Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

ENSLAVED: ODYSSEY TO THE WEST (PS3)

A Sony harmadik játékállomásának megjelenését követő évben az egyik legnagyobb figyelmet a londoni székhelyű Ninja Theory PlayStation 3 exkluzív anyaga, a Heavenly Sword kapta. Az akkori szűkös játékkínálatban igazán kiemelkedőnek számított a harcos amazon – Nariko – története, köszönhetően annak a ténynek, hogy a stuff beletartozott a gépre érkező azon anyagok közé, amik igazán megvillantották a japán konzol erejét. Az átvezető jelenetekben addig soha nem tapasztalt minőségű arc és mozgás animáció, beszédes és egyben igéző szemek, a képernyőn maximálisan átható érzelmek jellemezték az egyébként – in-game – technikailag közel sem tökéletes, de mégis kiváló játékot. Időközben Nariko kissé feledésbe merült, a fejlesztők multiplatformosodtak, majd előálltak jelen teszt alanyával, az [b]Enslaved: Odyssey to the West[/b]tel (továbbiakban Enslaved). [GT]705855[/GT]Az Enslaved a külsőnézetes akciójátékok, leginkább a hack’n slash-ek sorába áll be, nem kevés platformer elemmel bővítve a gameplay-t. Története jelen korunkat meghaladva, hozzávetőlegesen 150 évvel később játszódik egy poszt-apokaliptikus, gépek által uralt világban. Ám ez a világ nem olyan, mint amit megszokhattatok az évek során csőstül jövő világvégét mímelő stuffok esetében. Nukleáris szeméttel, kietlen tájakkal, üres pusztaságokkal ellentétben a játék dizájnerei gondoltak egyet, és a természet mindig utat törő erejét használták díszlet gyanánt. A sztori két főszereplője a szolgaságból kitörő, nyers erőt képviselő Monkey, illetve a szépséges Trip lesz, aki eszével és formás fenekével lopja be magát a játékos szívébe. A game első helyszíncsoportja az Egyesült Államoknak romokban álló New York városa lesz. Ám előtte egy futurisztikus rabszolgaszállító léghajóról kell megszökni, ahol is bemutatkoznak a szereplők, illetve elsajátíthatóvá válnak az irányítás alapjai. A játék rendezésének már ez a része is parádésra sikerült, totálisan filmszerű élményt generálva az átvezető jelenetekkel és a vágásokkal. A majdnem balul elsült landolás után a főhősök megismerkedése következik, ami jelen esetben annyit tesz, hogy Trip bebiztosítva saját életét és céljai elérését, egy speciális, a viselőjét akár megölni is képes fejpántot helyez Monkey-ra, újbóli szolgasorba hajtva őt. A pánt több funkciót is ellátó működését egy kisebb, de annál fájdalmasabb demonstráció során mutatja be Trip. Ha Monkey indokolatlanul marad távol a lánytól vagy épp az életére törne, aktiválódik és végez az izomemberrel. Továbbá képes lesz a felderítő segítségével közvetített képet Monkey agyába sugározni, és hasonló megoldással tudnak egymással is kommunikálni a nagyobb távolságokat áthidalva. Sőt, akár utasításokat, helyesebben fogalmazva kéréseket tudunk indítani a hölgyemény felé, miszerint terelje el az ellenfelek figyelmét, vagy épp induljon meg felénk. A fenti, „ki az úr a háznál” intermezzóval veszi kezdetét a nagyjából 8-10 órányi játékidőt biztosító, változatos, és sokszor szemkápráztató, érzelmekben és remek színészi játékban bővelkedő akció kalandjáték, amiben a cél a romokban lévő városból a menekülés, majd eljutni nyugatra, Trip otthonába.