehetnek többszintes házak vagy menedékhelyek a föld alatt. Ellenfelekből található az embereken túl szupermutáns, élőhalott és egyéb radioaktív állatkák vagy szörnyek. Ezen a téren gyengén teljesít a stuff, a kevés karaktermodell végett, viszont a szörnyek elég parásak, rendesen be lehet kulázni egy föld alól előugró skorpiótól, vagy karmos jószágtól.Számomra kissé nehéz volt a játék, főként az első 10-20 óra, így több esetben is zongoráztam a nehézségi fokozatok között. Minden elismerésem annak, aki ezt nehéz, vagy HC-fokozaton tolja! A tonnányi tartalom miatt akár 100-200 órára is a tévé elé bilincselhet, beszippanthatja az embert. Egyhuzamban hat óránál többet nem tudtam vele játszani, mert egyszerre egy tucat küldetést is az ember nyakába dobhatnak, ami számomra frusztrálóan hat. Persze másnap újult erővel ugyanonnan, ugyanennyit megpróbáltam mindig legyűrni, de nem igazán akarnak elfogyni. Úgy érzem, még februárban sem fogok a végére érni ebben a tempóban, de amíg van benne újdonság, leköti a figyelmemet.Nem mehetek el szó nélkül a hibák mellett, amikből rengeteg van: ezek között van sok zavaró, de ugyanennyi hasznos baromság is. Az egyik kedvencem a zárt házba való behatolás olyan módja, hogy „a nyitott ablakon beleülünk a karosszékbe” és ezáltal már bent is vagyunk. „Game breaking bug”-ba is belefutottam (nem lehetett kiszállni a liftből), így azt javaslom, hogy sűrűn és több slotra mentsetek! A viccesebb hibákkal már tele van a YouTube, így beszéljen egy random videó helyettem:
[YOUTUBE]_Lhc68Kj-wI[/YOUTUBE]Bevallom, az első pár órám a játékkal kínkeservesen telt, de ahogy egyre jobban ráéreztem, úgy kezdtem el lassacskán élvezni. Eleinte fizikálisan is rosszul éreztem magam, hogy talán [S]kiégtem, mint a szar[/S] én vagyok a béna, mert azt gondolom, hogy ez a szaksajtótól több helyen 9-10 pontos értékeléseket begyűjtő termék hirtelen izgalomból is csak egy erős 6-ost érdemel – de aztán elegendő munkaóra után észre sem vettem és megtörtént a fordulat..[B]Összegzés[/B]Ami tetszett a Fallout 4-ben:- hangulatos, poszt-apokaliptikus világ- a lövöldözős része jól kezelhető- rengeteg fegyver és mód- karaktergenerálás- a felfedezés öröme- sokszínű kompánia és a küldetéseik- a kifordult társadalom és lakóiAmi nem tetszett a Fallout 4-ben:- bétának tűnő városépítés, aminek gyakorlati haszna elég kevés van, inkább csak egy jól hangzó opció- akadnak unalmas küldetések- fáradt szinkronok- gagyi mesterséges intelligencia- eszméletlen sok bugVégeredményben napokig vacilláltam a 7 és a 8 pont között, de végül az előbbi mellett döntöttem — egy Complete Editionre (amiben a fontosabb hibákat orvosolják) ugyanakkor örömmel szúrnám a 8-at. Remélem, a következő játékukra összekapják magukat technikai téren a fejlesztők, mert ugye az, hogy így is ronggyá keresték magukat ezen a szoftveren nem jelenti azt, hogy bármit megtehetnek.Vagy igen…?

7/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

35 hozzászólás

Hozzászólás

  1. megrökönyödtem ezen a 7 ponton.

  2. “tetszik ez az új fenomén hogy “”ezzee nem jáccok mer csúúnya””, de szerencsére nem vastag ez a réteg.”

  3. A bomba az nem 2077-ben robbant?

  4. Nem mondanám magam igénytelennek de ránézésre szerintem semmi baja ennek, főleg ilyen tartalommal. Volt régen egy SWG mmorpg sokkal rondább grafikával,bugosan mégis milliók játszottak vele (havi 3500 Ft-ért!!) hangulata és egyedisége miatt ami a mai játékokról nem mondható el. Sokan hozzák fel a GTA5-öt ellenpéldának, szépnek szép de minden más hiányzik belőle.

