Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Elégedett a Sony a Killzone 2 eladásokkal

Az NPD adatai szerint 323.000 darab Killzone 2 fogyott a megjelenést követő két nap alatt, az első hónapban pedig összesen 500.000 – az USA-ban.Scott Steinberg Sony munkatárs szerint a kiadó abszolút elégedett az eladásokkal, a Killzone 2 jelenleg a legnagyobb példányszámban értékesített, belsős fejlesztésű PS3 SCEA game.(Az eredeti hírben végig az amerikai részlegről, az SCEA-ról van szó, így azt még nem tudjuk pontosan, világviszonylatban mennyi Killzone 2 ment el.)

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Én csak gratulálni tudok a készítőknek. tényleg jó kis játékot dobtak össze. Én csak a demójával játszottam és az eléggé tetszett…

  2. Én voltam a vak, vagy komolyan Hellghast űrhajók gyülekeztek Sev feje föllött miután a palotából kisétálva otthagyták Visari holttestét ?

  3. “A sony szerintem azért többet várt, de azt nem mondhatja, hogy “”kicsit csalódottak”” vagyunk. Persze ez a szám nem rossz, de a megjelenés előtt arról beszéltek, hogy az MGS4 eladásainak lepipálása a cél és ez attól nagyon messze áll.(abban viszont biztos vagyok, hogy el fog menni belőle idővel kellő mennyiség ahhoz, hogy csináljanak folytatást) Egyébként mostmár én is eltöltöttem egy pár órát a játékkal és sajna nem győzött meg annyira. A grafika gyönyörű, de azontúl csak egy korrekt FPS, nincs szó megváltóról. Lehet kövezni!”

    • Én is unom, hogy minden FPS-ben lőni kell valakit, minden autósban autót kell vezetni, a repülős játékokban meg repülni kell, semmi új megváltó ötlet.

      • Ehhh…..

      • “Dzson, attól még, hogy a KZ2 nem újította meg a műfajt alapjaiban, ez nem vesz el semmit az értékeiből. Nem megváltó, de az egyik legzseniálisabban összehozott FPS. De ő nem állította, hogy rossz lenne (mondjuk az való igaz, hogy a “”korrekt FPS””-nél jóval több).”

        • Azt akartam kissé ironikusan mondani, hogy egy FPS-ben nincs túl sok lehetőség. A KZ2 szerencsére nem csak egy történet mentes techdemo lett, mint pl. a Gears of War 1-2.

          • Gears of War 1-2 is teljesen korrekt akciójáték (bár a kettőt csak pár percre próbáltam, de volt hangulata, az 1-et végigjátszottam).

          • Én vigitoltam az 1-2-őt,nem rossz game, de a Killzone 2-vel jobban szórakoztam,sőt szórakozok!

          • Hat nem lett komolyabb sztorija mint az emlitett ket proginak, csak itt Helghast, nem Locust… Ennyi.

          • Na mondjuk szerintem azért a Gears of Waroknál jobb története van.

          • “Ebben mondjuk igazat adok, a Gears of Warokat én sem szerettem soha. A Microsoft játékok közül a Fable-t szeretem, az tényleg egy fasza játék. Mondjuk a kedvenc X360 exkluzív játékom nekem továbbra is a Braid. Döbbenetes, hogy egy ilyen 2D-s kis 100 megás izé így megfogott, porba alázva a technikai határokat feszegető “”igazi nextgen”” játékokat.”

    • Már csinálják a folytatást!

  4. Eleg gyenge szerintem. Bar nem csodalom, grafikaval nem lehet manapsag semmit se eladni. Mast meg nem nagyon nyujt a KZ2. Gyakorlatilag arra verik h hudejo a multiplayer, csak arra nem gondolnak, hogy ertelmes ember nem fog ps/xbox/akarmilyen kontrollerrel multiban FPS-ezni, mikor van eger+billentyuzet kombo.A budos eletbe nem fogom megerteni, hogy minek eroltetik a konzolos FPS-eket, mikor onmagaban nevetseges az egesz iranyitasi rendszer.

    • Buta.

    • Az egér és billentyűzet táblázatkezelőkhöz lett kitalálva.A pécés FPS az olyan, minta excelben célbaklikkelnél cellákra.A emberi mozgás helyett meg rohansz és ugrálsz, mert a billentyűzettel nem lehet mást.És az ember nem fordul meg rakétavetővel a vállán negyed másodperc alatt.Egér/keyboard a legtávolabb áll a valóságtól.