[25193]Az Enslaved játékmechanikája a stuff jelentős részében két részre osztható. Amíg Monkey, az irányítható karakter vasöklével és gyilkos fénybotjával látja el az ellen baját, addig Trip a high tech kütyüit veti be a cél elérése érdekében, pl. lézeres zárakat hackelve, terepet szkennlve. Útjuk során különböző kapcsolók, hidak és a továbbjutást biztosító szerkezetek üzembe helyezése miatt sok esetben válnak szét, vagy éppen segítik át egymást különböző akadályokon. Nem egyszer kell a leányzót háton cipelni, át és fellendíteni egyik platformról a másikra. Monkey mozgáskultúrája hű a nevéhez. Játszi könnyedséggel tudja megmászni a falakat, állatias ugrásaival elérni a kívánt kapaszkodókat. A játék sava-borsát persze a látványos küzdelmek szolgáltatják, amiket természetesen már egyedül kell elvégezni. A gépszörnyekkel folytatott harcok az alapvetően kevés ütéskombináció ellenére igen látványosra sikeredtek. Monkey alapesetben kétféle ütéskombinációval rendelkezik, ám ahogy az ilyen stílusú játékoknál már megszokott, a fejlesztési rendszer az Enslaved hősét sem kerüli el. A játék előrehaladtával új ütéskombinációk vásárolhatóak, növelheted az életerődet, energiapajzsod szintjét emelheted, stb. A vasököl melletti fénybot nem csak csapásokra szolgál, hanem egyfajta lőfegyverként is. Kétféle energiacellával tölthető az eszköz: robbanó, illetve kábító cellával. A stuff első néhány helyszínén a bot lőfegyverként való használatának nincs nagy szerepe, ám a későbbiekben elengedhetetlen lesz a taktikus használatuk. Ezen kívül van még a fent említett automatizált energiapajzs, illetve egy szintén energialapú, hát jobb szót nem tudok, mint „légdeszka”, ami az ötödik fejezetben válik használhatóvá.[25194]A játék látványvilágáért az Unreal Engine 3 gondoskodik, aminek tudata első hallásra ugyan nem villanyozott fel, ám a látottak maximálisan meggyőztek arról, hogy nem volt rossz választás a fejlesztők részéről. Önmagában azonban bármilyen jó motor kevés lenne a boldogsághoz, ha nincs, aki megmunkálja azt. A látottak alapján kijelentő, hogy az NT csapata nem szenvedett hiányt kreatív művészekben. A romokban álló város, majd a későbbi helyszínek is sokszor [i]kényszerítettek[/i] a nézelődésre. Az alkotók fantasztikusan oldották meg a koncepciót, miszerint a természet idővel utat tör magának, történjen bármi is előtte. Az épületeket hatalmas fák, és sokszor sűrű növényzet lepi el. Egyszerűen öröm ránézni, cseppet sem nyomasztó a látvány. A készítők mesterien bántak a játék színkészletével is. A város maradványai közt búja zöld növényzet trónol, amerre csak a szem ellát. Később meglátod a tengert, aminek hűsítő illata szinte áthat a képernyőn. A szabadon forgatható kamerának köszönhetően pedig semmi nem marad rejtve. A játék felétől pedig, kikerülve a városi dzsungelből még inkább előtérbe helyeződik a látvány. Hegyek közt, szédítő magasságokban folytatódik a kaland, csodás szemtáplálékként szolgálva a játékosnak.