Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Epic – itt a következő generációs játékmotor

A technikai fejlődés következő lépcsőfoka megérkezett videojáték-országba: az Unreal Engine 3 játékmotort jegyző Epic Games a Game Developers Conference-en bemutatta az engine következő generációs újításokkal felturbózott verzióját. Az Epic néhány kiváló minőségű képpel is illusztrálta, mire képes fejlesztői környezetük.A dolog egyetlen szépséghibája: ez a motor csak a következő generációs hardvereket hajtja majd meg…(forrás [A http://uk.kotaku.com/5774861/epic-says-this-is-what-next+gen-should-look-like/]nagyfelbontású screenshotokkal[/A])

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Egyébként jobban megnézve az arcot . Hát nem tudom… a Heavy Rain töltésénél a faszikáim arca enyhén szólva hozták ezt a színvonalat. Az is csak erődemonstráció volt. Vagy rosszul emlékszem?http://www.youtube.com/watch?v=HKAPMf4MgCM&feature=related

    • Igen de a heavy rain zárt játék volt azért volt ilyen durva grafkája mert a játékos nemjárhatott be mindent így csak egy bizonyos pontokat kellett megcsinálni na de azok brutálisan jók lettek.

  2. Jól néz ki a full hd monitoromon.

  3. “Se PCn se semmilyen nextgen konzolon nemfogunk ilyen szintű grafikai külsöt kapni játékokhoz, max CGI videokban. Emlékszem mikor az U3 motorját demozgatták évekkel ezelőtt. Egy játék se fut olyan külsővel ma sem. “”Epic – itt a következő generációs játékmotor”” “”Most már csak ki kell használni.”” NEM FOGJÁK :)”

    • “így vagyok vele én ismeg ahogyan azt se tudom elfogadni,hogy köv.. generációban majd többen lesznek multiban mert azt már elbírjaHát ez most se így van. Elég egy egyszerű példa is. A ps1es gran turismoban 6 kocsi volt. A ps2es gt3-4ben -ahol ugye brutálisan megnőtt minden- ott szintén csak 6an mentek. Magyarul annyira elvesz minden “”energiát”” a külső,hogy semmivel se tudnak többen multizni. ( a GT5-t nem veszem ide, mert akkor itt már 40fősnek kéne lennie a nascarnak)Persze most is van 256fős multi csak hát ott is kompromisszum kell.”

  4. És Te mikor élsz?

  5. HA ezentúl ez lesz az alapminőség… :O :’)

  6. komoly, de nem túlságosan érdekel, nálam nem a grafika az első! 🙂

  7. Csak majd az új generációs hangulatot se felejtsék el hozzácsapatni a játékfejlesztők.

  8. Viasz. :DAz Uncharted 2 simán veri

  9. sok grafikab*zi 😀

  10. ahhoz képest, hogy az oldal neve PLAYSTATION community, elég sok beszivárgó PC-fant érzek itt 😀

    • Szerintem rosszul érzed, egyszerűen csak ki kéne nyitni a szemed és rájönni, hogy egy lassan 5 éves hardver nem annyira ütőképes, mint egy mai csúcs PC. 🙂

  11. + olyanról meg véletlenül sem hallottam, hogy feszegetnék a ps3 képességének határait 😀

    • Pedig a ps3 már rég a határán van, ezért is hasonlít a killzone 3 grafikailag a killzone 2-re.Igaz hogy jobb a textúra de sokkal több a semmiből előtűnő tereptárgy is még multiban is…Én inkább maradtam volna a killzone 2 grafikánál csak ezek ne történjenek meg túl gyakran, meg előfodul hogy beakad.Az uncharted 2 multi van, hogy a szemed láttára tölti be a textúrát multi közben. Ezek a ps3 legszebb játékai de sajnos a killzone 3-al eléggé küszködik a gép.A ps3 sajnos már rég kilett maxolva és nagy grafikai fejlődés nemfog történni sőt lehet, hogy egyáltalán nem lesz már semmi és ez a valószínűbb.Inkább a játékokra kell már odafigyelni, hogy 10/10-es értékelésű darabok kerüljenek ki a fejlesztők kezei közül mert a grafikát már nembirják feljebb húzni(sajnos) anélkül, hogy felrobbanna a ps3 🙂

      • hát ez eléggé meggyőző, egyben lehangoló, de őszinte komment volt, köszönöm :DPS3:CPU: * Cell Broadband Engine * 45nM csíkszélesség * 8 párhuzamosan működő processzormag * 4MB L2 cache (8 x 512KB) * 256 Gigaflops műveletVGA: * 24 milliárd képpont/másodperc * 550 MHz-es órajel * SmartShader 4.1 támogatás 96-utas sahader futószalagon * Max felbontás FullHD 1920×1080 * 8x-os vonalsimítás,16x-os anizotróp szűrés támogatásaMemória: * 256 MB XDR RAM 3200 MHz + 256 MB RSX RAM 3200MHz * 48,7 GB/s memória busz-sávszélesség8 mag és nem bír 1 killzone3-at ejj:S

