Generic selectors
Csak
Keresés címben
Keresés a tartalomban
Keresés hírekben
Keresés cikkekben
Keresés a fórum hozzászólások között
Keresés a fórum témákban
Kategória szerinti szűrés
Classic PlayStation
Comix
E3
EA Play Live 2020
Esemény
Future Games Show: Gamescom 2020
Future Games Show: Spring Showcase
Gamescom
Gamescom 2020
Gamescom 2020 Opening Night Live
Gamescom 2021
Gamescom 2021 Opening Night Live
Heti hírösszefoglaló
Hírek
Komment
Nacon Connect
New Game+ Expo
Nyereményjáték
PlayStation 5 Showcase
PlayStation Indies
PlayStation Network
PlayStation.Community
Podcast
PS5 Future of Gaming
PS5 Tudtad?
PSC Gyorsszavazás
State of Play 2020. augusztus 6.
State of Play 2020. február 25.
Stream
Summer Game Fest
Szavazás
Techno
The Game Awards
The Game Awards 2020
Tokyo Game Show
Tokyo Game Show 2020 Online
Tokyo Game Show 2021
Ubisoft Forward

El Shaddai: Ascension of the Metratron – Európának is

Amikor az Ignition Entertainment nemrégiben bejelentette, hogy [b]El Shaddai: Ascension of the Metratron[/b] címmel egy kifejezetten különleges, külső nézettel operáló kalandjátékot készít Playstation 3-ra (is), hírszerkesztőként és “japanofilnak” is aposztrofálható gémerként azonnal ráizgultam a cuccra, azonban nem mertem egyből főoldalra dobni a témát, mondván ha nem jön a stuff angolul, felesleges folyatni rá a nyálunkat……nos, ma kiderült, hogy 2011-ben érkezik Amerikába és Európába is a cucc.Az El Shaddai: Ascension of the Metratron tehát külső nézetes fantasy akció-kaland, mely stílusát tekintve nagyjából a NIER-hez, vagy a Darksiders-hez hasonlítható. A bibliai ihletésű történet főhőse Enoch, aki egy csúnya konfliktus közepébe csöppen, ami a Mennyország és az ég bukott angyalai között zajlik. Emberünknek a világ megmentése lesz a feladata, hisz az emberiség szépen felmorzsolódni látszik a két földöntúli erő között.A szoftvert az Ignition tokiói stúdiója hegeszti, így borítékolható, hogy mind látványvilágában, mind játékmenetében erős ázsiai hatás érvényesül. A játék rendezője és fő dizájnere Sawaki Takeyasu, producere pedig Masato Kimura: mindketten játékfejlesztő veteránok, a Capcom kötelékében dolgoztak olyan híres programokon, mint a Devil May Cry, az Okami, és a Viewtiful Joe. A szakemberek saját bevallásuk szerint “szívüket és lelküket” is beleteszik ebbe a fejlesztésbe, természetesen mindezt szakmai tudásukkal együtt nyújtják.[YOUTUBE]kcBA2uCqiPE[/YOUTUBE]

Nincsenek hozzászólások.

Hozzászólás

  1. Áhhh imádom az ilyet, kíváncsi leszek rá. Okamis fillingje van így képek alapján 😛 azt meg imádtam nah meg ha dmc beütés lesz tutti ütős game lesz .

  2. Kicsivel többet is mutathattak volna a játékból 😀

  3. Ömm bármi legyen is ez, tuti lesz belőle egy példányom…

  4. Ezmiez, tökzsírez ez.

  5. Érdekes.

  6. aaa tök jól néz ki

  7. Azta mindenit ez ilyen lesz? Moebius rajzaira emékeztet. Már most érdekel.