[25189]A Ninja Theory csapata egészen kimagasló munkát végzett a mozgásanimációk terén is. Monkey csapásai folyamatosak, és az alkalmazott akrobatikus mozdulatsoroknak köszönhetően rendkívül dinamikusak és látványosak. Egyébként az animációkat vizsgálva az egész játékra kijelenthető, hogy rendkívül jól sikerültek. Igazság szerint nem is lehetett volna rosszul kivitelezni, ha egy akkora szakértő áll a stuff ezen része mögött, mint Andy Serkis, aki immáron másodszor dolgozik a londoni csapattal. A Gyűrűk Ura filmadaptációban Gollamot megszemélyesítő, vagy a Heavenly Sword gonosz királyát eljátszó úriember ezúttal a teljes mocap rendezésen felül Monkey szinkronhangját is magára vállalta. Talán meglepő, de a hollywoodi személyek sora nem ér véget Serkissel, mivel a történetet is egy híresség, Alex Garland, a 28 nappal később írója követte el.És hogy milyenek lettek az átvezetők? Elsőrangúak. Itt ütközik ki, hogy valóban olyan emberek adják az alapot, felügyelik és rendezik a jeleneteket, akiknek ez a hivatása. A szereplők mozdulatai és szinkronjai igazi emberi lényekké varázsolták a poligon modelleket. Trip szeméből és arcának akár nüánsznyi rezdüléseiből sokszor szinte olvasni lehet a gondolatokat. Láttam már jó pár gyönyörűen megkomponált, emberi érzelmeket kifejező átvezető jelenetet az évek során, de bizton állíthatom, hogy az Enslavedben alkalmazott megoldások benne vannak a Top 10-ben. Az in-game engine persze nem tökéletes, mert hajlamos némi képtörésre, de a nagy egészet tekintve szépen teljesít. [25191]A progit érintő kisebb problémák nem grafikai jellegűek, hanem inkább a játszhatóságot érintők. Megijedni persze nem kell, mert nem arról szól a dolog, hogy esetleg a rossz kameraállás miatt hagyod ott a fogad, vagy épp olyan távolságokat tettek eléd a készítők, amit példának okáért nem lehet átugrani. Épp ellenkezőleg. Az Enslavedben egyszerűen nem lehet leesni sehonnan, nem tudsz elhibázni egyetlen egy ugrást sem, mert annyira automatizálva van a gameplay ezen szegmense. Ez maga után vonja azt, hogy Monkey-val hiába próbál a játékos akár egy kisebb útlerövidítést eszközölni, a játék jó eséllyel egyszerűen nem fogja engedni. Ez a jelenség adott helyszínen, harc közben nem lesz túl kellemes. Azért tartottam fontosnak ezt kiemelni, mert pontosan beleszaladtam ebbe a hibajelenségbe, aminek köszönhetően elhalálozni ugyan nem haláloztam el, de nem egyszer nehezítette meg a dolgomat. A malőrnek ezt a részét inkább érzetem hibának, mintsem azt, hogy gyakorlatilag a mászást és ugrándozást képtelenség elvéteni. Ez utóbbi dolog a játék dinamizmusát segíti elő, de tény, hogy sok playernek ez is visszatetsző lehet. Még valami: ugyan közel sem biztos, hogy ti beleszaladtok a jelenségbe, de nekem háromszor is sikerült az egyik főellenséget úgy kiakasztani a játéktérben, hogy csak az ellenőrzési pont újratöltése segített.[25190]Összegzés gyanánt elmondható, hogy egy igazán remek és élvezetes játékot kalapált össze a Ninja Theory csapata. A 14 fejezetből álló történetnek ugyan vannak laposabb részei, de mikor már valóban elkezdenéd unni, vált és új helyszínekre evez, új lehetőségeket kínál fel, új szereplőt hoz a gárdába. A játékot bátran ajánlom azoknak, akik igazi kikapcsolódásra, talán mondhatom azt, hogy egy emlékezetes virtuális utazásra vágynak – nyugatra. (Az Enslaved tesztverzióját kiemelt támogatónktól, a [A http://www.platinumshop.hu]Platinum Shop[/A]tól kaptuk kölcsön tesztelésre. Köszönjük! A game boltjaikban akár gyűjtői változatban is megvásárolható, sok más vadiúj játékkal és konzolos kiegészítővel egyetemben. Kérjük, ha náluk költöd a pénzed jelezd, hogy a PSC-rők jöttél. Köszönjük.)