        • Remélem 2012-2013 ban kijön a ps4 mert ha nem akkor nagyon lemarad.És azt a hibát sem követheti el újra a sony, hogy 1 évet ad a microsoftnak amíg jól megszedik magukat + kiépít egy sokkal nagyobb közösséget.Ha kijön az új generáció (Ami remélem 2012-2013) akkor egyidőben jön ki a ps és a box is így nemkell áttérni boxra csak mert a sony megint lemaradt 🙂

          • Xbox=eretnekség :Dazért mennyire érdekes, hogy a ps2 élettartama valóban 2000-től (kis túlzással azért) 2010-ig tartott, 2006 óta van ps3, még csak most lép annak az időtartamnak a felébe, amiben a ps2 a maga korában még virágzott, és ahhoz képest, hogy hatalmas csúszással érkezett a ps3, máris el lehet kezdeni temetni…szomorú.

        • Ilyeneket alapból felesleges leírnod, mert tökre más egy PC meg egy PS3 hardverileg. A Cell is teljesen máshogy működik, mint egy hagyományos processzor. Egy mai felsőkategóriás processzor is alkalmasabb játékra, mint a Cell.

        • Nem bír el egy Killzone 3-at, ezt hogy érted?

      • Itt talán tudják,hogy a ps3nak mennyire használják ki az erejét a saját címei. http://gamingbolt.com/how-much-of-the-playstation-3s-power-do-the-exclusives-useA Killzone 2 messze nincsen a határon. 🙂

        • Nos én ezt nehezen hiszem el a killzone 3 rengeteg textúrabetöltése és néhányszor előforduló akadozása után 🙂

          • És az a PS3 hibája vagy a programozóé? Utóbbi.

          • Ha jól tudom ha fellehetne telepíteni a merevlemezre a játékot akkor ez az akadozás meg textúrabetöltés nem lenne és a killzone 2-ben is ugyanígy volt.

          • “Ennyi. De valamiért ragaszkodnak a “”csak”” lemezhez.”

          • Végülis ez a kb 1 másodperces szaggatás legyen a legnagyob gond főleg, hogy csaták közben nem is csinálja és egyébként se mindig ha van akkor is az üresjáratokban.

          • Munkatársam (egyben számítógép szervizes is) összerakott egy kb. 500000 ft körüli gépet. Brutál videókártyával stb. Mutatott egy-két multiplatformos cuccot HD felbontásban és plusz. Na volt ott reccenés! 😀

          • Ejj az de brutális lehetett 😀

          • Őszintén bevallom, hogy vagy másfél órán keresztül azt hittem, hogy az avatarodon egy üveg sör van.

          • Miért, nem az?:D

          • 😀 LEGO Minifigures Series 3.

          • Egyébként a GoW 3 szerintem megmutatja,hogy milyen az mikor a játékot az utolsó pillanatig optimalizálják. A látvány lenyűgöző és sehol egy riccenés. Csak a lusta programozókon (akiknek verik a hátát a kiadók) azokon múlik minden. Gép adott és lehet belőle mit kihozni. Csak hát túl pörgős a mai játékipar.

          • Pedig hidd el a ps3 nemolyan erős, hogy a mai játékokat maxon futassa.Jó konzol ez tény de sajnos nem elég erős.

          • A PSP ről is kiderült ,hogy sokkal erősebb kézi konzol mint aminek a SONY hagyja. Csak hát ott meg kell okosítani. 🙂 De végül is mindegy. A játék a lényeg! 🙂

          • Ezaz.Mivel a grafikát már nembírják felhúzni hibák nélkül (lásd killzone 3)inkább a játékmenetre kellene koncentrálni.Ha már grafikailag elmarad a pc-től játékmenetben könnyedén lepipálhatná de a legtöbb játék ma már egy év alatt készül el…

          • Mondjuk én személy szerint ezért ábrándultam ki a jelen generációból. Lehet a koromból adódóan is már kifelé tartok a játékból. Nehezen etetnek már meg ilyen -olyan szövegekkel. De ha dolgok fölé helyezem magamat akkor azt veszem észre,hogy ugyan azon játékokkal toljuk most is mint a PS1 korszakában. Csak akkor még TÉNYLEG JÁTÉK VOLT (így nagy betűvel).Most meg szinte csak a vizuális részre mennek rá. Minden csilli-villi. De hol a játék? Mikor már agyalni is alig hagyják az embert a játékban mert egy bazi nagy nyíl jelzi,hogy hová és miként kell tovább jutni. Játékok kellenének ,de nagy betűsek!