    • Te vagy az igénytelen, és én is, mert nekem tetszik a játék, elég sok órát bele is öltem már és semmi bajom a grafikájával.Ezért tart itt a világ, stb. stb. mert vannak ilyen emberek mint te meg én. Szégyellhetjük magunkat.

  5. az előző részből max 10 percet bírtam…

  6. Én már az első trailer láttán tudtam, hogy ilyen formában nincs szükségem Fallout 4-re. És mennyien védték akkor, hogy jó lesz ez így, szebb lesz a grafika is…A Pip-Boy Edition-ben lévő Pip-Boy replika minősége is állítólag vetekszik egy Happy Meal-es játékéval.Én már a New Vegas-t sem vittem végig, mert előtte már mondhatni szénné játszottam az 3. részt, az meg szinte ugyanez volt.Ettől függetlenül majd jóárasítva, uborkaszezonban lecsapok rá, mert hát mégiscsak Fallout.

  7. Azért döbbenet hogy 2015ben simán kiadnak ilyen grafikával egy elvileg AAA címet…..

  8. PC-n van meg, ultrára állítva teljesen okés a grafika. Emiatt nem játszani vele, szerintem butaság. Aztán lehet konzolon a szokásos butítások miatt az okésból tényleg ocsmány lett.

    • Volt egy textúra összehasonlítás low és ultra beállítással. Nem volt különbség. Ez igaz?

      • Low-on nem néztem meg. Nem egy szépség maxon sem, de az összkép elég hangulatos, és a látótávolság, meg a részletesség szerintem kompenzálja a néhol (például belső terekben) található rondaságokat. Nem egy Witcher, de szerintem bőven vállalható grafikája van.Az biztos, hogy a legelején a házban eléggé Simses grafika volt, amit ugyan még mindig meg lehetett volna szokni, de a szabadba való kikerülés után sokkal szebb lett már az összkép.

  9. Nekem ez a játék nagyon betalált. Letehetetlen számomra. Én kB 6-7 éves korom óta játszom videójátékokkal kisebb-nagyobb megszakításokkal (ps 2 éra kimaradt). Szóval több mint 20 év alatt azt megtanultam, hogy a grafika bizony nem minden. Valóban lehetne szebb és megértem azokat akik 2015-ben nem ezt várják. Viszont szerintem minden más kiváló. Én szerencsés vagyok, mert nálam bugok sincsenek. 20 óra játék alatt mindössze beakadó felirattal találkoztam. A hangulat, a zenék és a tartalom emeli ki ezt a játékot. És bizony kihívás is. Szóval nem egy egyszerű menet. Fallout, Witcher 3, Bloodborne… Jó kis év volt ez. 🙂

  10. jogos a 7 pont de csak a technikai hiányosságok miatt, amúgy egy kurvajó játék.

  11. Amúgy ha már itt tartunk, bármelyik ismétlem bármelyik remasrered játék odaveri ezt a xart úgy technikailag mind vizualitásban! A hangulatot azért nem írom, mert sokan ezt írják pozitívumként erre a mocsokra, csak hát ilyen látvány mellett a hangulatom elszáll, tehát…

  12. Nálam jóindulattal 5-6 pont. Van hangulata, tök jó barangolni és lootolni, de ez egy trehány munka.A tutorial össze van csapva, a dialógusokat és a karakterszemélyiségeket kiherélték (ami a játék egyik legnagyobb erénye volt a korábbi epizódoknál), az ellenfelekből alig van fél tucat fajta (Raiderből konkrétan 7-8 különböző van és slussz), a szinkron gyengus és a játék fele a töltőképernyőtől kezdve egy csomó animációig a Skyrim-ból lett átemelve. A bugok most egy dolog, de tényleg, 2015-ben ez már kevés. Mondhatnám azt, hogy jó ez így, de a hibák és hiányosságok felét már most orvosolták PC-n a rajongói modok, szóval, de, meg lehetett volna csinálni sokkal jobban. Beszippantott, minden nap játszok vele, mert Fallout, de legyünk tényszerűek, ez eddig a leggyengusabb rész. 🙁

    • Szerintem a New Vegas az. Minden tekintetben.