8/10
Látványosság:
Játszhatóság:
Szavatosság:
Zene/Hang:
Hangulat:

98 hozzászólás

Hozzászólás

  1. Végre valami különleges

  2. UK store-ról letöltöttem DLC-t ahol nem volt eltüntetve h mely régiókódos game.hez készült így gondolván h mind1ik játszik. Sajnos nem így lett. Néztem már US storen is de ott sem lehet régiókódot találni:( Eredeti game 2-es régiókódos és BLES00989… ezek alapján honnan tom meg h mely DLC jó a game-hez?

  3. Ez qrva jóóó …Vedd , jáccd , élvezd !!!

  4. én most kezdtem el de szerintem megerte az árát

  5. Számomra is bejövős Game nem is kicsit…

  6. most toltam végig és hihetetlenül jol szorakoztam 9 pont nem vitás.álitolag 3 részes lesz ha jol emlékszem.

  7. “Az egyik legszebb játék amit valaha láttam. Amit átvezető filmeknek hívnánk, valós időben generált animáció. Nekem 40 Gb-os gépem van, sajnos a grafikai részletek kibontása elég lassú, már jópár “”filmkocka”” pereg, mire belefesti, belepakolja a progi az összes részletet. Nagyon festői maga az Enslaved, ezért szeretem a Prince of Persia ps3 játékot is, (ott leesni lehet platformról, de nem halsz meg mert Elika megment). Háát az Uncharted mozgásszabadsága után itt tényleg nagyon szűk teret szabtak Monkey-nak, de látványos. Nem bántam meg hogy a Collectors verziót vettem meg. Most viszem platinum-ra, de sok gamer azért fogja enni a kefét, mert 100% gyűjtögetés igen időigényes és nehéz feladat. Szeretem a Ninja Theory ezen munkáját, ajánlom azoknak, akik szeretnek a mászkálós játékokban gyönyörködni a környezetben.”

  8. 8-as?szerintem a game lazán 9-es!grafika néhány helyen hianyos ez igaz,de szép..a szereplö arc-mimikája tökéletes,minden tekintetben engem meggyözött(humoros,harcrendszer jó,látványos,hangulatos)…ezt érdemes volt platinárra vinni!

  9. Chapter 3-nál járok, nagyon tetszik.

  10. Kedvencem lett a játék !!!

  11. Még péntekig ki kell bírnom! 🙁 😀

  12. A gulyásleveses hasonlat komoly lett, meg a teszt is 😀

  13. Meggyőztél, olcsóbban tuti vétel lesz. Nagyon tetszett a teszt. Egyedül az ugri-bugri részek nem tetszettek annyira a demóban sem, mert túl könnyűek. Ennek ellenére néha izgalmasak és rendkívül látványosak.

  14. 7k lesz egyböl vétel…

  15. Nagyon tetszett a game!Jó a sztori,érdekes,változatos,van benne kihívás!Nekem bejött! 😀

  16. Köszi a remek tesztet (nem túlzás az arcmimika ahogy egyesek itt a kommentekben kotyogták: http://www.youtube.com/watch?v=ezJSm_VjaPo&feature=related), nem bántam meg a gyűjtői változatot, amit a Platiból szereztem, alig volt drágább, mint a sima, az OST lenyűgöző!

    • Már az első rész is ilyen színvonalasan készült. Erre rendesen rágyúrtak. Rengeteg játéknál így van ha nem mindnél, hogy ezt a technikát alkalmazzák. Nekem az átvezető videókban a karakterek által nyújtott színészi teljesítménnyel nem volt bajom. Tegnap aztán feltűnt,h a teszter is kiemelte a negatívumokat amit én is. Érdemes beszerezni majd ha lejjebb megy az ára mindenképp, vannak benne jó harcok is. Egy apróság van még, néha túl közel jön a kamera ez főleg akkor zavaró ha több ellenféllel kapsz hajba. Ettől függetlenül be is ajánlom a főnökömnek ezt, úgyis imádja ezt a stílust.

  17. Remélem a DmC-re összekapják magukat, mert ez a játék ( az eddig látottak és a demo alapján ) nagyon távol áll tőlem. Mind stílusban, mind kivitelezésben.

  18. Hátha jön egy patch, amitől letudnánk esni. 🙂

  19. Ezt megveszem, amikor lejjebb megy majd az ára. A demo amúgy nem győzőtt meg, de a főmenü pl. rohadtul bejön. Már ott is látni, hogy a karakterek érzelmének a kifejezésére nagyon rágyurtak. Tetszik ha egy játék nem felszínesen kezeli a dolgokat.

  20. Kicsit tobbet is kihozhattak volna a Majomkiraly legendajabol, hamar a karaktert onnan ragadtak ki.

  21. Ez nem az én játékom, de a teszt érdekelt, úgyhogy köszi!

  22. most vettem meg már a második fejezet végén járok és azt kell mondanom megérte mert nagyon jó játék

  23. Koorrekt teszt, alig várom, hogy meglegyen a játék, csak perpill’ a farkasemberes -vámpíros pörög, kedden meg ugye jön a Medal of Honor, rá egy hétre Fallout New Vegas, szóval majd Mikulásra ezt kérem.