          • Ott a pont!

  12. Ütős…

    • Mikor már kiadás elött állt a GT5 már akkor azt mondta Kazunori Yamauchi úr,hogy nagyon nem elég már a hardver nekik,ergo elérték a gép határait,nem véletlen vannak csúnya(kontrasztos) részek itt ott a gameban!

  13. Ez eszméletlen!

  14. Egy dolog érdekes! A legjobb, legszebb játékok mindig akkor jelennek meg konzolra mikor bejelentik a következő előzőt leváltó konzolt. Tudom miért. De akkor is. 🙂

  15. Nos kb ma ezt tudja a PC:http://www.youtube.com/watch?v=5dAjkrOFGCk&feature=relatedEz a GTAIV + néhány mod.Nos ilyet a PS3 nagyjából soha nem fog kiizzadni magából. Ez tény, no offence. De egy 30 rugós vidkari meg tudja.Megjelent ugye a ME2 PS3-ra és elkezdtem gondolkodni, hogy mi is legyen. Javíttassam meg az 1 éve bedöglött PS-emet 10 rugóért és vegyem meg a ME2-őt másik 10-ért. Vagy upgradeljem a PC-met és vegyem meg rá 2 rongyért magyarítva a játékot.Szerintetek hogy döntöttem?Az a gáz, hogy a PS4-et bezony be kéne már jelenteni. Az amit az Epic itten demózott az ugyanis nem a jövő, gyakorlatilag a mai hardverek már tudják, csak éppen még senki nem írt rájuk megfelelő enginet.És sajnos nem is nagyon erőltetik, amíg a jelenlegi konzolok jelentik a mércét.Nem rossz gép a PS3. Nem érett még meg messze a temetésre, nem ez fékezi be a fejlődést, hanem az, hogy a Sony-M$-N el akarják sinkófálni a köv generációt.Csak mert megtehetik, mert a konzol játékpiac annyival erősebb a PC-vel szemben.

    • “de a játékosok nagy része (sztem) nem is akar újra lóvét gyűjteni egy drága konzolra mostanábanés a meghibásodásokból kiindulva megnézném hányan vennének premier vagy első generációs gépet (max, ha oda is alapból 3 év ingyengari van)A 2 cég sztem inkább csak “”erőt”” gyűjt, hogy ne legyen drága a nyitóár és megbízható is legyen.”

      • “De miért is drága a konzol? Nem egy új gen, hanem a mostani?Amikor megjelent a PS még tele volt új/viszonylag új technológiákkal. BD, Cell, nagy sebességű memória, még a GPU is azért ott volt.Ma ezek filléres dolgok.Ez az “”erőgyűjtés”” tök igaz, mármint bevételt profitot gyűjt.Amúgy persze nem akarják kicsinálni a mostani generációt ezért nem jelentik be hivatalosan a következő, hanem majd egyszercsak beesik és lesz nagy csodálkozás:)”

    • Az az igazság én is és még szerintem vagyunk páran, akinek a jelen generáció tudása bőven elég tudásilag.Anno amikor megjelent a PS2 miegymás erősebbek voltak a jelen kor PC-jénél persze az évek alatt a hézag leszűkül és lemaradnak a PC-k mögött. Viszont ahogy hallani lehetett a játékgyártók sem nagyon sürgetik a dolgot. Jelen generációra is piszkosul költséges a fejlesztés, nem hogy még most egy újabb generációra kelljen újabb motort fejleszteni. Én elégedett vagyok a jelen generáció képességével és nem sürgetném az újabb konzolt, pláne hogy alig telt el pár év a megjelenés óta.Amíg meg ilyen játékok jönnek, mint az Uncharted 2-3, Killone3… stb. addig szerintem bőven ráér. Multi címek terén lehet gyengébb 1-2 játék (GTA is), de exkluzív címek azért megmutatják mire képes is a hardver és az szerintem nem piskóta.

      • Azért gondolod, hogy elég, mert még nem jelentették be az újat. De hogy néznél a ma még szeretett csodagépre, ha ma bemutatnának egy olyan KZ videót, ami úgy viszonyul a jelenlegi vizualitáshoz, mint az a bizonyos video 2005-ben az akkori szinthez?Ha mindig arra hivatkoznánk, hogy drága a fejlesztés, és persze mert drága ezért új hardvert is fölösleges kiadni, akkor ma még mindig 1-2 ember hegesztette 8-16 bites játékokkal játszanánk.Ha a repülés kezdete óta el is hinnénk ezt, akkor nem lennének 500 személyes, több 100 millió $-os szupergépek. Hanem még mindig a Wright-fivérek utódai barkácsolnák a göbziket bicikli alkatrészből, meg zongorahúrból.Azonban ha 1908-ban megjelent volna egy olyan hajtómű, ami ma ezeket a dögöket hajtja, akkor bizony pár éven belül meg is indult volna a transzatlanti légiközlekedés!Ma a nagy cégek viszont megtehetik, hogy visszatartják a technológiát. Nem vagy normális, ha azt hiszed, hogy ez neked jó.:D

        • Az lehet, de amíg a ps3 tud újat mutatni, addig felesleges az új hardver pl erre a 3D-re kíváncsi lennék aki kipróbálta az csupa jót mondott róla.