      • “A legbugosabb rész, de az egyik leghangulatosabb is. A 3D-s részek közül azon dolgozott a legtöbb “”klasszikus”” fejlesztő és nagyon sok jó ötlet került bele, én nagyon szerettem.”

        • Jó neked. Nekem sajnos totál semmitmondó volt az egész, az istentelen sok bug (a folyamatos fennakadásoktól kezdve a rendszeres, töltőképernyőbe fagyásig) csak hab volt a tortán, a befejező 5 fps-es diavetítés után rendesen megkönnyebbültem, hogy végre vége.

          • PS3-on katasztrófa volt, PC-n sokkal élvezhetőbb. Ég és föld. Kiplatináztam a Fallout 3-at, a New Vegas-t és a Skyrim-et is, minden DLC-vel együtt, én aztán tudom, mit jelent a fagyás és szenvedés. 😀 Főleg, miután megtapasztaltam, más platformon hogy szerepel.

          • “Na igen, nekem csak a PS3 verzióhoz volt “”szerencsém””.A Skyrim nekem is platina, minden percét élveztem, 2 végigjátszásom van benne.”

    • Igen, elég sok benne a Skyrim utánérzés. De az legalább szép játék még ma is, nem tudom, ezt hogyan ronthatták el ennyire. Minimum arányaiban egy Oblivion -> Skyrim szintet kellene hoznia a F3-hoz képest.

      • Pontosan, már a New Vegas is ötéves, azóta itt egy újabb konzolgeneráció, én is valami hasonlót előrelépést vártam (Oblivion -> Skyrim) de inkább olyan lett, mint a Dragon Age: Origins -> Dragon Age II. :/

  13. Divat az igénytelenség. Fasza.

  14. Például a Fatal Frame PS2. Mi lett volna ha tele van egy vagon buggal? Borzongás helyett kiröhögtem volna , aztán kivágtam volna a kukába. Jó igénytelenek a mostani fejlesztők főnökei.

  15. Egy kis szigor és elégedetlenség nem ártana ennek az iparnak..

  16. “Sajnos úgy néz ki bármit megengedhetnek ezzel a technikai okádékkal 2015-ben azt érdemelnék meg hogy 1 db-ot se tudjanak eladni akkor talán elgondolkoznának!De mint a COD tesztben olvastam “”egyél szart, 1 millió légy nem tévedhet”” na erre is illik ez a frappàns mondat:)”

  17. Rendkívül csalódott vagyok, hogy nem a martin tesztelte.:D

  18. Hát, Martin… ezzel a grafikával pedig semmi gond PS4-en. Nem a legszebb, de nagyon hangulatos, részletes. Ha csak ez tart vissza, komoly élményből maradhatsz ki. Persze, ha a Bethesda style játékok alapból sem jönnek be, akkor vedd tárgytalannak a javaslatomat. De nem igaz, hogy csúnya lenne a játék, különösen ha a helyszínek méretét is figyelembe vesszük.

    • Ez a grafika minden csak nem jó… jogos a kritika. Bethesdáék nem igaz ,hogy nem tudnak felvenni pár jó grafikust és ráfeküdni a játék többi oldalára…. mert marha zavaróak a bugok és a grafika is lehetne sokkal de sokkal szebb.

      • Lehene szebb, ezt nem vitatom. Na de engem így is beszippant. Szívesen bojkottálnám a bugok miatt, ha lenne PS4-en egy tucat hasonló játék, de így csak magammal szúrnék ki. Így részemről inkább élvezem és remélem, hogy érkeznek majd a javító patchek.

  19. “Örülök, hogy már egyre több tesztelő említi meg a Bethesda hülyeségeit. A Gametrailers is keményen nekiment a játék technikai oldalának. Amúgy fantasztikus game, csak hát itt az ideje hogy a bátrabb kritikákkal rábírjuk a Bethesdát az új, “”next gen-es”” engine készítéséhez.”

  20. Féltem, hogy 9-et fog itt kapni, de a 7 az reális szerintem is!