    • Hát ez az! Nem lenne itt baj ha nem lenne ennyire sűrű most minden. Persze ennek nagyon örülök, mert sok jó játék jelenik meg, csak így csúszik ennek a megvétele! Mert azért inkább egy Castlevania, mint egy Enslaved.

  24. derossz.

  25. Ez Magyarország, ha véleményed van és elmondod szar vagy ha az nem egyezik a fönciével. Máris céltábla leszel ha kiemelsz pár negatívumot is. Megítélnek anélkül hogy megnéznék a munkádat. Köszönöm, hogy lealáztok és megmutatjátok hogy az én hibám az, hogy el mertem mondani a véleményem. Még egyet kérek, verjetek agyon ezért. Ki sajnáltatja magát? Azt csak érző emberek között lehet. Mellesleg mióta dívik egyből kést döfni abba akinek más az álláspontja?Szép…

    • Irgalom, nem a véleményed vagy mid’ másságán szórakozunk, hanem azon ahogy futtatad a tényt hét hzszen keresztül, hogy tesztet fogsz írni az Enslaved-ről. Az nem gáz ha nem jön be a játék, a vélemény nyílvánítás alanyi jogon jár neked is, írd meg majd a tesztben is, elolvasom esküszöm:) (hol fogják publikálni?)

      • Egyszer írtam le, de máris mindenki vesszőparipája lett, s hogy meglovagolta. 🙂 Nem reklámnak szántam, csak érvnek a rálátás terén. cjnin: nem is ismerlek, és te sem. Ne cincogj bele. Tank juh!

  26. Biztos vétel lesz.. 🙂

  27. Egyébiránt most már kicsit félek a DmC-től…

  28. Nnnna, akkor köszöntem szépen, most már szinte biztos hogy előbb-utóbb beszerzem ezt a cuccot is. Ezt a tesztet vártam még, hátha van amiről nem tudok a játékkal kapcsolatban és esetleg negatívan befolyásolná a véleményemet, de így már kábé sejtem hogy mit várhatok a játéktól és az tetszik is…Szóval én nem bánnám ha Jamie Oliver főzne rám minden nap… 😀

    • Fosnál mint a lakodalmas kutya. 😀

      • Akkor az Enslavedtől is? :DDMC-től én eddig is féltem, szerintem kicsit vicces lesz, de egye kutya, max megveszem helyette valamelyik korábbi részt ha gagyi lesz…

        • Most kifejezetten Jamie-re re gondoltam, ahogy kihúzza a földből a répát, megrázza, és megy is a hús mellé a sütőbe pucolatlanul, zöldjével. Mer’ az úgy trendi. 🙂

          • Bio, bmeg! Tudod mennyibe kerül a biozöldség a boltban? Majdnem annyiba, mint az Enslaved…Kés meg ne legyen a szádban amikor ezt a fórumot olvasod, életveszélyes!!! Én majdnem minden második kommenten el tudok nevetgélni, meg vannak ugye ilyen örök favorit megmondóemberek is, akik egyébként ugyanezt pénzért is csinálhatnák mondjuk a Microsoft, vagy a Sony megmondó, abszolút szakember, mindent (kivéve a saját terméket) telibefikázó embereként.

  29. Nem ér fel a Heavenly Sword-höz.:(

    • Ki ne mond…. 🙂 Igen, ez már más. Ami nekem feltűnt, és majd kiemelem. Mindenképp úgy volt beharangozva, hogy ez az a játék ami annak méltó folytatása lesz… Nos nem is tudtam elképzelni hogyan, hiszen más a táj, fegyverek. Aztán kiderült a stílusváltás. Akrobatikailag sem olyannyira rugalmas a férfifőszereplő és nincsenek használható tereptárgyak… Megújult…butult, más lett. Szép, kedves, aranyos jó darab, de nem lett meg az a fejlődés ami pl. egy Ico és egy Shadow of the Collossus esetében volt tapasztalható. Ez a cinkes az ilyen nagynak szánt kiadásokkal. Valójában pont erről van szó, és aki ismeri a Heavenly Swordot, az tudja mi a pálya. Nem beszélve a sixaxisos nyílvesszős irányíttatásról. Epikust vártam az átlagos jótól. Ennyi, de kaptam egy faint. Torzsalkodás helyett arra kell gondolni, hogy egy kimagasló elődtől mindig egy kimagasló utódot várnak, játékokra gondolok…

      • Fúj már, ne sajnáltasd már itt magad hé!ON:Ez a játék egy szépen kivitelezett, jól irányítható mese, ami bármennyiszer elvarázsol amikor csak be rakod a lemezt. Már az első képekről és videókról is ez látszott és ezt bizony hozza. Aki szereti az ilyet, annak bizony nagyszerű szórakozás lesz ez is.