          • Új és új között van különbség. A PS3/konzol újdonsága abban rejlik, hogy a fejlesztők olyan dolgokra jönnek rá a kód optimalizálásával, amit elötte senki sem ismert, nem pedig azt, hogy egyszercsak rájönnek, hogy nézd már a GPU-ban ott van 1200 stream egység, ezt eddig észre sem vettük!:)Akkor jön ki az előbbi, amikor egy multiplatform proginak a PC-s verzióját nézzük. Az optimalizált kód miatt sokkal alacsonyabb az erőforrás igényük! És ilyen szempontból meg a tiszta PC játékok meg iszonyat optimalizálatlanok, hiszen mire valamit megtanul a kóder, már itt az új API, az új hardver, ami 2 év múlva megint kukában van.A gond az, hogy a brutálisan optimalizált PS3 exekből nem lesz más platformokon is játék. Belterjessé válik a tudás.

        • Bocs, én nem vagyok normális.Mert nekem ennyi elég.Ennek a generációváltásnak is isszuk a levét keményen. Csak egy példát mondok RPG! Anno minimum 60óra volt egy ilyen játék végigvitele… most örülünk ha a 30 óráig kitart. Ha minőségi munkát akarsz ahhoz idő kell, minél több idő annál több pénz megy el rá. Ott a MGS, FF, miegymás. Nem 1millióba kerültek. Az ilyen nagyszabású játékoknál örülnek ha eladnak annyit, hogy megtérül belőle a belefektetett pénz.Szerinted mi lesz a következő generációban?

          • nézd meg a kommentelők nagy részét, akik a fenti képek láttán egyből hanyatt esnekmagasról nem érdekli őket a tartalmi minőség, csak meg legyen a máz, és különben is már el is van temetve a ps3 mert a mai csúcs pc-k mennyivel többet nyújtanak grafikában, húú -> a többi kit érdekel…a következő generációban az lesz, amit a nagyközönség elvár.Növények számára elegendő intelligenciával végigvihető játékok, 40-80 perces játékidővel, és persze überbrutál grafikával 🙂

          • Na igen, valószínűleg ezért is akarják minél tovább húzni ezt a generációt. Én nekem is tökéletes a mai grafikai szint, a Bayonetta is bőven elég volt nekem, pedig annak finoman szólva is átlagos a grafikája. Én a következő generációtól inkább az MI javulását várom, de szerintem hiába.

          • “Persze drágul a játékok elkészítése, de ez a filmekkl is márcsak így van pl.De szerintem ez az egész nem a “”grafbuziságon”” múlik, hanem a rosszul értelmezett kezsuöl-seggnyaláson. (Generációnk igazi rákfenéje).Kezsuöl barátunk nem szán rá 60 órát az életéből egy csavarosabb sztorira, ergo nem látja meg az end animot, ergo azt fogja híresztelni, hogy ez a játék egy fosxar.Gondolod, hogy olyan nagy cucc a már kész játékba még berakni 100 tárgyat, 10 a már meglevő karekterekből kialakított, újratextúrácott npc-t, megírni hozzájuk 1,5 óra szöveget, amit 3 színész félnap alatt felolvas!?Ja bocs, ezt hiszen meg is csinálják, te meg megveszed DLC-ként, meg GOTY edísönben!:)Kit is vesznek palira? A grafbuzit, vagy a grafikát lexaró hc gémert?Elárulom, mindkettönket!:DHogy mi lesz a köv generációban?Ha bírka mód bólogatsz a Sony-nak, hogy igen igazatok van, hát nekem ez a teknika elég, meg pláne milyen igazatok van, hát milyen pimaszul drága ez a játékfejlesztés, nahát! Nos elárulom, ha mindenki beáll a sorba, akkor bizony ugyan az lesz a köv generációban is, mint ebben a mostaniban. Miért lenne más, hiszen ezt vesszük meg ezt akarjuk, nem?Én nem azt mondom, hogy bezzeg PC, én azt mondom, hogy szép volt jó volt, de nekem a játék a fontos (és az ott van pl. a PC-n a júzer által generált tartalomban, az az modokban! ez csak nyomokban van PS-en, hiába mondott ilyeneket a Sony). Nekem a teknika, a fizika, a látvány igen is fontos, és az már sajna nem a PS3-ban a csúcs, ez van.Mert ugye az az átverés, hogy mindig jönnek a teknikai halandzsa szöveggel, amit senki nem ért, ilyen újítás, olyan gyorsítás, amolyan bizbaz, amikor valójában egyetlen mindenki által jól érthető dologgal kifejezhető és összemérhető a világon bármely IT termék: reálisan hány számítást végez 1 másodperc alatt?”

