Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Electronic Arts – a Star Wars Jedi sikere után több nyílt világú akció-kalandot szeretne

Átigazolt a Shadow of Mordor egyik feje, új stúdiót vezet.

A Middle-earth: Shadow of Mordor és folytatása, a Middle-earth: Shadow of War fejlesztéséért felelős Monolith Productions feje, Kevin Stephens az Electronic Artsnál vezet egy új stúdiót, amely nyílt világú akció-kalandok készítésére összpontosít.

Az egyelőre névtelen csapat Seattle térségében üzemel majd, de távolról is engedélyezhet majd munkavégzést. Samantha Ryan, az EA szenior alelnöke és a csoport általános menedzsere együtt dolgozott Stephensszel korábban, amikor a Monolith elnöke volt, és később is, amikor a produkció és fejlesztés szenior alelnöke volt a Warner Bros. Interactive Entertainmentnél. Azt nem volt hajlandó elárulni, hogy eredeti szellemi tulajdonon vagy meglévő branden dolgoznak majd, de a GamesIndustry.biznek annyit mondott, hogy még idén több infót tudhatunk meg a csapatról.

“Sok alapvető kérdést kell még kiötölnünk” – mondta. “Mennyire legyen nagy? Milyen játékok? Milyen gyorsan terjeszkedjünk? Kevin és én tudjuk, mennyire fontos jól eltalálni az alapokat, és időbe telik majd kigondolni mindezt. Amikor kapkodsz, nem adsz magadnak időt figyelmesnek lenni. Miért tennéd ezt? Jól ismerem Kevint. Tudom, hogy milyen minőségi csapatot állít össze, és azt is, hogy milyen típusú, lenyűgöző játékokat készítenek majd. Nem kell elsietnie, hogy bármit is bizonyítson nekem! Azt akarom, hogy jól menjenek a dolgok, és tudom, hogy Kevin lenyűgöző csapatot hoz össze.”

Ryan megemlítette, hogy az ipar és az EA számára is az akció-kalandok nagyon fontos műfajt képviselnek. Az ilyen alkotások játékosai és rajongói nagyon szenvedélyesek, és neki is az egyik kedvence. Kitért arra, hogy a Star Wars Jedi: Fallen Order is sikeres volt, és szeretnének több, hasonló érdeklődésű rajongót kiszolgálni.

A Star Wars Jedi: Fallen Order PlayStation 4-re már kapható, és PlayStation 5-re is elérhető lesz valamikor idén – tesztünket ITT találjátok róla.

Hozzászólás