      • Ha még valakinek nem esett volna le az előző 7 hozzászólásodból…ACHTUNG-ACHTUNG—SEXSPEAR, magyarország egyik legelismertebb videojáték zsurnalisztája, megkapta tesztelésre az Enslaved nevű játékot!!! Az egész magyar gamer társadalom tűkön ül, hogy mi lesz SEXSPEAR ítélete, pálcát tör-e az Enslaved felett avagy sem. Rajongással várjuk hát a ‘creme de la creme’ cikket SEXSPEAR mágikus tollából!!! LOL

        • Épp egy papírvékony szelet házi füstölt szalonnát szopogatok le egy borotvaéles késről, és amikor ezt elolvastam, a röhögéstől rántottam egyet a pengén. Majdnem én lettem a Joker bmeg. xD

          • Erről egy falatozó paraszt jut eszembe. De szégyen szegény kenyértermelő bácsit befeketíteni egy ilyen hasonlattal. 🙂 Ha már adok-kapok toljuk nagyban. Viszont szerintem még mindig azt mondom legyen béke. Nyeljétek le a békát, hogy nekem is van véleményem. Legyen Nektek is, de veszekedés és a józan vita között van különbség. Sokan már szegénye szókincsük és érveik hiányában csak trágár mértékben vagy csúfos lesajnálással tudják érvényre juttatni akaratukat. De persze ez remekül működik, csak így tovább. Haladunk valamerre….

          • Te srác, emlékszel még egyáltalán miről van szó? Te nem VELEM nem értesz egyet, hanem KRISZTIÁNNAL. Érted, kevered a szezont a fszommal. Én leírtam a kis ablakban, hogy nem vagyok elájulva a játéktól.

          • Kit érdekel a férfiasságod? Megint Te rakod elém ember. Csak ezzel tudsz érvelni? XD Istenem, kezdjük az elején… Ki szólt be, hogy már érti miért mertem kiemelni pár hibát? Biztos nem Martin volt…áááá. És nem degradálta le, hogy azért mertem mondani, mert véletlen megírtam, hogy tesztelem… Uram bocsá… A stílusoddal sok esetben nem értek egyet, így akkor sem amikor ezt a nem várt reakciót címezted nekem….

          • 😀 Jaj te gyerek. Mi azon mókázunk itt quaid77-tel, hogy milyen elánnal promóztad a TE tesztedet. Nem azon, hogy te mivel vagy kivel értesz egyet. 😛

          • Vágom, és Te mecced miért buggyant az ki? Már megbántam, hogy mondani mertem, csak hirtelen ez a reakcióm tűnt helyesnek, hogy alátámasszam nem a levegőbe beszélek. Hagytam, hogy eluralkodjon rajtam a düh… Nem vagyok még készen a mesterré válásra mint igazi okos gondolkodó. Így másképp jön le a dolog ha kifejezed mi a lényeg, biztos én is megértem…de eléggé másként tűntek a dolgok.Na mindegy, elbeszéltünk egymás mellett. Sajnálom ezt.

          • Most mi a f@szomról vitáztok amúgy?…

          • Tömören: Leon összeütközött Chrissel, mert nem volt közelben Kiszel Tünde, hogy békitő szelet kenyeret szeljen Tomnak a Magnum kiemelkedő sztárjának. Ekkor érkezett Wesker, és kijelentette, hogy neki egy reális arctörés teszt kell. Na most Leon azaz oroszlánszagú rejsz-tár király fogta magát és eljátszott az öntevékeny szántóföld gondolatával és bevetette magát. Erre Chriss Tina alul vézna barátnője elkezdte verni a mellét, s mivel a fiú mást akart hogy verjen a férfiassága elkezdett a fölén kifelé párlatokat produkálni. Innentől kezdve vállt követhetetlenné a cselekmény..remélem mindent megértettél. 🙂

          • 😀

          • LOL. Nincs az a szalonna (pedig imádom) amiért kést vennék a számba.