          • A filmek nem teljesen említendők egy napon ezen a téren a Játékokkal. A játékok sokkal szűkebb rétegnek szólnak és sokkal kevesebb emberből kell behozni a bevételt ezért kerülnek 14000be és nem 1400ba, mint egy mozijegy.Ha már átverésről beszélsz. A PC-s világ van a legjobban átverve. Akinek csak a grafika számít és neki ez a stabilan futó látvány PS3on nem elég, azt vágják csak át igazán. Mert évente követelnek tőle gépfejlesztést, mert a következő játék az ő gépén már butítva fut. Akinek a játék a fontos annak jöhet a legszebb látvány is a ha a játék szar nem fogja megvenni… azt hiszem nem minket b*szank át.

          • “Asszem 3-4 éve már a játékipar lelépte a filmipart nagyságában bevételeiben, mert ugye játék a fészbukos ostobaság is, meg a 60-100 milkós FF monstre alkotás is, összességében iszonyú forgalmat jelent. Szal ez most kicsit nem volt pontos.Jó hát vitatkozhatunk, hogy ki hogyan van átbaxva, és mégegyszer mondom, hogy nem helyezném szembe a PC platformot a konzollal. Nekem van mindkettő, én szopok mindkettővel, ha úgy teccik, de inkább csak kiélvezem mindegyik előnyeit, mindig arra veszem meg a játékot, amire jobban megéri, többet nyújt.Fejlesztés? Ez jó kérdés, ha csak olyan minőségben akarom élveznia programokat, amit egy konzol nyújt, akkor ezt is pontosan olyan szinten kell fejleszteni.De mint írtam 2 játék áráért ilyenkor félidőben veszek egy olyan grafkarit, ami X-szer olyan teljesítményű, mint akármilyen konzol, a játékokat meg feleárban. Szal?PS exek meg más tészta, saját kategória.Nem értem mit lovagolsz a látványon továbbra sem, persze nem fogom letagadni, hogy pl a ME1-2, amit most toltam végig PC-n nagyjából reprodukálhatatlan ezen a szinten PS-en, de ettől még ugyan az a játék, csak PS-en most adták ki 10 rugóért, én meg inkább megvettem 1999 Ft PC-re. Vazze normális vagyok én?:DAmúgy egy Civ, egy King Arthur, egy Total War mióta üres grafikai demó, amiben nincs gondolkodást igénylő játékmenet, csak valami agyatlan akció?Ja, hogy ez a műfaj úgy nagyjából nincs konzolon, hát van ilyen. Verekedős meg PC-n van kihalva. Khmmmm.Ja bocs. Amúgy én szeretem a verekedős játékokat is, ha arra van hangulatom.:)CivRevonak örültem ám amikor kijött PS-re, csak éppen a csilivili grafika mögött nem volt meg az a tartalom, ami a PC-s változatokban.Szal, nem tartom magam nálad kevésbé “”konzolosnak””, csak ez a játékozás azért nem olyan egyszerű műfaj ám.”

          • sztem meg pont nagyjából most állt helyére a rend. Én azt mondom, hogy az utóbbi 10 évben a pc olyan őrült kretén tempót diktált, amit szvsz csak az nem vett észre aki nyakig merült az upgrade-be, és hajszolta a teljesítményt.. Volt/van olyan barátom aki 1,5 évente épített teljesen új gépet..csak úgy repkedtek a 90ezres procik, meg 150ezres vga-k…Miről beszélünk?!? Ráadásul ezek a játékosok még csak nem is képeznek komoly vásárlóerőt, mint ahogy ő sem, mert ha vesz is játékot, akkor azt a kiadás után x hónappal tizedáron (de inkább letölt)…És igen, ebben a generációban már elért a játékkészítés egy olyan szintet, amikor a fejlesztések egyrészt nagy invesztációt ígényelnek, másrészt jóval nagyobb a kockázat is.Élő példa volt a PC-s Fifa toporgás, amikor is azért nem merték az új motort alá rakni több részen keresztül , mert a fizetőképes játékosok elenyésző része rendelkezett többmagos procival (persze számszakilag már rég megvoltak, csakugye a torrent nem termel lét az ea-nak)..Amit pedig ez a generáció végképp bebizonyított az az, hogy egy-egy jobb artwork sokkal többet ér, mint mondjuk egy technikailag brutál erős motor, félkezű dizájnerekkel. (neveket direkt nem írok)

