Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
EA Play Live 2021
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

Elden Ring – információk a From Software játékáról

Hidetaka Miyazaki rendező úr az E3 2019 után az IGN videojáték magazinnak adott interjút, melyben újabb (fontos) részleteket árult el a PlayStation 4-re is készülő, természetesen From Software jegyezte fantasy akció-RPG-ről, melynek címe [B]Elden Ring[/B].- Az Elden Ring egyfajta “új evolúciós fokozat” például a Sekiro után, egyrészről azért, mert főszereplője nem fix karakter.- Miyazaki szerint a nyitott világos formula bevezetése “szükséges lépés volt”, amitől a game modernebb mechanikájú lett, mint Soulsborne jellegű elődei.- A korábbi Soulsborne címektől eltérően az Elden Ring nem “összekötött” dungeonokból áll majd. Ehelyett a világban szétszórtan “városok és települések” találhatók és fedezhetők fel, melyek önálló dungeonökként üzemelnek majd.- Az Elden Ring NPC-i – köszönhetően például George R.R. Martin közreműködésének – érdekesebb és önállóbb figurák lesznek, mint a korábbi FromSoftware címeknél.

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Nem E3 2019?

  2. “- Az Elden Ring egyfajta “”új evolúciós fokozat”” például a Sekiro után, egyrészről azért, mert főszereplője nem fix karakter.A Dark Souls/Bloodborne játékokban sem fix a karakter, szóval mi ebben az újdonság? Nem panaszkodom, csak ezt nem értem most. Vagy “

    • Ha nagyon rosszindulatú akarok lenni, akkor sokkal egyszerűbb a jót (DS+borne) kicsit lebutítani egy karakterre, hogy utána mint szuperújdonságot eladhassuk, hogy van benne karakter kreálási lehetőség :)Én csak azt remélem, hogy több elemet visznek a DS-ből mint a sekiroból.

    • De nincs is a Dark Souls játékoknak a karakterhez köthető sztorija, egyszerűen csak van egy általános történet. A Sekiro mögött ugyanakkor dedikált sztori van.Gondolom ezek után itt lesz egy célzott sztori, de nem egy kötött figurához.

  3. Nem mondom, hogy nem tetszik a dolog, viszont jobban örülnék, ha GRRM végre befejezné a tűz és jég dala regényeket. Túl van már a hetedik X-en és még két könyv hátra van.

    • azt várhatod. GRRM aktívan ír a mai napig csak song of ice and fire könyveket nem. ahogy én látom, Ő már ezt hosszú évekkel ezelőtt elengedte.

  4. 100%, hogy jó lesz.

  5. Ejj, már itt is? Ez az open world formula kezd nagyon unalmas lenni.

  6. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a végeredmény!Szerintem most sem fognak hibázni. 🙂