      • Nem igazán tudok egyetérteni. Távol álljon tőlem, hogy védőbeszédet tartsak a pc, mint játékplatform mellett, mert ki nem állhatom, de ezt az egy dolgot nem lehet elvenni tőle. Biza az FPS-sek legtöbb esetben egérrel és billel irányíthatóak a legjobban és legélvezetesebben. Arról nem is beszélve, hogy Carmack atyánk anno direkt erre a kombóra találta ki magát a zsánert, a stílust. Az viszont egy hatalmas marhaság, hogy ennek ellenére ne lehetne könnyedén játszani kontrollerrel őket, mert lehet és a szőr feláll a hátamon, mikor a pc-s brigád ezzel az égbekiáltó baromsággal jön.

        • “Persze, UT-t a kollégával egér/billel játszom, mert az sima ügyességi játék. De egy olyan játékban, ahol “”ember”” vagyok, ott sokkal jobban beleélem magam kontrollerrel. Osonok, oldalazok, leguggolok, futok, nem találok el 1 pixelt 5 kilométerről csak mert ráviszek egy pointert és klattyintok az egérgombbal, és érzem a test súlyát a nehézkes mozgás miatt. Autós játékot is lehet joy-jal nyomni, de kormánnyal az igazi, például.”

        • Nem forradalmatosított az FPS műfajban,de a meglévő FPS értékeket továbbvíve a lehető legjobban hozta ki a game-ből,persze a grafika az forradalom lett!!!

      • Ez tény:)

    • Nekem nincs bajom a konzolos FPS-ekkel szerintem jók…

    • Én értelmes embernek tartom magam, és a büdös életbe nem játszanék egér+billentyűzettel FPS-t. A legtávolabb áll ez tőlem. Aki meg az olyanokra rejszol mint pl. UT3 ezred mp alatt megfordulása… egészségére. Részemről maradok a valósághű játékélménynél.

    • Ezt több mint 5 millióan nem így gondolják!

    • nem semmi gyerek lehetsz, játszál inkább fakockákkal.PONT

  5. Hát én vettem egy EU-sat majd eladtam mert kellett a lé,3héttel később meg vettem egy USA verzát tegnap,erre ma jön a hír,hogy április 30.-án jön az első DLC,királyság:D

  6. Azt meghiszem,hogy elégedettek kb 4-5milliónál tarthat világszinten persze ez kb,nem hivatalos:P

  7. Mondjuk en is nagyobb eladasokra szamitottam… Na mindegy, 1-el en is hozzajarultam az amerikai adatokhoz.

  8. Szerintem ők millás eladást reméltek itt-ott az első napokban. Ha jól emlékszem a Vice City-nél volt rögtön 1-2 milla az első nap, nem hetek múlva.Azt engem különösen nem izgat, nekem tetszik a gém( bár most egy kicsit meguntam 1 hónap után).

  9. szerintem ennél kb 4x ekkora sikerre számítottak, eléggé savanyú lehet a hangulat odaátt.

  10. Én meg elégedett vagyok a játékukkal. Működik ez vica- versa:)

  11. gratula…Guerrilla megérdemli a sikert,főleg most,hogy láttam milyen map-ek érkeznek még……btw az igazán nagy siker valszeg a 3. rész lesz…

  12. ez csak az us. világviszonylatban biztos túl a millión.

  13. Miután anno azt mondták, hogy terveik szerint elérik az MGS4 sikerét, nem hiszem, hogy teljes mértékben elégedettek lehetnek.Ha világszinten megvan a másfél millió, az nem rossz (sőt). Bár én arra számítottam, hogy megközelíti a nagynevű konkurenseket.

  14. Szép eredmények, de ezek az értékek még nőhetnek bőven 🙂

  15. Merné azt mondani hogy nem elégedett. 😀

  16. … meg is erdemlik …nagyon jo gamet hoztak ossze …remelem eladasi rekordokat fog megdonteni…

  17. Világviszonylatban biztosan elkelt legalább a háromszorosa. Szép eredmények, Sanyi bácsi.

  18. Vajon tényleg elégedett?

  19. Pár helyen 1,5 millás eladásokat olvastam.

  20. Én tudtam :)Az első héten sokan itt aggódtak 😛

  21. 2 millió meglesz világszinten, gondolom hollandok is veszik szépen

  22. Engem nem fog meg az fps ps3on, de szépek az eladási arányszámok

  23. Gratula, de nekem nem lesz KZ2-m !!