          • Hát ilyenkor jön elő az a kérdés, hogy mi az elsődleges platform általában?Totál igazad van, megértem a kiadókat, hogy oda fejleszt, arra optimalizál, ahol realizálható, a fejlesztéseket is kiegyenlítő bevétel van, sőt haszon.Egy alig egyéves játékért, honosítva, extrával, akármivel viszont hülye lennék nem kiadni 2 ezret, négyet is kiadnék, de mit tegyek, ha ennyibe kerül. :)Na most akkor ki pozicionálja be hülyén az árakat? Én, lüke pécés?A konzolost meg fejik, mert kevésbé tud varezolni, kvázi szopatják, ott aztán nem esenek sem ilyen gyorsan, sem ilyen szintre az árak.Az alkotó meg ugye szeretné a világ legjobb játékát megcsinálni. De a világ legjobb játékához, ugye a legerősebb hardver is kell. Csak éppen ez már marhára nem a konzol jelenleg.Szal mindenki rosszul jár egy szinten, ez lenne a rend?Nézzük máshogy: ha a haverjaid nem szórják el számolatlanul olyan erőművekre a pénzüket, amik valójában csak bencsmárkok futtatására alkalmasak, mert játék nincs ami kihasználja, akkor a hardver cégek és a játékkészítők soha az életbe nem jutottak volna el oda, hogy többmagos procikat használjanak, adjanak el nagyobb tételben. De ez visszahat a konzolra is, mert a PS-en valszeg még mindíg csak és kizárólag a cell fő magját használnák, meg a beépített AA-t és csókolom.Összegezve, ha akkor amikor már kezd kifogyni a szusz a konzolból még mindig az az elsődleges platform, mert a kiadók hülye straégiája miatt (is) csak abból lehet pénzt facsarni, akkor az bizony mindenkinek gáz.

          • “az összegzésedben benne van a lényeg. ettől működik az egész, ezért mernek beleölni a fejlesztésekbe x millió dollárt… “”Az alkotó meg ugye szeretné a világ legjobb játékát megcsinálni. De a világ legjobb játékához, ugye a legerősebb hardver is kell. Csak éppen ez már marhára nem a konzol jelenleg.””ez te is tudod, hogy nem igaz. 2005-ben a God Of War egy 5 éves hadveren hülyítette meg a fél világot, 2007-ben a crytek meg a nemlétező hadverre fejlesztett játékával sem tudta ugyanezt, mert a technón kívül semmit sem tudott…a világot már (szerencsére) rég nem ez mozgatja, max a techgeek-eket.”

          • Amúgy vérpécések tudod min vannak kiakadva?Hogy a Crysis2 DX9 grafikával jön ki alapból, és a DX10/11 csak később lesz kiadva patchként.Szerinted?

          • hát ez érdekes…:) nembaj, a fele már úgyis végigtolta a kiszivárgott bétát.

    • na igen, manapság nem a pc ipar diktál ezt jól látod, és hiába húz el technikailag, valszeg már nem is fog… én sem érzem szükségét a generációváltásnak, max a 3D miatt, vagy azért, hogy a BF3-ban ne 24 ember gyilkolja egymást, hanem minimum 60. De ezek nélkül még bőven jó ez a generáció.És igen, a cégek húzzák az időt, de egyrészt, mert most jönne a kasza, másrészt mert a next gen rendkívül képlékeny… Cloud, vagy ne, digitális vagy lemezes terjesztés, stb?!? Egy biztos a pc gamingből már kinőttem/tünk, kényelmetlen, összevisszaság az egész. jópár barátom játszik, abból összesen egy van aki pc-n…

      • Én meg grafikabuzi vagyok és inkább játszok natívban 1920*1200-ban 8X akkora felbontású textúrákkal a feleannyiba kerülő számítógépes verziójával ua játéknak, minthogy győzködjem magam arról, hogy milyen faxa lesz amikor egy elavult hardverből azt a maradék 10%-ot is előcsalják.:)Ha meg nem teccik, felrakom valamelyik rajongó által összerakott modot, minthogy a kiadó soha meg nem jelenő patch-ére várjak.A PS3 persze lehetett volna egy új technológia előhirnöke, ami alternatívát jelent a PC-vel szemben. Ha éppen a Sony nem herél ki minden olyan kezdeményezést, amivel a gépét az emberek megismerhetik, csupán mert bexart a wareztől. Hol van a PS3 Linux, hol van a demo sceene támogatása?Nem pusztán az a gond, hogy régi a hardver, hanem hogy a továbblépés lehetőségét is kiirtja a cég.Talán kicsit kemény szavak, de azért egy technikai eszköz mindig több annál, minthogy csak egyszerűen játékra használjunk, pláne hogy ezt mondja a cég is. Vagy legalább is mondta.

    • 100%-ban egyet értek!