          • “””rántottam egyet a pengén””Na ez be is bszna!:D”

          • Ne vedd magvadra ! 😀

          • De hogy, csak tök jó poén:DD

          • Értem én, nagyon is ! 😀

  30. Olcsóbban mindenképp beszerzem .

  31. Egyébként martin hasonlata szerintem nagyon jó.

  32. Diplomatikus pontozás!Ennek ellenére szeretném beszerezni mert van benne valami. Persze csak ha lemegy egy kicsit az ára.

  33. A demó elrettentett, de mikor havernál kipróbáltam, rájöttem hogy jó kis játék. Már konkrétan láttam elejétől a végéig, a sztori kifejezetten meglepett. Kölcsön jöhet mindenképpen, a jövőben talán olcsóbban is.

  34. tetszik, de annyira nem, hogy is megvegyem

  35. Egyszer majd beszerzem biztosan.Tetszik.

  36. Tetszik, de csak később fogom beszerezni, mert jelenleg a beszerzési listám első helyén levő Castlevaniára sincsen zsém.

  37. Jó teszt, jó játék, mi kell még?

  38. Biztos nem hagyom majd ki.

  39. Én már alig várom, hogy nyomhassam.

  40. Ha nem a Ninja Theory kovácsolta volna, valószínűleg fel sem figyelek a címre, így túlzottan sokat nem vártam tőle. A demótól viszont leesett az állam, hihetetlenül tetszett, amin tudom be is szerzem minél hamarabb.Kérdés:A megmászható kiszögelések villogását, figyelemfelkeltését ki lehet kapcsolni, vagy az úgy van és kész?

    • Nem tudok róla, de nem zavar hosszútávon, sőt később nagyon hasznos, és hidd el, így is van benne kihívás. Azért van benne agyalgató rész is, de alapjában nagyon dimanikus akció.

  41. Lehet beszerzem ha jó árasítva lesz.

  42. Ez a játék nekem marhára bejön, hihetetlenül hangulatos pedig egyáltalán nem tökéletes! Tetszik a képi világ, ahogyan az meg van álmodva, tetszik a két karakter, a történet és az egész játékmenet, pedig elég könnyű, és egyszerű. Mégis akkora hangulata van, hogy képtelenség letenni.Szuper teszt, jogos a 8 pont:)

  43. Én a demótól rosszul lettem, pedig azt hittem csak FPS-ekre vagyok érzékeny.

    • ne is mondhaver volt itt amikor lejött, kipróbáltuk, mind2-en szenvedtünk rajta, kész megváltás volt, hogy vége lett

  44. Szerintem meg lesz.. fincsinek tűnik.

  45. megvettem elsö nap és nem bántam meg. Nagyon szórakoztató játék

  46. Imádom! cél az 1000/1000!

  47. nagyon jó játék

  48. jó teszt, jó game! kötelező lesz nekem is, de csak idővel 🙂

    • “A teszt erősen túlzó. A grafika szép, de ez az arcos rezdülés már-már… unreal 3-as motor, falra festett bokor… Elakadni a terepben gyakran, és van hogy fél méteres dolgokra nem ugrik fel a “”koma”” mert az nincsen neki megírva. stb. 🙂 Túl van kicsit reklámozva….”

      • Volt benne pár nagyon látványos rész, a hídon való átkelés, menekülés a robokuty elöl, és pl a vége.

        • Tudom. 🙂 Így van, pár látványos, és volt hosszan megülő szépen kidolgozott, de hasonló és már unalmas rozsdás környezet…..Nem rossz a játék félre ne érts csak kevés a legjobb szóhoz.. Itt meg eléggé fel van magasztalva.

  49. Nagyon kíváncsi vagyok erre a játékra.Végre nemcsak agyatlan lövöldözés.

    • Hát nem…de annyira sok agymunkát sem igénylő agyatlan csapkodós.:) Amit logikázni kell benne az szerintem vajmi kevés… Ettől függetlenül mindennel bír amit a stílusa megkövetel csak nekem hiányzik belőle az a szükséges plusz…