  16. shadow collossus , ha akarom ronda …ha akarom akkor meseszép a mai napignagyon nem tud érdekelni a pc látványvilágakreatívak legyenek a grafikusok és azzal dolgozzanak amiben bőven van még kakaó (csak ne a poligonokat,meg effekteket tegyék első helyre)

  17. “Egyébként még a ps3 adottságait sem tudják kihasználni, akkor meg milyen kijelentés az, hogy: “”ez a motor csak a következő generációs hardvereket hajtja majd meg.””Mire a következő generációs hardverek elérkeznek, addigra ezek a képek is elavultak lesznek.”

    • Ilyen hülyeségeket ne mondogass, kivan az már használva jó pár éve, nem kell ezt az ócskavasat túlmisztifikálni.Ezek a képek pedig fenomenálisak!

      • Sokkal többet is elbír a ps3 mint ami ma látszik, hogyha a ps2 tendenciájából indulok ki. Ott volt ps2-re a gran turismo 3, nézd meg hozzáképest a 4 grafikáját, pedig ugyanaz a konzol. Ugyanez igaz, az MGS2-3 közti grafikai különbségre, és sok másra. Majd amikor bejelentik a ps4-et akkor lesznek a legszebb játékok ps3-ra. Szerintem a fenti képeken látott látványvilág simán belefér az erőforrásokba.Legalábbis a mai napig olyan híreket olvasni, hogy a programozók nem tudják eléggé kihasználni a hardvert.

  18. El lehet ájulni a grafikától, de ahhoz, hogy a jövőben bárminek sikere legyen, meg kell tölteni történettel és tartalommal is. Az pedig manapság kihaló félben van. És majd jön a Metal Gear 25 meg a GT42 meg a Final Fantasy 124, amilyen nevekre még lehet alapozni.Bármilyen szép grafikát kb a játék első 20 percében csodálsz meg, aztán megszokod.Szóval jöhetnek itt a mázzal, szép szép, de újító ötleteket nemigen láttam az utóbbi években Ueda Mester művein kívül.

  19. Mi lesz a következő generációban…. Sajnos szerintem még 2-3 év.

  20. lassan jön a UT 4 😀

  21. Ez durva!!!!

  22. végülis az Epic meglépte azt, hogy a majdan 2-3 év múlva megjelenő, hamarosan fejleszteni kezdett játékokba legyen mit licenszelni…addig meg, erős kérdőjel, hogy mi lesz vele…bár az unreal motor becsapós, mert pl az U3 is csak az átvezetőkben volt olyan mint az ilyen screenshotokban…

  23. Tudtommal csak a dx11 integrálták bele az U3. Az U4 még be sincs jelentve.

  24. John Carmack felgyújtotta az irodáját.

  25. Grafikai szempontból már a Ps2 is megfelelt nekem, de amit a Ps3 tud az már bőven elég.

  26. Nem mintha a ps3-nál érezném, hogy nagyon kihasználták volna a lehetőségeket, és nem a grafikára gondolok. Ha annak idején SNES-re meg tudták csinálni a final fantasy 6-ot meg a chrono triggert, akkor mostanában kéne a Nirvánában lennünk. Ehhez képest nemhogy ott, hanem még messzebb vagyunk tőle, mint régen. (lehet csak én égtem ki kissé)

  27. Unreal motort nem szeressük 🙂

  28. az utcaképek eszméletlen komolyak.node, a 9. kép enyhe optikai csalódás :DDDDD a háttérben hogy áll ott az a szerencsétlen épület? mintha más síkon lenne. vagy az út lejt? mindenesetre olyan, mintha csak oda lenne vágva egy jpg képfájl 🙂

  29. nagyon élethű

  30. “Látom nagyon szeretnék, ha ez hajtaná az új generációs Metal Gear-t. :)Vagy ez lesz az új generációs “”Metal Gear”” ? :)”

  31. “A generáció jelenlegi szakaszában gyakran merülnek fel pletykák az új konzolok fejlesztéséről, vagy azok képességéről: most Kaz Hirai szólalt meg a Sonytól, hogy tiszta vizet öntsön a pohárba.Kaz Hirai az Impress Watch-nak nyilatkozva elmondta, hogy olyannyira felesleges bármiféle PlayStation 4 bejelentésre számítani, hogy jelenleg magának a gépnek a koncepciójáról sem beszélnek még a Sony-nál. “”Ami az asztali konzolok piacát illeti, 10 éves élettartammal számolunk a PlayStation 3-nál, ami 2006-ban került piacra: a konzol tehát most jár az életciklusa felénél.””Az SCE elnöke szerint a PlayStation 3 új lehetőségeket kapott nem csak a Move-al és a 3D támogatás erősödésével, de hamarosan tovább bővül a gép szerepköre, hiszen az új hordozható konzol és a PS3 közötti kapcsolatnak köszönhetően új lehetőségek nyílnak meg a konzol előtt – új asztali konzolra tehát egyelőre felesleges várni. Ha a sony 2016-ban akarja kidobni csak a ps4-et akkor inkább megveszem az új xboxot mivel addigra sajnos nagyon elavult lesz :(“

    • udcsó mondat dettó…nem mintha már most nem látszódna a fájdalmas lemaradása a high end pc-hez… mindenhol ez megy már, hogy butítva kapjuk 2011 elején a gámákat mi lesz itt a következő 4-5 évben… én váltanék: most/bármikor tovább… ebben a szegmensben nem lehet 10 éveket tervezni, mikor quad procis mobilokkal rohangálnak a kis szarosok.

      • Ez mindig is így volt. Néhány év alatt mindig elmegy a PC, alap…Vegyük mintára a 2003as FarCry-t… Ps2 még csak 3 éves volt, de ilyen grafot közelben sem tudott… És kit érdekelt ??? ….

        • nem néztem meg, de szvsz a FC konkrétan 2004-es és tévedhetetlen vok :DDD a Ps2 meg addigra egy fostaliga 5ik évében járó szarhalom volt 🙂 nem véletlen hogy még egy év és itt volt az xbox 360… szal engem érdekelt.

          • Igaz, 2004-es :)Engem nem zavart. Szerintem ps2 re még 2005-2007ig számtalan kihagyhatatlan játék jött, ami már grafikailag messze elmaradt a PCtől, meg igen, megjött az X-is 🙂 Én 2008ban vettem a ps3mat, és igazából nem is bánom,h nem vettem hamarabb. Nekem a nextgen nagyon ráérne még 🙂

          • 2007 számtalan kihagyhatatlan ps2 gáma az konkrétan 1: a GOW2 : )

          • Rogue Galaxy, Odin Sphere, Shin Megami Tensei: Persona 3, Wild ARMs 5, DDR Supernova 2 XD fav :D, 2007, és előtte sokkal több volt.

          • Nekem nem hiányzik gen váltás még 2-3 évig de ez mondjuk anyagi vonzatú is.Amúgy a jelenlegivel semmilyen hiányérzetem nincs.Még sok évig elleszek vele.

    • “A ps2-nek 10 év volt az élettartama(2000-2010),a ps3 mégis 2006-ban érkezett meg.Nem kell mindent szó szerint érteni amit Hirai mond.Szerintem csak simán arra gondolt,mint a ps2 esetében is,hogy 10 évig fejlesztenek az adott konzolra.Ez a “”bezzeg a pc sokkal erősebb volt-lesz”” közhely pedig kezd már szánalmas lenni.Senki sem vitatja mégis állandóan ez a téma.”

  32. És kérem ez is szép lassan pakolja ki a textúrákat, mint az UE3 ?

  33. mert a mostanit hardvert mar a fejlesztok oda-vissza ki tudjak hasznalni

  34. A ps4 jó lesz grafikailag az biztos a ps3 ilyen grafikától sajnos felrobbanna :)Amúgy nemtudni, hogy mikor jön ki a ps4? 2012,2013?

  35. Akkor csak én nem pisiltem be a gyönyörtől?Jóval többet várok egy következő hardver/szoftver kombótól, mert ez itt első ránézésre csak fényesebb és plasztikusabb.

  36. bitangul fest ez apukám!!!!

  37. A nagy felbontású képek megnézése után nem igazán találok szavakat.

  38. Ezt akkor majd csak PS4-be? 🙂

  39. azta, kurva!!! a faszinak a feje brutál élethű4 ez kemény lesz, a következő gen nagyon gyilkos lesz.

  40. Uh, el sem tudom képzelni mi lesz itt pár év múlva.

  41. “Atom-durva , a legjobb grafika garantált . Várható volt az új UE , de akkor most ezt már 4 -nek hívják ? -ugye az UE3.5 ( ME2 , majd ME3 , meg tuti jön még vele vagy 100 game PS3 -ra ( is ) ) motor fut a mostani gen-en , tehát lehet az . UE motor lesz a “”bajnok”” .”

  42. Nagyon durva!!

  43. Elismerem az Unreal Enginet meg minden, de még mindig hülyét kapok ezektől a fakó színektől…

    • Az U.E. nem képes megjeleníteni színeket ezt mindenki tudja legjobb példa erre az Enslaved a gigabrutál fakó színeivel…

      • Oké, én is tudom, a legelső Unreal motor óta tisztában vagyok vele, csak képtelen vagyok felfogni, hogy ezt a mai napig nem tudták megoldani… 🙂

  44. Brutál!

  45. Ez a szint már olyan,mint a PS3 CGI,persze real-time-ban.

  46. Látom nem spóroltak a vazelinnel 🙂

  47. Elég durván fest.